Kon je je wel eens aardig in vergissen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:30 schreef TheGeneral het volgende:
Met de enkel zal het wel meevallen dan. Hij was ingetapet. Dan kan er wel wat beschadigd zijn, maar als het goed is kan hij dus niet volledig doorklappen en grote schade hebben.
Ah, lotgenoot.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:30 schreef TheGeneral het volgende:
Tja na al mijn enkel blessures ben ik er ondertussen zo wat een expert in
Nee, een actie om de bal nog proberen voor het doel te krijgenquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gebeurde het tijdens één van zijn circustrucs?
Zeg maarquote:
Nee was de beste vorig jaar, had Messi wel mogen bedanken voor de blessuresquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:22 schreef FireFox1 het volgende:
Ronaldo mag de gouden bal wel retour zenden
Tuurlijk niet. Zal wel een verrekking van de binnenbandjes zijn. 3-5 weken ofzo. Ligt er aan hoe de schade is.quote:
Diego Costa had hem gewoon moeten winnen johquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:25 schreef wolfrolf het volgende:
Ja, Ronaldo heeft duidelijk terecht die gouden bal gewonnen.
Oh, wacht [ afbeelding ]
Na jarenlang blessurevrij te hebben gespeeld, zat het er aan te komen voor Messi. Ronaldo is lichamelijk wat fitter en beter bestand tegen blessure's. Maar het blijft knap dat Ronaldo al jaren een stabiele progressie kent.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:22 schreef Nober het volgende:
Ik zet de stream aan en de 0-2 rolt er net in, na de herhaling bijna de 0-3.
[..]
Nee was de beste vorig jaar, had Messi wel mogen bedanken voor de blessures
In het slechtste geval is het een enkelbreuk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:24 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Zal wel een verrekking van de binnenbandjes zijn. 3-5 weken ofzo. Ligt er aan hoe de schade is.
voorzet bij de 1-0 maar dat was dan ook het enigequote:Op donderdag 16 januari 2014 23:32 schreef Rosario het volgende:
Tello heeft echt nog niks goeds gedaan vandaag hč.
Wie had dat gedacht?quote:
Oh ja, nummer 20 is Telloquote:
Afellay heeft 19, net als Messi in 2006-07(?) maar als Neymar er een tijd uit is kan hij minuten maken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh ja, nummer 20 is Tello
Kut stream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |