Sjon van Vliet en Sierd vergelijken is lachwekkend.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze hebben Sjon van Vliet en Kieft..
De maak-het-zelf bezemkast kan gewoon in de aanhangwagen mee naar Spanje.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar anders kan die expert geen commentaar geven.
?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sjon van Vliet en Sierd vergelijken is lachwekkend.
Je had het er over dat er maar een was voor het voetbal in Spanje en in de post er na kom je met Sjon van Vliet aanzetten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
?
Sport 1 koos voor Sjon en Wim. Daarom snap ik niet dat die nobody naar Spanje gaat, hij sprak alleen maar Engels met supporters
Sport1 komt met Sjon aanzetten, ik had gedacht Sierd de MOTD zou doen maar ze kozen voor Sjon, als je Sport1 had had je dit al geweten en was je niet verward.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je had het er over dat er maar een was voor het voetbal in Spanje en in de post er na kom je met Sjon van Vliet aanzetten.
Als jij de Sierd de Vos facebook in de gaten zou houden zou je dit wetenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sport1 komt met Sjon aanzetten, ik had gedacht Sierd de MOTD zou doen maar ze kozen voor Sjon, als je Sport1 had had je dit al geweten en was je niet verward.
Sport1 zou moeten weten dat Sierd naar Spanje moet en niet een of andere lul met wat sjel in zijn kapsel.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jij de Sierd de Vos facebook in de gaten zou houden zou je dit weten
Sierd de Vos
Commentaar van Sierd de Vos bij:
Vanavond 22:00 uur: Espanyol - Celta de Vigo
Zondagavond 19:00 uur: Levante - FC Barcelona
Dit is natuurlijk geen lichting. Xavi verschilt jaren tot Iniesta. Iniesta tot Messi en Messi tot Pedro en Busquets. Verder is er meer dan genoeg talent alleen wordt het niet meer ingezet. Rosell koopt voor elke trainer een aantal spelers voor miljoenen waar een trainer het maar mee dient te doen. Thiago en Deulofeu zouden prima aanvullingen op bovenstaand lijstje van absolute wereldtoppers zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Xavi, Iniesta, Messi en Busquets is van een lichting die eens in de 20 jaar voorkomt: 4/5 spelers uit eigen jeugd die wereldtop zijn. En Messi was overal op de wereld wel opgevallen. Zo'n speler komt ook maar eens in de tig jaar voor.
Barcelona is nu net als alle Europese topclubs afhankelijk van import. En wat betreft vind ik Ajax een stuk verder in de jeugdopleiding. Al jarenlang stromen er jeugdspelers door die daadwerkelijk een basisplek verdienen. Dat heb ik ook al jaren niet meer uit de jeugdopleiding van Barcelona gezien.
Misschien heeft Meneer Cruijff toch gelijk![]()
Ronaldo met een assist???quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:46 schreef Doublepain het volgende:
Assist met een omhaal
CR7 de ultieme koning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |