Ik smoke alleen in het weekendquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mja iedereen zit te fappen of te smoken, is normaal rond dit uur
ik vind het normaal ook rustig hierquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mja iedereen zit te fappen of te smoken, is normaal rond dit uur
Sja ach, kun je iig wel het topic volgenquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind het normaal ook rustig hier
De jingle van dezer SC jaquote:
Dit jaquote:
Hoe fix ik 'mquote:
Bij mij is ie elke x kapoetquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
maar heeft dat linken ooit gewerkt?
Geen idee, als ik em probeer te posten krijg ik een fout:quote:
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(2006)
Soundcloud is de laatste tijd vaak down, het ligt niet aan jouquote:
ik vind het maar saaiquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Sja ach, kun je iig wel het topic volgen
Verkapt: SgtPorkbeans jij topuser, kom terug om in GRTD te trollen postenquote:
je postte dat je nooit meer zou posten daar, sterker nog, nooit meer op fokquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Verkapt: SgtPorkbeans jij topuser, kom terug om in GRTD tetrollenposten
halloquote:
Nee maar het feit dat ik het hier een beetje miste hier deed mij tot inkeer komenquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:47 schreef supersof het volgende:
[..]
je postte dat je nooit meer zou posten daar, sterker nog, nooit meer op fok
en waarom koos je voor deze sc?quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee maar het feit dat ik het hier een beetje miste hier deed mij tot inkeer komen
oh jawel hoor maar ik wist niet wat ik moest reagerenquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:48 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hallo ik dacht dat ik er niet was bedankt
Heb gehoord dat de sfeer hier relaxt wasquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
en waarom koos je voor deze sc?
hmm okequote:Op donderdag 16 januari 2014 21:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heb gehoord dat de sfeer hier relaxt was
Maar waarom post jij hier nu dan?quote:
geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar waarom post jij hier nu dan?
Je hebt er vast een reden voorquote:
GODVER KUT USER BEN JE OOK GA WEG IEDEREEN VIND JOU SNIJTANDEN ÍETS TE SCHEEFquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heb gehoord dat de sfeer hier relaxt was
quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:50 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
GODVER KUT USER BEN JE OOK GA WEG IEDEREEN VIND JOU SNIJTANDEN ÍETS TE SCHEEF
quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:50 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
GODVER KUT USER BEN JE OOK GA WEG IEDEREEN VIND JOU SNIJTANDEN ÍETS TE SCHEEF
quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
oh jawel hoor maar ik wist niet wat ik moest reageren
quote:
haha jij bent die ene met die 35 cm penisquote:
Had jij het serieus erg gevonden als iemand op een forum jou haatte?quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:50 schreef supersof het volgende:
ik wilde kijken of jij mij echt haatte
Goeie hosselquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:51 schreef supersof het volgende:
[..]
haha jij bent die ene met die 35 cm penis
Ik zie dat je belangrijke dingen onthoudtquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Geen genotsknots van 40 cm hebbenquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:51 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien ligt aan de persoonquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Had jij het serieus erg gevonden als iemand op een forum jou haatte?
dat is het enige over je dat ik weet dusjaquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:52 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik zie dat je belangrijke dingen onthoudt
Haha okeequote:Op donderdag 16 januari 2014 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien ligt aan de persoon
maar ik wilde het even testen
Veel meer dan dat hoef je ook niet te weten voor een one night standquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:52 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is het enige over je dat ik weet dusja
oh solliciteerde ik daarvoor?quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:53 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Veel meer dan dat hoef je ook niet te weten voor een one night stand
ik heb geen benenquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:54 schreef Klojo120 het volgende:
Sof doe je benen dicht ik ruik je hier.
sorryquote:
wordtquote:
Doe eens liev tegen Sofquote:
Aangenomenquote:
ik heb ook geen neus dus kan me geen moer schelenquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:55 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja en die penetrante lucht dan?
Ho dat is wel een bonerkillerquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb ook geen neus dus kan me geen moer schelen
Ach zolang je een kut hebt zal Roburtt niet klagenquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb ook geen neus dus kan me geen moer schelen
nee nu denk je te veel naquote:
Goed puntquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:56 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ach zolang je een kut hebt zal Roburtt niet klagen
quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:56 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Oquote:
heb ik ook nietquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:56 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
dit klopt wel jaquote:
maar je schreef word zonde t toen dat wel moestquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:57 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
ik ben ook niet zo goed in rekenen, ben meer van de talen
Het is een vraagquote:
zo eng ben ik nietquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:57 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik maak er wel een
[ afbeelding ]
je hebt mijn grap gemist zo te zienquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
maar je schreef word zonde t toen dat wel moest
welke talen kan je?
Eerst!quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:58 schreef supersof het volgende:
oke ik heb gewoon benen een neus en een kut oké
heh wat?quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:58 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
je hebt mijn grap gemist zo te zienwat een domper dit
ja word ipv wordt is toch een taalfout, en ik zei dat ik slecht was in rekenen maar goed in talenquote:
Greetingsquote:
Doe ze maar dicht dan. Je benen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:58 schreef supersof het volgende:
Ik vroeg me al af wat die vislucht was hier.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:58 schreef supersof het volgende:
oh dat was een grapjequote:Op donderdag 16 januari 2014 22:00 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
ja word ipv wordt is toch een taalfout, en ik zei dat ik slecht was in rekenen maar goed in talen![]()
grappen moeten uitleggen![]()
![]()
* ikbennieuwopfok is onzeker
heb ik alquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:00 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Doe ze maar dicht dan. Je benen.
ik doe talen en economiequote:Op donderdag 16 januari 2014 22:01 schreef Rezania het volgende:
Mensen die niet wiskunde
Mensen die talen
Mensen die economie of rechten_!
oh wejo jij bent onaardigquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat die vislucht was hier.
Broederquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:01 schreef Rezania het volgende:
Mensen die niet wiskunde
Mensen die talen
Mensen die economie of rechten_!
Beter baren ze zoogdieren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:02 schreef supersof het volgende:
[..]
oh wejo jij bent onaardig
vissen zijn ook dieren
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat die vislucht was hier.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:54 schreef Klojo120 het volgende:
Sof doe je benen dicht ik ruik je hier.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:55 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja en die penetrante lucht dan?
jaquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:02 schreef Rezania het volgende:
Als je je pener in vloeibare stikstof doopt, zou hij dan naar binnen kruipen?
Ja, loosah.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:02 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
ik doe talen en economie
sorry
Probeer het.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:02 schreef Rezania het volgende:
Commerciele Economie jaquote:
Wie? Albert Verlinde?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:02 schreef Rezania het volgende:
Morgen onderzoeken dan maar, heb alleen nog een vrijwilliger met een grote lul nodig.quote:
Wie?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:04 schreef supersof het volgende:
oke ik ga wel veel plezier met lb opgeilen als ze er weer is
Oke...quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:04 schreef supersof het volgende:
oke ik ga wel veel plezier met lb opgeilen als ze er weer is
Dat is echt een autistenstudiequote:Op donderdag 16 januari 2014 22:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, beter dan bedrijfskunde.
Je moeder is een autistenstudie.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat is echt een autistenstudie
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moeder is een autistenstudie.
whehequote:Op donderdag 16 januari 2014 22:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoi Rezania.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Al deze liefde.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:07 schreef Jimbo het volgende:
sof
mono
moiraLEKKER WIJ BEN JE OOK HE
LBquote:
jimbo = liefdequote:
Jimbo = liefdequote:
quote:
baasquote:
gewoon stiekem tegen dr aan rijden. niets mis meequote:Op donderdag 16 januari 2014 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oja, die waardeer ik wel, maar zou nimmer opgeilen jeweet.
hoezo niet??quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oja, die waardeer ik wel, maar zou nimmer opgeilen jeweet.
quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gewoon stiekem tegen dr aan rijden. niets mis mee
Dat mag ik niet van m'n vrouw.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gewoon stiekem tegen dr aan rijden. niets mis mee
Zie bovenquote:
je bent zelf een negerquote:
Neger cockquote:
ohhhhhhquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat mag ik niet van m'n vrouw.
[..]
Zie boven
jij met je cockquote:
Die hoeft het toch niet te weten ?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat mag ik niet van m'n vrouw.
[..]
Zie boven
Ja, dat is die gast zonder spatiebalk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ohhhhhh
doe het in je fantasie
ken je spatieloos?
Wie?quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Die hoeft het toch niet te weten ?
Je bent nu genegerbonden aan Whoopi Goldberg, dat is je nieuwe naam.quote:
goed dat je dit aangeeft. nu zeg ik mn huwelijk gelijk afquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]duidelijk niet getrouwd.
Dat is een telepatische gave op de huwelijksdagze weten.
Akkoord, zou ditchen en gewoon als single man door het leven gaan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
goed dat je dit aangeeft. nu zeg ik mn huwelijk gelijk af
Welkom bij elke willekeurige Blof lyric.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
drinken aan zee
denken aan jou
wachten op sneeuw...
quote:
single is teveel struggles en daarvoor geef ik teveel om er. maar trouwens is toch een commercieel iets.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Akkoord, zou ditchen en gewoon als single man door het leven gaan.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, dat is die gast zonder spatiebalk.
zo doe je datquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:26 schreef Spatieloos het volgende:
Sof wil je (vriendschappelijk) fantasieneuken?
Tsja, als je er heel rationeel tegenaan kijkt wel natuurlijk. Wij zijn nog van de simpele "oh het zit wel goed met ons, trouwen?" "ja is goed" "ok"quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
single is teveel struggles en daarvoor geef ik teveel om er. maar trouwens is toch een commercieel iets.
ja maar spinvis heeft niet alleen vage lyrics maar ook mooie muziek, dus dan mag hetquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Welkom bij elke willekeurige Blof lyric.
ook liefquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tsja, als je er heel rationeel tegenaan kijkt wel natuurlijk. Wij zijn nog van de simpele "oh het zit wel goed met ons, trouwen?" "ja is goed" "ok"
Die negerin van sister act?quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweert dat ik het wou, ik vroeg alleen of jij dat wou!!!
Zo zie ik het graag jwtochquote:
jullie hebben het toch met elkaarquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat ik het wou, ik vroeg alleen of jij dat wou!!!
Nee, nooit gehad, is een gerucht.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:13 schreef Roburtt het volgende:
[..]
jullie hebben het toch met elkaar
Ah joh. Zolang je nog maar naar metal kan luisteren tijdens het Diablo 3 spelen toch.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Akkoord, zou ditchen en gewoon als single man door het leven gaan.
omgquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:13 schreef Roburtt het volgende:
[..]
jullie hebben het toch met elkaar
Immer jeweet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah joh. Zolang je nog maar naar metal kan luisteren tijdens het Diablo 3 spelen toch.
Wow dat is geweldig, oprechtquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mannen die ergens buiten staan?
Hé tof sof. Dat is een jongere (en vatsige) versie van mij!quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:15 schreef supersof het volgende:
weten jullie hoe spatie eruit zien??? hij staat in mijn fobo
dan zie je wel waarom ik en spatie niet hebben
hij ziet er gewoon super awkward en raar uit
Dat is genoeg om te bepalen of er een auto aankomt of niet, of dat het stoplicht op groen of rood staat. Alles is beter dan blind zijn in ieder geval.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ze zien nu een gekleurde gloed in plaats van niets
jij kent rockiejj toch??quote:
heb je whatsapp? :$quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:15 schreef supersof het volgende:
Haha is een goede vriend van me, hoe weet je datquote:
jaquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:15 schreef supersof het volgende:
Huh, super awkward?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:15 schreef supersof het volgende:
heb je gevonden op fb vanmiddag via hemquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:16 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Haha is een goede vriend van me, hoe weet je dat
nee die daaronder volgens mijquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weet niet, zou hem wel een beetje raken hoor.
Hoezo? Er staat niet dat ze dat soort dingen kunnen onderscheiden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is genoeg om te bepalen of er een auto aankomt of niet, of dat het stoplicht op groen of rood staat. Alles is beter dan blind zijn in ieder geval.
VASTERIG?!!!quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hé tof sof. Dat is een jongere (en vatsige) versie van mij!
hij is lekkerquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou hem ook maar wat graag beoordelen op KPD ja.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oké, veel plezier met je blindheid dan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hoezo? Er staat niet dat ze dat soort dingen kunnen onderscheiden.
wow, stalker. Je hoeft het alleen te vragen hoor als je mn pener wiltquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je gevonden op fb vanmiddag via hem
#yolo
Waar staat dat dan?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, veel plezier met je blindheid dan.
Weet ik veel, in de OP stond sowieso er weinig.quote:
mag ik je pener?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:17 schreef Roburtt het volgende:
[..]
wow, stalker. Je hoeft het alleen te vragen hoor als je mn pener wilt
quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:16 schreef Rezania het volgende:
Alleen moet hij nodig eens eten en een andere outfit nemen, hij doet me denken aan Jezus.
Weet je wel wat awkward betekendt?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:15 schreef supersof het volgende:
Bedoel ik maar, zegt dus niets eigenlijkquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik veel, in de OP stond sowieso er weinig.
je bent zelf dtquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Weet je wel wat awkward betekendt?
joh wat voor beeld heb jij van jezusquote:
tquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
is betekent nou met d of met t in die zin?
Kom maarquote:
Van de BBC:quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bedoel ik maar, zegt dus niets eigenlijk
Ik vind dat geweldig, mag ik?quote:Mr Wyatt was still just about able to see when he had the operation. His hope was that the procedure would stop further deterioration and save what little sight he had left.
He, like another patient in Professor MacLaren's trial, found that not only did the operation stabilise his vision - it improved it. The other subjects, who were at earlier stages in their vision, experienced improvements in their ability to see at night.
Mr Wyatt is now able to read three lines further down in an optician's sight chart.
beetje laat nuquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
joh wat voor beeld heb jij van jezus
iet hij er niet uit manquote:
Voor mij is het nooit te laatquote:
Neger, dat kan ik toch niet uit dat artikel in NWS halen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Van de BBC:
[..]
Ik vind dat geweldig, mag ik?
Ja maaaaaarquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:19 schreef supersof het volgende:
stam +t
zie jij ergens een d in betekenen
ik bedoel qua reizen hequote:
jaquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wanneer is dan met een d? Heeft betekend
Ja, dat ligt aan Arjan, maar dat betekent niet dat deze ontwikkeling niet helemaal 100% 450 fantastisch is.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neger, dat kan ik toch niet uit dat artikel in NWS halen?
Waar woon jequote:
Is wel tof ja, sowieso dat ze het kunnen omzetten naar donker van licht onderscheidenquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat ligt aan Arjan, maar dat betekent niet dat deze ontwikkeling niet helemaal 100% 450 fantastisch is.
http://www.bbc.co.uk/news/health-25718064
Arnhemquote:
haiquote:
nou ja danquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:23 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Hee wat extreem toevallig!
Ik niet!
ik heb nooit van je gehoudenquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:23 schreef Spatieloos het volgende:
Maar Sofje houd je nog van mij ? Of als ik dit vraag en jij eerlijk antwoord gaan mensen weer verkeerde dingen denken?
Is te doenquote:
Dat moet nog wel te doen zijn ja, gewoon de staafjes stimuleren door een stuk DNA te injecteren dat een speciaal stimulerend eiwit kan produceren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is wel tof ja, sowieso dat ze het kunnen omzetten naar donker van licht onderscheiden
Houd jij niet van je vrienden dan? Lekkere vriend ben jij!! :/quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:24 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb nooit van je gehoudenspatie je bent gewoon een vriend togg
ja ik ben lekkerquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Houd jij niet van je vrienden dan? Lekkere vriend ben jij!! :/
Oja goed punt, pics?quote:
Slakken absorberen ook zout. Het schijnt dat een slakkendieet je instaat stelt tot 4x meer zout te kunnen nuttigen dan zonder.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:24 schreef Spatieloos het volgende:
Is het mogelijk om een mechanische nier te produceren die veeeel beter is dan een normale nier waardoor je meer zout kan eten zonder gezondheidsproblemen?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:24 schreef Spatieloos het volgende:
Is het mogelijk om een mechanische nier te produceren die veeeel beter is dan een normale nier waardoor je meer zout kan eten zonder gezondheidsproblemen?
Ja kan dat wat kleiner? Over een paar jaar misschien?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga maar met je meeslepen.
Thxquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:27 schreef d4v1d het volgende:
Wat schattig, jullie zijn wel een leuk stel hoor.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja kan dat wat kleiner? Over een paar jaar misschien?
D4v1dquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:27 schreef d4v1d het volgende:
Wat schattig, jullie zijn wel een leuk stel hoor.
dat gat in zijn handquote:
heb er een in mijn foboquote:
Hoe giet d'r met mien jong?quote:
Kloptquote:
Wat dacht je dan, dat de Romeinen magische spijkers hadden?quote:
Jongen, ze produceren nog eerder nieren in het lab dan dat ze een kleinere dialysemachine kunnen bouwen.quote:
ik bedoel dat ik het grappig vind lulquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat dacht je dan, dat de Romeinen magische spijkers hadden?
[..]
Jongen, ze produceren nog eerder nieren in het lab dan dat ze een kleinere dialysemachine kunnen bouwen.
Praat Nederlands vuile zemmelquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hoe giet d'r met mien jong?
Wow ben je wel legaal om te doenquote:
De ironiequote:
kloptquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:29 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Wow ben je wel legaal om te doen
Fuck ja Jimbo noemt me een lekker wijquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:07 schreef Jimbo het volgende:
sof
mono
moiraLEKKER WIJ BEN JE OOK HE
Oh, dat dacht je dom was, srry. :Squote:Op donderdag 16 januari 2014 22:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik het grappig vind lul
quote:
omgquote:
Is ook goed. Kan ik niet gewoon wat stamcellen van mezelf creëren en die aanpassen zodat ze beter zijn?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat dacht je dan, dat de Romeinen magische spijkers hadden?
[..]
Jongen, ze produceren nog eerder nieren in het lab dan dat ze een kleinere dialysemachine kunnen bouwen.
haha.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dat dacht je dom was, srry. :S
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fuck ja Jimbo noemt me een lekker wij![]()
Wo'st m daip in de bek heb'n?quote:
Facebook is beterquote:
Ksstquote:
HA GAYquote:
heeft gaygay gemaaktquote:
Je hebt stamcellen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is ook goed. Kan ik niet gewoon wat stamcellen van mezelf creëren en die aanpassen zodat ze beter zijn?
Laat maarquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wo'st m daip in de bek heb'n?
ken je hem?quote:
heb jij die??quote:
Hoe impliceert u dit weledele heer d4v1d?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Laat maarMoeilijk communiceren dit.
ja die bedoel ikquote:
Je hebt mijne gezien dus ik moet jouwe nu ook zienquote:
Jaquote:
wat is mijn omslagfoto danquote:
Nu weet ik zijn echte username niet meer.quote:
momenteel, maar hoelang schat je dat het wel kan?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt stamcellen.Kunnen we die momenteel uit laten groeien tot een functionerend orgaan? Nee.
Maar dit mag dus wel gewoon in NWS.quote:Op woensdag 15 januari 2014 23:23 schreef Rezania het volgende:
En als je dan toch groente eet produceert je lichaam nitriet en win je de kankerloterij, dat is echt fantastisch.
2 weken. Ben er druk mee bezig.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
momenteel, maar hoelang schat je dat het wel kan?
Een meisje dat zo'n t-shirt draagt waarbij een schouder ontbloot is.quote:
én zijn in elkaar gekomen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alle homo's kennen elkaar toch?
Ga.aguyimquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu weet ik zijn echte username niet meer.
20-30 jaar.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
momenteel, maar hoelang schat je dat het wel kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |