NBTquote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
NBT
* Stuart moet helaas weer aan het werk
Stu!quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
NBT
* Stuart moet helaas weer aan het werk
Ja, met jou?quote:
Ik verblijd de mensen met mijn gezelligheid.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:22 schreef NBT het volgende:
wat gebeurt hier nu allemaal tegenwoordig.
NBTquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:22 schreef NBT het volgende:
Ik raad de combinatie aan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Hi,
Koelkast heeft een date geregeld![]()
Iemand ideeën wat te doen de 1e keer?
(Eten, bios, slaapkamer zijn al overwogen natuurlijk)
Ga pannenkoeken bakkenquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Hi,
Niet veel eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:22 schreef NBT het volgende:
Op volgorde zoals jij beschrijft.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Hi,
Maar nu niet meer, want ik ben erquote:
mocht je willenquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:40 schreef Dearest het volgende:
[..]
Maar nu niet meer, want ik ben er
Ik vind jouw ondertitel leuk
''vrouwen zijn onbegrijpelijk'' ? aka treinmeisje heeft je geditcht?quote:
I guessquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:45 schreef Dearest het volgende:
[..]
''vrouwen zijn onbegrijpelijk'' ? aka treinmeisje heeft je geditcht?
Heeft ze helemaal niets meer gezegd? En heb je dr wel gezien? Vertel even, ik ben goed in love dokter zijnquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I guessLoopt nou niet echt soepel
Ik snap d'r ook wel, mja
je bent zelf leuk okquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:40 schreef Dearest het volgende:
[..]
Maar nu niet meer, want ik ben er
Ik vind jouw ondertitel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
In de trein wel gezien, was niet eens echt awkward. Niet over zondag gehad. Maar ospchool was iedereen in eens interessanter dan ikquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:46 schreef Dearest het volgende:
[..]
Heeft ze helemaal niets meer gezegd? En heb je dr wel gezien? Vertel even, ik ben goed in love dokter zijn
quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In de trein wel gezien, was niet eens echt awkward. Niet over zondag gehad. Maar ospchool was iedereen in eens interessanter dan ik
quote:
Als je d'r niet had gezoend was op den duur hetzelfde wel gebeurd hoor, ze vindt je leuk genoeg of ze vindt je niet leuk genoeg en helemaal in het ''beginstadium'' vind je iemand vaak superleuk zoals jij haar nu vindt dus als ze je dan al niet wil zoenen dan zit er nog weinig hoop inquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil iets slaan godverhoerendomme
Mag ze ook tegen me zeggen, dit spelletje zeg, damnquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:50 schreef Dearest het volgende:
[..]
Als je d'r niet had gezoend was op den duur hetzelfde wel gebeurd hoor, ze vindt je leuk genoeg of ze vindt je niet leuk genoeg en helemaal in het ''beginstadium'' vind je iemand vaak superleuk zoals jij haar nu vindt dus als ze je dan al niet wil zoenen dan zit er nog weinig hoop in
OF ze had je vanaf minuut 1 al gefriendzoned en dacht al dat jullie als ''vrienden'' naar de bioscoop gingen en zag het helemaal niet als een datequote:Op dinsdag 10 september 2013 13:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mag ze ook tegen me zeggen, dit spelletje zeg, damn
Of ik ben te autistisch en ik moet alles gezegd hebben.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
OF ze had je vanaf minuut 1 al gefriendzoned en dacht al dat jullie als ''vrienden'' naar de bioscoop gingen en zag het helemaal niet als een dateJa sorry ik kan nu dingen gaan zeggen als ''ach komt allemaal wel goed ooit gaat ze je wel leuk vinden'' of ''als je dit en dit doet vindt ze je misschien wel leuk'' maar dan zet je jezelf alleen maar voor schut
Vrouwen komen vaak schattiger en liever over dan ze zijn tegenover jongens
Vooral LB, iedereen vind haar maar lief altijd enzo. Maar ondertussen is ze wel een emogifkoninginquote:
Als vrienden, uhhuh. Vast niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
OF ze had je vanaf minuut 1 al gefriendzoned en dacht al dat jullie als ''vrienden'' naar de bioscoop gingen en zag het helemaal niet als een dateJa sorry ik kan nu dingen gaan zeggen als ''ach komt allemaal wel goed ooit gaat ze je wel leuk vinden'' of ''als je dit en dit doet vindt ze je misschien wel leuk'' maar dan zet je jezelf alleen maar voor schut
Vrouwen komen vaak schattiger en liever over dan ze zijn tegenover jongens
Ben gewoon baas.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vooral LB, iedereen vind haar maar lief altijd enzo. Maar ondertussen is ze wel een emogifkoningin
Dat jij nogal een bitchmode hebt weet ik al welquote:
klein baasje danquote:
Meer een treitermodequote:Op dinsdag 10 september 2013 13:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat jij nogal een bitchmode hebt weet ik al wel
Ieder meisje wel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Meer een treitermode
Bitchmode heb ik niet echt denk ik
Aww.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als vrienden, uhhuh. Vast niet.
I'm out, ik ga ook niks meer proberen, bij niemand. Heeft toch geen zin
Niet zo pessimistisch. Zie dit gewoon als een afwijzing, en van afwijzingen wordt je alleen maar sterker!quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als vrienden, uhhuh. Vast niet.
I'm out, ik ga ook niks meer proberen, bij niemand. Heeft toch geen zin
Een meisje zonder bitchmodequote:Op dinsdag 10 september 2013 14:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Meer een treitermode
Ja, dat wil ik niet ontkennen hoor, maar je doet je soms liever voor dan je bent, baas of niet!quote:
Ga iets actiefs doen, bij slecht weer bijvoorbeeld bowlen of poolen en daarna de slaapkamer inquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Hi,
Afwijzing nummer zoveel. Voor je het weet zit ze voor me in de trein met een ander te bekken. Zo gaat dat, heb er geen zin meer in. Teleurstelling na teleurstelling en ik ben de grootste.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet zo pessimistisch. Zie dit gewoon als een afwijzing, en van afwijzingen wordt je alleen maar sterker!
Volgende keer beter! En je kan misschien ook je pessimisme omzetten in motivatie tot verbetering van jezelf qua gedrag/lichaam/vermaaktrucjes ofzo.
Jij bent al 413154 levels verder dan ik, jij durfde haar gewoon uit te vragen, ik zou dat niet zomaar durven en zelfs ik geef niet op!
Browniequote:Op dinsdag 10 september 2013 14:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Meer een treitermode
Denk je dat dat lukt?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:03 schreef Pausmobiel het volgende:
[..]
Ga iets actiefs doen, bij slecht weer bijvoorbeeld bowlen of poolen en daarna de slaapkamer in
Probeer haar niet te zoenenquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Brownie![]()
Jij nog een idee voor je 1e date?
Fixed.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:03 schreef Pausmobiel het volgende:
[..]
Ga iets actiefs doen, de slaapkamer in
Maar je kende haar pas een week?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Afwijzing nummer zoveel. Voor je het weet zit ze voor me in de trein met een ander te bekken. Zo gaat dat, heb er geen zin meer in. Teleurstelling na teleurstelling en ik ben de grootste.
Yeah, whateverquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:12 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar je kende haar pas een week?
Vrouwen zijn gewoon onduidelijk! Geen onmogelijke dingen eisen!quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Yeah, whateverbeetje duidelijkheid mag wel.
Tenzij ze mij gaat zoenen toch?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Probeer haar niet te zoenen
Nee, dan ook niet. Gewoon wegduwen en baksteen in dr smoel douwen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Tenzij ze mij gaat zoenen toch?
Dan moet je met je gezicht aan de kant zodat ze de lucht zoent!quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Tenzij ze mij gaat zoenen toch?
Je kan ook overdrijven, dat jij nou zulke dingen doet betekent niet dat het goed advies is!quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:15 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee, dan ook niet. Gewoon wegduwen en baksteen in dr smoel douwen.
Het was sarcasme, piemel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven, dat jij nou zulke dingen doet betekent niet dat het goed advies is!
Jij zult niet veel krijgen danquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:15 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee, dan ook niet. Gewoon wegduwen en baksteen in dr smoel douwen.
het was een GRAPJEquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:18 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Jij zult niet veel krijgen dan
Ok dan, teelbal.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat van mij moet je ook niet serieus nemen, vulva.
Ik moet echt iets te doen hebben nuquote:
Nou ja, ik nu dus een uurtje voor mezelf op het internet. Heerlijkquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet echt iets te doen hebben nu
Oooh, jullie 'revolutie' is mislukt dus nu kom je hier maar weer kwallenquote:
nee ik hou hier het niveau op peil.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, jullie 'revolutie' is mislukt dus nu kom je hier maar weer kwallen
Natuurlijk. Ik ga je maar even lekker blokkeren. Heerlijk, de voordelen van een abonnementquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:42 schreef strijdlustige_Ria het volgende:
[..]
nee ik hou hier het niveau op peil.
gr ria
ok ttynquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik ga je maar even lekker blokkeren. Heerlijk, de voordelen van een abonnement
mijn vader kan met veel moeite net een sms versturenquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:03 schreef Dearest het volgende:
OMG mijn moeder heeft haar smartphone ontdekt, ze stuurt me nu links van menukaarten van sushirestaurants om me te pestengodverredomme
Really? Die van mij weet meer van zijn iPhone dan ik geloof ikquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn vader kan met veel moeite net een sms versturen
Mijn vader moet er niks van hebben, die heeft nog gewoon zo'n ouwe nokia. Mijn moeder heeft nu mijn oude samsung galaxy en als ze een beetje 'gewend' is wil ze zelf een nieuw toestelquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, jij bent jonger, dus ik verwacht dat je vader ook wat jonger isquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Really? Die van mij weet meer van zijn iPhone dan ik geloof ik
Mijn vader is 55. Mijn moeder heeft straks ook een iPhone. Geen idee wat ze ermee moet thoughquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, jij bent jonger, dus ik verwacht dat je vader ook wat jonger is
mn moeder heeft dr telefoon gewoon standaard uit staan
toch 7 jaar jongerquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn vader is 55. Mijn moeder heeft straks ook een iPhone. Geen idee wat ze ermee moet though
Heb je in ieder geval gelijk gehadquote:
jij hebt dan ongeveer de leeftijd van onze vadersquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hij is 30quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jij hebt dan ongeveer de leeftijd van onze vaders
het is niet onmogelijk, maar wel erg onwaarschijnlijkquote:Op dinsdag 10 september 2013 15:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij is 30
Dan was hij wel heel jong vader
hij kwam toch uit '61 of heeft ie me zitten trollen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij is 30
Dan was hij wel heel jong vader
Hij is 30, ik heb geen idee waar dat 61 vandaan komtquote:
dat heb ik nooit gezegd..quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij kwam toch uit '61 of heeft ie me zitten trollen?
niet? Dan heb ik dat vreemdsoortig ergens begrepen...quote:
zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
niet? Dan heb ik dat vreemdsoortig ergens begrepen...
ik heb ze ook al binnenquote:
ik ga zo nog ff naar de ah want ik heb zin in chocolade, maar dat hebben we weer niet in huis -.-quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik heb ze ook al binnenzo weer lekker doorvreten en mezelf er om haten
dikke skitta hebben aan alles deeltje zoveel voor mij. Voor zover ik maar het roken niet meer oppak. Ben net anderhalve week weer goed bezig.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga zo nog ff naar de ah want ik heb zin in chocolade, maar dat hebben we weer niet in huis -.-
en NOU EN dikke YOLO
Hier regend het.. Ik wil ook naar de winkelquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga zo nog ff naar de ah want ik heb zin in chocolade, maar dat hebben we weer niet in huis -.-
en NOU EN dikke YOLO
Nieuwe UI?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:19 schreef d4v1d het volgende:
Door dat koekjes spel heb ik nu gvd zin in koekjes.
LELLELELELEELELELquote:
ja nou enquote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:39 schreef d4v1d het volgende:
Hoe vind ik uit waar ik mijn 14.000e post heb gemaakt?
terug tellen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:39 schreef d4v1d het volgende:
Hoe vind ik uit waar ik mijn 14.000e post heb gemaakt?
ja eigen probleem. houd eens op met die emogif joh.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:41 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja ik kan niet alle topics gaan nazoeken of ik daar gepost heb
Jij voelt je gelijk aangevallen, was niet zo bedoeldquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ja eigen probleem. houd eens op met die emogif joh.
hm okequote:Op dinsdag 10 september 2013 16:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij voelt je gelijk aangevallen, was niet zo bedoeld
quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gewoon dat ik zelf te lui ben om dat te doen enzo.
om wat te doen? dat tellen? ja dan ben je l u i .quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gewoon dat ik zelf te lui ben om dat te doen enzo.
belle fille <33quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
om wat te doen? dat tellen? ja dan ben je l u i .
jerquote:
wat ga je maken?quote:
n e e .quote:
van ditquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:49 schreef supersof het volgende:
[..]
wat ga je maken?
en wat is dat in je ui
Nee, dat zeggen vrouwen niet direct. Maar ze zegt helemaal niks, is duidelijk genoeg tochquote:
oooohquote:
ja, of ze is er nog niet klaar voor of vind het te snel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, dat zeggen vrouwen niet direct. Maar ze zegt helemaal niks, is duidelijk genoeg toch
Denk het laatste, jullie kennen elkaar pas een weekquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja, of ze is er nog niet klaar voor of vind het te snel.
Dan hoor ik het vanzelf wel. Ga er geen moeite insteken, dat doe ik wel genoegquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
een week woojooowww idd kortquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Denk het laatste, jullie kennen elkaar pas een week
Ik las lulquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
om wat te doen? dat tellen? ja dan ben je l u i .
gewoon haar behandelen als een leuk mens niet meer en niet minderquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan hoor ik het vanzelf wel. Ga er geen moeite insteken, dat doe ik wel genoeg
Done that, went wellquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
gewoon haar behandelen als een leuk mens niet meer en niet minder
laat gewoon de beste kanten van je zien
Dat laatste kun je dan beter ff uitstellen...quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Done that, went wellEn toen wilde ik haar zoenen
dat laatste gaat ook te verquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Done that, went wellEn toen wilde ik haar zoenen
NO SHIT SHERLOCKquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat laatste kun je dan beter ff uitstellen...
Ging jij niet naast haar zitten in de trein of zij niet naast jou?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Get over it people, it's over
zeg dat eens tegen jezelfquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Get over it people, it's over
We zaten wel bij elkaar in de treinquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ging jij niet naast haar zitten in de trein of zij niet naast jou?
JA MAAR I KWIL GESPREKKEN AF MAKEN DUS IK BLIJF ER MAAR OP REAGEREN en het is frustrerend, snap je vast welquote:
Bitchquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:56 schreef JRRY het volgende:
wie is beter, beyonce of britney
jullie mening telt
mileyquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:56 schreef JRRY het volgende:
jullie mening telt
Of gewoon in de friendzone.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
katyquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:56 schreef JRRY het volgende:
jullie mening telt
ja oke herken ik wel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We zaten wel bij elkaar in de trein
[..]
JA MAAR I KWIL GESPREKKEN AF MAKEN DUS IK BLIJF ER MAAR OP REAGEREN en het is frustrerend, snap je vast wel
wel, maar op school was iedereen interessanter.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jullie zaten bij elkaar in de trein en er werd niks gezegd of wat?
ja maar liedje is leuk. de lyric video is beterquote:
#beyoncethebestquote:Op dinsdag 10 september 2013 16:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar liedje is leuk. de lyric video is beter
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:00 schreef supersof het volgende:
random iemand een vriendenverzoek gestuurd op fb -.-
je weet wel die nieuwsfeed rechts, daar stond ik met mijn muis ofzo en twee mensen waren vrienden geworden en ik klikte per ongeluk en ging toen typen (ging ook verkeerd dus) en toen had ik opeens een vriendenverzoek gestuurd
sociale mediaquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:00 schreef supersof het volgende:
je weet wel die nieuwsfeed rechts, daar stond ik met mijn muis ofzo en twee mensen waren vrienden geworden en ik klikte per ongeluk en ging toen typen (ging ook verkeerd dus) en toen had ik opeens een vriendenverzoek gestuurd
Hosselsofquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:00 schreef supersof het volgende:
bhabahaba ja vandaag bij de kluisjes weer iemand ;s ;squote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:02 schreef supersof het volgende:
[..]
bhabahaba ja vandaag bij de kluisjes weer iemand ;s ;s
Vertelquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:02 schreef supersof het volgende:
[..]
bhabahaba ja vandaag bij de kluisjes weer iemand ;s ;s
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik gok iets als dat er iets uit sof's kluisje viel bovenop iemands hoofd
vervolgens ging ze het teruggeven en hj zei dankje en ging ze denken dat hij je dan leuk vindquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik gok iets als dat er iets uit sof's kluisje viel bovenop iemands hoofd
vond ie je waarschijnlijk zielig en wilde je op gemak stellenquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:05 schreef supersof het volgende:
nee is niks bijzonders manjk
maar wel opeens een jongen die tegen me ging praten. jongens praten NOOIT tegen mij
Misschien stond je kontje open?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:05 schreef supersof het volgende:
maar wel opeens een jongen die tegen me ging praten. jongens praten NOOIT tegen mij
dafuq mientjequote:
nee want ik was gewoon met iemand anders aan het pratenquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
vond ie je waarschijnlijk zielig en wilde je op gemak stellen
wat zei die jongenquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:06 schreef supersof het volgende:
[..]
nee want ik was gewoon met iemand anders aan het praten
Hij had het vast tegen die andere persoonquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:06 schreef supersof het volgende:
[..]
nee want ik was gewoon met iemand anders aan het praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:00 schreef supersof het volgende:
Dat is zo'n fucking bullshit en dat weet je godverdomme zelf ookquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:05 schreef supersof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
niks bijzonders. blaas het niet zo op johquote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is zo'n fucking bullshit en dat weet je godverdomme zelf ookbwhahaha. nooit in het echt bedoel ik. op school ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Dat probleem heb ik ook altijd met knappe meisjesquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:08 schreef supersof het volgende:
[..]
bwhahaha. nooit in het echt bedoel ik. op school ofzo
Sof is gehosseld.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:09 schreef supersof het volgende:
nieuwe gavin degraw is ook weer lekkkkkkerrrrrrr
lolololololllllquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook altijd met knappe meisjes
quote:
Dan heb ik het niet zo vaakquote:Op dinsdag 10 september 2013 14:01 schreef Dearest het volgende:
[..]
Een meisje zonder bitchmode
NAH-AH GURL
echt?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, dat wil ik niet ontkennen hoor, maar je doet je soms liever voor dan je bent, baas of niet!
Neequote:Op dinsdag 10 september 2013 14:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Brownie![]()
Jij nog een idee voor je 1e date?
ik hou echt niet bij hoeveel mensen van welk geslecht tegen me pratenquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:08 schreef supersof het volgende:
[..]
niks bijzonders. blaas het niet zo op johde manier waarop ik het zei, zei toch al genoeg
VA is weer vrij.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee
Ik heb nooit echt een date gehad.
quote:
For ever alone with VAquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben ook niet op zoek naar een vriend hoor.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben ook niet op zoek naar een vriend hoor.
quote:
Good life.quote:
noquote:
Maar weet je VA, ik had dit wel beetje verwacht hoor van je datequote:
quote:
yeah thanksquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar weet je VA, ik had dit wel beetje verwacht hoor van je date
We're The Millersquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:15 schreef supersof het volgende:
oh ik ga vanavond naar de bios.
welke film is leuk?
die vind ik wel funnyquote:
let me blow ya mindquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:15 schreef supersof het volgende:
welke film is leuk?
Alle bioscoopfilms zijn leuk, soms moet je je perspectief aanpassen though!quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:15 schreef supersof het volgende:
welke film is leuk?
Dan zijn ook alle meisjes leukquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alle bioscoopfilms zijn leuk, soms moet je je perspectief aanpassen though!
behalve de films van k3 daar is tie toch wat te oud voorquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alle bioscoopfilms zijn leuk, soms moet je je perspectief aanpassen though!
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan zijn ook alle meisjes leuk
zo wanna be alternatiev. doe me dan maar mainstreamquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:17 schreef Spatieloos het volgende:
Dit is zo catchy, maar meisje is totaal niet aantrekkelijk
Daarom moet je ook het perspectief nemen van iemand die 7 isquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
behalve de films van k3 daar is tie toch wat te oud voor
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:17 schreef supersof het volgende:
oh smoorverliefd is wel leuk toch. toch?
sof zou nooit van d'r leven met mij naar de film willenquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
is maar een soort verwachting van wat ze kan antwoorden hoor
FOK!ers meetenquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sof zou nooit van d'r leven met mij naar de film willen
Waarom niet?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mensen die muziek onderscheiden met een rechte lijn tussen alternatief en mainstreamquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
zo wanna be alternatiev. doe me dan maar mainstream
eet je soms al haar popcorn en ijs opquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gebruik dan eens het perspectief van een hele erge Nederlandse nationalistische persoon!quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:18 schreef LittleBrownie het volgende:
Nederlandse films vind ik matig
heb haar al gemeet hoorquote:
Omdat het zo is, vraag het haar ofzoquote:
straks een perspectief in je oog...quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gebruik dan eens het perspectief van een hele erge Nederlandse nationalistische persoon!
Niet nacho's etenquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
eet je soms al haar popcorn en ijs op
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Een UI nemen waardoor ik je bijna niet had herkend![]()
Dingen nutteloos emogiffen
kijk dit is echt goedquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mensen die muziek onderscheiden met een rechte lijn tussen alternatief en mainstream, wat maakt het nou uit of het mainstream of niet is![]()
Sowieso is muzieksmaak onzin, het is totaal niet rationeel, dingen zijn gewoon catchy maar fucking slecht, en dingen die heel goed zijn en waar veel moeite in gestopt is kunnen ook weer saai zijn.
Doet dat pijn?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
straks een perspectief in je oog...
Nahquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gebruik dan eens het perspectief van een hele erge Nederlandse nationalistische persoon!
Ik wil best met sof een nacho'tje etenquote:
Vind er niks aan, voor mij is het niet catchy. Leuk meisje om naar te kijken, maar vind haar gezang maar niks!quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
kijk dit is echt goed
kijk hoe sexy ze zingt
smullen
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil best met sof een nacho'tje eten
verander je naam in smaakloosquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vind er niks aan, voor mij is het niet catchy. Leuk meisje om naar te kijken, maar vind haar gezang maar niks!
Ook gaat het volgens mij nergens over, wat bij muziek eigenlijk niet uitmaakt, maar wou het gewoon even melden!
kaasquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet kaas of salsa nemen
Ik neem ze beidequote:Op dinsdag 10 september 2013 17:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet kaas of salsa nemen
Je kan niet zomaar je naam veranderen!quote:
quote:
met een vriendinquote:
okquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je kan niet zomaar je naam veranderen!
En als iemand een andere smaak heeft dan jou, is hij niet gelijk smaakloos!
DOMBO!
Spatie pls.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:26 schreef Spatieloos het volgende:
Sof wil je (vriendschappelijk) fantasieneuken?
ja is goed. kom jij naar arnhem?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:24 schreef Spatieloos het volgende:
Sof, wil je met mij op een (vriendschappelijke) date naar de snackbar?
Vast wel een keer!quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ja is goed. kom jij naar arnhem?
wat is er?quote:
primaquote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:27 schreef supersof het volgende:
[..]
ja is goed. kom jij naar arnhem?
quote:
OMG.quote:
neequote:Op dinsdag 10 september 2013 17:26 schreef Spatieloos het volgende:
Sof wil je (vriendschappelijk) fantasieneuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |