NBTquote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
NBT
* Stuart moet helaas weer aan het werk
Stu!quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
NBT
* Stuart moet helaas weer aan het werk
Ja, met jou?quote:
Ik verblijd de mensen met mijn gezelligheid.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:22 schreef NBT het volgende:
wat gebeurt hier nu allemaal tegenwoordig.
NBTquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:22 schreef NBT het volgende:
Ik raad de combinatie aan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Hi,
Koelkast heeft een date geregeld![]()
Iemand ideeën wat te doen de 1e keer?
(Eten, bios, slaapkamer zijn al overwogen natuurlijk)
Ga pannenkoeken bakkenquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Hi,
Niet veel eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:22 schreef NBT het volgende:
Op volgorde zoals jij beschrijft.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Hi,
Maar nu niet meer, want ik ben erquote:
mocht je willenquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:40 schreef Dearest het volgende:
[..]
Maar nu niet meer, want ik ben er
Ik vind jouw ondertitel leuk
''vrouwen zijn onbegrijpelijk'' ? aka treinmeisje heeft je geditcht?quote:
I guessquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:45 schreef Dearest het volgende:
[..]
''vrouwen zijn onbegrijpelijk'' ? aka treinmeisje heeft je geditcht?
Heeft ze helemaal niets meer gezegd? En heb je dr wel gezien? Vertel even, ik ben goed in love dokter zijnquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
I guessLoopt nou niet echt soepel
Ik snap d'r ook wel, mja
je bent zelf leuk okquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:40 schreef Dearest het volgende:
[..]
Maar nu niet meer, want ik ben er
Ik vind jouw ondertitel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
In de trein wel gezien, was niet eens echt awkward. Niet over zondag gehad. Maar ospchool was iedereen in eens interessanter dan ikquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:46 schreef Dearest het volgende:
[..]
Heeft ze helemaal niets meer gezegd? En heb je dr wel gezien? Vertel even, ik ben goed in love dokter zijn
quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In de trein wel gezien, was niet eens echt awkward. Niet over zondag gehad. Maar ospchool was iedereen in eens interessanter dan ik
quote:
Als je d'r niet had gezoend was op den duur hetzelfde wel gebeurd hoor, ze vindt je leuk genoeg of ze vindt je niet leuk genoeg en helemaal in het ''beginstadium'' vind je iemand vaak superleuk zoals jij haar nu vindt dus als ze je dan al niet wil zoenen dan zit er nog weinig hoop inquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil iets slaan godverhoerendomme
Mag ze ook tegen me zeggen, dit spelletje zeg, damnquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:50 schreef Dearest het volgende:
[..]
Als je d'r niet had gezoend was op den duur hetzelfde wel gebeurd hoor, ze vindt je leuk genoeg of ze vindt je niet leuk genoeg en helemaal in het ''beginstadium'' vind je iemand vaak superleuk zoals jij haar nu vindt dus als ze je dan al niet wil zoenen dan zit er nog weinig hoop in
OF ze had je vanaf minuut 1 al gefriendzoned en dacht al dat jullie als ''vrienden'' naar de bioscoop gingen en zag het helemaal niet als een datequote:Op dinsdag 10 september 2013 13:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mag ze ook tegen me zeggen, dit spelletje zeg, damn
Of ik ben te autistisch en ik moet alles gezegd hebben.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
OF ze had je vanaf minuut 1 al gefriendzoned en dacht al dat jullie als ''vrienden'' naar de bioscoop gingen en zag het helemaal niet als een dateJa sorry ik kan nu dingen gaan zeggen als ''ach komt allemaal wel goed ooit gaat ze je wel leuk vinden'' of ''als je dit en dit doet vindt ze je misschien wel leuk'' maar dan zet je jezelf alleen maar voor schut
Vrouwen komen vaak schattiger en liever over dan ze zijn tegenover jongens
Vooral LB, iedereen vind haar maar lief altijd enzo. Maar ondertussen is ze wel een emogifkoninginquote:
Als vrienden, uhhuh. Vast niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
OF ze had je vanaf minuut 1 al gefriendzoned en dacht al dat jullie als ''vrienden'' naar de bioscoop gingen en zag het helemaal niet als een dateJa sorry ik kan nu dingen gaan zeggen als ''ach komt allemaal wel goed ooit gaat ze je wel leuk vinden'' of ''als je dit en dit doet vindt ze je misschien wel leuk'' maar dan zet je jezelf alleen maar voor schut
Vrouwen komen vaak schattiger en liever over dan ze zijn tegenover jongens
Ben gewoon baas.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vooral LB, iedereen vind haar maar lief altijd enzo. Maar ondertussen is ze wel een emogifkoningin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |