Geweldig nieuws.quote:Oxford -
Chirurgen in Oxford hebben een manier gevonden om het zicht van zes patiënten die vrijwel blind waren, terug te brengen.
Bij de operatie brachten chirurgen een gen in de ogen, dat vervolgens door middel van lichtdetecterende cellen werd geactiveerd.
De betrokken artsen zijn van mening dat de behandeling op termijn gebruikt zou kunnen worden om allerlei vormen van blindheid te behandelen.
http://www.telegraaf.nl/g(...)nen_weer_zien__.html
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:01 schreef kanovinnie het volgende:
Vrijwel blind, dus zeer slechtziend.
oh, in dat geval is het kutnieuwsquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:01 schreef kanovinnie het volgende:
Dat zie jij goed.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:01 schreef kanovinnie het volgende:
gristentuigquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:14 schreef sonnyspek het volgende:
Als je christen bent en je hebt er wat op tegen dan doe je het lekker niet als je slechtziend bent.
Inderdaad. Beetje consistent zijn in het gedrag.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:14 schreef sonnyspek het volgende:
Als je christen bent en je hebt er wat op tegen dan doe je het lekker niet als je slechtziend bent.
'Maar het is Gods wil dat ik niks meer ziequote:Op donderdag 16 januari 2014 22:14 schreef sonnyspek het volgende:
Discriminasie! Ik wil ook bionische ogen!quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:37 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Bionische ogen komen er ook al aan. Ook voor geheel blinden:
Jij bent iig niet blindquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:03 schreef BlueJeans het volgende:
Misleidende titel: blind is niet hetzelfde als vrijwel blind.
Waarom zouden Christenen er wat op tegen hebben.. waar de neuk halen mensen deze shit weg?quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:14 schreef sonnyspek het volgende:
Doet me denken aan:quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:40 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Discriminasie! Ik wil ook bionische ogen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |