Het is maar waar je interesses liggen. Denk niet dat er hier veel zijn die liever de eendjes gaan voeren hoor haha..quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Klinkt ook een stuk beter dan hier rondhangen.
Nachtbagger van eergisteren volgens mij.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:27 schreef Moira. het volgende:
Hee sinds wanneer is Ludo weer blauw eigenlijk?
En waarom heeft hij geen MED?
En waarom staat hij niet in de index?
Neem aan dat het een garp is maar links naar betreffende garp gaarne.
Is hij weer blauw? Jippie.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:27 schreef Moira. het volgende:
Hee sinds wanneer is Ludo weer blauw eigenlijk?
En waarom heeft hij geen MED?
En waarom staat hij niet in de index?
Neem aan dat het een garp is maar links naar betreffende garp gaarne.
huh wtf welke nachtbagger?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nachtbagger van eergisteren volgens mij.
Ja niet echt denk ik, denk dat hij geen rechten heeft.quote:
Gewoon een zuurpruim imoquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja niet echt denk ik, denk dat hij geen rechten heeft.
Maar vond Ludo wel een baas.
KLB nachtbaggerquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
huh wtf welke nachtbagger?
gebeurt er nog wat in ONZ?
omdat yvonnequote:Op donderdag 16 januari 2014 19:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
KLB nachtbagger
KLB / Wegreis
Als ik het doe is het foei, maar yvonne mag wel.
Ik heb het over vroegâh.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja witnie ik zie niet zo veel van 'm eigenlijk, maar vroegah dan.
Gvd Moira, wat weet jij nou van vroeger?quote:geregistreerd op: woensdag 20 januari 2010 @ 03:33
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 35.105 (gemiddeld 25 per dag)
Hallo je weet toch dat dit niet mijn eerste account is?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gvd Moira, wat weet jij nou van vroeger?
waarom.quote:
Ja, dat zeggen ze allemaal.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hallo je weet toch dat dit niet mijn eerste account is?
Heb je pics gezien? Zo nee, doe niet zo wanhopig, grgr.quote:
Ja dus..quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je pics gezien? Zo nee, doe niet zo wanhopig, grgr.
iets met borsthaarquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:33 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
What does this mean beertje?
ich hub 2 hoare op de boorsj
pics van c-u-t-e? jaquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je pics gezien? Zo nee, doe niet zo wanhopig, grgr.
staan zelfs in je foboquote:
AHAAA! Ik heb twee haren op mn borst ik ben een BEER!quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iets met borsthaar
[..]
pics van c-u-t-e? ja
Het heeft niks met jou te maken, gewoon het wanhopige gedrag van sommige users bij vrouwelijke users valt me altijd op.quote:
maar irl zijn het er een paar meerquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:35 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
AHAAA! Ik heb twee haren op mn borst ik ben een BEER!
Gast dit is FOK! wat verwacht je danquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het heeft niks met jou te maken, gewoon het wanhopige gedrag van sommige users bij vrouwelijke users valt me altijd op.
Oh, bedoelde het niet aanvallend ofzo hoorquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het heeft niks met jou te maken, gewoon het wanhopige gedrag van sommige users bij vrouwelijke users valt me altijd op.
Beter heb je het niet over mij.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Koningquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik geef er geen neuk om, maar over elkaars pik aaien op het forum lijkt me niet nodig.
oke als meneer darkno dat vindt zullen we het maar niet meer doen hoor.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik geef er geen neuk om, maar over elkaars pik aaien op het forum lijkt me niet nodig.
Ja? Why?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Studierichting VZ3 - Kraamzorg
Jouw studierichting
Dat iedereen allang zijn 30cm lange genotsknots heeft gebruikt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gast dit is FOK! wat verwacht je dan_
Dit is wel heel erg soms jaquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, met je gestalk bij Rocknijntje en LB.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Beter heb je het niet over mij.
Da's al voorbijquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hoe is het met dierentuinmeisje?
Nou ik heb er de capaciteiten niet voor, maar het liefst zou ik als broeder in een ziekenhuis willen lopenquote:
Viel mee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, met je gestalk bij Rocknijntje en LB.!
je hoofd is daar te groot voor hahahah grapquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nou ik heb er de capaciteiten niet voor, maar het liefst zou ik als broeder in een ziekenhuis willen lopen
Waarom dan niet?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nou ik heb er de capaciteiten niet voor, maar het liefst zou ik als broeder in een ziekenhuis willen lopen
Vroegâh niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik laat ze nu al een tijdje met rust.
Is lastig wanneer je tot kwart over 5 smorgens moet werken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:39 schreef Rezania het volgende:
Jij moet trouwens echt eens op tijd gaan slapen Freek, die wallen man, tering.
Ik heb een half jaar verzorgende IG gedaan en dat was voor mij al heel zwaar op een aantal vlakken...dus dan hoef ik mbo niveau 4 niet te gaan proberenquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:39 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Waarom dan niet?
Ik heb de meest verschillende broeders meegemaakt hoor!![]()
Kraamzorg is niet meer in het ziekenhuis helaas![]()
En ik werk er ook niet in.. Meh..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:40 schreef Rezania het volgende:
TL;DRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werk nu als verzorgende in de ouderenzorg..quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb een half jaar verzorgende IG gedaan en dat was voor mij al heel zwaar op een aantal vlakken...dus dan hoef ik mbo niveau 4 niet te gaan proberen![]()
waarom werk je er niet in?
TL;DRquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Bij David moet je met kleine stukjes tekst per post werken, anders krijg je dit.
En je ouder/ouders kunnen dit dan niet voorschieten?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:41 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ik werk nu als verzorgende in de ouderenzorg..
Heb tot twee keer toe een baan aangeboden in gekregen in de kraamzorg,
maar dan moest ik ze vertellen dat ik geen rijbewijs had en dat is een zware NO GO.. grr
Als je dat al TL;DR vindt krijg je een dikkequote:
Jij bent een vent joh.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dude, je hebt me toch op Facebook nu?
Mijn ouders? HAHAHAHAHA... Eeh.. Nee..quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En je ouder/ouders kunnen dit dan niet voorschieten?sorry maar dat is toch mega belangrijk om vervoer te hebben vooral als je een baan aangeboden krijgt. Dat gebeurd nog maar heel WEINIG tegenwoordig.
Wow je hebt al een kleinequote:Op donderdag 16 januari 2014 19:44 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Mijn ouders? HAHAHAHAHA... Eeh.. Nee..
En zelf kan ik het gewoon niet betalen.. Huisje, boompje, kindje.. Je weet wel :p
Maar als we goedkoper wonen dan is dat het eerste waar voor gespaard word..
Beter word je beurshandelaarquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Soms vraag ik me af waarom ik/mijn ouders de loterij niet winnen zodat ik een Aston Martin Vantage kan kopen
En dan failliet gaanquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Beter word je beurshandelaar
Ja, vaders is zeker aanwezigquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wow je hebt al een kleine![]()
Vaders ook aanwezig?
Dit is toch geen spoiler?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nee opgepakt worden, heb je niet opgelet bij The Wolf of Wall Street?
Nog niet gekekenquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
niet gezienquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet.. Based on dus?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jordan Belfort heb je toch wel eens van gehoord?
Nah, ik leer mezelf nu langzamerhand object georiënteerd programmeren. Hoe ik nu programmeer, is echt simpelweg één of andere manier die ik mezelf heb aangeleerd. Echt netjes is 't niet.quote:
Zal vast niet heel erg zijn.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach, als ik mijn code van een paar jaar terug bekijk
misschien als ik eens tijd over hebquote:
OOquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nah, ik leer mezelf nu langzamerhand object georiënteerd programmeren. Hoe ik nu programmeer, is echt simpelweg één of andere manier die ik mezelf heb aangeleerd. Echt netjes is 't niet.
[..]
Zal vast niet heel erg zijn.
Vast wel, als je tijd voor FOK hebt..quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien als ik eens tijd over heb
Ik zal de krant wel even bellen, wat een nieuws!quote:
Goeie ouwe shitquote:
quote:
tp linkquote:
Altijd goedquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:55 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb gelogen.Ik heb spaghetti gegeten.
quote:
ben op 2de scherm handbal EK aan het kijkenquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:51 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Vast wel, als je tijd voor FOK hebt..
(l') het is je vergeven (l')quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:55 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb gelogen.Ik heb spaghetti gegeten.
Ik heb de lol achter handbal helaas nooit begrepen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben op 2de scherm handbal EK aan het kijken
Morgen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wanneer is daarvan de deadline dan?
Hetzelfde geldt voor voetbal, hockeybal, scheetbal, balzak etc.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:57 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik heb de lol achter handbal helaas nooit begrepen.
Om te kijken iig
is een leuke sport om te spelen. proberen de geslachtsorganen van de keeper te raken enzo.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:57 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Om te kijken iig
Rugbyquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor voetbal, hockeybal, scheetbal, balzak etc.
Alleen basketbal en ijshockey lijken me interessant.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is een leuke sport om te spelen. proberen de geslachtsorganen van de keeper te raken enzo.
Nee ik ben er pas net kom wel weer terugquote:
iPhone, Applequote:Op donderdag 16 januari 2014 20:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mijn mp3 speler is mooier
is in nederland ook niet bepaald populairquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:57 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Om te kijken iig
Ik ken wel een aantal mensen die het doenquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is in nederland ook niet bepaald populair
Doet wat het moet doen en loopt niet vastquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:01 schreef Roburtt het volgende:
[..]
iPhone, Apple______________________
flipsquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe is het met je verslag geeindigd?
Hoe bevalt die 5?quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mijn mp3 speler is mooier
Morgen nog een dagquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe is het met je verslag geeindigd?
Ja maar ik moet hem alleen hebben voor bij het sportenquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Doet wat het moet doen en loopt niet vast
Ja hč, ben super trots!quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]!
Klinkt als een goede vooruitgang
5 bevalt me primaquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe bevalt die 5?
Ik kan mijn abo verlengen (naar een euro goedkoper gaan) en 95 euro bijbetalen voor een iPhone 5S, en als ik dat doe kan ik mijn iPhone 4 (die nu nieuw glas krijgt dus er straks spiksplinternieuw uit ziet) misschien wel voor 200 verkopen, dus dan maakt die 95 euro ook niet uit
Daarom hou ik zo van mijn androidquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Doet wat het moet doen en loopt niet vast
Als je ze van twee meter hoog laat vallen zijn ze stukquote:
Dat zijn alle telefoons tegenwoordig..quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:10 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Als je ze van twee meter hoog laat vallen zijn ze stuk
Geen idee, daar heb ik geen ervaring mee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je houdt ervan om je mobiel te resetten omdat hij weer eens vastloopt?
ach ieder zijn ding
niet waarquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:10 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Als je ze van twee meter hoog laat vallen zijn ze stuk
Klopt, maandag helaas meegemaaktquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:10 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat zijn alle telefoons tegenwoordig..
Ga nou niet de applefanboy uithangen met waarheden van 5 jaar geleden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je houdt ervan om je mobiel te resetten omdat hij weer eens vastloopt?
ach ieder zijn ding
sorryquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ga nou niet de applefanboy uithangen met waarheden van 5 jaar geleden.
Die had ik ook, een jaartje. En toen had 'ie z'n beste tijd wel gehad.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik had voor mijn iPhone 4 een Samsung Galaxy S2 wat een grafapparaat zeg![]()
Zijn ook niet echt te vergelijkenquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Twee jaar mee gedaan zonder problemen. Nouja, batterij was een beetje op aan het einde.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
aight aight. ga serieus in overweging nemenquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
5 bevalt me prima
ligt lekker in de hand ook
een hele vooruitgang op een 4 ivm dual core, en de 5s heeft een nog snellere processor.
Ja, totdat je iOS 8 krijgt en je telefoon belachelijk traag wordt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Apple is duur, maar voor die prijs koop je wel een toestel waarvan je weet dat hij 4 jaar mee kan, ipv zo'n samsung ding wat na 2 jaar de vuilnisbak in kan
waarom zou je 4 jaar dezelfde telefoon willen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Apple is duur, maar voor die prijs koop je wel een toestel waarvan je weet dat hij 4 jaar mee kan, ipv zo'n samsung ding wat na 2 jaar de vuilnisbak in kan
Word mod!quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:16 schreef Moira. het volgende:
Hoera, check open topic lijst
Meer keuze dus meer kans op kwaliteit tussen de bagger en hopelijk meer slotjes
Mijn kans was verkeken omdat HeaNs solli beter was dan mijn paarse dolfijnen solliquote:
Niks verslaat mijn solli.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn kans was verkeken omdat HeaNs solli beter was dan mijn paarse dolfijnen solli
Maar boeiend, de open topic lijsten van R&P en ONZ zien er nu al beter uit door mijn ideetjes zonder dat ik daar zelf mod voor hoef te zijn
Denken dat ik een solli heb geschreven.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:21 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat was toch één grote taalfout voor je solli als spellchecker?
vind nog steeds dat ze die tagjes moet aanpassenquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:22 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Denken dat ik een solli heb geschreven.
"ONZ verkiezingen"?quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind nog steeds dat ze die tagjes moet aanpassen
Zowel op de site van de NSE als in de nieuwsbrief van de uni, de studie en de studievereniging stond dat hij al begonnen was.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ze konden me gewoon niet bereiken omdat ik belangrijkere dingen aan het doen was.
of nietquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zowel op de site van de NSE als in de nieuwsbrief van de uni, de studie en de studievereniging stond dat hij al begonnen was.
Zo erg is het niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee "Spellchecker" -> "Mierenneuker"
Ik zie niks anders?quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:16 schreef Moira. het volgende:
Hoera, check open topic lijst
Meer keuze dus meer kans op kwaliteit tussen de bagger en hopelijk meer slotjes
oh gelukkigquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Maar ik heb m'n solli ingetrokken (haha trokken), dus maak je nu misschien wel een kans.
Kan je erop gamen en is het geen PC? Dan ben je een vuile boer.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nexus is dan ook geen console.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:30 schreef Rezania het volgende:
Roep me maar als ze eens een Hunger Games gaan houden bij de Avro.
met een stanleymesje mijn polsen aan het aaienquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Jullie nog wat boeiends aan het doen?
wejo dat is gevaarlijk manquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
met een stanleymesje mijn polsen aan het aaien
nou succes daar meequote:Op donderdag 16 januari 2014 20:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
met een stanleymesje mijn polsen aan het aaien
Nee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan je erop gamen en is het geen PC? Dan ben je een vuile boer.
WIDMquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh gelukkig
Ik ga ff WIDM kijken guys
voor de liefhebber: live.avro.nl of gewoon wieisdemol.nl
grapjequote:Op donderdag 16 januari 2014 20:32 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
wejo dat is gevaarlijk man
ik zie geen verschil niequote:Op donderdag 16 januari 2014 20:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
geestelijk zwakkere en tienermeisjes
elk tienermeisje is een geestelijk zwakkequote:Op donderdag 16 januari 2014 20:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
ik zie geen verschil nie
Ja.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ben jij nou enthousiast over een reclame???
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat voor muziek ga ik eensch luisteren?
Neen.quote:
Clarity calls forthquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat voor muziek ga ik eensch luisteren?
godverdomme mijn orenquote:
Wedden dat die meid een FOK!ster is?quote:
Bekijk het lekkerquote:that's ¤3.68 EUR, plus ¤11.03 shipping for Netherlands
mijn geluid stond zo hardquote:
Vaste klant in KPD zelfs.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wedden dat die meid een FOK!ster is?
quote:
DUUUUUUUUUDE!!!quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik denk dat ik maar voor deze ga
Vooral voor die blonde gozer, wat een baas is dat
Mijn topics mogen dan kut zijn, maar mijn muzieksmaak is beterquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:44 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
DUUUUUUUUUDE!!!FUCKING VET!!!!!!!
quote:
Eens.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mijn topics mogen dan kut zijn, maar mijn muzieksmaak is beter
Meer!!! Post meer!!!!quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mijn topics mogen dan kut zijn, maar mijn muzieksmaak is beter
Het hoort wel bij metal volgens mijquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
klink meer hard rock dan metal
Vind het wel geinig.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het hoort wel bij metal volgens mij
Ach het is goede muziek en daar gaat het om toch om
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enjoy![]()
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Ik moet ook maar eens een cd'tje langs een muur halen en dan in mn cd speler doen, kan ik ook een artiest wordenquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens een cd'tje langs een muur halen en dan in mn cd speler doen, kan ik ook een artiest wordenWUB WUB WUB WUB WUB
Browningquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
The Browning is herrie zeg woooooooooooooo
QFTquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
The Browning is herrie zeg woooooooooooooo
Ik wil deze, en dan even de geluidsinstallatie van het uitvaartcentrum mollenquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
ik ben er net achter dat ik dit nummer op mijn begrafenis wil hebben
dat weet je niet, misschien sta ik achter je met een hamer en wapper ik daarom dit onderwerp aanquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Maar ik heb nog wel even te gaan hoop ik, dus ik maak me er nog niet druk om
Heb je zo'n hekel aan mequote:Op donderdag 16 januari 2014 21:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
dat weet je niet, misschien sta ik achter je met een hamer en wapper ik daarom dit onderwerp aan
omg wpquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vind het wel geinig.
echt goed is een kwestie van smaak
geef mij maar deathcore ofzo op het moment
Er is maar één manier om jezelf te redden, en dat is goede muziek posten!quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:30 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Er is maar één manier om jezelf te redden, en dat is goede muziek posten!
sofquote:
hey sgt hoe gaat het?quote:
haah n00bquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
hallo mevrouw die ik nog niet ken
een scquote:
Goedquote:
Vind je de rest niet gezellig?quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:36 schreef supersof het volgende:
nee hoor grapje ik kom alleen in grtd eigenlijk
vertel omgquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Goed
Ben nog niet zo gelukkig geweest dit jaar
gr grquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:37 schreef supersof het volgende:
en we hebben echt niks te doen geen levenaangezien we meestal de hoogste posts van de dag hebben
nee weet nietquote:
sgtquote:
Nieuwe dame jaquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:38 schreef supersof het volgende:
[..]
vertel omgnieuwe dierentuin chick?
vertelquote:
Hihiquote:
soms denk ik dat je me haarquote:
jajajajajjaquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik begin mijn verhaal wel in het nieuwe topic
Nee hoorquote:
oke gelukkigquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee hoor
Sorry als ik soms zo overkom
Lobi enzo
Mja iedereen zit te fappen of te smoken, is normaal rond dit uurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |