ik was heul bang spelvouten te makenquote:
Met mijn nickname?quote:Op donderdag 16 januari 2014 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik was heul bang spelvouten te maken
vmbo strugglesquote:
als je een naamtopic voor iemand maakt vind ik ook dat de naam goed moet zijnquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je een naamtopic voor iemand maakt vind ik ook dat de naam goed moet zijn
mission accomplishedquote:
Haten op ziggoquote:
Ik haal hier met een kabeltje 150mbits, maar die wifi op die router is serieus om te janken. Verder ook wel tevredenquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:12 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Haten op ziggo
Zaterdag seizoen Blue mountain state gedownload met 8 mb/s
Waarom deed ik dit nooitquote:
bij mij gaat ziggo harder dan mn laptop aan kanquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik haal hier met een kabeltje 150mbits, maar die wifi op die router is serieus om te janken. Verder ook wel tevreden
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:17 schreef bondage het volgende:
[..]
Reden staat hier: GC / Dagcijfers #230
Maar je kunt je eigen statistieken nog gewoon bekijken door een ww aan te vragen. Als je een goede reden hebt om ook overige stats in te kunnen zien laat het me dan ff weten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:19 schreef d4v1d het volgende:
Die users die er last van hadden hebben niks te willen
Zon modem router in een?quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik word suïcidaal van die router van hun
Ik wil gewoon kijken wat bv. de nummer 1 in de top100 allemaal postquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Maar je kunt je eigen statistieken nog gewoon bekijken door een ww aan te vragen. Als je een goede reden hebt om ook overige stats in te kunnen zien laat het me dan ff weten.
Ja, ben ik van plan. Heb alleen geen idee welkequote:Op donderdag 16 januari 2014 14:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zon modem router in een?dan vraag je er ook om. Je kunt voor 40 euro al een goede aparte router kopen
Jup, op kantoorquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles goed? Zit je op je werk momenteel?
Ja gaat lekkerquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, op kantoorEn alles goed. Met jou ook?
Bondage is baasquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Waarom krijg ook njet zon warm welkom?
deze quote zonder context..quote:
http://tweakers.net/pricewatch/251996/tp-link-tl-wr1043nd.htmlquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, ben ik van plan. Heb alleen geen idee welke
Ik zie het al. Op basis van etenquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bondage is baas![]()
Ik krijg witte bonbons op de meeting![]()
Dat kan nu idd niet meer. Ik zit er wel aan te denken de aantallen per topic te laten zien zonder ingelogd te hoeven zijn. De klachten kwamen vooral binnen over het feit dat je precies kon achterhalen wanneer iemand online was door de aantallen per uur op te vragen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wil gewoon kijken wat bv. de nummer 1 in de top100 allemaal post
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zie het al. Op basis van eten
quote:
Oeh, ik ben baasquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bondage is baas![]()
Ik krijg witte bonbons op de meeting![]()
Misschien, een idee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat kan nu idd niet meer. Ik zit er wel aan te denken de aantallen per topic te laten zien zonder ingelogd te hoeven zijn. De klachten kwamen vooral binnen over het feit dat je precies kon achterhalen wanneer iemand online was door de aantallen per uur op te vragen.
even lezenquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
http://tweakers.net/pricewatch/251996/tp-link-tl-wr1043nd.html
Bamlees de reviews maar.
ik heb er eigenlijk helemaal niks mee, maar goed, als ama er blij van wordtquote:
Theoretische snelheidquote:
Ik zie in de specs zo snel niet staan dat die 5GHz is?quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Theoretische snelheidmaar die router werkt ook gewoon erg goed
![]()
Ook geroemd om de custom firmware die je er op kan zetten
ik ben al aan het avondeten aan het denkenquote:
Dat gegeven kan eventueel ook automatisch uit het profiel worden gehaald door de profielpagina van betreffende user waarop wordt gezocht te parsen, het probleem is dat het wel up-to-date moet worden gehouden. Het updaten is bijvoorbeeld te doen door de pagina opnieuw op te halen als de user wordt gezocht in de tool en de laatste controle meer dan bijv. 24 uur is geleden, vereist echter nog steeds veel requests. De users in de tool aan laten geven dat ze hun gegevens open willen stellen is niet te doen, er zullen niet veel zijn die die moeite nemen en dan heb je er nog niets aan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Misschien, een idee.
je kan als je inlogt instellen of je laatste bezoek wordt weergeven.
Bij jou staat er "laatste bezoek: Verborgen". Is het niet mogelijk dat je dit enkel kan doen bij users die het NIET verborgen hebben staan? Hebben ze gelijk controle
Ama ook niet volgens mij. Ik heb gewoon niet de meest handige naam hier op het forumquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er eigenlijk helemaal niks mee, maar goed, als ama er blij van wordt
Pizza, shoarma, spareribs, lasagna.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben al aan het avondeten aan het denken
Valt in de praktijk tegen. Mijn router en laptop ondersteunen die snelheid ook, echter als je al een paar meter van de router af zit wordt het al snel minder.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er eigenlijk helemaal niks mee, maar goed, als ama er blij van wordt
Gelukkig maarquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik vind je er echt niet minder schattig om hoor
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Jij respecteert mij, ik respecteer jou. Zo simpel is het
Succesquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:54 schreef bondage het volgende:
Ff weer aan het werk, druk druk druk.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:54 schreef Klojo120 het volgende:
Jaa hoezee ik heb zo mondeling hoei ik was er vorig jaar op gezakt omdat ik hem niet gedaan had wayoow mensen aai me knuffel me hou me vast
quote:
quote:
Omdat tp-linkquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:07 schreef d4v1d het volgende:
waarom doet die site van tp-link het niet
was doe ik wel, afwas vind ik zelf ook niet leuk. breng maar langsquote:
allesquote:
van a tot zquote:
Ik heb niks aan jouquote:
Beargumenteer.quote:
Is met elke router.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:38 schreef bondage het volgende:
[..]
Valt in de praktijk tegen. Mijn router en laptop ondersteunen die snelheid ook, echter als je al een paar meter van de router af zit wordt het al snel minder.
quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:31 schreef d4v1d het volgende:
Die site van tp-link, dat is er mis mee
Ik denk dat ik deze neem, http://tweakers.net/pricewatch/311646/tp-link-tl-wdr4300.htmlquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:32 schreef FL_Freak het volgende:
Gewoon kopen david. Goede ervaringen mee en vele andere mensen ook
Die heb ik nu ook, maar is qua bereik wel iets minder dan die 1043quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze neem, http://tweakers.net/pricewatch/311646/tp-link-tl-wdr4300.html
Heb ik 5GHz
maar hier is 2.4GHz nog bevolkter dan singapore en hongkong samen.. Dus ik denk dat als ik 5GHz neem met iets minder bereik ik alsnog beter af ben.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Die heb ik nu ook, maar is qua bereik wel iets minder dan die 1043
okequote:Op donderdag 16 januari 2014 15:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
maar hier is 2.4GHz nog bevolkter dan singapore en hongkong samen.. Dus ik denk dat als ik 5GHz neem met iets minder bereik ik alsnog beter af ben.
Wel jamnmer dat er geen usb3 in zit..quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
okenouja geen slechte keuze verder
Wilde je er ene harde schijf op aan sluiten?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wel jamnmer dat er geen usb3 in zit..
Was leuk geweest, maar ik weet niet of die hardeschijf wel usb3 isquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wilde je er ene harde schijf op aan sluiten?
zoek het op?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Was leuk geweest, maar ik weet niet of die hardeschijf wel usb3 is
Hoeveel bereik heb jij als je een etage hoger zit? (En wanneer is je huis gebouwd, en is het geisoleerd?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wilde je er ene harde schijf op aan sluiten?
PBKAC.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:48 schreef Roburtt het volgende:
Maar even zonder grappen, heb een tp link draadloze accespoint, onstabiel als de tering
En dan trek jij de conclusie dat alle tp link producten kut zijn zeker?quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:48 schreef Roburtt het volgende:
Maar even zonder grappen, heb een tp link draadloze accespoint, onstabiel als de tering
quote:
Had ook van netstroom stekkers, die ook niet werken. Maar dat soort dingen zijn sowieso kut eigenlijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En dan trek jij de conclusie dat alle tp link producten kut zijn zeker?
Oh, hier anders dezelfde ervaring met tp-link.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En dan trek jij de conclusie dat alle tp link producten kut zijn zeker?
Dat hangt ook af van hoe je huis in elkaar zit en hoeveel schakelgroepen er tussen de router en de andere kant zit.quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:50 schreef Roburtt het volgende:
[..]
[..]
Had ook van netstroom stekkers, die ook niet werken. Maar dat soort dingen zijn sowieso kut eigenlijk.
Nee ze gingen gewoon kapotquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:51 schreef d4v1d het volgende:
af van hoe je huis in elkaar zit en hoeveel schakelgroepen er tussen de router en de
Oh nee dan snap ik waardoor bhet komtquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je moet je slinger ook niet in die poort steken.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:01 schreef Roburtt het volgende:
JA DAN MOET TP LINK MAAR GROTERE POORTEN MAKEN
\neequote:Op donderdag 16 januari 2014 16:09 schreef Roburtt het volgende:
https://www.facebook.com/(...)2014/731803970164126
like even pls
kut userquote:
Zeer zeker welquote:
Dit keer even niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:07 schreef Roburtt het volgende:
Jaja nog 53 minuten het aftellen is weer in volle gang
In m'n hoofd welquote:
Tagje toch? Ik kan het niet zien, zit mobiel.quote:
Nee?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tagje toch? Ik kan het niet zien, zit mobiel.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:26 schreef Amarantha het volgende:
Alle mensen van ONZ-stoners zijn toffe users
waarom wil je annuleren?quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:56 schreef d4v1d het volgende:
bestel ik die router.. Klik ik op afhalen..
Ik zie geen annuleren knop en hun webcare is al dicht
Nou omdat ik dan opnieuw kan bestellen en op verzenden kan drukkenquote:
Dan bel je morgen even. Zal vast wel wat te regelen zijnquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nou omdat ik dan opnieuw kan bestellen en op verzenden kan drukken
Nu kan ik ze niet bereiken (klantenserive maar tot 5 uurWelkom in onze 24-uurs economie) en staat er dus morgen een pakketje voor me klaar in Raalte
Denk t welquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan bel je morgen even. Zal vast wel wat te regelen zijn
Ik ben trots op jequote:Op donderdag 16 januari 2014 18:05 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb vandaag iets geleerd waar ik eigenlijk al bijna anderhalf jaar m'n diploma voor heb.
Hoe je water moet verdampen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:05 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb vandaag iets geleerd waar ik eigenlijk al bijna anderhalf jaar m'n diploma voor heb.
ik kan je ook wel wat zaad gevenquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:14 schreef Klojo120 het volgende:
net gefapt ben niet tevreden ik wil mijn zaad terug.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik kan je ook wel wat zaad geven
Met een geldige reden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Hoe kun je geoorloofd uitgestuurd worden?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:20 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Met een geldige reden.
'JA DE LERARES IS EEN KUTHOER'
'Klopt, geoorloofd!'
Ik zou zoveel errors trouwens niet meer proberen te maken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Blijkbaar. Hij had altijd een stuk of 15 errors maar toen ik net keek zag ik dat ineens staan
Vertelquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet eens![]()
Hoe ik fatsoenlijk moet programmeren
Laat m'n klanten het niet horen
Die schijf is rijp voor de sloop idd. Is trouwens de schijf waar ik backups naartoe laat schrijven, voor nu maar ff de backups naar sda schrijven en deze regelmatig overzetten naar een externe schijf.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zou zoveel errors trouwens niet meer proberen te maken.
Ach, als ik mijn code van een paar jaar terug bekijkquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet eens![]()
Hoe ik fatsoenlijk moet programmeren
Laat m'n klanten het niet horen
Ach, als ik mijn code nu bekijk van als ik om 4 uur 's nachts bezig benquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach, als ik mijn code van een paar jaar terug bekijk
Ik zou de data overzetten. De errors maken. langzaam formateren. Nogmaals errors laten maken en dan in externe behuizing zetten. Yolo.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Die schijf is rijp voor de sloop idd. Is trouwens de schijf waar ik backups naartoe laat schrijven, voor nu maar ff de backups naar sda schrijven en deze regelmatig overzetten naar een externe schijf.
En dan een hamer.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zou de data overzetten. De errors maken. langzaam formateren. Nogmaals errors laten maken en dan in externe behuizing zetten. Yolo.
Je kunt altijd wat proberenquote:
Gewoon niet doen. Tenzij je files niet belangrijk zijn..quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je kunt altijd wat proberenprobeerde ik maanden geleden ook met twee harde schijven., maar helaas
Maar het is gewoon leuk om met computer spullen te kuttenquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gewoon niet doen. Tenzij je files niet belangrijk zijn..
Ik heb zo ooit eens de pc van mn zusje geslooptquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar het is gewoon leuk om met computer spullen te kutten
Heb je zeker wel van geleerd tochquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb zo ooit eens de pc van mn zusje gesloopt [ afbeelding ]
(Ik was 10)
leg eens uit wat er scheelt mijn broederquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hou niet van hypocrieten, daarom.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hou niet van hypocrieten, daarom.
Truequote:Op donderdag 16 januari 2014 18:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb je zeker wel van geleerd toch
Ik mag nooit mijn mes hergebruiken volgens mijn broer, omdat ik hem tussen het smeren door schoon lik (wat ik dus al 10 jaar niet meer doe), maar hij zit wel iedere avond met z'n gebruikte vork uit de pan te eten. Zeg ik er wat van, word hij boos.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
leg eens uit wat er scheelt mijn broeder
Onze broertjes kunnen zo kennismaken. Mijn broertje is ook zo hypocriet als de pest met veel dingenquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik mag nooit mijn mes hergebruiken volgens mijn broer, omdat ik hem tussen het smeren door schoon lik (wat ik dus al 10 jaar niet meer doe), maar hij zit wel iedere avond met z'n gebruikte vork uit de pan te eten. Zeg ik er wat van, word hij boos.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Onze broertjes kunnen zo kennismaken. Mijn broertje is ook zo hypocriet als de pest met veel dingen
Oke mijn broertje met je broer danquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:41 schreef Rezania het volgende:
[..]Maar ik ben het broertje in dit geval.
Maar mijn positie is dus erger, want mijn broer is niet alleen hypocriet, hij denkt dat hij alles beter weet want ik ben maar 'Het domme broertje.'quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oke mijn broertje met je broer dan
Ook wel goed. Misschien wordt volgende week iets concreet over nieuwe stage/opleiding. Nog steeds zeer gelukkig met vriendin enzquote:
Is maar een 60GB PATA schijfje; heeft geen zin die te bewaren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zou de data overzetten. De errors maken. langzaam formateren. Nogmaals errors laten maken en dan in externe behuizing zetten. Yolo.
Dat klinkt fijn.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ook wel goed. Misschien wordt volgende week iets concreet over nieuwe stage/opleiding. Nog steeds zeer gelukkig met vriendin enz
quote:Omdat we een buitensporig groot aantal verzoeken van jouw ip-adres hebben ontvangen, is uit voorzorg de toegang vanaf jouw IP-adres geblokkeerd. Dit kan niet veroorzaakt zijn door normaal surfen over de website, zelfs niet wanneer je expres snel doorklikt. Een mogelijke oorzaak is dat je een bookmarktool gebruikt die controleert of een van je gebookmarkte pagina's is geëpdatet, en je veel pagina's van FOK! hebt gebookmarked. Corresponderen hierover heeft geen zin omdat de blokkering binnen korte tijd automatisch opgeheven wordt. Mocht je een goede reden hebben voor het opvragen van zoveel pagina's, en in de toekomst deze melding niet meer willen zien, mail dan met admins [at] fok.nl. Vermeld daarbij in ieder geval je IP-adres (zie www.whatismyip.com), en de reden van het groot aantal verzoeken.
lol oke wegflikkeren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Is maar een 60GB PATA schijfje; heeft geen zin die te bewaren.
Ik heb het pad voor de backups al aangepast. Zo nog even de mount verwijderen en dan de schijf eruit. De server was een tijdje terug ook al vastgelopen, HDD lampje bleef toen branden. Heb een vermoeden dat die kapotte schijf er iets mee te maken heeft.
Nog hard opzoek naar afstudeerstage. Het wordt nu spannend. Zeker omdat het semester bijna van start gaat. Ik voel het eind al aanquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gaat lukken met je studie. Je postte laatst dat het niet lekker ging toch?
En je bent vast en zeker elke minuut van de dag bezig om wat te regelen denk ik?quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog hard opzoek naar afstudeerstage. Het wordt nu spannend. Zeker omdat het semester bijna van start gaat. Ik voel het eind al aan
Jongen, gewoon doen, dan inleveren en lekker chillen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wil eigenlijk niet de laatste hand leggen aan mijn verslagmaarja wat moet dat moet
Goed ideequote:Op donderdag 16 januari 2014 18:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, gewoon doen, dan inleveren en lekker chillen.
Of chillen met een kut gevoel dat het af moet en dan op het laatste moment maken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, gewoon doen, dan inleveren en lekker chillen.
Op dit moment vooral bezig met mijn huidige stage te halen en af te ronden. Dat heeft mij inmiddels 1,5 week aan tijd gekostquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En je bent vast en zeker elke minuut van de dag bezig om wat te regelen denk ik?
Sowieso plaatjes ja, hele pagina's vol met plaatjes.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Goed idee
Even een paar plaatjes d'r tussen, even comic sans als lettertypeen morgen even in het postvakje flikkeren
wordt*quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik mag nooit mijn mes hergebruiken volgens mijn broer, omdat ik hem tussen het smeren door schoon lik (wat ik dus al 10 jaar niet meer doe), maar hij zit wel iedere avond met z'n gebruikte vork uit de pan te eten. Zeg ik er wat van, word hij boos.
Wanneer is daarvan de deadline dan?quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Op dit moment vooral bezig met mijn huidige stage te halen en af te ronden. Dat heeft mij inmiddels 1,5 week aan tijd gekost
Dit is het laatste momentquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Of chillen met een kut gevoel dat het af moet en dan op het laatste moment maken.
Dat is hoe ik het vaak deed.
Ik zag vandaag reclame in Comic Sans, en een professor van mij gebruikt het regelmatig in PP, dus kan prima.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik zit gewoon serieus te overwegen om mijn verslag in comic sans MS in te leveren
Leg je hand aan je buurmeisje.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wil eigenlijk niet de laatste hand leggen aan mijn verslagmaarja wat moet dat moet
Deze manquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:51 schreef Rezania het volgende:
Deadline was vandaag om 5 uur, was gewoon om 4 uur klaar.
[ afbeelding ]
Met leuke achtergrondkleurtjes.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik zit gewoon serieus te overwegen om mijn verslag in comic sans MS in te leveren
Leg mijn hand liever aan je zusjequote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Leg mijn hand liever aan je zusje![]()
Welkequote:
Oh, mn zusje wou een keer een selfie sturen via mijn snapchatquote:
godverquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor zijn nieuwe programma 'Help, mijn man is een loser in bed!'
Zodat ze goed in je aars kunnen snuffelen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:53 schreef Rezania het volgende:
Hoezo hebben negers altijd grote neuzen?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zodat ze goed in je aars kunnen snuffelen.
Wow, niveautje hoor.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Klasgenoot van mij speelde dit af tijdens hoorcollege via de speakers
Note: leraar is een die hard Fries.
Ja dat vond ik dus ookquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Toen ik nog op de ICT zat werden er ook regelmatig geluiden afgespeeld waaronder ook de loudest orgasm everquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Die leraar voelde zich vast gewaardeerd dan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Toen ik nog op de ICT zat werden er ook regelmatig geluiden afgespeeld waaronder ook de loudest orgasm ever_!
Ze werden er gek van en boosquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die leraar voelde zich vast gewaardeerd dan.
Steel gewoon een nieuwe fietsquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:59 schreef Rezania het volgende:
Even met de fiets naar de fietsenmaker rollen, later.
Lachen man.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Steel gewoon een nieuwe fiets
Vast wel, wat is er mis met KSC danquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:13 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Is het hier leuker dan bij GC?
Want dat gaat echt nergens meer over die twee SC's.
Hmm, tsjah, geen idee. Als ik er kom is er nooit iemand haha :pquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vast wel, wat is er mis met KSC dan?
Prima, met jou?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:16 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Hmm, tsjah, geen idee. Als ik er kom is er nooit iemand haha :p
Maar dat geeft niet.
Alles goed?
Pfoeii.. Moet ik dat allemaal opnoemen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:18 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Waar ben je al die tijd geweest?
Klinkt ook een stuk beter dan hier rondhangenquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:22 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Pfoeii.. Moet ik dat allemaal opnoemen?
Gewoon thuis, werk, winkel, stad, familie, vrienden, bibliotheek, station, Serious Request, op de fiets, wandelen in het park, fotograferen, eendjes voeren.. Ehmmm...
Hahaha, nouja je snapt me wel :p Ik was gewoon niet hier.
Ik lurkte wel geregeld hoor!Maar had gewoon geen zin om iets te posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |