Ik zie het al. Op basis van etenquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bondage is baas![]()
Ik krijg witte bonbons op de meeting![]()
Dat kan nu idd niet meer. Ik zit er wel aan te denken de aantallen per topic te laten zien zonder ingelogd te hoeven zijn. De klachten kwamen vooral binnen over het feit dat je precies kon achterhalen wanneer iemand online was door de aantallen per uur op te vragen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wil gewoon kijken wat bv. de nummer 1 in de top100 allemaal post
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zie het al. Op basis van eten
quote:
Oeh, ik ben baasquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bondage is baas![]()
Ik krijg witte bonbons op de meeting![]()
Misschien, een idee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat kan nu idd niet meer. Ik zit er wel aan te denken de aantallen per topic te laten zien zonder ingelogd te hoeven zijn. De klachten kwamen vooral binnen over het feit dat je precies kon achterhalen wanneer iemand online was door de aantallen per uur op te vragen.
even lezenquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
http://tweakers.net/pricewatch/251996/tp-link-tl-wr1043nd.html
Bamlees de reviews maar.
ik heb er eigenlijk helemaal niks mee, maar goed, als ama er blij van wordtquote:
Theoretische snelheidquote:
Ik zie in de specs zo snel niet staan dat die 5GHz is?quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Theoretische snelheidmaar die router werkt ook gewoon erg goed
![]()
Ook geroemd om de custom firmware die je er op kan zetten
ik ben al aan het avondeten aan het denkenquote:
Dat gegeven kan eventueel ook automatisch uit het profiel worden gehaald door de profielpagina van betreffende user waarop wordt gezocht te parsen, het probleem is dat het wel up-to-date moet worden gehouden. Het updaten is bijvoorbeeld te doen door de pagina opnieuw op te halen als de user wordt gezocht in de tool en de laatste controle meer dan bijv. 24 uur is geleden, vereist echter nog steeds veel requests. De users in de tool aan laten geven dat ze hun gegevens open willen stellen is niet te doen, er zullen niet veel zijn die die moeite nemen en dan heb je er nog niets aan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Misschien, een idee.
je kan als je inlogt instellen of je laatste bezoek wordt weergeven.
Bij jou staat er "laatste bezoek: Verborgen". Is het niet mogelijk dat je dit enkel kan doen bij users die het NIET verborgen hebben staan? Hebben ze gelijk controle
Ama ook niet volgens mij. Ik heb gewoon niet de meest handige naam hier op het forumquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er eigenlijk helemaal niks mee, maar goed, als ama er blij van wordt
Pizza, shoarma, spareribs, lasagna.quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben al aan het avondeten aan het denken
Valt in de praktijk tegen. Mijn router en laptop ondersteunen die snelheid ook, echter als je al een paar meter van de router af zit wordt het al snel minder.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er eigenlijk helemaal niks mee, maar goed, als ama er blij van wordt
Gelukkig maarquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik vind je er echt niet minder schattig om hoor
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Jij respecteert mij, ik respecteer jou. Zo simpel is het
Succesquote:Op donderdag 16 januari 2014 14:54 schreef bondage het volgende:
Ff weer aan het werk, druk druk druk.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 14:54 schreef Klojo120 het volgende:
Jaa hoezee ik heb zo mondeling hoei ik was er vorig jaar op gezakt omdat ik hem niet gedaan had wayoow mensen aai me knuffel me hou me vast
quote:
quote:
Omdat tp-linkquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:07 schreef d4v1d het volgende:
waarom doet die site van tp-link het niet
was doe ik wel, afwas vind ik zelf ook niet leuk. breng maar langsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |