Sowieso plaatjes ja, hele pagina's vol met plaatjes.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Goed idee
Even een paar plaatjes d'r tussen, even comic sans als lettertypeen morgen even in het postvakje flikkeren
wordt*quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik mag nooit mijn mes hergebruiken volgens mijn broer, omdat ik hem tussen het smeren door schoon lik (wat ik dus al 10 jaar niet meer doe), maar hij zit wel iedere avond met z'n gebruikte vork uit de pan te eten. Zeg ik er wat van, word hij boos.
Wanneer is daarvan de deadline dan?quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Op dit moment vooral bezig met mijn huidige stage te halen en af te ronden. Dat heeft mij inmiddels 1,5 week aan tijd gekost
Dit is het laatste momentquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Of chillen met een kut gevoel dat het af moet en dan op het laatste moment maken.
Dat is hoe ik het vaak deed.
Ik zag vandaag reclame in Comic Sans, en een professor van mij gebruikt het regelmatig in PP, dus kan prima.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik zit gewoon serieus te overwegen om mijn verslag in comic sans MS in te leveren
Leg je hand aan je buurmeisje.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wil eigenlijk niet de laatste hand leggen aan mijn verslagmaarja wat moet dat moet
Deze manquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:51 schreef Rezania het volgende:
Deadline was vandaag om 5 uur, was gewoon om 4 uur klaar.
[ afbeelding ]
Met leuke achtergrondkleurtjes.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik zit gewoon serieus te overwegen om mijn verslag in comic sans MS in te leveren
Leg mijn hand liever aan je zusjequote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Leg mijn hand liever aan je zusje![]()
Welkequote:
Oh, mn zusje wou een keer een selfie sturen via mijn snapchatquote:
godverquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor zijn nieuwe programma 'Help, mijn man is een loser in bed!'
Zodat ze goed in je aars kunnen snuffelen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:53 schreef Rezania het volgende:
Hoezo hebben negers altijd grote neuzen?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zodat ze goed in je aars kunnen snuffelen.
Wow, niveautje hoor.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Klasgenoot van mij speelde dit af tijdens hoorcollege via de speakers
Note: leraar is een die hard Fries.
Ja dat vond ik dus ookquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Toen ik nog op de ICT zat werden er ook regelmatig geluiden afgespeeld waaronder ook de loudest orgasm everquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:56 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Die leraar voelde zich vast gewaardeerd dan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Toen ik nog op de ICT zat werden er ook regelmatig geluiden afgespeeld waaronder ook de loudest orgasm ever_!
Ze werden er gek van en boosquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die leraar voelde zich vast gewaardeerd dan.
Steel gewoon een nieuwe fietsquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:59 schreef Rezania het volgende:
Even met de fiets naar de fietsenmaker rollen, later.
Lachen man.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:59 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Steel gewoon een nieuwe fiets
Vast wel, wat is er mis met KSC danquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:13 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Is het hier leuker dan bij GC?
Want dat gaat echt nergens meer over die twee SC's.
Hmm, tsjah, geen idee. Als ik er kom is er nooit iemand haha :pquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Vast wel, wat is er mis met KSC dan?
Prima, met jou?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:16 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Hmm, tsjah, geen idee. Als ik er kom is er nooit iemand haha :p
Maar dat geeft niet.
Alles goed?
Pfoeii.. Moet ik dat allemaal opnoemen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:18 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Waar ben je al die tijd geweest?
Klinkt ook een stuk beter dan hier rondhangenquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:22 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Pfoeii.. Moet ik dat allemaal opnoemen?
Gewoon thuis, werk, winkel, stad, familie, vrienden, bibliotheek, station, Serious Request, op de fiets, wandelen in het park, fotograferen, eendjes voeren.. Ehmmm...
Hahaha, nouja je snapt me wel :p Ik was gewoon niet hier.
Ik lurkte wel geregeld hoor!Maar had gewoon geen zin om iets te posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |