Met een geldige reden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Hoe kun je geoorloofd uitgestuurd worden?
Blijkbaar. Hij had altijd een stuk of 15 errors maar toen ik net keek zag ik dat ineens staanquote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:20 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Met een geldige reden.
'JA DE LERARES IS EEN KUTHOER'
'Klopt, geoorloofd!'
Ik zou zoveel errors trouwens niet meer proberen te maken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:20 schreef bondage het volgende:
[..]
Blijkbaar. Hij had altijd een stuk of 15 errors maar toen ik net keek zag ik dat ineens staan
Vertelquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet eens![]()
Hoe ik fatsoenlijk moet programmeren
Laat m'n klanten het niet horen
Die schijf is rijp voor de sloop idd. Is trouwens de schijf waar ik backups naartoe laat schrijven, voor nu maar ff de backups naar sda schrijven en deze regelmatig overzetten naar een externe schijf.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zou zoveel errors trouwens niet meer proberen te maken.
Ach, als ik mijn code van een paar jaar terug bekijkquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet eens![]()
Hoe ik fatsoenlijk moet programmeren
Laat m'n klanten het niet horen
Ach, als ik mijn code nu bekijk van als ik om 4 uur 's nachts bezig benquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:24 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach, als ik mijn code van een paar jaar terug bekijk
Ik zou de data overzetten. De errors maken. langzaam formateren. Nogmaals errors laten maken en dan in externe behuizing zetten. Yolo.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:23 schreef bondage het volgende:
[..]
Die schijf is rijp voor de sloop idd. Is trouwens de schijf waar ik backups naartoe laat schrijven, voor nu maar ff de backups naar sda schrijven en deze regelmatig overzetten naar een externe schijf.
En dan een hamer.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zou de data overzetten. De errors maken. langzaam formateren. Nogmaals errors laten maken en dan in externe behuizing zetten. Yolo.
Je kunt altijd wat proberenquote:
Gewoon niet doen. Tenzij je files niet belangrijk zijn..quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je kunt altijd wat proberenprobeerde ik maanden geleden ook met twee harde schijven., maar helaas
Maar het is gewoon leuk om met computer spullen te kuttenquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gewoon niet doen. Tenzij je files niet belangrijk zijn..
Ik heb zo ooit eens de pc van mn zusje geslooptquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:29 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar het is gewoon leuk om met computer spullen te kutten
Heb je zeker wel van geleerd tochquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb zo ooit eens de pc van mn zusje gesloopt [ afbeelding ]
(Ik was 10)
leg eens uit wat er scheelt mijn broederquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hou niet van hypocrieten, daarom.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hou niet van hypocrieten, daarom.
Truequote:Op donderdag 16 januari 2014 18:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb je zeker wel van geleerd toch
Ik mag nooit mijn mes hergebruiken volgens mijn broer, omdat ik hem tussen het smeren door schoon lik (wat ik dus al 10 jaar niet meer doe), maar hij zit wel iedere avond met z'n gebruikte vork uit de pan te eten. Zeg ik er wat van, word hij boos.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
leg eens uit wat er scheelt mijn broeder
Onze broertjes kunnen zo kennismaken. Mijn broertje is ook zo hypocriet als de pest met veel dingenquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik mag nooit mijn mes hergebruiken volgens mijn broer, omdat ik hem tussen het smeren door schoon lik (wat ik dus al 10 jaar niet meer doe), maar hij zit wel iedere avond met z'n gebruikte vork uit de pan te eten. Zeg ik er wat van, word hij boos.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Onze broertjes kunnen zo kennismaken. Mijn broertje is ook zo hypocriet als de pest met veel dingen
Oke mijn broertje met je broer danquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:41 schreef Rezania het volgende:
[..]Maar ik ben het broertje in dit geval.
Maar mijn positie is dus erger, want mijn broer is niet alleen hypocriet, hij denkt dat hij alles beter weet want ik ben maar 'Het domme broertje.'quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oke mijn broertje met je broer dan
Ook wel goed. Misschien wordt volgende week iets concreet over nieuwe stage/opleiding. Nog steeds zeer gelukkig met vriendin enzquote:
Is maar een 60GB PATA schijfje; heeft geen zin die te bewaren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zou de data overzetten. De errors maken. langzaam formateren. Nogmaals errors laten maken en dan in externe behuizing zetten. Yolo.
Dat klinkt fijn.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ook wel goed. Misschien wordt volgende week iets concreet over nieuwe stage/opleiding. Nog steeds zeer gelukkig met vriendin enz
quote:Omdat we een buitensporig groot aantal verzoeken van jouw ip-adres hebben ontvangen, is uit voorzorg de toegang vanaf jouw IP-adres geblokkeerd. Dit kan niet veroorzaakt zijn door normaal surfen over de website, zelfs niet wanneer je expres snel doorklikt. Een mogelijke oorzaak is dat je een bookmarktool gebruikt die controleert of een van je gebookmarkte pagina's is geëpdatet, en je veel pagina's van FOK! hebt gebookmarked. Corresponderen hierover heeft geen zin omdat de blokkering binnen korte tijd automatisch opgeheven wordt. Mocht je een goede reden hebben voor het opvragen van zoveel pagina's, en in de toekomst deze melding niet meer willen zien, mail dan met admins [at] fok.nl. Vermeld daarbij in ieder geval je IP-adres (zie www.whatismyip.com), en de reden van het groot aantal verzoeken.
lol oke wegflikkeren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Is maar een 60GB PATA schijfje; heeft geen zin die te bewaren.
Ik heb het pad voor de backups al aangepast. Zo nog even de mount verwijderen en dan de schijf eruit. De server was een tijdje terug ook al vastgelopen, HDD lampje bleef toen branden. Heb een vermoeden dat die kapotte schijf er iets mee te maken heeft.
Nog hard opzoek naar afstudeerstage. Het wordt nu spannend. Zeker omdat het semester bijna van start gaat. Ik voel het eind al aanquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gaat lukken met je studie. Je postte laatst dat het niet lekker ging toch?
En je bent vast en zeker elke minuut van de dag bezig om wat te regelen denk ik?quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog hard opzoek naar afstudeerstage. Het wordt nu spannend. Zeker omdat het semester bijna van start gaat. Ik voel het eind al aan
Jongen, gewoon doen, dan inleveren en lekker chillen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wil eigenlijk niet de laatste hand leggen aan mijn verslagmaarja wat moet dat moet
Goed ideequote:Op donderdag 16 januari 2014 18:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, gewoon doen, dan inleveren en lekker chillen.
Of chillen met een kut gevoel dat het af moet en dan op het laatste moment maken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, gewoon doen, dan inleveren en lekker chillen.
Op dit moment vooral bezig met mijn huidige stage te halen en af te ronden. Dat heeft mij inmiddels 1,5 week aan tijd gekostquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En je bent vast en zeker elke minuut van de dag bezig om wat te regelen denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |