Maar mijn positie is dus erger, want mijn broer is niet alleen hypocriet, hij denkt dat hij alles beter weet want ik ben maar 'Het domme broertje.'quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oke mijn broertje met je broer dan
Ook wel goed. Misschien wordt volgende week iets concreet over nieuwe stage/opleiding. Nog steeds zeer gelukkig met vriendin enzquote:
Is maar een 60GB PATA schijfje; heeft geen zin die te bewaren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zou de data overzetten. De errors maken. langzaam formateren. Nogmaals errors laten maken en dan in externe behuizing zetten. Yolo.
Dat klinkt fijn.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ook wel goed. Misschien wordt volgende week iets concreet over nieuwe stage/opleiding. Nog steeds zeer gelukkig met vriendin enz
quote:Omdat we een buitensporig groot aantal verzoeken van jouw ip-adres hebben ontvangen, is uit voorzorg de toegang vanaf jouw IP-adres geblokkeerd. Dit kan niet veroorzaakt zijn door normaal surfen over de website, zelfs niet wanneer je expres snel doorklikt. Een mogelijke oorzaak is dat je een bookmarktool gebruikt die controleert of een van je gebookmarkte pagina's is geëpdatet, en je veel pagina's van FOK! hebt gebookmarked. Corresponderen hierover heeft geen zin omdat de blokkering binnen korte tijd automatisch opgeheven wordt. Mocht je een goede reden hebben voor het opvragen van zoveel pagina's, en in de toekomst deze melding niet meer willen zien, mail dan met admins [at] fok.nl. Vermeld daarbij in ieder geval je IP-adres (zie www.whatismyip.com), en de reden van het groot aantal verzoeken.
lol oke wegflikkeren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:44 schreef bondage het volgende:
[..]
Is maar een 60GB PATA schijfje; heeft geen zin die te bewaren.
Ik heb het pad voor de backups al aangepast. Zo nog even de mount verwijderen en dan de schijf eruit. De server was een tijdje terug ook al vastgelopen, HDD lampje bleef toen branden. Heb een vermoeden dat die kapotte schijf er iets mee te maken heeft.
Nog hard opzoek naar afstudeerstage. Het wordt nu spannend. Zeker omdat het semester bijna van start gaat. Ik voel het eind al aanquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:45 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gaat lukken met je studie. Je postte laatst dat het niet lekker ging toch?
En je bent vast en zeker elke minuut van de dag bezig om wat te regelen denk ik?quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog hard opzoek naar afstudeerstage. Het wordt nu spannend. Zeker omdat het semester bijna van start gaat. Ik voel het eind al aan
Jongen, gewoon doen, dan inleveren en lekker chillen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wil eigenlijk niet de laatste hand leggen aan mijn verslagmaarja wat moet dat moet
Goed ideequote:Op donderdag 16 januari 2014 18:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, gewoon doen, dan inleveren en lekker chillen.
Of chillen met een kut gevoel dat het af moet en dan op het laatste moment maken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, gewoon doen, dan inleveren en lekker chillen.
Op dit moment vooral bezig met mijn huidige stage te halen en af te ronden. Dat heeft mij inmiddels 1,5 week aan tijd gekostquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En je bent vast en zeker elke minuut van de dag bezig om wat te regelen denk ik?
Sowieso plaatjes ja, hele pagina's vol met plaatjes.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Goed idee
Even een paar plaatjes d'r tussen, even comic sans als lettertypeen morgen even in het postvakje flikkeren
wordt*quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik mag nooit mijn mes hergebruiken volgens mijn broer, omdat ik hem tussen het smeren door schoon lik (wat ik dus al 10 jaar niet meer doe), maar hij zit wel iedere avond met z'n gebruikte vork uit de pan te eten. Zeg ik er wat van, word hij boos.
Wanneer is daarvan de deadline dan?quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Op dit moment vooral bezig met mijn huidige stage te halen en af te ronden. Dat heeft mij inmiddels 1,5 week aan tijd gekost
Dit is het laatste momentquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Of chillen met een kut gevoel dat het af moet en dan op het laatste moment maken.
Dat is hoe ik het vaak deed.
Ik zag vandaag reclame in Comic Sans, en een professor van mij gebruikt het regelmatig in PP, dus kan prima.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik zit gewoon serieus te overwegen om mijn verslag in comic sans MS in te leveren
Leg je hand aan je buurmeisje.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wil eigenlijk niet de laatste hand leggen aan mijn verslagmaarja wat moet dat moet
Deze manquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:51 schreef Rezania het volgende:
Deadline was vandaag om 5 uur, was gewoon om 4 uur klaar.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |