Het is maar waar je interesses liggen. Denk niet dat er hier veel zijn die liever de eendjes gaan voeren hoor haha..quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Klinkt ook een stuk beter dan hier rondhangen.
Nachtbagger van eergisteren volgens mij.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:27 schreef Moira. het volgende:
Hee sinds wanneer is Ludo weer blauw eigenlijk?
En waarom heeft hij geen MED?
En waarom staat hij niet in de index?
Neem aan dat het een garp is maar links naar betreffende garp gaarne.
Is hij weer blauw? Jippie.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:27 schreef Moira. het volgende:
Hee sinds wanneer is Ludo weer blauw eigenlijk?
En waarom heeft hij geen MED?
En waarom staat hij niet in de index?
Neem aan dat het een garp is maar links naar betreffende garp gaarne.
huh wtf welke nachtbagger?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nachtbagger van eergisteren volgens mij.
Ja niet echt denk ik, denk dat hij geen rechten heeft.quote:
Gewoon een zuurpruim imoquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja niet echt denk ik, denk dat hij geen rechten heeft.
Maar vond Ludo wel een baas.
KLB nachtbaggerquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
huh wtf welke nachtbagger?
gebeurt er nog wat in ONZ?
omdat yvonnequote:Op donderdag 16 januari 2014 19:29 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
KLB nachtbagger
KLB / Wegreis
Als ik het doe is het foei, maar yvonne mag wel.
Ik heb het over vroegâh.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja witnie ik zie niet zo veel van 'm eigenlijk, maar vroegah dan.
Gvd Moira, wat weet jij nou van vroeger?quote:geregistreerd op: woensdag 20 januari 2010 @ 03:33
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 35.105 (gemiddeld 25 per dag)
Hallo je weet toch dat dit niet mijn eerste account is?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gvd Moira, wat weet jij nou van vroeger?
waarom.quote:
Ja, dat zeggen ze allemaal.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hallo je weet toch dat dit niet mijn eerste account is?
Heb je pics gezien? Zo nee, doe niet zo wanhopig, grgr.quote:
Ja dus..quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je pics gezien? Zo nee, doe niet zo wanhopig, grgr.
iets met borsthaarquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:33 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
What does this mean beertje?
ich hub 2 hoare op de boorsj
pics van c-u-t-e? jaquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je pics gezien? Zo nee, doe niet zo wanhopig, grgr.
staan zelfs in je foboquote:
AHAAA! Ik heb twee haren op mn borst ik ben een BEER!quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iets met borsthaar
[..]
pics van c-u-t-e? ja
Het heeft niks met jou te maken, gewoon het wanhopige gedrag van sommige users bij vrouwelijke users valt me altijd op.quote:
maar irl zijn het er een paar meerquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:35 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
AHAAA! Ik heb twee haren op mn borst ik ben een BEER!
Gast dit is FOK! wat verwacht je danquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het heeft niks met jou te maken, gewoon het wanhopige gedrag van sommige users bij vrouwelijke users valt me altijd op.
Oh, bedoelde het niet aanvallend ofzo hoorquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het heeft niks met jou te maken, gewoon het wanhopige gedrag van sommige users bij vrouwelijke users valt me altijd op.
Beter heb je het niet over mij.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Koningquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik geef er geen neuk om, maar over elkaars pik aaien op het forum lijkt me niet nodig.
oke als meneer darkno dat vindt zullen we het maar niet meer doen hoor.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik geef er geen neuk om, maar over elkaars pik aaien op het forum lijkt me niet nodig.
Ja? Why?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Studierichting VZ3 - Kraamzorg
Jouw studierichting
Dat iedereen allang zijn 30cm lange genotsknots heeft gebruikt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gast dit is FOK! wat verwacht je dan_
Dit is wel heel erg soms jaquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel, met je gestalk bij Rocknijntje en LB.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Beter heb je het niet over mij.
Da's al voorbijquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:37 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Hoe is het met dierentuinmeisje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |