jij weet vriend jij weetquote:
Als ik deze zag staan zou ik m zo meenemen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:24 schreef Nat-Water het volgende:
Je weet tenminste zeker dat je fiets niet wordt gejat.
Maar hij is al van jouquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:27 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
jij weet vriend jij weet
[..]
Als ik deze zag staan zou ik m zo meenemen.
Dan gaan we samen eerst slangenjagen in Borneo.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:35 schreef Zeetakje het volgende:
Ik vind ze geweldig
Wil je dit bij mijn trekker doen?
Strak planquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:51 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dan gaan we samen eerst slangenjagen in Borneo.
Je kunt ze zo kopen,quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:17 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ben stiekem wel benieuwd of je dat zo kunt kopen of dat je er zelf wat mee gedaan hebt...
Ah oké, niet dat ik ze wil hebben maar als je het zelf had gedaan had ik nu diepe buigingen moeten maken enzo maar dat kan dan gelukkig achterwege blijvenquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:18 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Je kunt ze zo kopen,
awel bestellen
ja dat snap ik ben niet zo handig ik wilde gister mijn veters strikken struikelde m'n moeder ineens van de trap ik bedoel wat moet ik daar nou meequote:Op donderdag 16 januari 2014 22:20 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ah oké, niet dat ik ze wil hebben maar als je het zelf had gedaan had ik nu diepe buigingen moeten maken enzo maar dat kan dan gelukkig achterwege blijven
Als ze minder dan 37 kilo weegt proberen op te vangen en anders gewoon laten gaan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:22 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
ja dat snap ik ben niet zo handig ik wilde gister mijn veters strikken struikelde m'n moeder ineens van de trap ik bedoel wat moet ik daar nou mee
Hendige tipgever, die HaJee. Ik kan hem aanbevelen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:23 schreef HaJee het volgende:
[..]
Als ze minder dan 37 kilo weegt proberen op te vangen en anders gewoon laten gaan.
quote:
Maagdenquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:38 schreef IkwordlaterDJ het volgende:
kk lelijk vrind was je probleem doe normaal a hoofd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |