Verkeerde topic??quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:51 schreef Miniem het volgende:
Geen partner hier.
Zou het wel graag willen maar ik wil eerst aan mezelf werken voordat ik een relatie aan ga.
Ik zou echt niemand met mijn problemen op willen zadelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Ik heb weer eens niet goed gelezen![]()
Hahaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:37 schreef Mistico het volgende:
Vandaag mijn intake gesprek gehad. Ik heb er een goed gevoel erover, goed mijn verhaal kunnen vertellen.
Ik was wel per ongeluk op de verkeerde verdieping beland, ik zag niemand dus was ik maar een kamer ingelopen bleek ik in een gesloten kliniek te zijn. Kon ik er niet meer uit.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:09 schreef kuolema het volgende:
[..]
HahaJe kon ze er wel van overtuigen dat ze je moesten laten gaan?
Fijn dat het goed ging!
Waarom niet?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:51 schreef Miniem het volgende:
Geen partner hier.
Zou het wel graag willen maar ik wil eerst aan mezelf werken voordat ik een relatie aan ga.
Ik zou echt niemand met mijn problemen op willen zadelen.
Ik denk niet dat een meid daar op zit te wachtenquote:
Onzekerheid, zenuwen, twijfels, schuldgevoel, verplichtingen. En inderdaad de kans dat diegene last heeft van jouw problemen, dat je dingen moet gaan uitleggen, of dat je juist niets laat merken en over je grenzen gaat waardoor het slechter gaat met jezelf.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:58 schreef Mistico het volgende:
Ik denk dat een relatie mij wel goed zou doen, lekker uit eten, films kijken op de bank, samen koken, weekendjes weg met de auto, wandelen door het bos, musea bezoeken..... helaas een utopie
we hebben het er best vaak over, hij weet alleen ook niet altijd goed te benoemen of te plaatsen wat hij wil.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:09 schreef kvd het volgende:
[..]
Dat is heel verschillend.
Meestal kan ik hem zelf op die dagen het huis wel uitkijken. Ik ben dan ook helemaal niet gezellig en kan niet veel om me heen verdragen. Zelfs een beweging van hem kan teveel zijn.
Maar er zijn ook momenten dat het niet lekker gaat qua angsten en ik hem het liefst bij me heb en boos kan worden omdat hij niet kan komen/komt.
Heb je het er al eens met hem over gehad? Gevraagd wat hij het liefste zou willen? Uitgelegd waarom je weggaat? Misschien voel je je wel schuldig, maar is dat helemaal niet nodig.
En persoonlijk vind ik, je hoeft niet in alles met hem rekening te houden. Jij hebt ook je eigen leven en je eigen gevoel en kan je leven niet stilzetten als hij een beddag heeft. Jouw leven gaat door. Straks zou je niet eens naar je werk kunnen omdat hij in bed ligt...
dat is wel een kant waar je rekening mee moet houden. Het kan helend werken, een boost zijn voor je zelfvertrouwen, maar aan de andere kant kan het er ook gigantische deuken in schoppen als het even niet lekker gaat. En dan moet je genoeg veerkracht op kunnen brengen om niet weer verder in de put te belanden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:40 schreef kuolema het volgende:
[..]
Onzekerheid, zenuwen, twijfels, schuldgevoel, verplichtingen. En inderdaad de kans dat diegene last heeft van jouw problemen, dat je dingen moet gaan uitleggen, of dat je juist niets laat merken en over je grenzen gaat waardoor het slechter gaat met jezelf.
Een relatie hebben kan heel fijn zijn maar zelf vind ik het ook heel lastig als ik niet goed in mijn vel zit en dan heb je er dus eigenlijk nog een extra probleem/bron van stress en onzekerheid bij.
Eens, maar voor mij persoonlijk zou het enorm goed zijn voor mijn zelfvertrouwen. Ik moet dan denk ik een relatie hebben waar ik zelf veel vrijheid heb om op mezelf te zijn. Maarja waar kun je zo iemand vinden? Al dat kleffe gedoe is dan ook weer niets voor mij.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:40 schreef kuolema het volgende:
[..]
Onzekerheid, zenuwen, twijfels, schuldgevoel, verplichtingen. En inderdaad de kans dat diegene last heeft van jouw problemen, dat je dingen moet gaan uitleggen, of dat je juist niets laat merken en over je grenzen gaat waardoor het slechter gaat met jezelf.
Een relatie hebben kan heel fijn zijn maar zelf vind ik het ook heel lastig als ik niet goed in mijn vel zit en dan heb je er dus eigenlijk nog een extra probleem/bron van stress en onzekerheid bij.
Nee die kreeg een ban. Was een kloon of een troll ofzo.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:06 schreef WilhelmusVanNassau het volgende:
Komt parkietjes hier nog wel eens? Was benieuwd hoe het met haar ging maar is al tijdje niet online geweest, zie ik.
Oh, OK. Ach ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee die kreeg een ban. Was een kloon of een troll ofzo.
Ook dat hoort bij depressies en angst.quote:
Eens is. Mits je iig relaties hebt gehad. Dan weet je wat het is. En weet je dat je nu zonder even beter af bentquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:55 schreef Detroit het volgende:
Hmm. Relaties! Ik heb voor mezelf ook maar de conclusie getrokken dat ik eerst maar aan mijzelf moet werken.
Als je zelf niet stabiel bent dan tref je (mijns inziens) toch niet aan wat je zou willen. Plus dat het ook maar escapisme is IMHO.
But anyways, wat kan een mens angstig zijn zeg, soms. Af en toe komt het gewoon door mijn friggin' AD heen..
Absoluut! Ik kon me er vroeger gigantisch aan ergeren als men zei dat je toch niets aan het hebben van een relatie hebt en dat je maar beter vrijgezel kan zijn, en dat dat dan juist gezegd werd door hen die de ene na de andere relatie gehad hadden. Als je niet weet hoe een relatie is dan is dat argument aan dovemansoren besteed.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Eens is. Mits je iig relaties hebt gehad. Dan weet je wat het is. En weet je dat je nu zonder even beter af bent
En dan met hem naar de kroeg gaan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:37 schreef Cue_ het volgende:
Wel mooi dat jullie geen relatie willen of momenteel niet en ik toch hoop.er eentje de komende jaren te krijgen/vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |