abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135697247
quote:
7s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:40 schreef Gray het volgende:

Het is dom dat zij niet accepteren dat niet iedereen als hun denkt. Het is dom dat zij niet zien hoe zulke uitspraken impact hebben op een teer mens als jij. Het is dom dat zij hun familie niet beschermen, maar kwetsen.

Jij bent niet dom. Jij denkt niet dom. Je bent geen wrak, maar een orchidee. Mooi, teer.
En toen kon ik de zakdoeken weer pakken... :'(
pi_135698114
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:04 schreef kuolema het volgende:

[..]

En dat, lieve mensen, is waarom pessimisme helemaal zo slecht nog niet is.
Ik ga gewoon altijd van het ergste uit, dan komt de klap niet zo hard. Elk mogelijk scenario heeft zich al in mijn hoofd afgespeeld voordat er daadwerkelijk iets (of niets) gebeurt.

[..]

Ja dat zei ik ook altijd. Sterkte ...

Dag 1: Kuolema* drinkt alcohol. Dag 2: Hel. 'Ik ga nooit meer drinken. Echt nooit meer!' Dag 3: Kuolema weer aan de zuip. :)

* In een slechte periode. Ik ben nu heel braaf O-)
Ik drink zelden meer dan een biertje of 2, gisteren waren t 3 halve liters. Teveel voor mij blijkbaar.
"In the midst of winter, I found there was, within me, an invincible summer".
-Albert Camus.
pi_135698495
Zo kloontje maar weer eens opgestart.

Ik heb al lange tijd dat ik na alle waarschijnlijkheid worstel met een angstfobie, ik ken angstig worden om dingen die nergens op slaan, terwijl ik dan duidelijk beter weet en het geeft vaak een irritant en pijnlijk gevoel.
Nu heb ik in het verleden best wel wat dingen meegemaakt en ben ik vrij kwetsbaar maar ik vind dit uitermate irritant en kom er al weken niet vanaf meer.

Herkent iemand dit?
Ben tevens 20
pi_135699218
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 21:50 schreef kvd het volgende:

[..]

En toen kon ik de zakdoeken weer pakken... :'(
:*
pi_135704870
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 22:10 schreef orgami het volgende:
Zo kloontje maar weer eens opgestart.

Ik heb al lange tijd dat ik na alle waarschijnlijkheid worstel met een angstfobie, ik ken angstig worden om dingen die nergens op slaan, terwijl ik dan duidelijk beter weet en het geeft vaak een irritant en pijnlijk gevoel.
Nu heb ik in het verleden best wel wat dingen meegemaakt en ben ik vrij kwetsbaar maar ik vind dit uitermate irritant en kom er al weken niet vanaf meer.

Herkent iemand dit?
Ben tevens 20
Ik denk dat veel mensen dit kunnen herkennen ja :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_135708027
Ik word vaak al wakker met een soort van angst in mn lijf. Net alsof je voor iets zenuwachtig bent. Alle spieren gaan daardoor pijn doen. Samen met n astma aanval is t dus niet zo lekkere start vandaag.
-Albert Camus.
  maandag 20 januari 2014 @ 10:35:26 #132
399061 kuolema
vermaledijd
pi_135710508
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 07:45 schreef zomertje het volgende:
Ik word vaak al wakker met een soort van angst in mn lijf. Net alsof je voor iets zenuwachtig bent. Alle spieren gaan daardoor pijn doen. Samen met n astma aanval is t dus niet zo lekkere start vandaag.
Heel herkenbaar ... ik heb dit regelmatig. Geen last van spieren trouwens. Misschien kun je een ontspanningsoefening proberen?
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_135711489
quote:
Herkenbaar. Wakker worden met een steen in je maag. Die bleef bij mij vaak de hele dag zitten ook.
pi_135711568
quote:
Heel herkenbaar...

Hoop dat de dag na deze start wat beter gaat worden voor je...
  maandag 20 januari 2014 @ 11:27:16 #135
47102 Elvi
miemkwien
pi_135711993
Even weer wat motivaie op Blue Monday

pi_135712572
Oh blue monday ben ik daarom zo sloom? Ik ga maar naar de zonnebank denk ik *O*
Worry is a misuse of imagination
pi_135713098
Net gebeld door psych...volgende week maandag diagnose en adviesgesprek...spannend...
pi_135723999
Veel herkenning dus hierboven. Heeft ook met mn stoornis te maken. Ben wel naar t werk geweest en gesprek met mn psych gehad. Zou meer rust moeten nemen denken we.
-Albert Camus.
pi_135747093

People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_135753491
Vraagje, zijn hier toevallig ook partners van mensen met angsten of depressie? Hoe gaan jullie ermee om? Ik merk dat ik zo af en toe gillend gek wordt van t optimistisch blijven, geduldig zijn en incasseren :@
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_135754843
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:00 schreef littledrummergirl het volgende:
Vraagje, zijn hier toevallig ook partners van mensen met angsten of depressie? Hoe gaan jullie ermee om? Ik merk dat ik zo af en toe gillend gek wordt van t optimistisch blijven, geduldig zijn en incasseren :@
Sorry dat ik het zeg, en misschien trap ik op tenen, maar je kiest er in wezen toch ook voor? Als je een partner hebt die erg depressief is, weet je dat je vaak de dans moet gaan oppakken. En dat je moet blijven incasseren.

Volgens mij zitten hier wel 1 of 2 die een depressieve partner hebben :)
pi_135755432
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:43 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Sorry dat ik het zeg, en misschien trap ik op tenen, maar je kiest er in wezen toch ook voor? Als je een partner hebt die erg depressief is, weet je dat je vaak de dans moet gaan oppakken. En dat je moet blijven incasseren.

Volgens mij zitten hier wel 1 of 2 die een depressieve partner hebben :)
Als je ergens voor kiest, kunnen er alsnog nog momenten zijn dat je gillend gek wordt.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 13:05:18 #143
47102 Elvi
miemkwien
pi_135755499
quote:
Ik denk dat je vooral je eigen grenzen moet bewaken. En niet, omdat je partner nu depressief is, overal in meegaan.

Pas gewoon op dat je niet meegezogen wordt :)
pi_135755983
quote:
Ik weet natuurlijk niet hoe je partner is, maar als de mijne alleen maar meegaand is, zou ik zelf ook gek worden. Ik heb het echt nodig als hij af en toe eens boos op me is, of me zegt dat bepaalde gedachten onzin zijn of dat ik heb niet goed aan het behandelen ben. Niet altijd even leuk om te horen, maar het zet me wel weer even aan het denken over wat ik aan het doen ben/hoe ik me gedraag...
pi_135756023
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:03 schreef kvd het volgende:

[..]

Als je ergens voor kiest, kunnen er alsnog nog momenten zijn dat je gillend gek wordt.
dit is het meer, negen van de tien dagen kan ik het prima handelen en is het schouders eronder en gaan. Maar die ene keer dat het niet gaat heb k het er soms wel moeilijk mee. Het voelt gewoon alsof je non-stop voor twee man alle ballen in de lucht moet houden en dat kost veel energie.
pi_135756299
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:17 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

dit is het meer, negen van de tien dagen kan ik het prima handelen en is het schouders eronder en gaan. Maar die ene keer dat het niet gaat heb k het er soms wel moeilijk mee. Het voelt gewoon alsof je non-stop voor twee man alle ballen in de lucht moet houden en dat kost veel energie.
Kan ik me helemaal voorstellen, lijkt me ook heel normaal. There's only so much that you can take.
pi_135756861
Hoe doen jullie partners het bijvoorbeeld op de dagen dat jullie je echt niet tof voelen en niet uit bed kunnen komen? Ik ga dan meestal de deur uit om alleen iets te doen. Wel met n flink schuldgevoel trouwens, alsof ik er dan niet voor m ben als ie zich kut voelt ofzo :@

Ik heb duidelijk even die een op de tien dagen vandaag _O- w/
pi_135760337
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 13:39 schreef littledrummergirl het volgende:
Hoe doen jullie partners het bijvoorbeeld op de dagen dat jullie je echt niet tof voelen en niet uit bed kunnen komen? Ik ga dan meestal de deur uit om alleen iets te doen. Wel met n flink schuldgevoel trouwens, alsof ik er dan niet voor m ben als ie zich kut voelt ofzo :@

Ik heb duidelijk even die een op de tien dagen vandaag _O- w/
Dat is heel verschillend.
Meestal kan ik hem zelf op die dagen het huis wel uitkijken. Ik ben dan ook helemaal niet gezellig en kan niet veel om me heen verdragen. Zelfs een beweging van hem kan teveel zijn.
Maar er zijn ook momenten dat het niet lekker gaat qua angsten en ik hem het liefst bij me heb en boos kan worden omdat hij niet kan komen/komt.

Heb je het er al eens met hem over gehad? Gevraagd wat hij het liefste zou willen? Uitgelegd waarom je weggaat? Misschien voel je je wel schuldig, maar is dat helemaal niet nodig.
En persoonlijk vind ik, je hoeft niet in alles met hem rekening te houden. Jij hebt ook je eigen leven en je eigen gevoel en kan je leven niet stilzetten als hij een beddag heeft. Jouw leven gaat door. Straks zou je niet eens naar je werk kunnen omdat hij in bed ligt...
  dinsdag 21 januari 2014 @ 18:37:42 #149
414674 Mistico
Good Moaning
pi_135768953
Vandaag mijn intake gesprek gehad. Ik heb er een goed gevoel erover, goed mijn verhaal kunnen vertellen.

Ik was wel per ongeluk op de verkeerde verdieping beland, ik zag niemand dus was ik maar een kamer ingelopen bleek ik in een gesloten kliniek te zijn. Kon ik er niet meer uit. _O-
  dinsdag 21 januari 2014 @ 18:45:01 #150
47102 Elvi
miemkwien
pi_135769267
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:37 schreef Mistico het volgende:
Vandaag mijn intake gesprek gehad. Ik heb er een goed gevoel erover, goed mijn verhaal kunnen vertellen.

Ik was wel per ongeluk op de verkeerde verdieping beland, ik zag niemand dus was ik maar een kamer ingelopen bleek ik in een gesloten kliniek te zijn. Kon ik er niet meer uit. _O-
Haha als dat maar geen voorbode is :P ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')