quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij post je memehoofd ook te pas en te onpas, dus dit kan er ook wel bij.
morgen weer de nieuwe ep binnen halenquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:06 schreef Chai het volgende:
Soft Kitty, Warm Kitty, little ball of fur, Happy Kitty, Sleepy Kitty, purr purr, purr
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij post je memehoofd ook te pas en te onpas, dus dit kan er ook wel bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier speciaal voor jou.
[ Bericht 5% gewijzigd door FL_Freak op 16-01-2014 19:50:09 ]
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:19 schreef FL_Freak het volgende:
[..]Je moet eigenlijk iets blijer kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier speciaal voor jou.
meh eigenlijk iets scheler, maar dat lukt nietquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk iets blijer kijken.
Ze heeft nooit foto's laten maken voor SR. Al zijn er wel nudes van haar, maar niet via SR.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:20 schreef Murdera het volgende:
Wat is dat SHE-gate, vrouw die 7000 ophaalde om te strippen voor serious request?
En het vervolgens hield ofzo?
maar het geld wel gehouden ofzo?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ze heeft nooit foto's laten maken voor SR. Al zijn er wel nudes van haar, maar niet via SR.
Daar weet ik niks vanquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar het geld wel gehouden ofzo?
Haakte op het allerlaatste moment af, had niet verwacht dat zo veel mensen geld zouden storten o.i.d.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar het geld wel gehouden ofzo?
kan eigenlijk alleen dit vinden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:22 schreef Chai het volgende:
Pff hoog tijd voor een FOK!wiki.
SHE samenvatting?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Haakte op het allerlaatste moment af, had niet verwacht dat zo veel mensen geld zouden storten o.i.d.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Haakte op het allerlaatste moment af, had niet verwacht dat zo veel mensen geld zouden storten o.i.d.
zonder dat was er nu geen internet verdomme mortquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:25 schreef Mortaxx het volgende:
Geld geven voor naaktfoto's van iemand van het internet is wel heel treurig eigenlijk
Nee dat was wat deels de rel veroorzaakte geloof ik. Meen dat er zelfs iets met een rechtzaak gedaan is ofzo, ik zat er niet bovenop toen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:24 schreef Murdera het volgende:
[..]geld is zeker niet teruggegaan naar de mensen of wel?
zou ook fucking boos worden dan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee dat was wat deels de rel veroorzaakte geloof ik. Meen dat er zelfs iets met een rechtzaak gedaan is ofzo, ik zat er niet bovenop toen.
Rijdende rechter mag ik hopenquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee dat was wat deels de rel veroorzaakte geloof ik. Meen dat er zelfs iets met een rechtzaak gedaan is ofzo, ik zat er niet bovenop toen.
3 kamelen voor Vas.rar.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou ook fucking boos worden dan.
heb cameras in mn slaapkamer hangen. en bij de bank en badkamer en keuken en trainapparaat en bureau en balkon.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je mag ze ook wel gratis hebben hoor, ze bestaan namelijk niet hueheuheue.
aha jij bent dus die pedofiel die ze hebben opgepaktquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb cameras in mn slaapkamer hangen. en bij de bank en badkamer en keuken en trainapparaat en bureau en balkon.
O dus alleen maar beelden van een fappende Murdera?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb cameras in mn slaapkamer hangen. en bij de bank en badkamer en keuken en trainapparaat en bureau en balkon.
Wowquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O dus alleen maar beelden van een fappende Murdera?
Die kende ik nog niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Te laat, filmpjes staan op perversius.com
Waarom wil je uberhaupt een filmpje van panzer en cy zien?quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
kwam ik ooit toevallig tegen toen ik zocht naar een filmpje van Panzer en CY.
"Throw money on you and fuck you all."quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
kwam ik ooit toevallig tegen toen ik zocht naar een filmpje van Panzer en CY.
ken je dat gevoel als je naar een ongeluk kijkt? Eigenlijk wil je het niet zien maar je blijft gefascineerd staren...quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom wil je uberhaupt een filmpje van panzer en cy zien?
Wat een opluchting! Ik was even bang dat je zou zeggen 'dat is een goed leermoment' in de tweede zin.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
ken je dat gevoel als je naar een ongeluk kijkt? Eigenlijk wil je het niet zien maar je blijft gefascineerd staren...
quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat een opluchting! Ik was even bang dat je zou zeggen 'dat is een goed leermoment' in de tweede zin.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
ken je dat gevoel als je naar een ongeluk kijkt? Eigenlijk wil je het niet zien maar je blijft gefascineerd staren...
Dat is toch geen ongeluk?quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Je ziet toch elke dag wel een urinestraal uit een penis?
Fascinerend hoor.
Best welquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Je ziet toch elke dag wel een urinestraal uit een penis?
Fascinerend hoor.
Mur is de oorzaak van alle kijkfiles in regio zuid-Hollandquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet helemaal jofel in de bovenkamer.quote:
Jammer dat hij zichzelf niet echt introduceert.quote:Op donderdag 16 januari 2014 18:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet helemaal jofel in de bovenkamer.
Hahaquote:Op donderdag 16 januari 2014 18:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat moet de vader van badtripb0b zijn.
Hoe kom je daar nou weer terechtquote:
Op zoek naar het eeuwige leven natuurlijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer terechtZo zouden websites er in de jaren '60-'70 denk ik ongeveer uitzien.
Nou enquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Haha Veer heeft gezondigd met roken hoor, wir haben es nicht gewusst.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:20 schreef LudoSanders het volgende:
Maakt inderdaad niet uit hoor Veer. Zeker niet wanneer je er courgettes en gebakken uitjes bij genuttigd hebt.
Nee, waarom zou ik caren dan? Ik kies er toch zelf voor?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
I DONT GIVE A SHIT DUDE HEHEHEHEHEHE
Oh ja uiteraard. Denk dat je met die site toch wel minstens 5 jaar extra hebt gekregen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Op zoek naar het eeuwige leven natuurlijk.
BEN NOGSTEEDS GESTOPT MET ROKEN STELLETJE AUTI'S HEHEHEHHEEquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:21 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik caren dan? Ik kies er toch zelf voor?
Wel knap als je dat kunt. Meeste mensen die ik ken die zijn na een sigaret alweer helemaal om, zelfs na maanden/jaren niet gerookt te hebben.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]Ik ben gestopt met roken. Dat ik in het weekend een sigaretje heb gerookt veranderd daar niks aan.
Vijf jaar gedwongen opname ja.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ja uiteraard. Denk dat je met die site toch wel minstens 5 jaar extra hebt gekregen.
Thanks, gelukkig toch nog iemand die fatsoenlijk kan reageren. En klopt, die sigaret in het weekend was ook een hele bewuste keuze. Had hem ook kunnen laten liggen, maar zelf ervoor gekozen om in het weekend af en toe nog wel een sigaretje op te steken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wel knap als je dat kunt. Meeste mensen die ik ken die zijn na een sigaret alweer helemaal om, zelfs na maanden/jaren niet gerookt te hebben.
Ach mens stel je niet aan, je kent me toch.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Thanks, gelukkig toch nog iemand die fatsoenlijk kan reageren.
Of vijf jaar in de leer bij die man, misschien heb je dan wel een heel kleurrijke kijk op het leven.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vijf jaar gedwongen opname ja.
Haha nietesquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach mens stel je niet aan, je kent me toch.
Ja als dat voor jou werkt, waarom niet. Beetje hetzelfde als een cheatdag bij strikte voeding dus. Vergt wel wat discipline, maar je hebt ook een soort vooruitzicht ofzo.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Thanks, gelukkig toch nog iemand die fatsoenlijk kan reageren. En klopt, die sigaret in het weekend was ook een hele bewuste keuze. Had hem ook kunnen laten liggen, maar zelf ervoor gekozen om in het weekend af en toe nog wel een sigaretje op te steken.
Ik zit slechts te stoken, zo ver ben ik nooit gekomen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]Ik ben gestopt met roken. Dat ik in het weekend een sigaretje heb gerookt veranderd daar niks aan.
Daarom. En als ik wel weer doordeweeks begin is dat ook omdat ik daar zelf achtersta. Anders doe ik het niet namelijk. En ach, ik wou toch sowieso al niet stoppen. Dus vind het al heel wat dat het gaat zoals het gaat.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja als dat voor jou werkt, waarom niet. Beetje hetzelfde als een cheatdag bij strikte voeding dus. Vergt wel wat discipline, maar je hebt ook een soort vooruitzicht ofzo.
Ik smoke alleen jonko in het weekend sinds 1 jan 2014 hè btw, nog maar 5x gesmoked dus dit jaarquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
I DONT GIVE A SHIT DUDE HEHEHEHEHEHE
Je wordt zeker gewoon oud en kan het niet meer handelenquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik smoke alleen jonko in het weekend sinds 1 jan 2014 hè btw, nog maar 5x gesmoked dus dit jaar.
/random
homoquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik smoke alleen jonko in het weekend sinds 1 jan 2014 hè btw, nog maar 5x gesmoked dus dit jaar.
/random
Ja het is alleen zonde als je na een aantal weken weer echt begint. Is natuurlijk je eigen beslissing of weet ik het, maar de eerste weken zijn altijd het lastigst en als je daar eenmaal doorheen bent is het een kwestie van volhouden.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Daarom. En als ik wel weer doordeweeks begin is dat ook omdat ik daar zelf achtersta. Anders doe ik het niet namelijk. En ach, ik wou toch sowieso al niet stoppen. Dus vind het al heel wat dat het gaat zoals het gaat.
Ik had van de week eergisteren wel weer een smerige kater, van 2 halve liter bier en 1 fles roséquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je wordt zeker gewoon oud en kan het niet meer handelen
Zoveel kleur ga ik niet bekennen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Of vijf jaar in de leer bij die man, misschien heb je dan wel een heel kleurrijke kijk op het leven.
Klopt. Hoewel een vriendin van me zei dat ze het pas na 2 maanden écht vet moeilijk ging krijgen. Vreemd he? Is ook allemaal zo persoonlijk natuurlijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja het is alleen zonde als je na een aantal weken weer echt begint. Is natuurlijk je eigen beslissing of weet ik het, maar de eerste weken zijn altijd het lastigst en als je daar eenmaal doorheen bent is het een kwestie van volhouden.
Da's nog best veel+je mixt 2 dingen door elkaar dus dan krijg je wel snel een kater ja.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik had van de week eergisteren wel weer een smerige kater, van 2 halve liter bier en 1 fles rosé. Moest wel 9u werken tho. Voelde me zo kk gaar hè, en koppijn
. Vergeten water te drinken voor het slapen tho
.
Wow, empathiequote:Op donderdag 16 januari 2014 19:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Da's nog best veel+je mixt 2 dingen door elkaar dus dan krijg je wel snel een kater ja.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wow, empathie! Join the club, je bent geen auti/kneus
.
Watwat, ik join je toch sowieso met #weinigsterkedrankquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wow, empathie! Join the club, je bent geen auti/kneus
.
Zo blij dat ik dat smerig vind de laatste jarenquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Watwat, ik join je toch sowieso met #weinigsterkedrank
Ja denk dat dat inderdaad voor iedereen anders zal zijn. Ken ook mensen die gewoon stoppen en dat is het dan ook. Tenminste, zo lijkt hetquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt. Hoewel een vriendin van me zei dat ze het pas na 2 maanden écht vet moeilijk ging krijgen. Vreemd he? Is ook allemaal zo persoonlijk natuurlijk.
Met bier of wijn dan? Daar kan ik wel ziek veel van drinken maar bij sterke drank is het echt snel KOquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:32 schreef VeerEli het volgende:
Ik zou wel eens een zuip battle willen doen met Vas en dWc
vas zuipt mij ondwr de tafelquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:32 schreef VeerEli het volgende:
quote:
Sterke drank win je sowieso, bier of rosé ben ik wel benieuwdquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:32 schreef VeerEli het volgende:
NICE.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:33 schreef Vaseline_ het volgende:
Tevens blow ik jullie beiden onder de tafel![]()
Oh gelukkig, jij ookquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
Alhoewel, na 3 á 4 rosé ben ik ook he-le-maal naar de klote.
Klopt! Echt bizar dat. Heb ik ook wel eens gezien. Dat je echt denkt van 'wtf?'quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja denk dat dat inderdaad voor iedereen anders zal zijn. Ken ook mensen die gewoon stoppen en dat is het dan ook. Tenminste, zo lijkt het
Nee met whisky heheheheehquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Met bier of wijn dan? Daar kan ik wel ziek veel van drinken maar bij sterke drank is het echt snel KO
Tevens blow ik jullie beiden onder de tafel![]()
Dat je zo lam bent dat je water drinken niet meer trekt, omdat welk vocht je dan ook gaat laten kotsenquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh gelukkig, jij ook![]()
Ik kan tegenwoordig echt he-le-maal niks meer hebben, het is zo triest met me gesteld ben gewoon meteen dronken. Gelukkig heb ik een redelijk goede dronk, alleen betaal ik de volgende dag zo'n intens hoge prijs
Ja ik had het met blowen wel, maar denk dat dat niet echt een verslaving was ofzo maar met roken kan ik het me nog niet goed voorstellen. Misschien als ik klaar ben met school, helemaal andere omgeving en shit maar goed... maak ik mezelf vast gewoon wijs.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt! Echt bizar dat. Heb ik ook wel eens gezien. Dat je echt denkt van 'wtf?'Wou dat ik dat had
ik zuip onder de tafel gewoon doorquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook gewoon een beetje een pussy
Precies, blowen is voor mij ook geen verslaving en als ik wil kan ik zo een half jaar niet blowen ofzo. Is ook wel eens voorgekomen, dan had ik er gewoon geen zin inquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik had het met blowen wel, maar denk dat dat niet echt een verslaving was ofzo maar met roken kan ik het me nog niet goed voorstellen. Misschien als ik klaar ben met school, helemaal andere omgeving en shit maar goed... maak ik mezelf vast gewoon wijs.
hahahahahah ;pquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik zuip onder de tafel gewoon door
Waarom zou je dat überhaupt willen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:32 schreef VeerEli het volgende:
Je hebt wel gelijk verderquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Precies, blowen is voor mij ook geen verslaving en als ik wil kan ik zo een half jaar niet blowen ofzo. Is ook wel eens voorgekomen, dan had ik er gewoon geen zin inMaar dat is heel wat anders dan m'n sigaretjes.
[..]
hahahahahah ;p
Ja en eten na het uitgaan vind ik ook niks, want als ik eenmaal besluit om naar huis te gaan dan ga ik ook naar huis. Kan thuis nog wel een paar glazen water drinken, maar wil dan gewoon zo graag slapen en heb altijd zoiets van 'zal wel meevallen', tot ik wakker wordquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat je zo lam bent dat je water drinken niet meer trekt, omdat welk vocht je dan ook gaat laten kotsen. En dan vroeg in de ochtend, nog strontlazerus wakker worden door uitdroging, wat drinken en dan alsnog nekken
.
Precies dat!quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja en eten na het uitgaan vind ik ook niks, want als ik eenmaal besluit om naar huis te gaan dan ga ik ook naar huis. Kan thuis nog wel een paar glazen water drinken, maar wil dan gewoon zo graag slapen en heb altijd zoiets van 'zal wel meevallen', tot ik wakker word
Know that feelquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja en eten na het uitgaan vind ik ook niks, want als ik eenmaal besluit om naar huis te gaan dan ga ik ook naar huis. Kan thuis nog wel een paar glazen water drinken, maar wil dan gewoon zo graag slapen en heb altijd zoiets van 'zal wel meevallen', tot ik wakker word
Mja wel met cola dan. Puur trek ik er ook niet zoveelquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Whisky vind ik sowieso ranzig manvodka kan ik nog wel.
Waarom niet?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:37 schreef Modus het volgende:
[..]
Waarom zou je dat überhaupt willen..
Ja is ook zo. Heb ook het idee dat na het stappen blowen hielp tegen de kater.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
Doordeweeks ben ik tegenwoordig anders/intenser dronken lijkt het wel sinds ik er dan niet meer bij smoke. Alsof dat het scherpe randje eraf haalde altijd.
Vind lauw drinken uberhaupt nooit te zuipen. Daarom rode wijn ookquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
Lauwe Taksi/cola/whatever drinken die nog op je bureau stond is ook kk smerig dan. Beter ijskoude cola
.
volle slok vodka als net wakker omdat je denlt dat het vergeten water isquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
Lauwe Taksi/cola/whatever drinken die nog op je bureau stond is ook kk smerig dan. Beter ijskoude cola
.
Hoeveel cm whisky pleur je normaal gesproken in je glas dan?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mja wel met cola dan. Puur trek ik er ook niet zoveel
heb ik ook jaquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Heb ook het idee dat na het stappen blowen hielp tegen de kater.
Puur trekt vooral m'n maag niet. Vind sommige dingen wel lekker ofzo, maar dat gaat er gewoon net zo snel weer uit. Dus dat laat ik tegenwoordig maar achterwege.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Die combo, drank + wiet, hemels. Morgen weerquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Heb ook het idee dat na het stappen blowen hielp tegen de kater.
Ik koel m'n rosé sowieso hoor, te ranzig andersquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vind lauw drinken uberhaupt nooit te zuipen. Daarom rode wijn ook
Rode wijnquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vind lauw drinken uberhaupt nooit te zuipen. Daarom rode wijn ook
4/5 cm?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoeveel cm whisky pleur je normaal gesproken in je glas dan?
Probeer drank en coke eensquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die combo, drank + wiet, hemels. Morgen weer
Rosé hoor je koud te drinken, rode wijn niet.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die combo, drank + wiet, hemels. Morgen weer.
[..]
Ik koel m'n rosé sowieso hoor, te ranzig anders.
Ja, ik prefereer ook altijd white widow, ben ik tenminste vertrouwd mee. Mensen die met super mega turbo 3000 haze aankomen als ik lam ben, dat is een kung fu kick in je hersenpan danquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:43 schreef Robophatt het volgende:
Ik denk niet dat ik die combinatie nog zou trekken. Afgelopen zomer ofzo nog eens geblowd na het stappen na meer dan een jaar niet en moest gelijk nekken.
met mixwhiskeyde laatste tijd steeds vakerquote:
heb keer spacebrownie gemaakt met een vriend.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
'Zwaarste' wat ik ooit heb gehad is 1x een hasj spacecake/brownies.
Ja dat je dan zit en denkt van kut hoe werkt mijn lichaam ook alweer en hoe verplaats ik het naar mijn huis?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, ik prefereer ook altijd white widow, ben ik tenminste vertrouwd mee. Mensen die met super mega turbo 3000 haze aankomen als ik lam ben, dat is een kung fu kick in je hersenpan dan.
Wacht met smart op de dag dat je een molly probeert.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
'Zwaarste' wat ik ooit heb gehad is 1x een hasj spacecake/brownies.
Dan kan ik dat wel beter zuipen? Wat bedoel je?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja dan kan je dat wel beter zuipen idd.
watsdatquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wacht met smart op de dag dat je een molly probeert.
Mijne was nog matig, zo'n pak brownies van Homemade ofzo en 3 gr hasj ofzo, vet weinigquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:44 schreef Murdera het volgende:
heb keer spacebrownie gemaakt met een vriend.
echt zooo fucking hard naar de tyfus gegaan.echt niet goed.
Ja, ditquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat je dan zit en denkt van kut hoe werkt mijn lichaam ook alweer en hoe verplaats ik het naar mijn huis?
Ik doe 3 cm vodka erin ofzo, dat bedoel ikquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dan kan ik dat wel beter zuipen? Wat bedoel je?
al mn knipresten, gelijk aan denk 20 gr matige wiet. bijna opgemaakt met zn 2e en dan blowen tijdens t wachtenm. gingen bijna out.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mijne was nog matig, zo'n pak brownies van Homemade ofzo en 3 gr hasj ofzo, vet weinig.
Misschien even voorstellen om opnieuw te doen overmorgen.
Ik weet ook gewoon precies hoe hij zich gevoeld moet hebben he, dat heb ik een paar keer gehad. Dan word je ook een beetje klam en het enige wat je kunt doen is wachten tot het over isquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, dit! Alsof je lood in je schoenen hebt zinnen en iedereen je raar aankijkt omdat je als een halfgare robot loopt. Een keer met een gozer gesmoked, die was zo stoned dat hij daadwerkelijk liep alsof die door drijfzand ging
![]()
.
Oh zoquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik doe 3 cm vodka erin ofzo, dat bedoel ik
Ohja ik vergeet altijd hoe stoer dat ook alweer is.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
[..]
Waarom niet?
Haha, nooit dusquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wacht met smart op de dag dat je een molly probeert.
Jezus manquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
al mn knipresten, gelijk aan denk 20 gr matige wiet. bijna opgemaakt met zn 2e en dan blowen tijdens t wachtenm. gingen bijna out.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Ohja ik vergeet altijd hoe stoer dat ook alweer is.
lijkt alsof ja. daarna heb je kotsen, draaien, totaal vervallen van motoriek, hallucinaties en outgaan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
Jezus man. Ken je dat punt dat het lijkt alsof je niet meer stoneder kan worden? Val altijd bijna in slaap dan
.
Haha, ik heb het juist dat ik dan gewoon echt keihard space en geen reet meer snap van alles om me heenquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
Jezus man. Ken je dat punt dat het lijkt alsof je niet meer stoneder kan worden? Val altijd bijna in slaap dan
.
werd ik echt een asociale zak vanquote:
fuck de rest.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
werd ik echt een asociale zak van
kerstfeest van m'n werk notabenequote:
Gek he.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
werd ik echt een asociale zak van
Hahahaquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kerstfeest van m'n werk notabene
Dat hoor ik maar graag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kerstfeest van m'n werk notabene
Vind coke+drank kater ook erger dan pillenkater oid hoorquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha
merk ook wel dat volgende ochtend op werk wel fucked is.
zit dan wel meer op niveau met mn baas.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind coke+drank kater ook erger dan pillenkater oid hoor
Huh, van jonko alleen? Ik heb alleen stoned, knetterstoned, zombie 0,0 activiteit stoned, kan niet meer stoneder-stoned en dan in slaap vallenquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
lijkt alsof ja. daarna heb je kotsen, draaien, totaal vervallen van motoriek, hallucinaties en outgaan.
liet zonder enig berouw de bril van t damestoilet omhoog staan.quote:
er zijn nog een hoop grenzen dan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huh, van jonko alleen? Ik heb alleen stoned, knetterstoned, zombie 0,0 activiteit stoned, kan niet meer stoneder-stoned en dan in slaap vallen.
Hmm, ja okéquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
er zijn nog een hoop grenzen dan.
probeer eens 9 gram in spacebrownie
bij paffen is die grens ook bijna niet te crossen idd. klopt wel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hmm, ja oké. Meeste wat ik ooit heb gepaft in een sessie is een 4 gram Blueberry zak (wrup CB) met 2 anderen.
Dat is idd een prachtig niveau.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
zit dan wel meer op niveau met mn baas.
Mijn interesse is gewektquote:
brownie wasmislukt. kleverig n shit. maar toch weggestauwd.quote:
Jij ja? Vind dit een beetje overkomen als Chai die zich bereid toont om 9 bbc's tegelijk te ontvangen.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
brownie wasmislukt. kleverig n shit. maar toch weggestauwd.
nu kan ik lekkere taart maken. hoiiii
ja nee weeniequote:Op donderdag 16 januari 2014 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die brownies laten mislukken
Snapiknie. Gewoon ingrediënten mixen en bakken?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij ja? Vind dit een beetje overkomen als Chai die zich bereid toont om 9 bbc's tegelijk te ontvangen.
Hoi nooitmansquote:
samen maken?quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]pardon .. Die mi ... Maareum nee ik wilde al langer brownies met een extra ingrediënt maken
2 jaar geleden al..
Maar ik moet zoks z'n stijve macaroni nog maken.. Ook ondertussen 1,5 jaar geleden
Ga slapenquote:
quote:
nice. ik fix de wietboter.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ja, kan niet mislukken dan
Nicequote:Op donderdag 16 januari 2014 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]pardon .. Die mi ... Maareum nee ik wilde al langer brownies met een extra ingrediënt maken
2 jaar geleden al..
Maar ik moet zoks z'n stijve macaroni nog maken.. Ook ondertussen 1,5 jaar geleden
Hasj is makkelijker toch? Gewoon laten versmelten in de boter, niet laten aanbrandenquote:
kan je toch niet goed zeven man. krijg je hasj smaak.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hasj is makkelijker toch? Gewoon laten versmelten in de boter, niet laten aanbranden.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik laat jou gewoon het meeste werk doen
Ik heb 175 gram boter nodig
Sowieso maak ik er dan een met en een zonder
Gaat helemaal goed komenquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nice. En succes met Zosk z'n macaroni stijf maken
.
[..]
Hasj is makkelijker toch? Gewoon laten versmelten in de boter, niet laten aanbranden.
Nu heb ik zin in browniesquote:
ik in coke.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in brownies
Wait whatquote:
Dat heb ik nou nooitquote:
Over een half uurtjequote:Op donderdag 16 januari 2014 20:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoelaat ben je er. bel tony as we speak
je hebt mn adres. zie je zoquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over een half uurtje
Gewoon 180 km/h
Toedeloequote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Potverdrie vanaf de 30e ben ik ook op mijn werk achter de bar te vinden.
Straks word ik nog eens directeur
iets met voorheen glazenhaler, toen spoeler en nu ook barman.quote:
Mi kanki, dacht dat je allang barman was en glazenhalen als een soort vloeren schrobben bij AH voor erbij wasquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
iets met voorheen glazenhaler, toen spoeler en nu ook barman.
Moving up in the world. upcoming CEO en zeau
Nee G, werd eerst aangenomen als glazenhaler. Vervolgens als spoeler was ik aanvoerder van het gehele schoonmaakteam en nu ga ik ook bar er bij doen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mi kanki, dacht dat je allang barman was en glazenhalen als een soort vloeren schrobben bij AH voor erbij was.
#squad #levelstothisshit #milkywayquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee G, werd eerst aangenomen als glazenhaler. Vervolgens als spoeler was ik aanvoerder van het gehele schoonmaakteam en nu ga ik ook bar er bij doen.
Jack of all trades bitch.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga vanavond naar de gym, omdat ik vanavond chips wil kanen
Fml
#teamzaagselenstofferenblikquote:
Nice, free spa blauw voor krio.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Potverdrie vanaf de 30e ben ik ook op mijn werk achter de bar te vinden.
Straks word ik nog eens directeur
Overal, koekenbakker.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Spa blauwWater is daar gratis uit de kraan.
Ik drink mineraalwater uit een flesje, high class.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JIJ BENT ZO EEN KANKERZWERVER DIE OP 50HURTZ KOMT EN KRAANWATER VRAAGT? STERFquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga togh nie betale veur water? ;ssquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
JIJ BENT ZO EEN KANKERZWERVER DIE OP 50HURTZ KOMT EN KRAANWATER VRAAGT? STERF
door wie niet?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 07:43 schreef Chai het volgende:
Ik wilde eigenlijk nog slapen, maar dat is me niet gegund.
Zit jij al in die nieuwe leukere wa-groep?quote:
wie weet... Lompe boerin.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Zit jij al in die nieuwe leukere wa-groep?
Las linkerkutquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:12 schreef Robophatt het volgende:
Spier in m'n linkerkuit verrekt, kan amper m'n been strekken![]()
![]()
kk zooi
Zo'n persoonlijke vraag hier in het openbaar stellen+net wakker. Maar mijn excuses kippetje.quote:
Sporten eergisteren. Gisteren ook al wat last van maar vandaag echt meer. Nu heb ik hem weer wat gestrekt en dan gaat het even, maar loop echt als een debielquote:
Toevallig gister m'n schouder overstrekt. Kutblessures.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:12 schreef Robophatt het volgende:
Spier in m'n linkerkuit verrekt, kan amper m'n been strekken![]()
![]()
kk zooi
Oh sorryquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:14 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Zo'n persoonlijke vraag hier in het openbaar stellen+net wakker. Maar mijn excuses kippetje.
Wow met je schouder nog wel, wist niet eens dat dat kon haha.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:14 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Toevallig gister m'n schouder overstrekt. Kutblessures.
Die 2e dag altijd hequote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Sporten eergisteren. Gisteren ook al wat last van maar vandaag echt meer. Nu heb ik hem weer wat gestrekt en dan gaat het even, maar loop echt als een debiel
Het gaat echt snel hier. Wederom onderwchat ik het geroddel op fok!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh sorrywist niet dat dat persoonlijk was, iemand die vroeg mij daar net iets over en volgens mij is het gewoon onzin.
Zeuren over 'roddelen' maar wel er zelf aan mee doen en op WA-groepen van FOK! zittenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:17 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Het gaat echt snel hier. Wederom onderwchat ik het geroddel op fok!
Ja gewoon veel lopen dat voelt ook het beste want dan wordt de pijn steeds minder.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die 2e dag altijd he
Zal hem wel zo veel mogelijk bewegen. Hehehe je loopt nu met swag?
Lomp varken van 120 kg gram lag op me dus ik probeer er onder uit te komen door m'n arm uit te zetten. Vervolgens begint hij te drukken. Ik voelde het pas na de training dat gelukkig wel.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow met je schouder nog wel, wist niet eens dat dat kon haha.
IddWordt vandaag even niet sporten hopelijk morgen wel weer.
Ja knap van mij hèquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:17 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Het gaat echt snel hier. Wederom onderwchat ik het geroddel op fok!
?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:18 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Lomp varken van 120 kg gram lag op me dus ik probeer er onder uit te komen door m'n arm uit te zetten. Vervolgens begint hij te drukken. Ik voelde het pas na de training dat gelukkig wel.
Ben benieuwd hoe een wandelstok bij je staatquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja gewoon veel lopen dat voelt ook het beste want dan wordt de pijn steeds minder.
Hahaha jaals ik nu zo'n baggy broek zou dragen zou ik de walk wel walken ja
Shit watquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:18 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Lomp varken van 120 kg gram lag op me dus ik probeer er onder uit te komen door m'n arm uit te zetten. Vervolgens begint hij te drukken. Ik voelde het pas na de training dat gelukkig wel.
Wandelstokken zijn wel vet op zichquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe een wandelstok bij je staat
Hoe kom je hier nou weer bij? En alles wat ik dou zeg, zeg ik ook in ieders gezicht als het nodig is.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeuren over 'roddelen' maar wel er zelf aan mee doen en op WA-groepen van FOK! zitteni cant
Truequote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wandelstokken zijn wel vet op zichMaar meer bij een man dan bij een vrouw dan weer.
Wou je uit de tent lokken. Reactie valt tegen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:20 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Hoe kom je hier nou weer bij? En alles wat ik dou zeg, zeg ik ook in ieders gezicht als het nodig is.
Ik weet denk ik wel van wie je het hebt. Het begint met een M.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja knap van mij hèik weet alles zonder ook maar in een groep te zitten.
Ook goed ja. Levert idd wel de nodige blessures op.quote:
Lol neequote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Truebij vrouwen denk ik dan meer aan van die nordic walking stokken
![]()
Dat kunnen er wel meer zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:22 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik weet denk ik wel van wie je het hebt. Het begint met een M.
zoals in de heuvels van limbabwe?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Lol neeDat is niet zo charmant. Hoewel wel handig als je op flinke hoogte loopt.
Ik weet van wie ik het heb ja, maar jij kan het nog steeds over iemand anders hebben.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:25 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je weet wel over wie ik het heb.
Neequote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zoals in de heuvels van limbabwe?
Ja had ze gelezenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:29 schreef Salatrel het volgende:
http://slightlyviral.com/(...)bears-on-amazon-com/
die recensies
Flinke hoogte in NLquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Lol neeDat is niet zo charmant. Hoewel wel handig als je op flinke hoogte loopt.
net als wanneer je in oostenrijk loopt die mafklappers allemaal Grüß Gott roepen als ze je tegemoet lopen... nou dan zeg ik altijd maar eerlijk dat ik niet van plan was zo hoog te gaan....quote:
quote:
altijd leuk een potje wie is het in de ochtend.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet van wie ik het heb ja, maar jij kan het nog steeds over iemand anders hebben.
Sowieso je telefoonnummer combineren met FOK!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:34 schreef Murdera het volgende:
hoeveel WA groepen hebben jullie eigenlijk?
klik hierom een creditcard aan je account toe te voegenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso je telefoonnummer combineren met FOK!wtf
Maakt het contact qat persoonlijkerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso je telefoonnummer combineren met FOK!wtf
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:39 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Maakt het contact qat persoonlijker
wat?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers op die pedo die jonge meisjes uit de kleren weet te praten.
Zo eentje was dat bij enorme aantallen meisjes gelukt.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:39 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Maakt het contact qat persoonlijker
WOW MAN WAS MN WW KWIJT KONNI MEE RINLOGGEN HEB YVONNU GPMD VOOR WW LOLquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
klik hierom een creditcard aan je account toe te voegen
quote:
Wel leuk gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |