Dat heb ik nou nooitquote:
Over een half uurtjequote:Op donderdag 16 januari 2014 20:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoelaat ben je er. bel tony as we speak
je hebt mn adres. zie je zoquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Over een half uurtje
Gewoon 180 km/h
Toedeloequote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Potverdrie vanaf de 30e ben ik ook op mijn werk achter de bar te vinden.
Straks word ik nog eens directeur
iets met voorheen glazenhaler, toen spoeler en nu ook barman.quote:
Mi kanki, dacht dat je allang barman was en glazenhalen als een soort vloeren schrobben bij AH voor erbij wasquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
iets met voorheen glazenhaler, toen spoeler en nu ook barman.
Moving up in the world. upcoming CEO en zeau
Nee G, werd eerst aangenomen als glazenhaler. Vervolgens als spoeler was ik aanvoerder van het gehele schoonmaakteam en nu ga ik ook bar er bij doen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mi kanki, dacht dat je allang barman was en glazenhalen als een soort vloeren schrobben bij AH voor erbij was.
#squad #levelstothisshit #milkywayquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee G, werd eerst aangenomen als glazenhaler. Vervolgens als spoeler was ik aanvoerder van het gehele schoonmaakteam en nu ga ik ook bar er bij doen.
Jack of all trades bitch.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga vanavond naar de gym, omdat ik vanavond chips wil kanen
Fml
#teamzaagselenstofferenblikquote:
Nice, free spa blauw voor krio.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:19 schreef Chocolatebear het volgende:
Potverdrie vanaf de 30e ben ik ook op mijn werk achter de bar te vinden.
Straks word ik nog eens directeur
Overal, koekenbakker.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Spa blauwWater is daar gratis uit de kraan.
Ik drink mineraalwater uit een flesje, high class.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JIJ BENT ZO EEN KANKERZWERVER DIE OP 50HURTZ KOMT EN KRAANWATER VRAAGT? STERFquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga togh nie betale veur water? ;ssquote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
JIJ BENT ZO EEN KANKERZWERVER DIE OP 50HURTZ KOMT EN KRAANWATER VRAAGT? STERF
door wie niet?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 07:43 schreef Chai het volgende:
Ik wilde eigenlijk nog slapen, maar dat is me niet gegund.
Zit jij al in die nieuwe leukere wa-groep?quote:
wie weet... Lompe boerin.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Zit jij al in die nieuwe leukere wa-groep?
Las linkerkutquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:12 schreef Robophatt het volgende:
Spier in m'n linkerkuit verrekt, kan amper m'n been strekken![]()
![]()
kk zooi
Zo'n persoonlijke vraag hier in het openbaar stellen+net wakker. Maar mijn excuses kippetje.quote:
Sporten eergisteren. Gisteren ook al wat last van maar vandaag echt meer. Nu heb ik hem weer wat gestrekt en dan gaat het even, maar loop echt als een debielquote:
Toevallig gister m'n schouder overstrekt. Kutblessures.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:12 schreef Robophatt het volgende:
Spier in m'n linkerkuit verrekt, kan amper m'n been strekken![]()
![]()
kk zooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |