Haha, nooit dusquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wacht met smart op de dag dat je een molly probeert.
Jezus manquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
al mn knipresten, gelijk aan denk 20 gr matige wiet. bijna opgemaakt met zn 2e en dan blowen tijdens t wachtenm. gingen bijna out.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:50 schreef Modus het volgende:
[..]
Ohja ik vergeet altijd hoe stoer dat ook alweer is.
lijkt alsof ja. daarna heb je kotsen, draaien, totaal vervallen van motoriek, hallucinaties en outgaan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
Jezus man. Ken je dat punt dat het lijkt alsof je niet meer stoneder kan worden? Val altijd bijna in slaap dan
.
Haha, ik heb het juist dat ik dan gewoon echt keihard space en geen reet meer snap van alles om me heenquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
Jezus man. Ken je dat punt dat het lijkt alsof je niet meer stoneder kan worden? Val altijd bijna in slaap dan
.
werd ik echt een asociale zak vanquote:
fuck de rest.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
werd ik echt een asociale zak van
kerstfeest van m'n werk notabenequote:
Gek he.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
werd ik echt een asociale zak van
Hahahaquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kerstfeest van m'n werk notabene
Dat hoor ik maar graag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:55 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
kerstfeest van m'n werk notabene
Vind coke+drank kater ook erger dan pillenkater oid hoorquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha
merk ook wel dat volgende ochtend op werk wel fucked is.
zit dan wel meer op niveau met mn baas.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind coke+drank kater ook erger dan pillenkater oid hoor
Huh, van jonko alleen? Ik heb alleen stoned, knetterstoned, zombie 0,0 activiteit stoned, kan niet meer stoneder-stoned en dan in slaap vallenquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
lijkt alsof ja. daarna heb je kotsen, draaien, totaal vervallen van motoriek, hallucinaties en outgaan.
liet zonder enig berouw de bril van t damestoilet omhoog staan.quote:
er zijn nog een hoop grenzen dan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huh, van jonko alleen? Ik heb alleen stoned, knetterstoned, zombie 0,0 activiteit stoned, kan niet meer stoneder-stoned en dan in slaap vallen.
Hmm, ja okéquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
er zijn nog een hoop grenzen dan.
probeer eens 9 gram in spacebrownie
bij paffen is die grens ook bijna niet te crossen idd. klopt wel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hmm, ja oké. Meeste wat ik ooit heb gepaft in een sessie is een 4 gram Blueberry zak (wrup CB) met 2 anderen.
Dat is idd een prachtig niveau.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
zit dan wel meer op niveau met mn baas.
Mijn interesse is gewektquote:
brownie wasmislukt. kleverig n shit. maar toch weggestauwd.quote:
Jij ja? Vind dit een beetje overkomen als Chai die zich bereid toont om 9 bbc's tegelijk te ontvangen.quote:
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
brownie wasmislukt. kleverig n shit. maar toch weggestauwd.
nu kan ik lekkere taart maken. hoiiii
ja nee weeniequote:Op donderdag 16 januari 2014 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen die brownies laten mislukken
Snapiknie. Gewoon ingrediėnten mixen en bakken?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij ja? Vind dit een beetje overkomen als Chai die zich bereid toont om 9 bbc's tegelijk te ontvangen.
Hoi nooitmansquote:
samen maken?quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]pardon .. Die mi ... Maareum nee ik wilde al langer brownies met een extra ingrediėnt maken
2 jaar geleden al..
Maar ik moet zoks z'n stijve macaroni nog maken.. Ook ondertussen 1,5 jaar geleden
Ga slapenquote:
quote:
nice. ik fix de wietboter.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]ja, kan niet mislukken dan
Nicequote:Op donderdag 16 januari 2014 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]pardon .. Die mi ... Maareum nee ik wilde al langer brownies met een extra ingrediėnt maken
2 jaar geleden al..
Maar ik moet zoks z'n stijve macaroni nog maken.. Ook ondertussen 1,5 jaar geleden
Hasj is makkelijker toch? Gewoon laten versmelten in de boter, niet laten aanbrandenquote:
kan je toch niet goed zeven man. krijg je hasj smaak.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hasj is makkelijker toch? Gewoon laten versmelten in de boter, niet laten aanbranden.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik laat jou gewoon het meeste werk doen
Ik heb 175 gram boter nodig
Sowieso maak ik er dan een met en een zonder
Gaat helemaal goed komenquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nice. En succes met Zosk z'n macaroni stijf maken
.
[..]
Hasj is makkelijker toch? Gewoon laten versmelten in de boter, niet laten aanbranden.
Nu heb ik zin in browniesquote:
ik in coke.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in brownies
Wait whatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |