Oh sorryquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:14 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Zo'n persoonlijke vraag hier in het openbaar stellen+net wakker. Maar mijn excuses kippetje.
Wow met je schouder nog wel, wist niet eens dat dat kon haha.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:14 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Toevallig gister m'n schouder overstrekt. Kutblessures.
Die 2e dag altijd hequote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Sporten eergisteren. Gisteren ook al wat last van maar vandaag echt meer. Nu heb ik hem weer wat gestrekt en dan gaat het even, maar loop echt als een debiel
Het gaat echt snel hier. Wederom onderwchat ik het geroddel op fok!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh sorrywist niet dat dat persoonlijk was, iemand die vroeg mij daar net iets over en volgens mij is het gewoon onzin.
Zeuren over 'roddelen' maar wel er zelf aan mee doen en op WA-groepen van FOK! zittenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:17 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Het gaat echt snel hier. Wederom onderwchat ik het geroddel op fok!
Ja gewoon veel lopen dat voelt ook het beste want dan wordt de pijn steeds minder.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die 2e dag altijd he
Zal hem wel zo veel mogelijk bewegen. Hehehe je loopt nu met swag?
Lomp varken van 120 kg gram lag op me dus ik probeer er onder uit te komen door m'n arm uit te zetten. Vervolgens begint hij te drukken. Ik voelde het pas na de training dat gelukkig wel.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow met je schouder nog wel, wist niet eens dat dat kon haha.
IddWordt vandaag even niet sporten hopelijk morgen wel weer.
Ja knap van mij hèquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:17 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Het gaat echt snel hier. Wederom onderwchat ik het geroddel op fok!
?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:18 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Lomp varken van 120 kg gram lag op me dus ik probeer er onder uit te komen door m'n arm uit te zetten. Vervolgens begint hij te drukken. Ik voelde het pas na de training dat gelukkig wel.
Ben benieuwd hoe een wandelstok bij je staatquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja gewoon veel lopen dat voelt ook het beste want dan wordt de pijn steeds minder.
Hahaha jaals ik nu zo'n baggy broek zou dragen zou ik de walk wel walken ja
Shit watquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:18 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Lomp varken van 120 kg gram lag op me dus ik probeer er onder uit te komen door m'n arm uit te zetten. Vervolgens begint hij te drukken. Ik voelde het pas na de training dat gelukkig wel.
Wandelstokken zijn wel vet op zichquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe een wandelstok bij je staat
Hoe kom je hier nou weer bij? En alles wat ik dou zeg, zeg ik ook in ieders gezicht als het nodig is.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeuren over 'roddelen' maar wel er zelf aan mee doen en op WA-groepen van FOK! zitteni cant
Truequote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wandelstokken zijn wel vet op zichMaar meer bij een man dan bij een vrouw dan weer.
Wou je uit de tent lokken. Reactie valt tegen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:20 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Hoe kom je hier nou weer bij? En alles wat ik dou zeg, zeg ik ook in ieders gezicht als het nodig is.
Ik weet denk ik wel van wie je het hebt. Het begint met een M.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja knap van mij hèik weet alles zonder ook maar in een groep te zitten.
Ook goed ja. Levert idd wel de nodige blessures op.quote:
Lol neequote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Truebij vrouwen denk ik dan meer aan van die nordic walking stokken
![]()
Dat kunnen er wel meer zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:22 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik weet denk ik wel van wie je het hebt. Het begint met een M.
zoals in de heuvels van limbabwe?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Lol neeDat is niet zo charmant. Hoewel wel handig als je op flinke hoogte loopt.
Ik weet van wie ik het heb ja, maar jij kan het nog steeds over iemand anders hebben.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:25 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je weet wel over wie ik het heb.
Neequote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zoals in de heuvels van limbabwe?
Ja had ze gelezenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:29 schreef Salatrel het volgende:
http://slightlyviral.com/(...)bears-on-amazon-com/
die recensies
Flinke hoogte in NLquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:22 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Lol neeDat is niet zo charmant. Hoewel wel handig als je op flinke hoogte loopt.
net als wanneer je in oostenrijk loopt die mafklappers allemaal Grüß Gott roepen als ze je tegemoet lopen... nou dan zeg ik altijd maar eerlijk dat ik niet van plan was zo hoog te gaan....quote:
quote:
altijd leuk een potje wie is het in de ochtend.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet van wie ik het heb ja, maar jij kan het nog steeds over iemand anders hebben.
Sowieso je telefoonnummer combineren met FOK!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:34 schreef Murdera het volgende:
hoeveel WA groepen hebben jullie eigenlijk?
klik hierom een creditcard aan je account toe te voegenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso je telefoonnummer combineren met FOK!wtf
Maakt het contact qat persoonlijkerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso je telefoonnummer combineren met FOK!wtf
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:39 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Maakt het contact qat persoonlijker
wat?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers op die pedo die jonge meisjes uit de kleren weet te praten.
Zo eentje was dat bij enorme aantallen meisjes gelukt.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:39 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Maakt het contact qat persoonlijker
WOW MAN WAS MN WW KWIJT KONNI MEE RINLOGGEN HEB YVONNU GPMD VOOR WW LOLquote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
klik hierom een creditcard aan je account toe te voegen
quote:
Wel leuk gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |