SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!![]()
ik heb liever feedback als ik een toets indruk, iets wat je niet hebt met touchoppervlaktesquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:35 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hoezo? Maakte het ding volgens mij juist erg geschikt voor verschillende games... waaronder fps'en
V.
Zoals op tweakers al gepost werd leek mij een combinatie van beiden wel erg prettig. Links een analogue joystick voor de movement, en rechts een touchscreen voor bijv. het mikken in shooters. Beeje best of both worlds idee. Een touchscreen heeft nou eenmaal enorm veel voordelen bij bepaalde genres (zoals rts bijv.) waar ze nu effectief een standaard xbox/ps-controller kloon maken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb liever feedback als ik een toets indruk, iets wat je niet hebt met touchoppervlaktes
http://hitman.com/open-le(...)-verified=2230a723d9quote:Dear Hitman fans,
We wanted to share this open letter with all of you out there eagerly awaiting more news about what’s happening next in the franchise.
At Io-Interactive right now, we are building the next AAA Hitman game for PC and next-gen consoles. It has our total focus and we wanted to take a moment to tell you a few things about it.
In the next game you will experience a globetrotting Agent 47 at the prime of his career – the apex predator stalking his prey across the world, with the support of his long-term handler Diana Burnwood and the whole of the ICA.
The game concentrates on the core Hitman fantasy of using a wide range of tools to take out a diverse group of targets across expansive, exotic locations around the world. We are building this game on the backbone of the Glacier 2 engine, using the best parts and what we have learnt through Hitman: Absolution and drawing inspiration from past titles like Contracts and Blood Money to fulfil the core Hitman fantasy. That means we’re packing in an extreme level of detail on the largest levels we have ever built for a Hitman game. We’ve adopted an open, non-linear level design approach to the game, ensuring the game will play out across huge, checkpoint-free, sandbox levels. Our aim is to create living, breathing and believable levels which will allow gamers to play around with the AI to create those unique moments every fan of the Hitman franchise loves.
Contracts Mode is back – you will be able to create and build challenges by experimenting with the large levels and possibilities within them. And of course, you can share them with the world and challenge your friends or foes to complete your hits. Your rules, your Contracts.
You will also be glad to hear that we have removed 47’s magic pockets. We believe that’s all we need to say about that subject.
As we get further into 2014, we will reveal more and get into much closer contact with all of you. There are so many things we have planned and we are extremely excited for the future of Hitman.
Thank you all for your dedication. We will share much, much more in the coming months.
The Io-Interactive Team
Check heeeeeeeeel goed alle linkjes voor je erop klikt, er zijn sites die zich voordoen als de Steam Community en zich dan heel link steamconmunity noemen ofzo. Echt 1000 checken voor je ergens op kliktquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:19 schreef Manke het volgende:
kreeg 3 mailtjes van steam met de volgende tekst, ken iemand dit?
This is an automated message generated by Steam account administration. It is being sent in response to a query made by a Steam user to discover all account names associated with this CD-key.
zal wel komen omdat ik in het verleden keys kocht op ebay
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=3126581quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:19 schreef Manke het volgende:
kreeg 3 mailtjes van steam met de volgende tekst, ken iemand dit?
This is an automated message generated by Steam account administration. It is being sent in response to a query made by a Steam user to discover all account names associated with this CD-key.
zal wel komen omdat ik in het verleden keys kocht op ebay
Xbox 360 controller toch?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:57 schreef mschol het volgende:
[..]
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=3126581
en controller is onderweg
geen links in de mailquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Check heeeeeeeeel goed alle linkjes voor je erop klikt, er zijn sites die zich voordoen als de Steam Community en zich dan heel link steamconmunity noemen ofzo. Echt 1000 checken voor je ergens op klikt
daar kwam ik ook, heb geen publieke keys gebruikt en een key is toch maar 1x te activeren?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:57 schreef mschol het volgende:
[..]
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=3126581
en controller is onderweg
yup, gelukkig welquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:08 schreef Manke het volgende:
[..]
geen links in de mail
[..]
daar kwam ik ook, heb geen publieke keys gebruikt en een key is toch maar 1x te activeren?
weer ff spammen: motioninjoy kan een xbox360 controller emuleren, weet alleen niet of het al ps4 controllers ondersteuntquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Xbox 360 controller toch?
Laatst m'n ps4 controller aangesloten op de PC. Werkt als een tiet alleen wordt hij niet gezien door games![]()
Althans, ik ben er nog niet achter hoe ik hem aan de praat krijg bij bvb Big Screen Mode.
zat ook te zoekenquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:09 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, gelukkig wel
ik vraag mij wel af over welke check knop ze het hebben, die heb ik nog nooit gezien namelijk?
euhh.. nee..quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:11 schreef Manke het volgende:
[..]
zat ook te zoeken
dus bv een humblebundle key kan ik zelf activeren en aan iemand anders geven om te activeren?
ow wacht, dat vroeg ik ook, of je het maar 1x kan activeren, m'n ram begint te verslijten in m'n hoofdquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:14 schreef mschol het volgende:
[..]
euhh.. nee..
niet als je de key zelf activeert..
je kan wel b.v. een key via een bundel verkrijgen en die aan iemand anders geven om te activeren (maar dan kan jij niet meer activeren dus)
Ja, motionjoy voor de PS3 controller gebruikt en dat werk aardig maar aangezien de PS4 controller standaard door windows (8) ondersteund wordt had ik gehoopt juist geen externe tool meer nodig te hebben.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:09 schreef Manke het volgende:
[..]
weer ff spammen: motioninjoy kan een xbox360 controller emuleren, weet alleen niet of het al ps4 controllers ondersteunt
ja niet echt slecht inderdaadquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:39 schreef beelz het volgende:
https://www.humblebundle.com/weekly
Lekkere Humble Weekly weer.
Heb alleen de Arma 2 al enzoquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:39 schreef beelz het volgende:
https://www.humblebundle.com/weekly
Lekkere Humble Weekly weer.
hmm steam store zegt dat ik Arma 2 niet heb, maar ondertussen heb ik hem wel in m'n lijst staan...quote:
support mailen/ticket openen en a.d.h.v. geregistreerde games (bewijzen daarvan) je account terug krijgenquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:48 schreef Anushaar het volgende:
Stelletje hufters, lang steam niet gebruikt, wil het weer gebruiken word er een code gestuurd naar een mail adress wat ik al jaren niet heb gebruikt en toen is verwijderd vanwege overstap naar andere internetdienst..
Nu dus niks meer aan al mijn games van steam hebben.
ja.. wist ik veel, dat ze zomaar opeens je account blokkeren.. ik vul toch niet voor niets een wachtwoord in wat ik jaren lang bewaar..quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:49 schreef mschol het volgende:
[..]
support mailen/ticket openen en a.d.h.v. geregistreerde games (bewijzen daarvan) je account terug krijgen
of wou je zeggen dat je alle betaalbewijzen e.d. van steam hebt weggegooid?
blokkeren niet echt, er is een extra beveiliging bij gekomen, steamguard, al sinds 2 jaar ofzoquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:51 schreef Anushaar het volgende:
[..]
ja.. wist ik veel, dat ze zomaar opeens je account blokkeren.. ik vul toch niet voor niets een wachtwoord in wat ik jaren lang bewaar..
ja, maar heb dus nieuw account proberen te maken, maar ik kan dus geen games toevoegen die ik al op een ander account had..quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
blokkeren niet echt, er is een extra beveiliging bij gekomen, steamguard, al sinds 2 jaar ofzo
daarom contact opnemen met support zodat zij het email adres kunnen veranderenquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:57 schreef Anushaar het volgende:
[..]
ja, maar heb dus nieuw account proberen te maken, maar ik kan dus geen games toevoegen die ik al op een ander account had..
Arrowhead zie je ook staan in je lijst.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:46 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm steam store zegt dat ik Arma 2 niet heb, maar ondertussen heb ik hem wel in m'n lijst staan...nou weet ik niet zeker of ik arrowhead nou heb
aparte entry dus? dan zou ik hem nog niet moeten hebbenquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Arrowhead zie je ook staan in je lijst.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:01 schreef Anushaar het volgende:
Nu werkt het hele inloggen niet meer, niet via de site en ook niet meer via steam zelf.. hij zegt account bestaat niet meer..
https://support.steampowe(...)0-ALZM-5519#halpploxquote:I need help! How do I contact Steam Support for assistance with account access once Steam Guard is enabled?
Visit Steam Support and create your support account or login to your existing one if you've requested help from our support team in the past. Submit a question with "[Steam Guard]" in its Subject, categorized as "Account Questions" and then "Steam Guard/Email Verification." If you don’t have access to the email address that is currently associated with your Steam Account please provide proof of purchase within your ticket.
nope, dat is de Mod , de volledige game is standalone te vinden in steamquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat is dat Arma: Day Z mod nou? Is dat nou eigenlijk gewoon de volledige game Day Z?
Ik snap het niet meer. Ik dacht dat Day Z gewoon spel wat gebruik maakte van een gemodde Arma II: Engine. Maar die mod is gratis en de game is ¤23,99.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
nope, dat is de Mod , de volledige game is standalone te vinden in steam
DayZ is van origine een Mod voor Arma2quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer. Ik dacht dat Day Z gewoon spel wat gebruik maakte van een gemodde Arma II: Engine. Maar die mod is gratis en de game is ¤23,99.
quote:*Note: This mod is available for free elsewhere, but has been included in this bundle collection too.
opzich zou dat afdoende moeten zijn zou je haast zeggen...quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:15 schreef Anushaar het volgende:
heb nu een bericht gestuurd, op hoop van zegen..
had niks meer ervan, dus 2 cd keys meegestuurd
CoH2 ookquote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:12 schreef Dixon het volgende:
Saints Row 4 is gratis tot en met Zondag
Free Weekend
Maar dan moet dat "ongesteld zijn" niet teveel voorkomen anders gaat het irriteren...quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Steam is gewoon weer een beetje ongesteld vandaag. Morgen zal het wel weer goed zijn.
tis een weekly, daar worden volgens mij zowiezo geen items aan toegevoegd,,quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
CoH2 ook
Arma III wordt vast niet toegevoegd aan de humble denk ik?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:12 schreef Dixon het volgende:
Saints Row 4 is gratis tot en met Zondag
Free Weekend
Die kan ik dan mooi dit weekend allebei uitspelen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
CoH2 ook
Arma III wordt vast niet toegevoegd aan de humble denk ik?
Correct. Alleen bij de reguliere bundles worden games toegevoegd.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]
tis een weekly, daar worden volgens mij zowiezo geen items aan toegevoegd,,
eigenlijk wel treurig, het is namelijk wel een goeie bundel..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:22 schreef JimmyJames het volgende:
De Humble Indie Bundle X heeft nu $1,5m opgehaald met nog 4 dagen te gaan. De HIB 9 en 8 deden respectievelijk 3,5m en 2,6m. Alleen de eerste humble bundle deed het slechter met $1,2m.
Nog meer stats voor de nieuwsgierigen: http://support.humblebund(...)or-bundle-statistics
Ik vind het incl starbound zeker een redelijke bundle. Ik denk dat de verwachtingen te hoog gespannen waren. Iedereen zag al een bundle met minstens twee van de grote indie games van vorig jaar. En uiteindelijk zat er niet één echte "AAA" indie-game tussen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:26 schreef mschol het volgende:
[..]
eigenlijk wel treurig, het is namelijk wel een goeie bundel..
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:34 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen al reus+To the moon + Papo & yo is die 5,38 dubbel en dwars waard imho
zelfs zonder starbound is het een redelijke bundel (ook voor die prijs), starbound maakte hem imho gewoon awesomequote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:35 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik vind het incl starbound zeker een redelijke bundle. Ik denk dat de verwachtingen te hoog gespannen waren. Iedereen zag al een bundle met minstens twee van de grote indie games van vorig jaar. En uiteindelijk zat er niet één echte "AAA" indie-game tussen.
Nederlandse ticket aangemaakt of eentje in het engels? Uit ervaring weet ik dat ze in het engels een stuk sneller reageren. Meestal binnen een dag bij mij (maar kan ook van de support subafdeling afhangen natuurlijk).quote:
uTorrent uitzetten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:48 schreef Doublepain het volgende:
Ik had een vraagje, ik download nu een spel met Steam, maar het gaat zooooo langzaam met 300 kb. Terwijl als ik met utorrent iets download ik minimaal 1 mb heb. Iemand een idee om het sneller te maken?
Dat is het probleem, alles staat uit. Zelfs spotify etcquote:
Location: Luxemburgquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is het probleem, alles staat uit. Zelfs spotify etc
Heb de limiet al op maximale gezet maar werkt ook niet
voor 69 cent, waarom nietquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:57 schreef SosuaCafe het volgende:
Kan ik iemand blij maken met:
90% OFF Jagged Alliance 2 - Wildfire voucher?
Geen idee of het veel verschil maakt maar als ik jou was zou ik ergens even de officiele laatste drivers downloaden. Allicht dat hij dan meer games herkent oid.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:37 schreef mschol het volgende:
ow en vraagje voor de xbox 360 controller bezitters: wat doet de software op de CD extra t.o.v. windows 7 plug 'n play?
enige wat ik kan vinden is het weergeven van de batterij status bij draadloze controllers (die ik niet heb)
dat laatste was ik dus gewoon van plan, drivers downloaden is zo 1999...quote:Op zondag 19 januari 2014 01:20 schreef ems. het volgende:
[..]
Geen idee of het veel verschil maakt maar als ik jou was zou ik ergens even de officiele laatste drivers downloaden. Allicht dat hij dan meer games herkent oid.
Of je speelt gewoon lekker en update em pas als er iets niet werkt
hij heeft wel een punt natuurlijk, maar slaat wel een beetje door.quote:Op zondag 19 januari 2014 02:18 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Interessant, als je hem niet nog gezien hebt.
sent.quote:Op zondag 19 januari 2014 01:38 schreef mschol het volgende:
[..]
dat laatste was ik dus gewoon van plan, drivers downloaden is zo 1999...
ik vermoed zelfs dat de drivers in W7 recenter zijn dan die op het cdtje(w7 download driver updates, indien beschikbaar, van windows update)
Was alleen benieuwd of er wellicht handige features inzaten die goed van pas konden komen... je weet het maar niet
Pool nation herkende em zonder problemen, Brothers: a tale of 2 sons herkent hem echter niet en wil perse dat ik met toetsenbord speel? (terwijl er bij de store page staat dat een controller verplicht is..)![]()
ik ben zo te zien niet de enige, morgen maar verder kijken..
Nooit geweten dat dat kon? en dat dat dan ook invloed had?quote:
Welk spel? Bijvoorbeeld bij PayDay2 zat er een bug waarbij de stats niet juist geüpdate werden bij het downloaden van een groot bestand. Dan had je even een piek, en daarna bijna niks. Gewoon laten draaien, trekt vanzelf bij.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:48 schreef Doublepain het volgende:
Ik had een vraagje, ik download nu een spel met Steam, maar het gaat zooooo langzaam met 300 kb. Terwijl als ik met utorrent iets download ik minimaal 1 mb heb. Iemand een idee om het sneller te maken?
ontvangen, wil jij nog iets hebben?quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 10:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nooit geweten dat dat kon? en dat dat dan ook invloed had?
Ik liet hem anders gewoon lopen of startte steam eens opnieuw op
niet op gelet tbh..quote:Op zondag 19 januari 2014 11:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ontvangen, wil jij nog iets hebben?(maar als het goed is had je dan wat kunnen toevoegen uit m'n inventory, als ik het trade systeem zo zie)
Mwah, Early Access begint imo wel een beetje een probleem te worden. Andere games worden ondergesneeuwd en je hebt niet echt zekerheid dat de developer aan de slag gaat met de game. Als je een game koopt die "klaar" is weet je ongeveer wat je kan verwachten van de game, bij early acces niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:51 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
hij heeft wel een punt natuurlijk, maar slaat wel een beetje door.
het zou wellicht helpen om alleen bèta's toe te laten: dan is de sofware feature complete (dat zou het iig moeten zijn) maar zitten er hooguit nog een (flinke) zooi bugs in: dan weet je veel beter wat je kan verwachten van een gamequote:Op zondag 19 januari 2014 12:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mwah, Early Access begint imo wel een beetje een probleem te worden. Andere games worden ondergesneeuwd en je hebt niet echt zekerheid dat de developer aan de slag gaat met de game. Als je een game koopt die "klaar" is weet je ongeveer wat je kan verwachten van de game, bij early acces niet.
Probleem met Alpha's is ook dat mensen lopen te bitchen als het nog niet werkt, als nog niet alle features erin zitten etc etc.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:13 schreef mschol het volgende:
[..]
het zou wellicht helpen om alleen bèta's toe te laten: dan is de sofware feature complete (dat zou het iig moeten zijn) maar zitten er hooguit nog een (flinke) zooi bugs in: dan weet je veel beter wat je kan verwachten van een game
nu zijn er een paar zeer vroege alpha's in early access en dat wil je eigenlijk niet
Vroeger kreeg je toegang tot alpha-builds ja? Welke vroeger was dat?quote:Op zondag 19 januari 2014 12:18 schreef Eenskijken het volgende:
Ik boycot early acces. Het slaat ergens op om daarvoor te betalen, wat vroeger gratis was.
COH + alle uitbreidingen en COH 2, maar heb ze inmiddels binnen. Laptop hele nacht aan laten staan.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:13 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Welk spel? Bijvoorbeeld bij PayDay2 zat er een bug waarbij de stats niet juist geüpdate werden bij het downloaden van een groot bestand. Dan had je even een piek, en daarna bijna niks. Gewoon laten draaien, trekt vanzelf bij.
Thx voor de tipquote:Op zondag 19 januari 2014 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
vaak genoeg voorgekomen dat nederland te traag is en ik overswitchde naar duitsland of engeland ofzo om toch met volledige snelheid te downloaden
moet overigens wel toegeven dat ik daar al heel lang geen last van heb gehad..
Dat slaat natuurlijk nergens op. Nu heb je sws recht op het eindproduct. Als je kijkt naar de dev voordat je een game koopt dan kan je al een hoop zeer voorkomen. Natuurlijk zal er een hit&run dev bij zitten. Ik kocht minecraft ook in alpha stage. Geen moment spijt van gehad. Nu Rust en Dayz. Komt ook heus goed.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:18 schreef Eenskijken het volgende:
Ik boycot early acces. Het slaat ergens op om daarvoor te betalen, wat vroeger gratis was.
ik zie dat b.v bij towns is het goed mis gegaan, daar ligt de ontwikkeling al veels te lang stil.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:35 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op. Nu heb je sws recht op het eindproduct. Als je kijkt naar de dev voordat je een game koopt dan kan je al een hoop zeer voorkomen. Natuurlijk zal er een hit&run dev bij zitten. Ik kocht minecraft ook in alpha stage. Geen moment spijt van gehad. Nu Rust en Dayz. Komt ook heus goed.
dat heten toen demo's. of je was beta tester maar daar werd je in ieder geval voor betaald ipv dat je zelf moest betalen.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je toegang tot alpha-builds ja? Welke vroeger was dat?
Bij sommige spellen is het onderdeel van de Kickstarter (Godus, Wasteland 2, Hex, Jane Jensen's Moebius) als een 'kijk in de keuken'. Maar puur als early-access gaat het nergens over, het is een tech-demo om geld in te zamelen... niets meer niets minder.
je hebt nergens recht op want je weet niet wat het eindproduct is. Je weet niet eens of het er wel komt. Er staan nergens beschrijvingen over wat er wel al in de game zit, wat er nog gaat komen, hoe de kwaliteit gaat zijn etc. Natuurlijk moet je het zelf weten, maar je loopt onnodig een 'groot' risico terwijl je ook een maandje had kunnen wachten. Ik begrijp werkelijk deze hype niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:35 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op. Nu heb je sws recht op het eindproduct. Als je kijkt naar de dev voordat je een game koopt dan kan je al een hoop zeer voorkomen. Natuurlijk zal er een hit&run dev bij zitten. Ik kocht minecraft ook in alpha stage. Geen moment spijt van gehad. Nu Rust en Dayz. Komt ook heus goed.
werkt perfect. speel regelmatig nog wel eens hotline op de tv met controller, speelt veel fijnerquote:Op zondag 19 januari 2014 14:23 schreef mschol het volgende:
hmm controller werkt nu wel, na een reboot..
tevens ook even de software geinstalleerd..:
- batterij status (indien wireless)
- Connected status (je ziet 4 vlakjes waarbij je dus kan zien welke controllers aangesloten zijn, 1 t/m 4)
- connection loss melding (wireless)
dat was het wel..
mja, mijn ervaring was tot nog toe niet heel positief, gewoon omdat het spel waarvoor ik het had gekocht de controller niet herkendequote:Op zondag 19 januari 2014 14:52 schreef Drankster het volgende:
[..]
werkt perfect. speel regelmatig nog wel eens hotline op de tv met controller, speelt veel fijner
Nee, dat valt me ook tegen tot op heden.. Startte hem laatst weer op maar het viel al snel weer in herhaling..quote:Op zondag 19 januari 2014 12:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie dat b.v bij towns is het goed mis gegaan, daar ligt de ontwikkeling al veels te lang stil.
bij Spacebase DF9 heb ik goede hoop dat het allemaal goed komt (Double Fine heeft toch al veel games uitgebracht waar ik meer dan tevreden over was)
idem voor Prison architect (die brengen ook lekker veel updates uit, iets wat DF nu (nog?) niet echt lijkt te doen)
Die naamquote:Op zondag 19 januari 2014 16:14 schreef 2Happy4U het volgende:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=183032873
Ziet er stoer uit. Dit soort spellen vind ik sowieso geweldig, en ik krijg altijd een stijfje als een dorp kan maken in grotten.
kotakuquote:Op zondag 19 januari 2014 17:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Die naam![]()
Welke gaming gerelateerde sites bezoeken jullie?
Ik vooral gametrailers gamekings en tweakers.net.
IGN en oa giantbomb niet meer.
ziet er wel geinig uitquote:Op zondag 19 januari 2014 16:14 schreef 2Happy4U het volgende:
Ziet er stoer uit. Dit soort spellen vind ik sowieso geweldig, en ik krijg altijd een stijfje als een dorp kan maken in grotten.
tweakers, alleen niet voor het gaming nieuws specifiek..quote:Op zondag 19 januari 2014 17:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Die naam![]()
Welke gaming gerelateerde sites bezoeken jullie?
Ik vooral gametrailers gamekings en tweakers.net.
IGN en oa giantbomb niet meer.
Ik liet ze altijd precies gelijk lopen aan hoe die stickjes op de controller zitten. Anders was het een ramp om te spelen.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:47 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, mijn ervaring was tot nog toe niet heel positief, gewoon omdat het spel waarvoor ik het had gekocht de controller niet herkende![]()
de controller zelf ligt wel lekker in de hand, of ik het prettig vind spelen merk ik vanzelf
-update-
Brothers: A tale of 2 sons speelt verwarrend, ik haal telkens de controls door elkaar
volgens mij heeft iemand hier wat elementen uit prison architect zitten vissen.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:14 schreef 2Happy4U het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:51 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
volgens mij heeft iemand hier wat elementen uit prison architect zitten vissen.
ik zit nu te knoeien in chapter 4 waar je aanelkaar vast zit met een touw.. om de een of andere reden laat ik ze daar altijd vallenquote:Op zondag 19 januari 2014 18:16 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik liet ze altijd precies gelijk lopen aan hoe die stickjes op de controller zitten. Anders was het een ramp om te spelen.
Grappig. Zo'n beetje het enige spel dat ik heb kunnen spelen met een controllerquote:Op zondag 19 januari 2014 15:47 schreef mschol het volgende:
Brothers: A tale of 2 sons speelt verwarrend, ik haal telkens de controls door elkaar
Is gewoon een steam sale hoorquote:Op zondag 19 januari 2014 23:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Geen steamsale maar:
Spec ops the Line: ¤4,99
tof. zitten paar leuke games tussen. wel even opletten dat:quote:Op maandag 20 januari 2014 00:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Indiegala
• Millennium: A New Hope
• Laxius Force
• Two Brothers
• Ballpoint Universe: Infinite
• Tales of Maj'Eyal
• Ravensword: Shadowlands
• Gravity Badgers
• Deadly Premonition: The Director's Cut
quote:As a result of application of European directives VAT will be added to purchases from EU.
begin gespeeld met keyboard en dat vind ik niet perse beter, maar zeker niet slechter, voordeel van een controller in dit specifieke spel is dat je makkelijk de ronddraai dingen enzo kan doenquote:Op maandag 20 januari 2014 00:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Grappig. Zo'n beetje het enige spel dat ik heb kunnen spelen met een controller
V.
Ik vond de besturing met de controller zeer intuÏtief.quote:Op maandag 20 januari 2014 00:36 schreef mschol het volgende:
[..]
begin gespeeld met keyboard en dat vind ik niet perse beter, maar zeker niet slechter, voordeel van een controller in dit specifieke spel is dat je makkelijk de ronddraai dingen enzo kan doen
een stijvje van "Rim" Ja ?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:14 schreef 2Happy4U het volgende:
engels, en nog steeds niks..quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:41 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Nederlandse ticket aangemaakt of eentje in het engels? Uit ervaring weet ik dat ze in het engels een stuk sneller reageren. Meestal binnen een dag bij mij (maar kan ook van de support subafdeling afhangen natuurlijk).
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:51 schreef Anushaar het volgende:
mw3 op pc is nu ¤10,00 bij de media markt, geldt dat alleen online of ook in de winkel?
slimbo.quote:
wtf heeft steam te maken met de incompetentie van mediamarkt?quote:Op maandag 20 januari 2014 15:08 schreef Anushaar het volgende:
[..]
slimbo.
kan hem niet via de site bestellen, hij blijft zeggen winkel wagen is leeg.. omdat ze geen leeftijd kunnen controleren.
Krijg de schijt van STEAM. maar helaas moet je het gebruiken
dat steam nog altijd mijn account gevangen houd om niksquote:Op maandag 20 januari 2014 17:02 schreef mschol het volgende:
[..]
wtf heeft steam te maken met de incompetentie van mediamarkt?
je moet gewoon zorgen dat o.a. je mail up to date blijft met regelmaat.. zoveel is dat niet gevraagd toch?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:16 schreef Anushaar het volgende:
[..]
dat steam nog altijd mijn account gevangen houd om niks
klopt, maar als ik besluit 2 jaar niet meer te spelen, ga ik kijken als er dingen veranderen etc..quote:Op maandag 20 januari 2014 17:42 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet gewoon zorgen dat o.a. je mail up to date blijft met regelmaat.. zoveel is dat niet gevraagd toch?
steam guard is ook ruim van te voren aangekondigd en beschikbaar (maar nog niet verplicht) gemaakt voordat ze het (kennelijk nu) verplicht hebben gemaakt
ik vind het een logisch iets.. maarja
Contrast is best een geinige game trouwens
Voor 2.65quote:Europa Universalis III Complete
Steam - PC / Mac
Sword of the Stars Complete Collection
Steam - PC
Hearts of Iron III
Steam - PC / Mac
Europa Universalis: Rome Gold Edition
Steam - PC
The Kings' Crusade
Steam - PC
Magicka
Steam - PC
Mooie kans om een jaar van je leven te besteden achter je computer!quote:Op maandag 20 januari 2014 18:35 schreef Tain het volgende:
http://www.bundlestars.com/all-bundles/kingdoms-bundle/
[..]
Voor 2.65
2 jaar niet gamen, hoeft niet te betekenen dat je 2 jaar lang niets met het account doetquote:Op maandag 20 januari 2014 18:34 schreef Anushaar het volgende:
[..]
klopt, maar als ik besluit 2 jaar niet meer te spelen, ga ik kijken als er dingen veranderen etc..
dat vind ik wel een stomme zet hoor... dan werk je traag reageren en zelfs niet reageren wel erg in de hand... (zij hebben hun geld en jij dokt nogmaals voor games)quote:ik beschouw de games als verloren en wat nieuwe besteld.
Nice! Mijn binding of isaac staat al een tijdje stil op op 245 uur en 100%. Ik hou ook dagelijks Edmund's site bij, kan echt niet wachten op Rebirthquote:Op maandag 20 januari 2014 06:18 schreef Necrodeath het volgende:
Dark boy achievement gehaald bij Binding of Isaac
Dat was de laatste van de no damage achievements, weer een stapje dichterbij gold/platinum god.
Kijk...come to Papa zeg ik dan. Is geen geld!quote:Op maandag 20 januari 2014 18:35 schreef Tain het volgende:
Voor 2.65
Zeg even wat jouw voorliefde heeft qua games en dan kan ik pas iets zinnigs zeggen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:26 schreef JaimyLee het volgende:
Weet iemand iets van STORM: Frontline Nation? Is het leuk?
Ik vind veel verschillende genres leuk, zolang het maar goed uitgevoerd is en niet een hele hoge instapdrempel heeft.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:51 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zeg even wat jouw voorliefde heeft qua games en dan kan ik pas iets zinnigs zeggen.
niceeeeeeeeeeee tainquote:Op maandag 20 januari 2014 18:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Voor 2.65
precies, het gaat bij mij om 2 games, en ik heb 1 game erbij gekocht, die niet ik nog niet had, zo kan ik als ik reactie krijg en het goedkomt nog steeds geen geld weggegooit.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:50 schreef mschol het volgende:
[..]
2 jaar niet gamen, hoeft niet te betekenen dat je 2 jaar lang niets met het account doet
[..]
dat vind ik wel een stomme zet hoor... dan werk je traag reageren en zelfs niet reageren wel erg in de hand... (zij hebben hun geld en jij dokt nogmaals voor games)
maarja, ik heb dan vermoedelijk een 'iets' grotere steam library waar ik iets meer waarde aan hecht denk ik
Heb hem vroeger ook gespeeld , maar één van de beste FPS spellen ooit ? nee... sorry.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:15 schreef 2Happy4U het volgende:
GAM / Renegade X
26 februari komt de rerelease van een van de beste FPS spellen ooit.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:22 schreef Altron het volgende:
[..]
Heb hem vroeger ook gespeeld , maar één van de beste FPS spellen ooit ? nee... sorry.
Sorry , ben zelf een fps fanaat.quote:
Gemiddelde mens is ook een dombo. Enkel patriciërs kunnen het waarderen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:29 schreef Altron het volgende:
[..]
Sorry , ben zelf een fps fanaat.
En deze staat niet in m'n top 20
Denk in bijna niemand z'n top 20 helaas
Dat blijk inderdaad ook uit de meeste lijstjes waarin een Halo bijvoorbeeld in de top 10 staat , wat een matige shooter is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gemiddelde mens is ook een dombo. Enkel patriciërs kunnen het waarderen.
jij hebt c&c4 zeker niet gespeeld?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Meest waardeloze game in C&C universum..
die was ook niet helemaal goed, maar daar heb ik toch zeker wel aan kunnen wennen (neemt niet weg dat hij minder was dan b.v. RA2)quote:
Heb je die nieuwe al eens gespeeldquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Meest waardeloze game in C&C universum..
Nope leek me ook waardeloos..quote:
Daaromquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:32 schreef Altron het volgende:
[..]
Dat blijk inderdaad ook uit de meeste lijstjes waarin een Halo bijvoorbeeld in de top 10 staat , wat een matige shooter is.
Maar goed , iedereen z'n eigen smaak hé
Zal Renegade zeker blijven volgen in jou topic , dank daarvoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Waarom reviews afwachten? Het is helemaal gratis.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:55 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Heb je die nieuwe al eens gespeeld
Hopelijk hebben ze van Renegade X wat weten te maken. Maar ik ga sowieso eerst reviews afwachten
Te moeilijk voor je ?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Zou ik alleen voor 2 euro of minder halen, wat een schijt spel
Het was een toendertijd zeer pionier waardig spel vond ik. Je kon je base bouwen terwijl je ook nog eens als een baas zelf kon schieten. Net zoals het vroegere spel Battlezone 2 en in mindere mate het vergeten bazenspel Giants: Citizen Kabuto in MP mode:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:28 schreef mschol het volgende:
mja, hij was tof, maar toendertijd vond ik MoHAA wel stukken beter,
de afwerking was gewoon erg matig
Dude gewoon WEER twee games die ik geweldig vind!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Het was een toendertijd zeer pionier waardig spel vond ik. Je kon je base bouwen terwijl je ook nog eens als een baas zelf kon schieten. Net zoals het vroegere spel Battlezone 2 en in mindere mate het vergeten bazenspel Giants: Citizen Kabuto in MP mode:
(vanaf 2:25)
quote:
Ik vraag het hem toch? Ga AUB terug naar KLB, Ga daar maar denken dat reacties zonder emoticons meteen van slechte aard zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..])))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Nooit de voorgaande delen gespeeld of wel?
Klopt, Maar daardoor niet minder waard om te spelenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Het is juist fucking makkelijk, i.t.t. de eerdere delen.
Ja wat een teleurstelling hé?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:55 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Meh, audiobooks, zit ik niet echt op te wachten
https://www.humblebundle.com/
Impliceren dat het een moeilijk spel is is sowieso een domme opmerking.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:53 schreef Dixon het volgende:
[..]
Ik vraag het hem toch? Ga AUB terug naar KLB, Ga daar maar denken dat reacties zonder emoticons meteen van slechte aard zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Impliceren dat het een moeilijk spel is is sowieso een domme opmerking.Impliceren gebruiken alsof dat net zo normaal is als dat het in het engels klint is wel erg zielig, Dit is geen 4chan waar bij je een beetje stoer kan doen daarmee, Bij deze rust ik deze zaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Impliceren is gewoon een Nederlands woord.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:05 schreef Dixon het volgende:
[..]
Impliceren gebruiken alsof dat net zo normaal is als dat het in het engels klint is wel erg zielig, Dit is geen 4chan waar bij je een beetje stoer kan doen daarmee, Bij deze rust ik deze zaak
Zo'n 70% Humble Bundle, 10% Electronic Frontier Foundation en de rest naar de devs. Mocht ik het echt een super bundle vinden, meer geld naar de devs. Bij de EA bundle, waar toen niks naar EA kon, maar wel naar 5 door hun gekozen doelen, heb ik alles naar de Human Rights Organization gedaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:59 schreef Dixon het volgende:
[..]
Ja wat een teleurstelling hé?
Ik hoop toch wel op een AAA Titel, Maarja, Die komen volgens mij maar 2 keer per jaar,
Ben trouwens benieuwd naar welke
organisaties Fok! Het geld overmaaktik zelf naar Humble en het Roden Kruis.
hoofdzakelijk humble bundle zelf en/of devs, zo min mogelijk naar de goede doelenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:59 schreef Dixon het volgende:
[..]
Ja wat een teleurstelling hé?
Ik hoop toch wel op een AAA Titel, Maarja, Die komen volgens mij maar 2 keer per jaar,
Ben trouwens benieuwd naar welke
organisaties Fok! Het geld overmaaktik zelf naar Humble en het Roden Kruis.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:05 schreef Dixon het volgende:
[..]
Impliceren gebruiken alsof dat net zo normaal is als dat het in het engels klint is wel erg zielig, Dit is geen 4chan waar bij je een beetje stoer kan doen daarmee, Bij deze rust ik deze zaak
Anders geef je even een brevet van onvermogen afquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:05 schreef Dixon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]moet jij niet terug naar 4 chan ofzo
Ja wtf is dit.... snap niet dat mensen die shit uberhaupt kopen..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:55 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Meh, audiobooks, zit ik niet echt op te wachten
https://www.humblebundle.com/
Audiobooks zijn in de VS erg populair dacht ik.. Met name voor lange autoritten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:35 schreef Altron het volgende:
[..]
Ja wtf is dit.... snap niet dat mensen die shit uberhaupt kopen..
Weet zulke woorden? Bitch pleasequote:Op woensdag 22 januari 2014 00:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
Anders geef je even een brevet van onvermogen af
Doen alsof 'impliceren' een ingewikkeld interessantdoenerig woord is
V.
- Houd het eens netjes.quote:
Als je "add to cart" klikt, zie je de betaalopties. Inderdaad alleen CC, PayPal of Google Wallet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:59 schreef Drankster het volgende:
Ik zie de prijs in euro's maar je kan alleen met cc of paypal betalen zeker?
Zit op het werk, niet alles doet het hier..
Antwoord je nou voor hem?quote:
Jammer dat je maar 3 levels op die manier kan spelen. De rest is 'ga van punt A naar punt B'quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hitman Absolution is echt heel tof. Je kan levels op tig manieren uitspelen. Je kan op een rampage gaan of gewoon sneaky je target vergiftigen, je kan op een bepaalde plek een chaos veroorzaken om de aandacht ergens anders op te bevestigen en je target persoonlijk een headshot te geven op 1 meter afstand etc. etc.
Ik heb het derde level echt 1000x gespeeld om manieren te vinden om m'n tegenstander om te leggen. Het is echt vermakelijk ook omdat in dat level je target midden in een drukke markt rondloopt.
Je kan alle levels op vele verschillende manieren spelen. Zoals ik al zei je kan op een rampage gaan, tegenstanders sneaky afslachten of overal langs proberen te komen zonder ook maar iemand te vermoordenquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jammer dat je maar 3 levels op die manier kan spelen. De rest is 'ga van punt A naar punt B'
De bedoeling is om het op een ongeluk te laten lijken of enkel de doelwitten zelf te doden. Bij de vorige delen kon je dat op meerdere manieren doen, bij Absolution had je vaak maar 1 mogelijkheid.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je kan alle levels op vele verschillende manieren spelen. Zoals ik al zei je kan op een rampage gaan, tegenstanders sneaky afslachten of overal langs proberen te komen zonder ook maar iemand te vermoordenAls je dat niet lukt ben je gewoon niet creatief genoeg
Exact dit, 1 minuut om het eerste level uit te spelen, Laat het auto alarm afgaan en pak je killquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je kan alle levels op vele verschillende manieren spelen. Zoals ik al zei je kan op een rampage gaan, tegenstanders sneaky afslachten of overal langs proberen te komen zonder ook maar iemand te vermoordenAls je dat niet lukt ben je gewoon niet creatief genoeg
Dit dus. Maar dat zullen die jonge untermenschen niet begrijpen. Zij zijn niet door Onze Lieve Heer gekozen om übermensch te zijn zoals wij.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
De bedoeling is om het op een ongeluk te laten lijken of enkel de doelwitten zelf te doden. Bij de vorige delen kon je dat op meerdere manieren doen, bij Absolution had je vaak maar 1 mogelijkheid.
Wat copy pasta gevonden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dit dus. Maar dat zullen die jonge untermenschen niet begrijpen. Zij zijn niet door Onze Lieve Heer gekozen om übermensch te zijn zoals wij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ben blij dat Square Enix het ook inziet. linkjeWomen with dicks and weak men with vaginas.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat copy pasta gevonden.Is dat van SE zelf? Dat is wel keurig dan. Of was dit een brief AAN die malloten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ben blij dat Square Enix het ook inziet. linkje
Nice, die link!
Desalniettemin zal ik de volgende hitman game NIET meer blindelings kopen. Mocht hij inderdaad weer zoals Blood Money worden (hoeft natuurlijk niet het zelfde, maar inderdaad zoals de zaken die hierboven behandeld zijn), dan zal ik hem wel kopen. Eerst maar de reviews afwachten en de reacties van mensen zoals jou (nohomo)
SE zelf ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Is dat van SE zelf? Dat is wel keurig dan. Of was dit een brief AAN die malloten?
Nice, die link!
Desalniettemin zal ik de volgende hitman game NIET meer blindelings kopen. Mocht hij inderdaad weer zoals Blood Money worden (hoeft natuurlijk niet het zelfde, maar inderdaad zoals de zaken die hierboven behandeld zijn), dan zal ik hem wel kopen. Eerst maar de reviews afwachten en de reacties van mensen zoals jou (nohomo)
Is al ontiegelijk lang bekend helaas, Enige lenghty game van 2013 was toch wel The Last of Us en AC 4, Maar of je blij mag zijn met dat laatste.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:44 schreef Beach het volgende:
Gaat alleen maar makkelijker en meer casual worden.
De gamer van nu heeft niet meer het geduld daarvoor.
En je mag xzibit doodvermoorden. Dus tof.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik zat laatst trouwens Chonicles of Riddick te spelen op den xbox, toch ook wel een heel erg vette game hoor als je van stealth en grommende kale mannen houdt. Super sfeertje
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je kan sinds vandaag "prestigen" in Payday2, alleen lopen ze nu te klagen omdat ze vaak gekickt worden omdat je weer op level 0 met een "I" begint..
Wel coole Aviator zonnebril krijg je erbij yo.
Hitman 2 heeft heel lang niet op steam gestaan ivm soundtrack rechten issues. Toen ie toegevoegd werd op Steam (paar dagen geleden) zat dr geen geluid bij, dus gingen mensen ervan uit dat dat de "fix" was voor het rechtenprobleem. Het was echter gewoon een bestandsfoutje dat in een update gefixt is. Het geluid is er dus niet uit geknipt maar juist ingepatchedquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:14 schreef Dixon het volgende:
[..]
Antwoord je nou voor hem?
En bij welke Hitman hadden ze nou de sound eruit geknipt in een update?
Wel klote dat je niet meer met creditcard kan betalen daar....quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:26 schreef beelz het volgende:
http://www.bundlestars.com/store/
Ik weet dat Omerta niet zo heel erg geweldig is, maar dat de expansion heel veel goed schijnt te maken. Ervaringen?
kan je daar niet met paypal betalen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:04 schreef Altron het volgende:
[..]
Wel klote dat je niet meer met creditcard kan betalen daar....
Overigens geen ervaringen mee met die game..
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:26 schreef mschol het volgende:
[..]
kan je daar niet met paypal betalen?
Ik heb m'n CC gekoppeld aan PayPallquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:40 schreef Altron het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Maar vind een creditcard altijd makkelijker ,doe zelf niets met paypal.
Ik doe het juist andersom, doe nu overal juist paypal, zit er weer een laag tussen de webshop en m'n creditcardgegevens, fijner idee dan dat die gegevens op zoveel verschillende plekken rondzwervenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:40 schreef Altron het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Maar vind een creditcard altijd makkelijker ,doe zelf niets met paypal.
juupz, ditquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik doe het juist andersom, doe nu overal juist paypal, zit er weer een laag tussen de webshop en m'n creditcardgegevens, fijner idee dan dat die gegevens op zoveel verschillende plekken rondzwerven
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb m'n CC gekoppeld aan PayPall
Hmm ja , moet dat ook maar eens even doenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik doe het juist andersom, doe nu overal juist paypal, zit er weer een laag tussen de webshop en m'n creditcardgegevens, fijner idee dan dat die gegevens op zoveel verschillende plekken rondzwerven
Mot dat kosten?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:14 schreef 2Happy4U het volgende:
http://store.steampowered.com/app/242920
fukken hyped
Geen prijs vrijgegeven zover.quote:
Cool:Dquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:14 schreef 2Happy4U het volgende:
fukken hyped
autism the gamequote:Op donderdag 23 januari 2014 19:14 schreef 2Happy4U het volgende:
fukken hyped
zal je 't leuk vindenquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:14 schreef 2Happy4U het volgende:
fukken hyped
Season Pass heeft enkel multiplayer maps en geen SP DLC dus is vrij nutteloos imo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.amazon.com/Pay(...)-Game/dp/B00A9XQ83Q/
Max Payne 3 + Season Pass voor $2,50 als je nog $5 Amazon credit over hebt van de winter sale.
Het is maar 2,50$ totaalquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Season Pass heeft enkel multiplayer maps en geen SP DLC dus is vrij nutteloos imo.
Ik heb die bundel gekocht voor PA en omdat ik krap bij kas zit $1 betaaldquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:15 schreef JimmyJames het volgende:
Aardige weekly: https://www.humblebundle.com/weekly
Ik hoef alleen Pit eigenlijk. Als iemand hem toevallig overheeft, heb ik nog wel wat games uit oude bundles te ruil (o.a. Orcs Must Die 1,2 en Fear 1,2).
Teleglitch leek me wel vet, PA ziet ook ook lache uitquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:56 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik heb die bundel gekocht voor PA en omdat ik krap bij kas zit $1 betaaldik heb alle beat the average games ook al.
Hoe lijkt jullie de The Wizard's lizard eigenlijk? Binding of Isaac mchtige game!
Al was het gratis. Sommigen die gaan voor de praktijkervaring en als die al niet voldoet dan is het een nogo.quote:
20$ volgens een thread op de steamcommunity:quote:
http://www.reddit.com/r/Banished/comments/1t0l75/banished_ama/quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:33 schreef mschol het volgende:
[..]
20$ volgens een thread op de steamcommunity:
http://steamcommunity.com(...)/630802343864336752/
Ayup.quote:[–]pomesubaDeveloper[S] 184 punten 1 maand geleden
The game will be around $20 USD
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/Banished/comments/1t0l75/banished_ama/
[..]
Ayup.
quote:-Will the game be open to modding on release?
-It won't be moddable at release. I'd have to put together some sort of Mod kit to make this possible.
Maakt zeker uit, is veel onstabielerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
Trage bende af en toe, ckeck, disconnects vanwege "onderhoud", check. Stats resets nog niet meegemaakt, maar ik speel eigenlijk maar 2 spellen op dit moment. Maar ik gebruik ook de Steam Beta client, misschien dat dat ook nog wat uitmaakt.
RIPquote:I'm not sure the new Thief is going to be a game about subtlety or one that will need such a careful ear. It feels faster and fiercer, but also smaller, something that could appeal to more action-oriented players and which isn't likely to sit comfortably with fans of the old series. That doesn't mean that it can't succeed on its own merits, but it doesn't give the impression of a game that presents the freedom of its forefathers.
Dishonored met een skin/texturepack.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:26 schreef 2Happy4U het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)better-and-for-worse
[..]
RIP
werd tijdquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:14 schreef 2Happy4U het volgende:
fukken hyped
Spannundquote:Op zondag 26 januari 2014 05:25 schreef Necrodeath het volgende:
Golden God bij Binding of Isaac is binnen. Nog maar een ding unlocken, en dan wat items vinden nog, en Platinum God is binnnen.
Volgens mij zijn mijn steam achievements bugged ofzo, heb een tweetal items wel al unlocked en gevonden, maar heb daar niet de achievements voor, maar goed, boeit verder vrij weinig.
Platinum God, kan het bijna proeven!
Nope, is standaardquote:Op zondag 26 januari 2014 11:16 schreef Geralt het volgende:
GAM / Bij steam staat mijn geluid standaard uit als ik een trailer bekijk
Iemand die me kan helpen toevallig?
Ik zie het probleem ook niet, niets is irritanter dan dat je op een site komt en er meteen geluid uitkomt. Standaard reactie is dan ook meteen de mute-knop indrukken...quote:Op zondag 26 januari 2014 11:16 schreef Geralt het volgende:
GAM / Bij steam staat mijn geluid standaard uit als ik een trailer bekijk
Iemand die me kan helpen toevallig?
Standaard spelen de trailers niet af. Ik moet dus al op play drukken waarmee ik overduidelijk aan geef dat ik het filmpje wil kijken.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik zie het probleem ook niet, niets is irritanter dan dat je op een site komt en er meteen geluid uitkomt. Standaard reactie is dan ook meteen de mute-knop indrukken...
Yup, staat inderdaad standaard uit.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Standaard spelen de trailers niet af. Ik moet dus al op play drukken waarmee ik overduidelijk aan geef dat ik het filmpje wil kijken.
Het is dan volledig zinloos om te veronderstellen dat ik dit zonder geluid wil doen.
Maargoed, bij iedereen staat dit standaard uit dan begrijp ik of wat?
hoe?quote:Op zondag 26 januari 2014 14:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.getgamesgo.com/category/typing-of-the-dead
Tip: Zet de currency cookie van getgamesgo op USD. Dan ben je een stuk goedkoper uit
Dat heb ik mij altijd al lopen afvragen: je hebt full controller support en ook partial controller support... wat houdt dát nou weer in? Dat je je controller in één hand moet houden en met je andere hand muis of tobo moet bedienen? Da's toch onspeelbaar? Doe dan niks.quote:
Heeft vaak te maken met bediening van de menu's enzo.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat heb ik mij altijd al lopen afvragen: je hebt full controller support en ook partial controller support... wat houdt dát nou weer in? Dat je je controller in één hand moet houden en met je andere hand muis of tobo moet bedienen? Da's toch onspeelbaar? Doe dan niks.
V.
Full controller support is als je het spel vanaf de steam client kan starten en spelen met de controller. Veel spellen hebben een launcher die niet met de controller werkt oid.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat heb ik mij altijd al lopen afvragen: je hebt full controller support en ook partial controller support... wat houdt dát nou weer in? Dat je je controller in één hand moet houden en met je andere hand muis of tobo moet bedienen? Da's toch onspeelbaar? Doe dan niks.
V.
Verbaast me eigenlijk dat dat niet eerder kon. Stel je koopt een spel dat in early acces is en een paar maanden later is het een heel ander spel dat je totaal niet leuk meer vindt.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:46 schreef mschol het volgende:
http://steamunpowered.eu/(...)your-own-pre-orders/
het lijkt mij dat het bij early access niet geldt.. (daarvan weet je dat je een alpha/beta spel koopt dat nog total kan veranderen)quote:Op maandag 27 januari 2014 10:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Verbaast me eigenlijk dat dat niet eerder kon. Stel je koopt een spel dat in early acces is en een paar maanden later is het een heel ander spel dat je totaal niet leuk meer vindt.
ook geen reactie in het ticket zelf?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:10 schreef Anushaar het volgende:
en nog altijd geen bericht van steam..
nope, heb er vorige week donderdag nog 1 in het nederlands bijgemaakt, maar in de engelse en in de nederlandse allebei nog geen reactie, tewijl de engelse nu meer als een week staatquote:Op maandag 27 januari 2014 17:07 schreef mschol het volgende:
[..]
ook geen reactie in het ticket zelf?
dat is wel beroerd zegquote:Op maandag 27 januari 2014 17:08 schreef Anushaar het volgende:
[..]
nope, heb er vorige week donderdag nog 1 in het nederlands bijgemaakt, maar in de engelse en in de nederlandse allebei nog geen reactie, tewijl de engelse nu meer als een week staat
Hehe, tuurlijk.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:06 schreef mschol het volgende:
ga ik BF4 redeemen (via videokaart gescoord) gaat AMD mij verplichten om: land, gaming style en gender op te geven
DoB vind ik nog logisch aangezien het een 18+ game is
wie zegt dat mijn gegevens naar waarheid zijn ingevuld...quote:Op maandag 27 januari 2014 17:35 schreef BurnaBoy het volgende:
heel wat waard. Je krijgt die game gewoon omdat je je gegevens inlevert ( en een klein beetje omdat je die kaart hebt gekocht, maar je gegevens
mschol aan de bf4? hide!quote:Op maandag 27 januari 2014 18:01 schreef mschol het volgende:
[..]
wie zegt dat mijn gegevens naar waarheid zijn ingevuld...
Had je mij daar niet ook al voor?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:07 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Je mag van mij best wel als tegenstander meedoen hoor, kanonnenvoer enzo.
Dat is je eigen schuld, had je de requirements maar moeten controleren.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:14 schreef Anushaar het volgende:
[..]
klopt, vooral nu me nieuwe game die ik gekocht had, toch niet helemaal lekker draait op me pc
mijn pc zou het aan moeten kunnen, begrijp ook niet waarom het beeld rare strepen etc trekt.quote:Op maandag 27 januari 2014 18:14 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat is je eigen schuld, had je de requirements maar moeten controleren.
Welke game gaat het over?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:24 schreef Anushaar het volgende:
[..]
mijn pc zou het aan moeten kunnen, begrijp ook niet waarom het beeld rare strepen etc trekt.
iig, er is mail van steam, mailtje terug en we kunnen weer bijna hoop ik.. heb nu alleen dus 2 accounts :p
Als je last hebt van screen tearing, vsync aanzettenquote:Op maandag 27 januari 2014 18:24 schreef Anushaar het volgende:
[..]
mijn pc zou het aan moeten kunnen, begrijp ook niet waarom het beeld rare strepen etc trekt.
iig, er is mail van steam, mailtje terug en we kunnen weer bijna hoop ik.. heb nu alleen dus 2 accounts :p
thanks , ga het proberenquote:Op maandag 27 januari 2014 18:27 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Als je last hebt van screen tearing, vsync aanzetten.
Ik ben aan het wachten tot de ergste bugs eruit zijn gewerkt. Geef even een gil als het speelbaar blijktquote:Op maandag 27 januari 2014 17:06 schreef mschol het volgende:
ga ik BF4 redeemen (via videokaart gescoord) gaat AMD mij verplichten om: land, gaming style en gender op te geven
DoB vind ik nog logisch aangezien het een 18+ game is
is sync every frame hetzelfde?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:27 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Als je last hebt van screen tearing, vsync aanzetten.
staat aan, geen idee welk HZ mijn scherm heeft, misschien ligt het daaraan? ik heb een HP w1907vquote:
Heb al bijna 2 maanden nergens last van met battlefield hoor.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ben aan het wachten tot de ergste bugs eruit zijn gewerkt. Geef even een gil als het speelbaar blijkt
V.
Nog nooit gezien dit...quote:Op maandag 27 januari 2014 21:35 schreef Anushaar het volgende:
[ afbeelding ]
ik merk wel dat ik er sommige matches meer last van heb dan andere..
pc.. en volgens de site can i run it moet mijn pc dit makkelijk aankunnen, ik heb ook wle eens last dat bijvoorbeeld daken zich door de hele map door trekken of gaten in voertuigen enzoquote:Op maandag 27 januari 2014 21:49 schreef rubbels het volgende:
[..]
Nog nooit gezien dit...
Speel je op pc of laptop?
Can you run it is niet altijd even betrouwbaarquote:Op maandag 27 januari 2014 21:51 schreef Anushaar het volgende:
[..]
pc.. en volgens de site can i run it moet mijn pc dit makkelijk aankunnen, ik heb ook wle eens last dat bijvoorbeeld daken zich door de hele map door trekken of gaten in voertuigen enzo
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:54 schreef rubbels het volgende:
[..]
Can you run it is niet altijd even betrouwbaarWat zijn je specs?
nee, heb ook geen idee hoe dat moet, als ik dat via die site doe krijg ik een heel vervelend programma.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:17 schreef VelitoX het volgende:
Heb je de nieuwste drivers geïnstalleerd van je videokaart?
kan mijn pc dan weer een stuk meer aan? of zeg je van als je weer een beetje up to date wilt zijn koop dat liever een nieuwe?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:19 schreef SpankmasterC het volgende:
En een 4350 is ook echt wel trage boel, ik denk dat je leven een heel stuk leuker wordt als je 100 euro uitgeeft voor een nieuwe videokaart. Hell, zelfs met 50 euro heb je al een boel meer
Dit is het linkje (voor Windows 7 64-bit):quote:Op maandag 27 januari 2014 22:18 schreef Anushaar het volgende:
[..]
nee, heb ook geen idee hoe dat moet, als ik dat via die site doe krijg ik een heel vervelend programma.
Je CPU kan nog best veel aan, je enorme zwakte is nu puur je grafische kaart.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:19 schreef Anushaar het volgende:
[..]
kan mijn pc dan weer een stuk meer aan? of zeg je van als je weer een beetje up to date wilt zijn koop dat liever een nieuwe?
wat is je budget?quote:Op maandag 27 januari 2014 22:23 schreef Anushaar het volgende:
ik zie aan het programma, dit heb ik pas al gedaan, dus ze zijn up to date.. hoe kan ik een goede video kaart vinden? heb daar dus totaal geen verstand van
rift wallpaper. Prima!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |