abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135556468

's Werelds grootste gaming platform:
http://store.steampowered.com/about/

Voordelen van Steam
• Makkelijk toegang tot al je games
• Game-updates/Patches worden automatisch geinstalleerd
• Vaak voordelige aanbiedingen
• Vlotte betaalmogelijkheden, zoals iDEAL!
• Steam Big picture mode
SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken

Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles

Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!

pi_135556492
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:35 schreef Verbal het volgende:

[..]

Hoezo? Maakte het ding volgens mij juist erg geschikt voor verschillende games... waaronder fps'en

V.
ik heb liever feedback als ik een toets indruk, iets wat je niet hebt met touchoppervlaktes
  donderdag 16 januari 2014 @ 12:38:28 #3
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_135556502
Zoals ik in het vorige topique al zei: jammer dat de touchscreen van de Steam-controller verdwijnt. Leek mij juist heel handig voor diverse soorten pc-games.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 16 januari 2014 @ 12:38:45 #4
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_135556512
Ah, schollie was mij voor ....

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_135557071
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 12:38 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb liever feedback als ik een toets indruk, iets wat je niet hebt met touchoppervlaktes
Zoals op tweakers al gepost werd leek mij een combinatie van beiden wel erg prettig. Links een analogue joystick voor de movement, en rechts een touchscreen voor bijv. het mikken in shooters. Beeje best of both worlds idee. Een touchscreen heeft nou eenmaal enorm veel voordelen bij bepaalde genres (zoals rts bijv.) waar ze nu effectief een standaard xbox/ps-controller kloon maken.

Jammer...
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  donderdag 16 januari 2014 @ 15:19:29 #6
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_135562001
kreeg 3 mailtjes van steam met de volgende tekst, ken iemand dit?
This is an automated message generated by Steam account administration. It is being sent in response to a query made by a Steam user to discover all account names associated with this CD-key.

zal wel komen omdat ik in het verleden keys kocht op ebay
pi_135562369
quote:
Dear Hitman fans,

We wanted to share this open letter with all of you out there eagerly awaiting more news about what’s happening next in the franchise.

At Io-Interactive right now, we are building the next AAA Hitman game for PC and next-gen consoles. It has our total focus and we wanted to take a moment to tell you a few things about it.

In the next game you will experience a globetrotting Agent 47 at the prime of his career – the apex predator stalking his prey across the world, with the support of his long-term handler Diana Burnwood and the whole of the ICA.

The game concentrates on the core Hitman fantasy of using a wide range of tools to take out a diverse group of targets across expansive, exotic locations around the world. We are building this game on the backbone of the Glacier 2 engine, using the best parts and what we have learnt through Hitman: Absolution and drawing inspiration from past titles like Contracts and Blood Money to fulfil the core Hitman fantasy. That means we’re packing in an extreme level of detail on the largest levels we have ever built for a Hitman game. We’ve adopted an open, non-linear level design approach to the game, ensuring the game will play out across huge, checkpoint-free, sandbox levels. Our aim is to create living, breathing and believable levels which will allow gamers to play around with the AI to create those unique moments every fan of the Hitman franchise loves.

Contracts Mode is back – you will be able to create and build challenges by experimenting with the large levels and possibilities within them. And of course, you can share them with the world and challenge your friends or foes to complete your hits. Your rules, your Contracts.

You will also be glad to hear that we have removed 47’s magic pockets. We believe that’s all we need to say about that subject.

As we get further into 2014, we will reveal more and get into much closer contact with all of you. There are so many things we have planned and we are extremely excited for the future of Hitman.

Thank you all for your dedication. We will share much, much more in the coming months.

The Io-Interactive Team
http://hitman.com/open-le(...)-verified=2230a723d9

mijn penis

hopelijk BM 2.0 met extra's
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_135563999
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:19 schreef Manke het volgende:
This is an automated message generated by Steam account administration. It is being sent in response to a query made by a Steam user to discover all account names associated with this CD-key.

Check heeeeeeeeel goed alle linkjes voor je erop klikt, er zijn sites die zich voordoen als de Steam Community en zich dan heel link steamconmunity noemen ofzo. Echt 1000 checken voor je ergens op klikt
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_135566407
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 15:19 schreef Manke het volgende:

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=3126581

en controller is onderweg :s)
pi_135566617
quote:
Xbox 360 controller toch?
Laatst m'n ps4 controller aangesloten op de PC. Werkt als een tiet alleen wordt hij niet gezien door games :')
Althans, ik ben er nog niet achter hoe ik hem aan de praat krijg bij bvb Big Screen Mode.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  donderdag 16 januari 2014 @ 17:08:19 #11
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_135566943
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 16:03 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Check heeeeeeeeel goed alle linkjes voor je erop klikt, er zijn sites die zich voordoen als de Steam Community en zich dan heel link steamconmunity noemen ofzo. Echt 1000 checken voor je ergens op klikt
geen links in de mail

quote:
daar kwam ik ook, heb geen publieke keys gebruikt en een key is toch maar 1x te activeren?
pi_135566986
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 17:08 schreef Manke het volgende:

[..]

geen links in de mail

[..]

daar kwam ik ook, heb geen publieke keys gebruikt en een key is toch maar 1x te activeren?
yup, gelukkig wel :D

ik vraag mij wel af over welke check knop ze het hebben, die heb ik nog nooit gezien namelijk?
  donderdag 16 januari 2014 @ 17:09:28 #13
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_135566993
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 17:01 schreef Poit het volgende:

[..]

Xbox 360 controller toch?
Laatst m'n ps4 controller aangesloten op de PC. Werkt als een tiet alleen wordt hij niet gezien door games :')
Althans, ik ben er nog niet achter hoe ik hem aan de praat krijg bij bvb Big Screen Mode.
weer ff spammen: motioninjoy kan een xbox360 controller emuleren, weet alleen niet of het al ps4 controllers ondersteunt
  donderdag 16 januari 2014 @ 17:11:38 #14
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_135567073
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 17:09 schreef mschol het volgende:

[..]

yup, gelukkig wel :D

ik vraag mij wel af over welke check knop ze het hebben, die heb ik nog nooit gezien namelijk?
zat ook te zoeken :P

dus bv een humblebundle key kan ik zelf activeren en aan iemand anders geven om te activeren?
pi_135567211
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 17:11 schreef Manke het volgende:

[..]

zat ook te zoeken :P

dus bv een humblebundle key kan ik zelf activeren en aan iemand anders geven om te activeren?
euhh.. nee..
niet als je de key zelf activeert..

je kan wel b.v. een key via een bundel verkrijgen en die aan iemand anders geven om te activeren (maar dan kan jij niet meer activeren dus)
  donderdag 16 januari 2014 @ 17:17:25 #16
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_135567336
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 17:14 schreef mschol het volgende:

[..]

euhh.. nee..
niet als je de key zelf activeert..

je kan wel b.v. een key via een bundel verkrijgen en die aan iemand anders geven om te activeren (maar dan kan jij niet meer activeren dus)
ow wacht, dat vroeg ik ook, of je het maar 1x kan activeren, m'n ram begint te verslijten in m'n hoofd
:)
waarom kijken ze dan welke accounts aan een cd-key zijn verbonden? " to discover all account names associated with this CD-key."
pi_135567364
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 17:09 schreef Manke het volgende:

[..]

weer ff spammen: motioninjoy kan een xbox360 controller emuleren, weet alleen niet of het al ps4 controllers ondersteunt
Ja, motionjoy voor de PS3 controller gebruikt en dat werk aardig maar aangezien de PS4 controller standaard door windows (8) ondersteund wordt had ik gehoopt juist geen externe tool meer nodig te hebben.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  donderdag 16 januari 2014 @ 21:39:19 #18
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_135580474
https://www.humblebundle.com/weekly

Lekkere Humble Weekly weer. O+
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_135580650
quote:
17s.gif Op donderdag 16 januari 2014 21:39 schreef beelz het volgende:

ja niet echt slecht inderdaad :)
  donderdag 16 januari 2014 @ 21:43:37 #20
194233 Friday12
Originele kloon
pi_135580783
quote:
17s.gif Op donderdag 16 januari 2014 21:39 schreef beelz het volgende:

Heb alleen de Arma 2 al enzo -O-
pi_135580971
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 21:43 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Heb alleen de Arma 2 al enzo -O-
hmm steam store zegt dat ik Arma 2 niet heb, maar ondertussen heb ik hem wel in m'n lijst staan...

:') nou weet ik niet zeker of ik arrowhead nou heb :(
pi_135581031
Stelletje hufters, lang steam niet gebruikt, wil het weer gebruiken word er een code gestuurd naar een mail adress wat ik al jaren niet heb gebruikt en toen is verwijderd vanwege overstap naar andere internetdienst..

Nu dus niks meer aan al mijn games van steam hebben :(.
pi_135581106
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 21:48 schreef Anushaar het volgende:
Stelletje hufters, lang steam niet gebruikt, wil het weer gebruiken word er een code gestuurd naar een mail adress wat ik al jaren niet heb gebruikt en toen is verwijderd vanwege overstap naar andere internetdienst..

Nu dus niks meer aan al mijn games van steam hebben :(.
support mailen/ticket openen en a.d.h.v. geregistreerde games (bewijzen daarvan) je account terug krijgen

of wou je zeggen dat je alle betaalbewijzen e.d. van steam hebt weggegooid? :+
pi_135581276
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 21:49 schreef mschol het volgende:

[..]

support mailen/ticket openen en a.d.h.v. geregistreerde games (bewijzen daarvan) je account terug krijgen

of wou je zeggen dat je alle betaalbewijzen e.d. van steam hebt weggegooid? :+
ja.. wist ik veel, dat ze zomaar opeens je account blokkeren.. ik vul toch niet voor niets een wachtwoord in wat ik jaren lang bewaar..
pi_135581498
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 21:51 schreef Anushaar het volgende:

[..]

ja.. wist ik veel, dat ze zomaar opeens je account blokkeren.. ik vul toch niet voor niets een wachtwoord in wat ik jaren lang bewaar..
blokkeren niet echt, er is een extra beveiliging bij gekomen, steamguard, al sinds 2 jaar ofzo :P
je bent iig niet de eerste met dit probleem:
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=2132463
pi_135581619
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 21:55 schreef mschol het volgende:

[..]

blokkeren niet echt, er is een extra beveiliging bij gekomen, steamguard, al sinds 2 jaar ofzo :P
ja, maar heb dus nieuw account proberen te maken, maar ik kan dus geen games toevoegen die ik al op een ander account had..
pi_135581646
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 21:57 schreef Anushaar het volgende:

[..]

ja, maar heb dus nieuw account proberen te maken, maar ik kan dus geen games toevoegen die ik al op een ander account had..
daarom contact opnemen met support zodat zij het email adres kunnen veranderen ;)
pi_135581856
Nu werkt het hele inloggen niet meer, niet via de site en ook niet meer via steam zelf.. hij zegt account bestaat niet meer..
  donderdag 16 januari 2014 @ 22:01:37 #29
194233 Friday12
Originele kloon
pi_135581876
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 21:46 schreef mschol het volgende:

[..]

hmm steam store zegt dat ik Arma 2 niet heb, maar ondertussen heb ik hem wel in m'n lijst staan...

:') nou weet ik niet zeker of ik arrowhead nou heb :(
Arrowhead zie je ook staan in je lijst.
  Redactie Games donderdag 16 januari 2014 @ 22:02:55 #30
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_135581962
Steam is gewoon weer een beetje ongesteld vandaag. Morgen zal het wel weer goed zijn.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')