SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Indie Game Bundles
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!![]()
ik heb liever feedback als ik een toets indruk, iets wat je niet hebt met touchoppervlaktesquote:Op donderdag 16 januari 2014 12:35 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hoezo? Maakte het ding volgens mij juist erg geschikt voor verschillende games... waaronder fps'en
V.
Zoals op tweakers al gepost werd leek mij een combinatie van beiden wel erg prettig. Links een analogue joystick voor de movement, en rechts een touchscreen voor bijv. het mikken in shooters. Beeje best of both worlds idee. Een touchscreen heeft nou eenmaal enorm veel voordelen bij bepaalde genres (zoals rts bijv.) waar ze nu effectief een standaard xbox/ps-controller kloon maken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 12:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb liever feedback als ik een toets indruk, iets wat je niet hebt met touchoppervlaktes
http://hitman.com/open-le(...)-verified=2230a723d9quote:Dear Hitman fans,
We wanted to share this open letter with all of you out there eagerly awaiting more news about what’s happening next in the franchise.
At Io-Interactive right now, we are building the next AAA Hitman game for PC and next-gen consoles. It has our total focus and we wanted to take a moment to tell you a few things about it.
In the next game you will experience a globetrotting Agent 47 at the prime of his career – the apex predator stalking his prey across the world, with the support of his long-term handler Diana Burnwood and the whole of the ICA.
The game concentrates on the core Hitman fantasy of using a wide range of tools to take out a diverse group of targets across expansive, exotic locations around the world. We are building this game on the backbone of the Glacier 2 engine, using the best parts and what we have learnt through Hitman: Absolution and drawing inspiration from past titles like Contracts and Blood Money to fulfil the core Hitman fantasy. That means we’re packing in an extreme level of detail on the largest levels we have ever built for a Hitman game. We’ve adopted an open, non-linear level design approach to the game, ensuring the game will play out across huge, checkpoint-free, sandbox levels. Our aim is to create living, breathing and believable levels which will allow gamers to play around with the AI to create those unique moments every fan of the Hitman franchise loves.
Contracts Mode is back – you will be able to create and build challenges by experimenting with the large levels and possibilities within them. And of course, you can share them with the world and challenge your friends or foes to complete your hits. Your rules, your Contracts.
You will also be glad to hear that we have removed 47’s magic pockets. We believe that’s all we need to say about that subject.
As we get further into 2014, we will reveal more and get into much closer contact with all of you. There are so many things we have planned and we are extremely excited for the future of Hitman.
Thank you all for your dedication. We will share much, much more in the coming months.
The Io-Interactive Team
Check heeeeeeeeel goed alle linkjes voor je erop klikt, er zijn sites die zich voordoen als de Steam Community en zich dan heel link steamconmunity noemen ofzo. Echt 1000 checken voor je ergens op kliktquote:Op donderdag 16 januari 2014 15:19 schreef Manke het volgende:
kreeg 3 mailtjes van steam met de volgende tekst, ken iemand dit?
This is an automated message generated by Steam account administration. It is being sent in response to a query made by a Steam user to discover all account names associated with this CD-key.
zal wel komen omdat ik in het verleden keys kocht op ebay
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=3126581quote:Op donderdag 16 januari 2014 15:19 schreef Manke het volgende:
kreeg 3 mailtjes van steam met de volgende tekst, ken iemand dit?
This is an automated message generated by Steam account administration. It is being sent in response to a query made by a Steam user to discover all account names associated with this CD-key.
zal wel komen omdat ik in het verleden keys kocht op ebay
Xbox 360 controller toch?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:57 schreef mschol het volgende:
[..]
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=3126581
en controller is onderweg
geen links in de mailquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Check heeeeeeeeel goed alle linkjes voor je erop klikt, er zijn sites die zich voordoen als de Steam Community en zich dan heel link steamconmunity noemen ofzo. Echt 1000 checken voor je ergens op klikt
daar kwam ik ook, heb geen publieke keys gebruikt en een key is toch maar 1x te activeren?quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:57 schreef mschol het volgende:
[..]
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=3126581
en controller is onderweg
yup, gelukkig welquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:08 schreef Manke het volgende:
[..]
geen links in de mail
[..]
daar kwam ik ook, heb geen publieke keys gebruikt en een key is toch maar 1x te activeren?
weer ff spammen: motioninjoy kan een xbox360 controller emuleren, weet alleen niet of het al ps4 controllers ondersteuntquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Xbox 360 controller toch?
Laatst m'n ps4 controller aangesloten op de PC. Werkt als een tiet alleen wordt hij niet gezien door games![]()
Althans, ik ben er nog niet achter hoe ik hem aan de praat krijg bij bvb Big Screen Mode.
zat ook te zoekenquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:09 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, gelukkig wel
ik vraag mij wel af over welke check knop ze het hebben, die heb ik nog nooit gezien namelijk?
euhh.. nee..quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:11 schreef Manke het volgende:
[..]
zat ook te zoeken
dus bv een humblebundle key kan ik zelf activeren en aan iemand anders geven om te activeren?
ow wacht, dat vroeg ik ook, of je het maar 1x kan activeren, m'n ram begint te verslijten in m'n hoofdquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:14 schreef mschol het volgende:
[..]
euhh.. nee..
niet als je de key zelf activeert..
je kan wel b.v. een key via een bundel verkrijgen en die aan iemand anders geven om te activeren (maar dan kan jij niet meer activeren dus)
Ja, motionjoy voor de PS3 controller gebruikt en dat werk aardig maar aangezien de PS4 controller standaard door windows (8) ondersteund wordt had ik gehoopt juist geen externe tool meer nodig te hebben.quote:Op donderdag 16 januari 2014 17:09 schreef Manke het volgende:
[..]
weer ff spammen: motioninjoy kan een xbox360 controller emuleren, weet alleen niet of het al ps4 controllers ondersteunt
ja niet echt slecht inderdaadquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:39 schreef beelz het volgende:
https://www.humblebundle.com/weekly
Lekkere Humble Weekly weer.
Heb alleen de Arma 2 al enzoquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:39 schreef beelz het volgende:
https://www.humblebundle.com/weekly
Lekkere Humble Weekly weer.
hmm steam store zegt dat ik Arma 2 niet heb, maar ondertussen heb ik hem wel in m'n lijst staan...quote:
support mailen/ticket openen en a.d.h.v. geregistreerde games (bewijzen daarvan) je account terug krijgenquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:48 schreef Anushaar het volgende:
Stelletje hufters, lang steam niet gebruikt, wil het weer gebruiken word er een code gestuurd naar een mail adress wat ik al jaren niet heb gebruikt en toen is verwijderd vanwege overstap naar andere internetdienst..
Nu dus niks meer aan al mijn games van steam hebben.
ja.. wist ik veel, dat ze zomaar opeens je account blokkeren.. ik vul toch niet voor niets een wachtwoord in wat ik jaren lang bewaar..quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:49 schreef mschol het volgende:
[..]
support mailen/ticket openen en a.d.h.v. geregistreerde games (bewijzen daarvan) je account terug krijgen
of wou je zeggen dat je alle betaalbewijzen e.d. van steam hebt weggegooid?
blokkeren niet echt, er is een extra beveiliging bij gekomen, steamguard, al sinds 2 jaar ofzoquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:51 schreef Anushaar het volgende:
[..]
ja.. wist ik veel, dat ze zomaar opeens je account blokkeren.. ik vul toch niet voor niets een wachtwoord in wat ik jaren lang bewaar..
ja, maar heb dus nieuw account proberen te maken, maar ik kan dus geen games toevoegen die ik al op een ander account had..quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:55 schreef mschol het volgende:
[..]
blokkeren niet echt, er is een extra beveiliging bij gekomen, steamguard, al sinds 2 jaar ofzo
daarom contact opnemen met support zodat zij het email adres kunnen veranderenquote:Op donderdag 16 januari 2014 21:57 schreef Anushaar het volgende:
[..]
ja, maar heb dus nieuw account proberen te maken, maar ik kan dus geen games toevoegen die ik al op een ander account had..
Arrowhead zie je ook staan in je lijst.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:46 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm steam store zegt dat ik Arma 2 niet heb, maar ondertussen heb ik hem wel in m'n lijst staan...nou weet ik niet zeker of ik arrowhead nou heb
aparte entry dus? dan zou ik hem nog niet moeten hebbenquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Arrowhead zie je ook staan in je lijst.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:01 schreef Anushaar het volgende:
Nu werkt het hele inloggen niet meer, niet via de site en ook niet meer via steam zelf.. hij zegt account bestaat niet meer..
https://support.steampowe(...)0-ALZM-5519#halpploxquote:I need help! How do I contact Steam Support for assistance with account access once Steam Guard is enabled?
Visit Steam Support and create your support account or login to your existing one if you've requested help from our support team in the past. Submit a question with "[Steam Guard]" in its Subject, categorized as "Account Questions" and then "Steam Guard/Email Verification." If you don’t have access to the email address that is currently associated with your Steam Account please provide proof of purchase within your ticket.
nope, dat is de Mod , de volledige game is standalone te vinden in steamquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat is dat Arma: Day Z mod nou? Is dat nou eigenlijk gewoon de volledige game Day Z?
Ik snap het niet meer. Ik dacht dat Day Z gewoon spel wat gebruik maakte van een gemodde Arma II: Engine. Maar die mod is gratis en de game is ¤23,99.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:06 schreef mschol het volgende:
[..]
nope, dat is de Mod , de volledige game is standalone te vinden in steam
DayZ is van origine een Mod voor Arma2quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer. Ik dacht dat Day Z gewoon spel wat gebruik maakte van een gemodde Arma II: Engine. Maar die mod is gratis en de game is ¤23,99.
quote:*Note: This mod is available for free elsewhere, but has been included in this bundle collection too.
opzich zou dat afdoende moeten zijn zou je haast zeggen...quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:15 schreef Anushaar het volgende:
heb nu een bericht gestuurd, op hoop van zegen..
had niks meer ervan, dus 2 cd keys meegestuurd
CoH2 ookquote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:12 schreef Dixon het volgende:
Saints Row 4 is gratis tot en met Zondag
Free Weekend
Maar dan moet dat "ongesteld zijn" niet teveel voorkomen anders gaat het irriteren...quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Steam is gewoon weer een beetje ongesteld vandaag. Morgen zal het wel weer goed zijn.
tis een weekly, daar worden volgens mij zowiezo geen items aan toegevoegd,,quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
CoH2 ook
Arma III wordt vast niet toegevoegd aan de humble denk ik?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:12 schreef Dixon het volgende:
Saints Row 4 is gratis tot en met Zondag
Free Weekend
Die kan ik dan mooi dit weekend allebei uitspelen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 09:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
CoH2 ook
Arma III wordt vast niet toegevoegd aan de humble denk ik?
Correct. Alleen bij de reguliere bundles worden games toegevoegd.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]
tis een weekly, daar worden volgens mij zowiezo geen items aan toegevoegd,,
eigenlijk wel treurig, het is namelijk wel een goeie bundel..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:22 schreef JimmyJames het volgende:
De Humble Indie Bundle X heeft nu $1,5m opgehaald met nog 4 dagen te gaan. De HIB 9 en 8 deden respectievelijk 3,5m en 2,6m. Alleen de eerste humble bundle deed het slechter met $1,2m.
Nog meer stats voor de nieuwsgierigen: http://support.humblebund(...)or-bundle-statistics
Ik vind het incl starbound zeker een redelijke bundle. Ik denk dat de verwachtingen te hoog gespannen waren. Iedereen zag al een bundle met minstens twee van de grote indie games van vorig jaar. En uiteindelijk zat er niet één echte "AAA" indie-game tussen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:26 schreef mschol het volgende:
[..]
eigenlijk wel treurig, het is namelijk wel een goeie bundel..
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:34 schreef mschol het volgende:
[..]
alleen al reus+To the moon + Papo & yo is die 5,38 dubbel en dwars waard imho
zelfs zonder starbound is het een redelijke bundel (ook voor die prijs), starbound maakte hem imho gewoon awesomequote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:35 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik vind het incl starbound zeker een redelijke bundle. Ik denk dat de verwachtingen te hoog gespannen waren. Iedereen zag al een bundle met minstens twee van de grote indie games van vorig jaar. En uiteindelijk zat er niet één echte "AAA" indie-game tussen.
Nederlandse ticket aangemaakt of eentje in het engels? Uit ervaring weet ik dat ze in het engels een stuk sneller reageren. Meestal binnen een dag bij mij (maar kan ook van de support subafdeling afhangen natuurlijk).quote:
uTorrent uitzetten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:48 schreef Doublepain het volgende:
Ik had een vraagje, ik download nu een spel met Steam, maar het gaat zooooo langzaam met 300 kb. Terwijl als ik met utorrent iets download ik minimaal 1 mb heb. Iemand een idee om het sneller te maken?
Dat is het probleem, alles staat uit. Zelfs spotify etcquote:
Location: Luxemburgquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is het probleem, alles staat uit. Zelfs spotify etc
Heb de limiet al op maximale gezet maar werkt ook niet
voor 69 cent, waarom nietquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:57 schreef SosuaCafe het volgende:
Kan ik iemand blij maken met:
90% OFF Jagged Alliance 2 - Wildfire voucher?
Geen idee of het veel verschil maakt maar als ik jou was zou ik ergens even de officiele laatste drivers downloaden. Allicht dat hij dan meer games herkent oid.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:37 schreef mschol het volgende:
ow en vraagje voor de xbox 360 controller bezitters: wat doet de software op de CD extra t.o.v. windows 7 plug 'n play?
enige wat ik kan vinden is het weergeven van de batterij status bij draadloze controllers (die ik niet heb)
dat laatste was ik dus gewoon van plan, drivers downloaden is zo 1999...quote:Op zondag 19 januari 2014 01:20 schreef ems. het volgende:
[..]
Geen idee of het veel verschil maakt maar als ik jou was zou ik ergens even de officiele laatste drivers downloaden. Allicht dat hij dan meer games herkent oid.
Of je speelt gewoon lekker en update em pas als er iets niet werkt
hij heeft wel een punt natuurlijk, maar slaat wel een beetje door.quote:Op zondag 19 januari 2014 02:18 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Interessant, als je hem niet nog gezien hebt.
sent.quote:Op zondag 19 januari 2014 01:38 schreef mschol het volgende:
[..]
dat laatste was ik dus gewoon van plan, drivers downloaden is zo 1999...
ik vermoed zelfs dat de drivers in W7 recenter zijn dan die op het cdtje(w7 download driver updates, indien beschikbaar, van windows update)
Was alleen benieuwd of er wellicht handige features inzaten die goed van pas konden komen... je weet het maar niet
Pool nation herkende em zonder problemen, Brothers: a tale of 2 sons herkent hem echter niet en wil perse dat ik met toetsenbord speel? (terwijl er bij de store page staat dat een controller verplicht is..)![]()
ik ben zo te zien niet de enige, morgen maar verder kijken..
Nooit geweten dat dat kon? en dat dat dan ook invloed had?quote:
Welk spel? Bijvoorbeeld bij PayDay2 zat er een bug waarbij de stats niet juist geüpdate werden bij het downloaden van een groot bestand. Dan had je even een piek, en daarna bijna niks. Gewoon laten draaien, trekt vanzelf bij.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:48 schreef Doublepain het volgende:
Ik had een vraagje, ik download nu een spel met Steam, maar het gaat zooooo langzaam met 300 kb. Terwijl als ik met utorrent iets download ik minimaal 1 mb heb. Iemand een idee om het sneller te maken?
ontvangen, wil jij nog iets hebben?quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 10:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nooit geweten dat dat kon? en dat dat dan ook invloed had?
Ik liet hem anders gewoon lopen of startte steam eens opnieuw op
niet op gelet tbh..quote:Op zondag 19 januari 2014 11:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ontvangen, wil jij nog iets hebben?(maar als het goed is had je dan wat kunnen toevoegen uit m'n inventory, als ik het trade systeem zo zie)
Mwah, Early Access begint imo wel een beetje een probleem te worden. Andere games worden ondergesneeuwd en je hebt niet echt zekerheid dat de developer aan de slag gaat met de game. Als je een game koopt die "klaar" is weet je ongeveer wat je kan verwachten van de game, bij early acces niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:51 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
hij heeft wel een punt natuurlijk, maar slaat wel een beetje door.
het zou wellicht helpen om alleen bèta's toe te laten: dan is de sofware feature complete (dat zou het iig moeten zijn) maar zitten er hooguit nog een (flinke) zooi bugs in: dan weet je veel beter wat je kan verwachten van een gamequote:Op zondag 19 januari 2014 12:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mwah, Early Access begint imo wel een beetje een probleem te worden. Andere games worden ondergesneeuwd en je hebt niet echt zekerheid dat de developer aan de slag gaat met de game. Als je een game koopt die "klaar" is weet je ongeveer wat je kan verwachten van de game, bij early acces niet.
Probleem met Alpha's is ook dat mensen lopen te bitchen als het nog niet werkt, als nog niet alle features erin zitten etc etc.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:13 schreef mschol het volgende:
[..]
het zou wellicht helpen om alleen bèta's toe te laten: dan is de sofware feature complete (dat zou het iig moeten zijn) maar zitten er hooguit nog een (flinke) zooi bugs in: dan weet je veel beter wat je kan verwachten van een game
nu zijn er een paar zeer vroege alpha's in early access en dat wil je eigenlijk niet
Vroeger kreeg je toegang tot alpha-builds ja? Welke vroeger was dat?quote:Op zondag 19 januari 2014 12:18 schreef Eenskijken het volgende:
Ik boycot early acces. Het slaat ergens op om daarvoor te betalen, wat vroeger gratis was.
COH + alle uitbreidingen en COH 2, maar heb ze inmiddels binnen. Laptop hele nacht aan laten staan.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:13 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Welk spel? Bijvoorbeeld bij PayDay2 zat er een bug waarbij de stats niet juist geüpdate werden bij het downloaden van een groot bestand. Dan had je even een piek, en daarna bijna niks. Gewoon laten draaien, trekt vanzelf bij.
Thx voor de tipquote:Op zondag 19 januari 2014 11:40 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
vaak genoeg voorgekomen dat nederland te traag is en ik overswitchde naar duitsland of engeland ofzo om toch met volledige snelheid te downloaden
moet overigens wel toegeven dat ik daar al heel lang geen last van heb gehad..
Dat slaat natuurlijk nergens op. Nu heb je sws recht op het eindproduct. Als je kijkt naar de dev voordat je een game koopt dan kan je al een hoop zeer voorkomen. Natuurlijk zal er een hit&run dev bij zitten. Ik kocht minecraft ook in alpha stage. Geen moment spijt van gehad. Nu Rust en Dayz. Komt ook heus goed.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:18 schreef Eenskijken het volgende:
Ik boycot early acces. Het slaat ergens op om daarvoor te betalen, wat vroeger gratis was.
ik zie dat b.v bij towns is het goed mis gegaan, daar ligt de ontwikkeling al veels te lang stil.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:35 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op. Nu heb je sws recht op het eindproduct. Als je kijkt naar de dev voordat je een game koopt dan kan je al een hoop zeer voorkomen. Natuurlijk zal er een hit&run dev bij zitten. Ik kocht minecraft ook in alpha stage. Geen moment spijt van gehad. Nu Rust en Dayz. Komt ook heus goed.
dat heten toen demo's. of je was beta tester maar daar werd je in ieder geval voor betaald ipv dat je zelf moest betalen.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:20 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je toegang tot alpha-builds ja? Welke vroeger was dat?
Bij sommige spellen is het onderdeel van de Kickstarter (Godus, Wasteland 2, Hex, Jane Jensen's Moebius) als een 'kijk in de keuken'. Maar puur als early-access gaat het nergens over, het is een tech-demo om geld in te zamelen... niets meer niets minder.
je hebt nergens recht op want je weet niet wat het eindproduct is. Je weet niet eens of het er wel komt. Er staan nergens beschrijvingen over wat er wel al in de game zit, wat er nog gaat komen, hoe de kwaliteit gaat zijn etc. Natuurlijk moet je het zelf weten, maar je loopt onnodig een 'groot' risico terwijl je ook een maandje had kunnen wachten. Ik begrijp werkelijk deze hype niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:35 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op. Nu heb je sws recht op het eindproduct. Als je kijkt naar de dev voordat je een game koopt dan kan je al een hoop zeer voorkomen. Natuurlijk zal er een hit&run dev bij zitten. Ik kocht minecraft ook in alpha stage. Geen moment spijt van gehad. Nu Rust en Dayz. Komt ook heus goed.
werkt perfect. speel regelmatig nog wel eens hotline op de tv met controller, speelt veel fijnerquote:Op zondag 19 januari 2014 14:23 schreef mschol het volgende:
hmm controller werkt nu wel, na een reboot..
tevens ook even de software geinstalleerd..:
- batterij status (indien wireless)
- Connected status (je ziet 4 vlakjes waarbij je dus kan zien welke controllers aangesloten zijn, 1 t/m 4)
- connection loss melding (wireless)
dat was het wel..
mja, mijn ervaring was tot nog toe niet heel positief, gewoon omdat het spel waarvoor ik het had gekocht de controller niet herkendequote:Op zondag 19 januari 2014 14:52 schreef Drankster het volgende:
[..]
werkt perfect. speel regelmatig nog wel eens hotline op de tv met controller, speelt veel fijner
Nee, dat valt me ook tegen tot op heden.. Startte hem laatst weer op maar het viel al snel weer in herhaling..quote:Op zondag 19 januari 2014 12:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie dat b.v bij towns is het goed mis gegaan, daar ligt de ontwikkeling al veels te lang stil.
bij Spacebase DF9 heb ik goede hoop dat het allemaal goed komt (Double Fine heeft toch al veel games uitgebracht waar ik meer dan tevreden over was)
idem voor Prison architect (die brengen ook lekker veel updates uit, iets wat DF nu (nog?) niet echt lijkt te doen)
Die naamquote:Op zondag 19 januari 2014 16:14 schreef 2Happy4U het volgende:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=183032873
Ziet er stoer uit. Dit soort spellen vind ik sowieso geweldig, en ik krijg altijd een stijfje als een dorp kan maken in grotten.
kotakuquote:Op zondag 19 januari 2014 17:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Die naam![]()
Welke gaming gerelateerde sites bezoeken jullie?
Ik vooral gametrailers gamekings en tweakers.net.
IGN en oa giantbomb niet meer.
ziet er wel geinig uitquote:Op zondag 19 januari 2014 16:14 schreef 2Happy4U het volgende:
Ziet er stoer uit. Dit soort spellen vind ik sowieso geweldig, en ik krijg altijd een stijfje als een dorp kan maken in grotten.
tweakers, alleen niet voor het gaming nieuws specifiek..quote:Op zondag 19 januari 2014 17:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Die naam![]()
Welke gaming gerelateerde sites bezoeken jullie?
Ik vooral gametrailers gamekings en tweakers.net.
IGN en oa giantbomb niet meer.
Ik liet ze altijd precies gelijk lopen aan hoe die stickjes op de controller zitten. Anders was het een ramp om te spelen.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:47 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, mijn ervaring was tot nog toe niet heel positief, gewoon omdat het spel waarvoor ik het had gekocht de controller niet herkende![]()
de controller zelf ligt wel lekker in de hand, of ik het prettig vind spelen merk ik vanzelf
-update-
Brothers: A tale of 2 sons speelt verwarrend, ik haal telkens de controls door elkaar
volgens mij heeft iemand hier wat elementen uit prison architect zitten vissen.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:14 schreef 2Happy4U het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:51 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
volgens mij heeft iemand hier wat elementen uit prison architect zitten vissen.
ik zit nu te knoeien in chapter 4 waar je aanelkaar vast zit met een touw.. om de een of andere reden laat ik ze daar altijd vallenquote:Op zondag 19 januari 2014 18:16 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik liet ze altijd precies gelijk lopen aan hoe die stickjes op de controller zitten. Anders was het een ramp om te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |