Ook meerquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ok, eentje die er openlijk voor uitkomt.
Hopelijk wordt het nu wat duidelijker.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet ze zelf alleen nog niet
heb het doorgegeven. Zal ze wel weer boos wordenquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het nu wat duidelijker.
Maringo. Maar wel een beeeeetje mijn schuldquote:
Joh, niemand neemt het serieusquote:
Neen. Jullie lijken mij het ideale fokstel. De liefde en tegelijk haat die jullie samen voortbrengen is als een ultiem sprookje!quote:
wie ben jij en waarom gebruik jij mijn naam in je kut ttquote:
rot opquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Neen. Jullie lijken mij het ideale fokstel. De liefde en tegelijk haat die jullie samen voortbrengen is als een ultiem sprookje!
Joh, het was niet serieus. Je hoeft niet gelijk zo aangebrand te doenquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:20 schreef supersof het volgende:
[..]
wie ben jij en waarom gebruik jij mijn naam in je kut tt
Ik ben Maringo en heb gelezen dat jullie twee wat hebben en dat jij het nog niet wist.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Doe rustig johquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Gebeurt vaker als iemand de linkt spatie-sof legtquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Joh, het was niet serieus. Je hoeft niet gelijk zo aangebrand te doen
Ik wel, je zegt net dat het waar is.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Joh, niemand neemt het serieus
Als ik het niet ben kom je in m'n foe-list.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:22 schreef Maringo het volgende:
Ik weet wie ik volgende keer in mn TT zet.
Mij serieus nemenquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik wel, je zegt net dat het waar is.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:22 schreef Maringo het volgende:
Mij?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:22 schreef Maringo het volgende:
Aardig, beetje wereldvreemdquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:22 schreef d4v1d het volgende:
Spatie is een hartstikke leuke jongen toch? Verder was het vast een grapje
Een 'Supersof <3 DonnieDarko' TT?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Als ik het niet ben kom je in m'n foe-list.
Klein beetje maarquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aardig, beetje wereldvreemd
Nee, LB.quote:
<3 Sof toch?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
Of koppel VoornaamAchternaam met mij, ik ken hem niet, maar hij lijkt me een puike gozer.
[..]
Nee, LB.
Mij niet kennenquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
Of koppel VoornaamAchternaam met mij, ik ken hem niet, maar hij lijkt me een puike gozer.
[..]
Nee, LB.
Spatie is tof. Supersof vind hem daarom ook leuk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:22 schreef d4v1d het volgende:
Spatie is een hartstikke leuke jongen toch? Verder was het vast een grapje
laten we maar stoppenquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
Spatie is tof. Supersof vind hem daarom ook leuk.
Donnie kwam ook vroegah in JNG dacht ik?quote:
ohquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jezelf zo boeiend vinden. Ik mag je nu al niet meer.
True that.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Donnie kwam ook vroegah in JNG dacht ik?
En nu ben ik er wel meer
Het idee dat je wel MOET ofzoquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:24 schreef FL_Freak het volgende:
Het blijft altijd kut om organisaties zoals rode kruis en artsen zonder grenzen af te wijzen aan de deur
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
DrNick weet ik niet zeker, maar hij heeft subtiel wat hints laten vallen.
Rezquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:24 schreef Rezania het volgende:
JULLIE ZIJN ALLEMAAL NIKS VERGELEKEN MET MIJ!
Ik ben na JNG geregistreerd. ONZ is pure bagger, ik zou me doodschamen daar te posten (buiten de sc).quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Donnie kwam ook vroegah in JNG dacht ik?
En nu ben ik er wel meer
Nee TT is veranderdquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik.
Het maakt het hier wel actief zeg.
Gewoon zeggen dat je al maandelijks via de bank doneert.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:24 schreef FL_Freak het volgende:
Het blijft altijd kut om organisaties zoals rode kruis en artsen zonder grenzen af te wijzen aan de deur
ah okquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ben na JNG geregistreerd. ONZ is pure bagger, ik zou me doodschamen daar te posten (buiten de sc).
Ik wil jou nog steeds in je anus nemen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:24 schreef Rezania het volgende:
JULLIE ZIJN ALLEMAAL NIKS VERGELEKEN MET MIJ!
Gewoon een euro of 50 cent geven en klaar toch? Tenzij het echt een dagelijks fenomeen wordt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:24 schreef FL_Freak het volgende:
Nieuwe TT graag, supersof komt hier nooit.quote:
Ik ben nu in de warquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:26 schreef Bitterlemon het volgende:
Hé, zitten de mensen van de ONZ-SC hier nu ook?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:26 schreef Bitterlemon het volgende:
Whut?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:26 schreef Bitterlemon het volgende:
Is geen collecte, maar werving om maandelijks een bedrag te storten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon een euro of 50 cent geven en klaar toch? Tenzij het echt een dagelijks fenomeen wordt.
dit IS de ONZ-SCquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:26 schreef Bitterlemon het volgende:
Altijd?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:26 schreef Bitterlemon het volgende:
Waarom kan je niet tegen een beetje plagen.. Komop zeg.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:26 schreef supersof het volgende:
Je kent me niet eens en zet me in je tt
Als je wist wie ik was had je wel iemand anders achter dat hartje gezet ipv spatie
HAHAHAHAHAHAquote:
Kom neukenquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:27 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Sorry, ik dacht even dat ik in GRTD zat.
Oh boohoo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:26 schreef supersof het volgende:
Als je wist wie ik was had je wel iemand anders achter dat hartje gezet ipv spatie
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:26 schreef supersof het volgende:
Aha... ja die zijn echt bloedirritant. Die storen mij wel bijna dagelijks als ik de metro uitstap in Rotterdam... En dan niet enkel het rode kruis maar ook milieuorganisaties, religies en meer onzin.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is geen collecte, maar werving om maandelijks een bedrag te storten.
omdat spatir denkt dat het echt zo isquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:27 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom kan je niet tegen een beetje plagen.. Komop zeg.
En DrNickquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik mis richolio hier, kon niemand hem meenemen?
kon hem niet vinden manquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik mis richolio hier, kon niemand hem meenemen?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:28 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat spatir denkt dat het echt zo is
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:29 schreef d4v1d het volgende:
Gewoon niks van aantrekken en doorgaan met je leven. Maak er niet zo'n probleem van
Ik zeg altijd dat ik student ben en geen cent te makken hebquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha... ja die zijn echt bloedirritant. Die storen mij wel bijna dagelijks als ik de metro uitstap in Rotterdam... En dan niet enkel het rode kruis maar ook milieuorganisaties, religies en meer onzin.
Ik ben ook heel slecht in die gesprekken afkappen
Ik gaf als reden op dat ik alleen doneer als 100% er naartoe gaat. Hij kon wel laten zien dat 85,1% naar het doel ging, dus toen was het lastiger deze man af te kappen, want 85 procent is dan wel een goed deel als ik eerlijk ben, maar het valt nooit echt te controlerenquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha... ja die zijn echt bloedirritant. Die storen mij wel bijna dagelijks als ik de metro uitstap in Rotterdam... En dan niet enkel het rode kruis maar ook milieuorganisaties, religies en meer onzin.
Ik ben ook heel slecht in die gesprekken afkappen
het ligt een beeeeeeetje gevoeligquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:29 schreef d4v1d het volgende:
Gewoon niks van aantrekken en doorgaan met je leven. Maak er niet zo'n probleem van
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:29 schreef d4v1d het volgende:
Weet ik.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het ligt een beeeeeeetje gevoelig
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:30 schreef BBQSausage het volgende:
Of er gewoon wel wat van zeggen want yoloo.
Toch?
Toch?
Omdat we wisten dat jij het wel zou doen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:30 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom was dit nog niet gepost?
#yoloswagquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:30 schreef BBQSausage het volgende:
Of er gewoon wel wat van zeggen want yoloo.
Toch?
Toch?
Omdat nou niet echt een rel wasquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:30 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom was dit nog niet gepost?
quote:
Ohja, in GRTD is het meestal erger dat ditquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat nou niet echt een rel was
leuk om te volgens soms, beetje stoken. Sommige hommo's zijn erg licht ontvlambaarquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ohja, in GRTD is het meestal erger dat dit
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:32 schreef Bitterlemon het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk. Tetten. Iets waar we bijna allemaal van houden.
ik vind het gewoon vervelend dat dat telkens gezegd wordtquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oh boohoo.
Je reageert zo heerlijk erop, net als vorige keer. Het is het wel waard om Spatie erachter te zetten.
En ondertussen huilen over mijn haat op LBquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
leuk om te volgens soms, beetje stoken. Sommige hommo's zijn erg licht ontvlambaar
Wat?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi LB. Ik heb weer ruzie met Fopje gehad over jou![]()
![]()
Ik houd al op.
Het is het fucking internet.. Waarom trek je je er zoveel van aan....quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind het gewoon vervelend dat dat telkens gezegd wordteen keer is leuk maar dat je er nog om kan lachrn na tien keer...
Internet is mijn leven.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het is het fucking internet.. Waarom trek je je er zoveel van aan....
jij kent ryan nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het is het fucking internet.. Waarom trek je je er zoveel van aan....
Hm ging al bijna terug lezenquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dit was geen rel.
Hooguit wat stof opgewaaid, meer niet.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En ondertussen huilen over mijn haat op LB
ga jij met spatie?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind het gewoon vervelend dat dat telkens gezegd wordteen keer is leuk maar dat je er nog om kan lachrn na tien keer...
Daar was je sneu bezig heb ik gehoord.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Uit de tijd dat ik in JNG en GRTD zat wel.
ik ga met niemandquote:
Stilquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Daar was je sneu bezig heb ik gehoord.
Kom neuken?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:35 schreef Bitterlemon het volgende:
Jullie gaan maar door.
[ afbeelding ]
Ben je aan het fappen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:35 schreef Bitterlemon het volgende:
Jullie gaan maar door.
[ afbeelding ]
oh ik heb nog kansquote:
Zolang je die blijft posten stop ik er ook niet mee.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:35 schreef Bitterlemon het volgende:
Jullie gaan maar door.
[ afbeelding ]
Met je hormonen.quote:
Doe een trio.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:36 schreef Roburtt het volgende:
Ik ken beide users niet maar dat is bijzaak
Beter opletten in deze reeks.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:36 schreef Roburtt het volgende:
Ik ken beide users niet maar dat is bijzaak
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:35 schreef Bitterlemon het volgende:
Jullie gaan maar door.
[ afbeelding ]
Nee dan wordt ik opeens in m'n gaatje geboordquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Lekker oestrogeen spuiten, jeweet.
Soms ben ik rebelsquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het hele "is relschopper". Laat maarHet is ook helemaal niet grappig ook.
misschienquote:
Mijn pener is 35 cmquote:
Wat?quote:
Er zit geen plaatje van een gewillige deerne in deze post.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Lekker oestrogeen spuiten, jeweet.
veel plezier met fappenquote:
Geef je voor elk topic dat je sluit en elke reactie die je verwijderd een note?quote:
Je kan me niet handelenquote:
In CRE?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:40 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Geef je voor elk topic dat je sluit en elke reactie die je verwijderd een note?
MAar serieus, open dat topic weer even over m'n allergie pls
Makkelijk baby's makenquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
is toch 5 cm teveel man ga je zo de baarmoeder in
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zoals bij de kassa betalen met alleen maar muntjes kleiner dan 20 cent?
Jaquote:
Nee.quote:
Google jij het dan voor me?quote:
Oepsquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ja want eicellen zitten in de baarmoeder
quote:
quote:
Wat?quote:
quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:45 schreef DonnieDarkno het volgende:
Welke droeftoeter heeft m'n reactie in CRE-feedback verwijderd?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
Er zit geen plaatje van een gewillige deerne in deze post.
Goed bezig.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:47 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twee om te compenseren.
Doeiquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Afscheid nemen doe je maar op het toilet zei mijn oma altijd.
Dag
Toedels.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Afscheid nemen doe je maar op het toilet zei mijn oma altijd.
Dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |