Ik zeg altijd dat ik student ben en geen cent te makken hebquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha... ja die zijn echt bloedirritant. Die storen mij wel bijna dagelijks als ik de metro uitstap in Rotterdam... En dan niet enkel het rode kruis maar ook milieuorganisaties, religies en meer onzin.
Ik ben ook heel slecht in die gesprekken afkappen
Ik gaf als reden op dat ik alleen doneer als 100% er naartoe gaat. Hij kon wel laten zien dat 85,1% naar het doel ging, dus toen was het lastiger deze man af te kappen, want 85 procent is dan wel een goed deel als ik eerlijk ben, maar het valt nooit echt te controlerenquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aha... ja die zijn echt bloedirritant. Die storen mij wel bijna dagelijks als ik de metro uitstap in Rotterdam... En dan niet enkel het rode kruis maar ook milieuorganisaties, religies en meer onzin.
Ik ben ook heel slecht in die gesprekken afkappen
het ligt een beeeeeeetje gevoeligquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:29 schreef d4v1d het volgende:
Gewoon niks van aantrekken en doorgaan met je leven. Maak er niet zo'n probleem van
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:29 schreef d4v1d het volgende:
Gewoon niks van aantrekken en doorgaan met je leven. Maak er niet zo'n probleem van
Weet ik.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het ligt een beeeeeeetje gevoelig
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:30 schreef BBQSausage het volgende:
Of er gewoon wel wat van zeggen want yoloo.
Toch?
Toch?
Omdat we wisten dat jij het wel zou doen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:30 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom was dit nog niet gepost?
#yoloswagquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:30 schreef BBQSausage het volgende:
Of er gewoon wel wat van zeggen want yoloo.
Toch?
Toch?
Omdat nou niet echt een rel wasquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:30 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom was dit nog niet gepost?
quote:
Ohja, in GRTD is het meestal erger dat ditquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat nou niet echt een rel was
leuk om te volgens soms, beetje stoken. Sommige hommo's zijn erg licht ontvlambaarquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ohja, in GRTD is het meestal erger dat dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |