Ook meerquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ok, eentje die er openlijk voor uitkomt.
Hopelijk wordt het nu wat duidelijker.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet ze zelf alleen nog niet
heb het doorgegeven. Zal ze wel weer boos wordenquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het nu wat duidelijker.
Maringo. Maar wel een beeeeetje mijn schuldquote:
Joh, niemand neemt het serieusquote:
Neen. Jullie lijken mij het ideale fokstel. De liefde en tegelijk haat die jullie samen voortbrengen is als een ultiem sprookje!quote:
wie ben jij en waarom gebruik jij mijn naam in je kut ttquote:
rot opquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:20 schreef Maringo het volgende:
[..]
Neen. Jullie lijken mij het ideale fokstel. De liefde en tegelijk haat die jullie samen voortbrengen is als een ultiem sprookje!
Joh, het was niet serieus. Je hoeft niet gelijk zo aangebrand te doenquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:20 schreef supersof het volgende:
[..]
wie ben jij en waarom gebruik jij mijn naam in je kut tt
Ik ben Maringo en heb gelezen dat jullie twee wat hebben en dat jij het nog niet wist.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Doe rustig johquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Gebeurt vaker als iemand de linkt spatie-sof legtquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Joh, het was niet serieus. Je hoeft niet gelijk zo aangebrand te doen
Ik wel, je zegt net dat het waar is.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Joh, niemand neemt het serieus
Als ik het niet ben kom je in m'n foe-list.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:22 schreef Maringo het volgende:
Ik weet wie ik volgende keer in mn TT zet.
Mij serieus nemenquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik wel, je zegt net dat het waar is.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:22 schreef Maringo het volgende:
Mij?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:22 schreef Maringo het volgende:
Aardig, beetje wereldvreemdquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:22 schreef d4v1d het volgende:
Spatie is een hartstikke leuke jongen toch? Verder was het vast een grapje
Een 'Supersof <3 DonnieDarko' TT?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Als ik het niet ben kom je in m'n foe-list.
Klein beetje maarquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aardig, beetje wereldvreemd
Nee, LB.quote:
<3 Sof toch?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
Of koppel VoornaamAchternaam met mij, ik ken hem niet, maar hij lijkt me een puike gozer.
[..]
Nee, LB.
Mij niet kennenquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:23 schreef DonnieDarkno het volgende:
Of koppel VoornaamAchternaam met mij, ik ken hem niet, maar hij lijkt me een puike gozer.
[..]
Nee, LB.
Spatie is tof. Supersof vind hem daarom ook leuk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:22 schreef d4v1d het volgende:
Spatie is een hartstikke leuke jongen toch? Verder was het vast een grapje
laten we maar stoppenquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
Spatie is tof. Supersof vind hem daarom ook leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |