Donnie kwam ook vroegah in JNG dacht ik?quote:
ohquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Jezelf zo boeiend vinden. Ik mag je nu al niet meer.
True that.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Donnie kwam ook vroegah in JNG dacht ik?
En nu ben ik er wel meer
Het idee dat je wel MOET ofzoquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:24 schreef FL_Freak het volgende:
Het blijft altijd kut om organisaties zoals rode kruis en artsen zonder grenzen af te wijzen aan de deur
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
DrNick weet ik niet zeker, maar hij heeft subtiel wat hints laten vallen.
Rezquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:24 schreef Rezania het volgende:
JULLIE ZIJN ALLEMAAL NIKS VERGELEKEN MET MIJ!
Ik ben na JNG geregistreerd. ONZ is pure bagger, ik zou me doodschamen daar te posten (buiten de sc).quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Donnie kwam ook vroegah in JNG dacht ik?
En nu ben ik er wel meer
Nee TT is veranderdquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik.
Het maakt het hier wel actief zeg.
Gewoon zeggen dat je al maandelijks via de bank doneert.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:24 schreef FL_Freak het volgende:
Het blijft altijd kut om organisaties zoals rode kruis en artsen zonder grenzen af te wijzen aan de deur
ah okquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ben na JNG geregistreerd. ONZ is pure bagger, ik zou me doodschamen daar te posten (buiten de sc).
Ik wil jou nog steeds in je anus nemen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:24 schreef Rezania het volgende:
JULLIE ZIJN ALLEMAAL NIKS VERGELEKEN MET MIJ!
Gewoon een euro of 50 cent geven en klaar toch? Tenzij het echt een dagelijks fenomeen wordt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:24 schreef FL_Freak het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |