quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:32 schreef Bitterlemon het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk. Tetten. Iets waar we bijna allemaal van houden.
ik vind het gewoon vervelend dat dat telkens gezegd wordtquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oh boohoo.
Je reageert zo heerlijk erop, net als vorige keer. Het is het wel waard om Spatie erachter te zetten.
En ondertussen huilen over mijn haat op LBquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
leuk om te volgens soms, beetje stoken. Sommige hommo's zijn erg licht ontvlambaar
Wat?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi LB. Ik heb weer ruzie met Fopje gehad over jou![]()
![]()
Ik houd al op.
Het is het fucking internet.. Waarom trek je je er zoveel van aan....quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind het gewoon vervelend dat dat telkens gezegd wordteen keer is leuk maar dat je er nog om kan lachrn na tien keer...
Internet is mijn leven.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het is het fucking internet.. Waarom trek je je er zoveel van aan....
jij kent ryan nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het is het fucking internet.. Waarom trek je je er zoveel van aan....
Hm ging al bijna terug lezenquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dit was geen rel.
Hooguit wat stof opgewaaid, meer niet.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En ondertussen huilen over mijn haat op LB
ga jij met spatie?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ik vind het gewoon vervelend dat dat telkens gezegd wordteen keer is leuk maar dat je er nog om kan lachrn na tien keer...
Daar was je sneu bezig heb ik gehoord.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:34 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Uit de tijd dat ik in JNG en GRTD zat wel.
ik ga met niemandquote:
Stilquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:35 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Daar was je sneu bezig heb ik gehoord.
Kom neuken?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:35 schreef Bitterlemon het volgende:
Jullie gaan maar door.
[ afbeelding ]
Ben je aan het fappen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:35 schreef Bitterlemon het volgende:
Jullie gaan maar door.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |