wanneer wordt jij weer blauw?quote:
Wordt wel weer tijd jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 01:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wanneer wordt jij weer blauw?
Nog een uurtje of 2-3 doorhalen en dan lekk0r uitslapen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:44 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben best wel stom geweest, ik ging rond de klok van 16.00 even op bed liggen, ik ben net wakker
Hoef pas om 15.00 op werk te zijn FML
Ja, maar ben nu echt klaar wakkerquote:Op woensdag 15 januari 2014 01:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nog een uurtje of 2-3 doorhalen en dan lekk0r uitslapen.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, maar ben nu echt klaar wakker
Avondetenquote:Op woensdag 15 januari 2014 01:54 schreef Monopoly het volgende:
Hoerenkak dit.
Zo maar eens avondeten maken dan maar_!
neh, heb net ontbijt op een uurtje geledenquote:
Niet zelf je kleren pakkenquote:
niet je hand zijn verloren aan een vuurwerk ongelukquote:
Haha ik zag je fietsenquote:
Jaquote:
Nee het is geen weekendquote:
Ik ga liever naar SoniSphere UK dit jaar.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:41 schreef Roburtt het volgende:
Ik hoop even op nieuwe namen voor rock werchter vandaag![]()
Wat.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja
Ik droomde dat mijn hont kon praten
Meh iets te hard naar mijn smaakquote:
quote:
Metallica staat ook op Werchterquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Watje.
Prodigy en Metallica zijn toch niet hard?
Zouden meer artiesten moeten doen, tof principe is het!quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ook een By Request, dus dat kan wel leuk worden.
Absoluut.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:27 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Zouden meer artiesten moeten doen, tof principe is het!
Fair enough, op festivals iig. Bij concerten zou het moeten lukken indien 3 of meer albumsquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:28 schreef Maringo het volgende:
r zijn niet zo veel artiesten die een hele set hebben aan bekende en leuke nummers voor het grotere publiek.
True. Dan heb je ook vooral de (diehard) fans die meerdere albums uit hun hoofd kennen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:29 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Fair enough, op festivals iig. Bij concerten zou het moeten lukken indien 3 of meer albums
Ja precies, ik heb bij John Mayer echt 4/5 nummer niet gehoord die ik echt heeeel graag gehoord had, en die deed hij die dag daarvoor welquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
True. Dan heb je ook vooral de (diehard) fans die meerdere albums uit hun hoofd kennen.
Dat is inderdaad wel weer afwachten elke keer met hele concerten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:32 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja precies, ik heb bij John Mayer echt 4/5 nummer niet gehoord die ik echt heeeel graag gehoord had, en die deed hij die dag daarvoor wel![]()
Ja daarom moet John MAyer ook even naar Werchter/Pinkpop komen. En Imagine Dragons want dan kan ik vredig dood gaan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel weer afwachten elke keer met hele concerten.
Terwijl op festivals meestal een best of wordt gespeeld. Daarom festivals
Wel pas na Rock Werchter zeker?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:38 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja daarom moet John MAyer ook even naar Werchter/Pinkpop komen. En Imagine Dragons want dan kan ik vredig dood gaan.
Hehe uiteraard. Vrienden van me hebben hele lijsten met artiesten die ze moeten ze voor ze dood gaan, en ik heb er maar twee waarvan ik er één heb gezien.quote:
Naarquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:16 schreef Rezania het volgende:
Gvd, dat tentamen was fucking moeilijk.
Docent zou het ietsje moeilijker maken zei hij, omdat we meer tijd hadden dan vorig jaar. Zijn definitie van ietsje klopt niet.quote:
beetje druk, maar ja, wel goedquote:
Nou jou leven is wel heel zwaarquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:48 schreef d4v1d het volgende:
Konker hema.
Ik moet 3 keer inloggen om bij mijn bestellingen te komen
wat bestel jij bij de hema dan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:48 schreef d4v1d het volgende:
Konker hema.
Ik moet 3 keer inloggen om bij mijn bestellingen te komen
Taarten van 0 euroquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat bestel jij bij de hema dan?
Ik bestel daaar alleen taart soms
Lijkt me toch wel..?quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:49 schreef d4v1d het volgende:
Zou je die met een hema cadaukaart kunnen betalen eigenlijk?
Vaak niet hoor. H&M kan dat ook nietquote:
school? zo jong ben ik niet meer hoorquote:
Hoe bedoel je bij H&M kan dat ook niet? Je kunt toch wel online dingen kopen met je kaart?quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vaak niet hoor. H&M kan dat ook niet
Ohquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
school? zo jong ben ik niet meer hoor
H&M heeft toch geen fotoservice?quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vaak niet hoor. H&M kan dat ook niet
Nope. Volgens mij is het een technisch dingetje dat het bedrag en de info op de kaart zelf staat en dat het nummer op de kaart niet gekoppeld is aan een account ofzo zoals bij een pinpas. Zie het meer als een chipknip.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe bedoel je bij H&M kan dat ook niet? Je kunt toch wel online dingen kopen met je kaart?
gaat over het betalen met een cadeaukaartquote:
Wat kan je daar dan niet mee kopen bij de H&M?quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gaat over het betalen met een cadeaukaart
Online betalenquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat kan je daar dan niet mee kopen bij de H&M?
Ik wilde me gewoon voegen in het gesprekquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:56 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik wilde me gewoon voegen in het gesprek
oh, dan vast welquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik moet straks nog in de winkel betalen als ik het ga afhalen
NIet haten oké:(quote:
haters zijn fans <3quote:
ik kan wel zeggen dat ik calculator ben, maar dat zegt je waarschijnlijk nog niksquote:
Ja nu heb ik zin, slechte zaakquote:
Mijn vader was calculator op een bouwbedrijfquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan wel zeggen dat ik calculator ben, maar dat zegt je waarschijnlijk nog niks
Yellow Clawquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:05 schreef d4v1d het volgende:
Kaolo, a song by Yellow Claw on Spotify.
oke, in dat geval weet je het welquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn vader was calculator op een bouwbedrijf
Jep. Paps moest altijd prijsopgave's makenquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, in dat geval weet je het wel
thunder is juist het enige goedequote:Op woensdag 15 januari 2014 12:07 schreef d4v1d het volgende:
Die nummers allermooiste feestje, thunder etc. zijn wel kut. Maar die nummers die niet perse bedoeldt zijn als top40-hitjes zijn wel oké
Ja de titel van een nummer is natuurlijk bijzaakquote:
nu niet meer?quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep. Paps moest altijd prijsopgave's maken
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:08 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja de titel van een nummer is natuurlijk bijzaak
Als je ook termijnstaten berekend...dan vervloek ik je collega's regelmatigquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, in dat geval weet je het wel
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:09 schreef d4v1d het volgende:
Alle leden van yellow claw is wel konker irritant.
termijnstaten?quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als je ook termijnstaten berekend...dan vervloek ik je collega's regelmatig
quote:
quote:
Thunder is echt zo lame. Denken dat het ook maar iets weg heeft van muziek op Thunderdomequote:Op woensdag 15 januari 2014 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
thunder is juist het enige goede
(in de evil activities remix)
Logischquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
termijnstaten?
klinkt als iets dat de projectleiders hier doen
en:
Hoi Uc
Bruut!, Black keys, Imagine dragons, snarky puppy etcquote:
quote:
de evil activities mix heb ik toch al op meerdere parties gehoordquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Thunder is echt zo lame. Denken dat het ook maar iets weg heeft van muziek op Thunderdome![]()
Ik heb 't nu over de normale versiequote:Op woensdag 15 januari 2014 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de evil activities mix heb ik toch al op meerdere parties gehoord
maar laat die mensen in de waan
ik ben vandaag alleen maar bezig met een schitterend opstel te maken om onze meerwerken te verklarenquote:
en de originele thunder vind ik eigenlijk ook alleen leuk door de oppositesquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb 't nu over de normale versieEvil Activities is hardcore dus dat maakt het vast wel stukken beter ja
Die eerste klinkt als een mislukte rapper of metal band, 2e en 3e zijn tof jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:13 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Bruut!, Black keys, Imagine dragons, snarky puppy etc
Ik hou echt van The Opposites maar Thunder.. Nee gewoon neequote:Op woensdag 15 januari 2014 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en de originele thunder vind ik eigenlijk ook alleen leuk door de opposites
Eerste is een nederlandse Jazzbandquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die eerste klinkt als een mislukte rapper of metal band, 2e en 3e zijn tof ja4e ken ik niet.
Ik luister niet alleen yellow claw he,
Ik vind jouw muzieksmaak interessant, in combinatie met die TTquote:
nou, houden van vind ik wel meteen overdrevenquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hou echt van The Opposites maar Thunder.. Nee gewoon nee
op welke parties kan ik jou tegenkomen deze zomer?quote:
Ik luister momenteel naar Angerfist en rook een jointquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:17 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik vind jouw muzieksmaak interessant, in combinatie met die TT
Waarom noem je jezelf als jazzband "Bruut!"quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:15 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Eerste is een nederlandse Jazzband
4e moet je linkje even kijken
Dat is echt het laatste wat ik wil horen als ik stoned ben, ik kan er dan echt boos om wordenquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik luister momenteel naar Angerfist en rook een joint
Haten op Bruut!quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom noem je jezelf als jazzband "Bruut!"
Ik hou echt van zequote:Op woensdag 15 januari 2014 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, houden van vind ik wel meteen overdreven
[..]
op welke parties kan ik jou tegenkomen deze zomer?
Boos?quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:18 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dat is echt het laatste wat ik wil horen als ik stoned ben, ik kan er dan echt boos om worden
Nouja chago, en dan ga ik naar huis om andere muziek te luisterenquote:
allebei ver weg. al hebben we het wel eens er over gehad om naar ground zero te gaan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hou echt van zeThe Opposites heeft een plekje in mijn hart. En welke feesten? Sowieso Fantasy Island en waarschijnlijk weer Ground Zero
Mijn eerste hardcore feest was Ground Zero vorig jaarquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
allebei ver weg. al hebben we het wel eens er over gehad om naar ground zero te gaan.
heb eigenlijk nog niks gepland, maar harmony of hardcore is wel een goede kanshebber
*BOOM* *BOOM* *BOOM* *BOOM*quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:19 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nouja chago, en dan ga ik naar huis om andere muziek te luisteren. Veel te druk en te hard.
Anti spacequote:
Zonder die ander snapte ik hem nietquote:
ik ben al zwaar aan het afbouwen qua feestenquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn eerste hardcore feest was Ground Zero vorig jaar
Pink Floyd is dan alweer stukken beterquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:22 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik heb ook een plek in mijn hartje voor Pink Floyd (en Black Sabbath/Ozzy Osbourne)
pink floyd heb ik eigenlijk niks mee, maar qua rock, punk, metal, nyhc enz luister ik wel best veelquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:22 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik heb ook een plek in mijn hartje voor Pink Floyd (en Black Sabbath/Ozzy Osbourne)
Een wat?quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Even het klik apparaat van mijn broertje stelen. Joint met filter heuj
Vraag me af hoe dat is, zo'n geklikte jointquote:
Zo'n sigaretten schiet ding? Zonde van je wietquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vraag me af hoe dat is, zo'n geklikte joint
Van de white widow ja, daar wil ik het mee wagenquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:31 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Zo'n sigaretten schiet ding? Zonde van je wiet
Alsnog niet doen, filter verpest het.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Van de white widow ja, daar wil ik het mee wagen
En jij denkt dat iemand dat hier snapt?quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:34 schreef Rezania het volgende:
Sinds wanneer isseparabel?
Die docent weet niet eens wat hij geeft op zo'n tentamen.
Ik snap dat het niet separabel is.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En jij denkt dat iemand dat hier snapt?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Even het klik apparaat van mijn broertje stelen. Joint met filter heuj
En het feit dat het gewone vloei is en geen rijstvloei. Is idd zondequote:Op woensdag 15 januari 2014 12:33 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Alsnog niet doen, filter verpest het.
Wut?quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:55 schreef Amarantha het volgende:
Kamer over kop gooien en de grote meubels die wegmoeten alvast mijn kamer uitgooien, vannacht maar even op een matras slapen op de grond denk ik
De rest van de foto's hadden een zeequote:
Gebruik de hele benaming ipv. een afkorting. Heb je toch weer 'n woordje meerquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:09 schreef Roburtt het volgende:
Ik moet in m'n stageverslag de rechtsvorm van het bedrijf beschrijven. MAar ik kom niet verder dan het is een BV.
Ja heb ik ook, maar dunno wat ik er verder over moet vertellenquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gebruik de hele benaming ipv. een afkorting. Heb je toch weer 'n woordje meer
Hehequote:
quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:10 schreef d4v1d het volgende:
waar is surge? Met hem kan ik tenminste praten.
Ik ben nog niet helemaal ingeburgerdquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
*Eanske.
En daar ben ik nu.
Yay. :'D
Ik ook nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben nog niet helemaal ingeburgerdEn ik woon er nog niet
Iemand had teveel geld volgensmij.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:28 schreef Lt.Surge het volgende:
Huh, ik heb nog/weer een FOK! basic abo? o.ó
http://forum.fok.nl/topic/2064837quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Juh
Waarom kan ik niet zien wie!
BBQ was gisteravond lievquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Juh
Waarom kan ik niet zien wie!
quote:
Juh maar mijne is gedaan in de middagquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
BBQ was gisteravond liev
Ouchquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Goed idee.
ik moet ook nog naar de stad
lol. What did you do?quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:34 schreef Roburtt het volgende:
Ik moet vanavond mijn begrafenisverzekering regelen
Stond verzekerd bij m'n ouders, nu niet meer. Wil ook niet dat mijn dood een financiële last wordt voor andere.quote:
Oh zo, ik dacht iemand wil je gaan liquideren..Maar neequote:Op woensdag 15 januari 2014 14:36 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Stond verzekerd bij m'n ouders, nu niet meer. Wil ook niet dat mijn dood een financiële last wordt voor andere.
Ja vanzelfsprekend, maar dan is dit bewijs materie.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh zo, ik dacht iemand wil je gaan liquideren..Maar nee
Je bent er nog :Squote:
Ah ok, ja dat moet er ook zijn!quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:38 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja vanzelfsprekend, maar dan is dit bewijs materie.
Neequote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:39 schreef Lt.Surge het volgende:
* Lt.Surge moet zo weer eens aan de slag met Python
quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:41 schreef Roburtt het volgende:
Ik vraag me af of ik überhaupt een positieve note heb
mijn notes zijn hilarischquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:42 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb er 2, over eentje twijfel ik.. Weet niet of die nou negatief of postieif is
Leugens, met je edit.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:43 schreef d4v1d het volgende:
Oh, en een note omdat ik Tjacka homo noem in GC FB
Wat dus niet gemeend was
Ik als modquote:
quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:45 schreef Roburtt het volgende:
Kreeg laatst nog klachten van Opa B dat ik me moet gedragen
Ben een kutuserquote:
kaolo autismequote:Op woensdag 15 januari 2014 14:46 schreef d4v1d het volgende:
Ik zou er wel goed tussenpassen met mijn autisme
Goed punt welquote:
Dat is waar, maar dan kun je nog wel een Mod worden.quote:
Jullie hebben toch niet zo'n groot tekort?quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan kun je nog wel een Mod worden.
Kijk naar LH
Dat klopt, maar een mail sturen kan altijd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jullie hebben toch niet zo'n groot tekort?
Ik ben dus echt niet de juiste persoonquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat klopt, maar een mail sturen kan altijd.
Lekker grtd sluitenquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:48 schreef Roburtt het volgende:
Mod zijn lijkt me wel leuk daar niet van
Toen ik begon aan mijn glansrijke FOK! carričre ging SwJ altijd het ONZ radio topic sluitenquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:50 schreef Lt.Surge het volgende:
Bolletje met Calvé pindakaas en Duo Penotti![]()
Jij bent inderdaad niet geschikt voor Mod.quote:
[..]
Jij bent inderdaad niet geschikt voor Mod.
[..]
Jij bent inderdaad niet geschikt voor Mod.
Haten op 2 dingen die God speciaal heeft lopen makenquote:
LHquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dan kun je nog wel een Mod worden.
Kijk naar LH
Beiden oké, maar samen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Haten op 2 dingen die God speciaal heeft lopen maken
Dat was wel een dingetje altijdquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:50 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Toen ik begon aan mijn glansrijke FOK! carričre ging SwJ altijd het ONZ radio topic sluiten![]()
Dat was mijn schuld niet (helemaal)quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:55 schreef Rezania het volgende:
Haha, Roburtt als mod, dan laat hij zijn forum nog van de trap flikkeren. Geen goed plan.
Nee, nee, het was magie.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:56 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dat was mijn schuld niet (helemaal)
quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Leuke meisjes palen , nooit meer werken
Iemand anders trok hem uit m'n zakquote:
Dat staat er dikke sukkelquote:
GEWOON KEIHARD RAGGEN IN GATEN, EN DAN NOG WERKEN NAAR EEN NOBELPRIJS! YOLO GVD!quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Leuke meisjes palen , nooit meer werken
Nou ja, het was dat of je pener.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:58 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Iemand anders trok hem uit m'n zak
Rare struisvogelquote:
Stop eens over mijn penerquote:
Vrouwelijke gaten jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
GEWOON KEIHARD RAGGEN IN GATEN, EN DAN NOG WERKEN NAAR EEN NOBELPRIJS! YOLO GVD!
met deze UI ben ik groot gewordenquote:
IEUWOLquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, alle gaten, inclusief mierhopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |