wanneer wordt jij weer blauw?quote:
Wordt wel weer tijd jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 01:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wanneer wordt jij weer blauw?
Nog een uurtje of 2-3 doorhalen en dan lekk0r uitslapen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:44 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben best wel stom geweest, ik ging rond de klok van 16.00 even op bed liggen, ik ben net wakker
Hoef pas om 15.00 op werk te zijn FML
Ja, maar ben nu echt klaar wakkerquote:Op woensdag 15 januari 2014 01:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nog een uurtje of 2-3 doorhalen en dan lekk0r uitslapen.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, maar ben nu echt klaar wakker
Avondetenquote:Op woensdag 15 januari 2014 01:54 schreef Monopoly het volgende:
Hoerenkak dit.
Zo maar eens avondeten maken dan maar_!
neh, heb net ontbijt op een uurtje geledenquote:
Niet zelf je kleren pakkenquote:
niet je hand zijn verloren aan een vuurwerk ongelukquote:
Haha ik zag je fietsenquote:
Jaquote:
Nee het is geen weekendquote:
Ik ga liever naar SoniSphere UK dit jaar.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:41 schreef Roburtt het volgende:
Ik hoop even op nieuwe namen voor rock werchter vandaag![]()
Wat.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja
Ik droomde dat mijn hont kon praten
Meh iets te hard naar mijn smaakquote:
quote:
Metallica staat ook op Werchterquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Watje.
Prodigy en Metallica zijn toch niet hard?
Zouden meer artiesten moeten doen, tof principe is het!quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ook een By Request, dus dat kan wel leuk worden.
Absoluut.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:27 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Zouden meer artiesten moeten doen, tof principe is het!
Fair enough, op festivals iig. Bij concerten zou het moeten lukken indien 3 of meer albumsquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:28 schreef Maringo het volgende:
r zijn niet zo veel artiesten die een hele set hebben aan bekende en leuke nummers voor het grotere publiek.
True. Dan heb je ook vooral de (diehard) fans die meerdere albums uit hun hoofd kennen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:29 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Fair enough, op festivals iig. Bij concerten zou het moeten lukken indien 3 of meer albums
Ja precies, ik heb bij John Mayer echt 4/5 nummer niet gehoord die ik echt heeeel graag gehoord had, en die deed hij die dag daarvoor welquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
True. Dan heb je ook vooral de (diehard) fans die meerdere albums uit hun hoofd kennen.
Dat is inderdaad wel weer afwachten elke keer met hele concerten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:32 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja precies, ik heb bij John Mayer echt 4/5 nummer niet gehoord die ik echt heeeel graag gehoord had, en die deed hij die dag daarvoor wel![]()
Ja daarom moet John MAyer ook even naar Werchter/Pinkpop komen. En Imagine Dragons want dan kan ik vredig dood gaan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel weer afwachten elke keer met hele concerten.
Terwijl op festivals meestal een best of wordt gespeeld. Daarom festivals
Wel pas na Rock Werchter zeker?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:38 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja daarom moet John MAyer ook even naar Werchter/Pinkpop komen. En Imagine Dragons want dan kan ik vredig dood gaan.
Hehe uiteraard. Vrienden van me hebben hele lijsten met artiesten die ze moeten ze voor ze dood gaan, en ik heb er maar twee waarvan ik er één heb gezien.quote:
Naarquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:16 schreef Rezania het volgende:
Gvd, dat tentamen was fucking moeilijk.
Docent zou het ietsje moeilijker maken zei hij, omdat we meer tijd hadden dan vorig jaar. Zijn definitie van ietsje klopt niet.quote:
beetje druk, maar ja, wel goedquote:
Nou jou leven is wel heel zwaarquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:48 schreef d4v1d het volgende:
Konker hema.
Ik moet 3 keer inloggen om bij mijn bestellingen te komen
wat bestel jij bij de hema dan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:48 schreef d4v1d het volgende:
Konker hema.
Ik moet 3 keer inloggen om bij mijn bestellingen te komen
Taarten van 0 euroquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat bestel jij bij de hema dan?
Ik bestel daaar alleen taart soms
Lijkt me toch wel..?quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:49 schreef d4v1d het volgende:
Zou je die met een hema cadaukaart kunnen betalen eigenlijk?
Vaak niet hoor. H&M kan dat ook nietquote:
school? zo jong ben ik niet meer hoorquote:
Hoe bedoel je bij H&M kan dat ook niet? Je kunt toch wel online dingen kopen met je kaart?quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vaak niet hoor. H&M kan dat ook niet
Ohquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
school? zo jong ben ik niet meer hoor
H&M heeft toch geen fotoservice?quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vaak niet hoor. H&M kan dat ook niet
Nope. Volgens mij is het een technisch dingetje dat het bedrag en de info op de kaart zelf staat en dat het nummer op de kaart niet gekoppeld is aan een account ofzo zoals bij een pinpas. Zie het meer als een chipknip.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe bedoel je bij H&M kan dat ook niet? Je kunt toch wel online dingen kopen met je kaart?
gaat over het betalen met een cadeaukaartquote:
Wat kan je daar dan niet mee kopen bij de H&M?quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gaat over het betalen met een cadeaukaart
Online betalenquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat kan je daar dan niet mee kopen bij de H&M?
Ik wilde me gewoon voegen in het gesprekquote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:56 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik wilde me gewoon voegen in het gesprek
oh, dan vast welquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik moet straks nog in de winkel betalen als ik het ga afhalen
NIet haten oké:(quote:
haters zijn fans <3quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |