wanneer wordt jij weer blauw?quote:
Wordt wel weer tijd jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 01:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wanneer wordt jij weer blauw?
Nog een uurtje of 2-3 doorhalen en dan lekk0r uitslapen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:44 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben best wel stom geweest, ik ging rond de klok van 16.00 even op bed liggen, ik ben net wakker
Hoef pas om 15.00 op werk te zijn FML
Ja, maar ben nu echt klaar wakkerquote:Op woensdag 15 januari 2014 01:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nog een uurtje of 2-3 doorhalen en dan lekk0r uitslapen.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 01:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, maar ben nu echt klaar wakker
Avondetenquote:Op woensdag 15 januari 2014 01:54 schreef Monopoly het volgende:
Hoerenkak dit.
Zo maar eens avondeten maken dan maar_!
neh, heb net ontbijt op een uurtje geledenquote:
Niet zelf je kleren pakkenquote:
niet je hand zijn verloren aan een vuurwerk ongelukquote:
Haha ik zag je fietsenquote:
Jaquote:
Nee het is geen weekendquote:
Ik ga liever naar SoniSphere UK dit jaar.quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:41 schreef Roburtt het volgende:
Ik hoop even op nieuwe namen voor rock werchter vandaag![]()
Wat.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja
Ik droomde dat mijn hont kon praten
Meh iets te hard naar mijn smaakquote:
quote:
Metallica staat ook op Werchterquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Watje.
Prodigy en Metallica zijn toch niet hard?
Zouden meer artiesten moeten doen, tof principe is het!quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ook een By Request, dus dat kan wel leuk worden.
Absoluut.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:27 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Zouden meer artiesten moeten doen, tof principe is het!
Fair enough, op festivals iig. Bij concerten zou het moeten lukken indien 3 of meer albumsquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:28 schreef Maringo het volgende:
r zijn niet zo veel artiesten die een hele set hebben aan bekende en leuke nummers voor het grotere publiek.
True. Dan heb je ook vooral de (diehard) fans die meerdere albums uit hun hoofd kennen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:29 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Fair enough, op festivals iig. Bij concerten zou het moeten lukken indien 3 of meer albums
Ja precies, ik heb bij John Mayer echt 4/5 nummer niet gehoord die ik echt heeeel graag gehoord had, en die deed hij die dag daarvoor welquote:Op woensdag 15 januari 2014 10:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
True. Dan heb je ook vooral de (diehard) fans die meerdere albums uit hun hoofd kennen.
Dat is inderdaad wel weer afwachten elke keer met hele concerten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:32 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja precies, ik heb bij John Mayer echt 4/5 nummer niet gehoord die ik echt heeeel graag gehoord had, en die deed hij die dag daarvoor wel![]()
Ja daarom moet John MAyer ook even naar Werchter/Pinkpop komen. En Imagine Dragons want dan kan ik vredig dood gaan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel weer afwachten elke keer met hele concerten.
Terwijl op festivals meestal een best of wordt gespeeld. Daarom festivals
Wel pas na Rock Werchter zeker?quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:38 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja daarom moet John MAyer ook even naar Werchter/Pinkpop komen. En Imagine Dragons want dan kan ik vredig dood gaan.
Hehe uiteraard. Vrienden van me hebben hele lijsten met artiesten die ze moeten ze voor ze dood gaan, en ik heb er maar twee waarvan ik er één heb gezien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |