Anti spacequote:
Zonder die ander snapte ik hem nietquote:
ik ben al zwaar aan het afbouwen qua feestenquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn eerste hardcore feest was Ground Zero vorig jaar
Pink Floyd is dan alweer stukken beterquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:22 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik heb ook een plek in mijn hartje voor Pink Floyd (en Black Sabbath/Ozzy Osbourne)
pink floyd heb ik eigenlijk niks mee, maar qua rock, punk, metal, nyhc enz luister ik wel best veelquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:22 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik heb ook een plek in mijn hartje voor Pink Floyd (en Black Sabbath/Ozzy Osbourne)
Een wat?quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Even het klik apparaat van mijn broertje stelen. Joint met filter heuj
Vraag me af hoe dat is, zo'n geklikte jointquote:
Zo'n sigaretten schiet ding? Zonde van je wietquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vraag me af hoe dat is, zo'n geklikte joint
Van de white widow ja, daar wil ik het mee wagenquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:31 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Zo'n sigaretten schiet ding? Zonde van je wiet
Alsnog niet doen, filter verpest het.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Van de white widow ja, daar wil ik het mee wagen
En jij denkt dat iemand dat hier snapt?quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:34 schreef Rezania het volgende:
Sinds wanneer isseparabel?
Die docent weet niet eens wat hij geeft op zo'n tentamen.
Ik snap dat het niet separabel is.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En jij denkt dat iemand dat hier snapt?
quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Even het klik apparaat van mijn broertje stelen. Joint met filter heuj
En het feit dat het gewone vloei is en geen rijstvloei. Is idd zondequote:Op woensdag 15 januari 2014 12:33 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Alsnog niet doen, filter verpest het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |