quote:
de evil activities mix heb ik toch al op meerdere parties gehoordquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Thunder is echt zo lame. Denken dat het ook maar iets weg heeft van muziek op Thunderdome![]()
Ik heb 't nu over de normale versiequote:Op woensdag 15 januari 2014 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de evil activities mix heb ik toch al op meerdere parties gehoord
maar laat die mensen in de waan
ik ben vandaag alleen maar bezig met een schitterend opstel te maken om onze meerwerken te verklarenquote:
en de originele thunder vind ik eigenlijk ook alleen leuk door de oppositesquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb 't nu over de normale versieEvil Activities is hardcore dus dat maakt het vast wel stukken beter ja
Die eerste klinkt als een mislukte rapper of metal band, 2e en 3e zijn tof jaquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:13 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Bruut!, Black keys, Imagine dragons, snarky puppy etc
Ik hou echt van The Opposites maar Thunder.. Nee gewoon neequote:Op woensdag 15 januari 2014 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en de originele thunder vind ik eigenlijk ook alleen leuk door de opposites
Eerste is een nederlandse Jazzbandquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die eerste klinkt als een mislukte rapper of metal band, 2e en 3e zijn tof ja4e ken ik niet.
Ik luister niet alleen yellow claw he,
Ik vind jouw muzieksmaak interessant, in combinatie met die TTquote:
nou, houden van vind ik wel meteen overdrevenquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hou echt van The Opposites maar Thunder.. Nee gewoon nee
op welke parties kan ik jou tegenkomen deze zomer?quote:
Ik luister momenteel naar Angerfist en rook een jointquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:17 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik vind jouw muzieksmaak interessant, in combinatie met die TT
Waarom noem je jezelf als jazzband "Bruut!"quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:15 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Eerste is een nederlandse Jazzband
4e moet je linkje even kijken
Dat is echt het laatste wat ik wil horen als ik stoned ben, ik kan er dan echt boos om wordenquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik luister momenteel naar Angerfist en rook een joint
Haten op Bruut!quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom noem je jezelf als jazzband "Bruut!"
Ik hou echt van zequote:Op woensdag 15 januari 2014 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, houden van vind ik wel meteen overdreven
[..]
op welke parties kan ik jou tegenkomen deze zomer?
Boos?quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:18 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dat is echt het laatste wat ik wil horen als ik stoned ben, ik kan er dan echt boos om worden
Nouja chago, en dan ga ik naar huis om andere muziek te luisterenquote:
allebei ver weg. al hebben we het wel eens er over gehad om naar ground zero te gaan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hou echt van zeThe Opposites heeft een plekje in mijn hart. En welke feesten? Sowieso Fantasy Island en waarschijnlijk weer Ground Zero
Mijn eerste hardcore feest was Ground Zero vorig jaarquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
allebei ver weg. al hebben we het wel eens er over gehad om naar ground zero te gaan.
heb eigenlijk nog niks gepland, maar harmony of hardcore is wel een goede kanshebber
*BOOM* *BOOM* *BOOM* *BOOM*quote:Op woensdag 15 januari 2014 12:19 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nouja chago, en dan ga ik naar huis om andere muziek te luisteren. Veel te druk en te hard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |