blijft leukquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:45 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja cachet
die groep heet nu
broodje cachet
Succesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:46 schreef xcachet het volgende:
Oh, ik ben in cachiestad.
Ik ga huiswerk maken.
Als ik voor 9 uur hier post.
Negeer mij dan.
B.v.d
daar dusquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Café 't Halve Maatje, Kleiweg te Rotterdam? Of heb je ook een sjoelbak op je werkplaats?
als ik zo college uit kom hequote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:46 schreef xcachet het volgende:
Oh, ik ben in cachiestad.
Ik ga huiswerk maken.
Als ik voor 9 uur hier post.
Negeer mij dan.
B.v.d
de tram stopt letterlijk voor de deur ookquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is maar een halfuur reizen ook
Haha. Ik wat nuttigs doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:52 schreef Ezell het volgende:
waarom gaat iedereen nuttige dingen doen?
Goed verhaal.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha. Ik wat nuttigs doen.
Nee ik kijk nog altijd Monty Python The Holy Grail
Gewoon agressief benaderen. Openen met HE! JIJ DAAR is altijd pakkend.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Goed verhaal.
Ik ben klanten aan het werven.
Dit zou ik op fok moeten proberen, dan zou dit werken heten
Ik stoor mij erg aan de woordkeuze in deze post. Weet je zeker dat je blank wil zijn?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil fissa geven, maar het moet geen sausagefest worden. Lastig, want in mijn vriendengroep zitten niet echt meisjesNiet dat ik nooit met meisjes praat, alles behalve, maar neit goede vrienden echt enzo.
#klaagpost #sausagefest #bierdrinkenenkutroepen
Stiekem ben ik liever blackaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stoor mij erg aan de woordkeuze in deze post. Weet je zeker dat je blank wil zijn?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stoor mij erg aan de woordkeuze in deze post. Weet je zeker dat je blank wil zijn?
haha negerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stiekem ben ik liever blacka
nodig er gewoon een paar uit waar je wel eens mee praat danquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil fissa geven, maar het moet geen sausagefest worden. Lastig, want in mijn vriendengroep zitten niet echt meisjesNiet dat ik nooit met meisjes praat, alles behalve, maar neit goede vrienden echt enzo.
Maar die kennen de rest totaal nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
nodig er gewoon een paar uit waar je wel eens mee praat dan
sausagefest?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Al ken ik je probleem wel hoor. Daarom ga ik naar metal optredens, dan praat ik tenminste nog met mensen met langhaarquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Feestje met veel te veel mannen tov vrouwenquote:
wat voor feestje is hetquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar die kennen de rest totaal niet
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al ken ik je probleem wel hoor. Daarom ga ik naar metal optredens, dan praat ik tenminste nog met mensen met langhaar
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al ken ik je probleem wel hoor. Daarom ga ik naar metal optredens, dan praat ik tenminste nog met mensen met langhaar
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon niet douchen toch? want Yoloquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet over anderhalf uur bij de tandarts zijn en ik moet nog douchen![]()
dat gaat zelfs mij te verquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gewoon niet douchen toch? want Yolo
gewoon thuis?quote:
dat kan altijdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
dan kun je toch gewoon bier dirnken kut roepen met maten joh
ik hou van bier drinken en kut roepenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon thuis?
als je een tentje afhuurt kun je wat minder bekende ook best uitnodigen
graag gedaan
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
nice
ik ga vanavond ook nog naar de sportschool![]()
[..]
precies
Ben een tijdje gestopt met de sportschool en we zijn een beetje rond aan het kijken waar we weer gaan beginnen. Toevallig vandaag weer een proeflesje ergens.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..].
Vind je het gewoon heel erg leuk of doe je het om bepaalde doelen te bereiken offf?
joah gewoon thuis, dusja, stuk of 15 vrienden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon thuis?
als je een tentje afhuurt kun je wat minder bekende ook best uitnodigen
graag gedaan
waarquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
joah gewoon thuis, dusja, stuk of 15 vrienden.
tis but a scratch!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom vechten dan
Ik pak je.
[ afbeelding ]
heerlijk badderend in je eigen zweetluchtquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom vechten dan
Ik pak je.
[ afbeelding ]
Wil je even telefoon kijken?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..].
Vind je het gewoon heel erg leuk of doe je het om bepaalde doelen te bereiken offf?
Ik wil best nog een paar mensen hier op een drankje trakteren een keer hoor, no problemquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat het een meet zou worden.
Dit doet pijn in m'n hart.
Oohh. En stop je dan met hardlopen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben een tijdje gestopt met de sportschool en we zijn een beetje rond aan het kijken waar we weer gaan beginnen. Toevallig vandaag weer een proeflesje ergens.
Wil jij op mijn fissa komen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:16 schreef supersof het volgende:
ik wilde mijn verjaardag met jullie vieren maar jullie wilden niet zo ver rijden
ligt er aanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wil jij op mijn fissa komen?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik snapte dit even niet. Toen dacht ik: o ja. #slim
Ik geloof het direct.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:16 schreef supersof het volgende:
ik wilde mijn verjaardag met jullie vieren maar jullie wilden niet zo ver rijden
ja doe normaal kakkerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik moet stoppen met fissa zeggen
ik zei laatst dat ik door het studenten ov in arra, nimma, enske, roffa en damsko zit als ik het wil.
Ik klinkt veel te straat
Daar ben je veel te blank voor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik moet stoppen met fissa zeggen
ik zei laatst dat ik door het studenten ov in arra, nimma, enske, roffa en damsko zit als ik het wil.
Ik klinkt veel te straat
En sommigen praten te blank voor hun huidskleurquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar ben je veel te blank voor.
Ik zit net toevallig deze lijst te bekijkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:21 schreef supersof het volgende:
2 meisjes kregen in 2013 de naam 'Star'
pls no
ja moet je naar onder gaan en dan die lijsten daaronder bekijkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik zit net toevallig deze lijst te bekijken
http://www.svb.nl/int/nl/(...)amen/top20/index.jsp
in groep 8: ''stijntje heeft een kleintje"quote:
???? ga je weg?quote:
Jawelquote:
omgquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ze komen zijn ze nat en wild, en als ze vertrekken ben je je spulletjes kwijt
ja ik ookquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ja moet je naar onder gaan en dan die lijsten daaronder bekijken
ik heb die alfabetische
jup haahahaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
ja ik ook
Zeker ook via de qmusic FB?
"G-K’dean"!!
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ze komen zijn ze nat en wild, en als ze vertrekken ben je je spulletjes kwijt
Dat had een flater geweest. Sta je bij de gemeenteambtenaar met je geadopteerde negertje, geef je een verkeerde naam op.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:24 schreef Etsu het volgende:
Wtf.Ik kom er nu pas achter dat het Littlerabbit is, niet LittleRabbit.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:24 schreef Etsu het volgende:
Wtf.Ik kom er nu pas achter dat het Littlerabbit is, niet LittleRabbit.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Echt wat een pauper volk verzinnen zulke namen
Wil-Lize yoquote:
Hoezo adoptie?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat had een flater geweest. Sta je bij de gemeenteambtenaar met je geadopteerde negertje, geef je een verkeerde naam op.
haha gvdddquote:
Waarom? Je had kunnen zien aankomen dat ik mijn sperma in jou wilde brengen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn baarmoeder is operationeel weggehaald.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:30 schreef Taexon het volgende:
"Laten we het kind Martijn of Thijs noemen"
- Le calculation!-
"Marthijs"
doel je op mij?????quote:
oh okequote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:30 schreef supersof het volgende:
[..]
doel je op mij?????
Mislukt hihiahaihao
mac ga je mee nar de mcdonaldsquote:
Heb je weer een andere aam?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/daan
Gevonden![]()
Je kunt duidelijk zien dat ik een trend heb gezet in mijn grootsheid
Jij hebt wel een mooie naam. Beetje uit de hoogte doen mag best.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:30 schreef supersof het volgende:
[..]
doel je op mij?????
Mislukt hihiahaihao
lolquote:
vind je mijn naam uit de hoogte/??quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt wel een mooie naam. Beetje uit de hoogte doen mag best.
Ik vind wel dat Sof een mooie achternaam heeft.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt wel een mooie naam. Beetje uit de hoogte doen mag best.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Gevonden![]()
Laatbloeierquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Gevonden![]()
En je achternaam?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daan is mijn doopnaam, mijn voornaam is vanzelfsprekend Littlerabbit.
dankjewelquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind wel dat Sof een mooie achternaam heeft.
Uh, wat. Al komt jouw naam wel uit de hoogte ja. Voor 1900 lag het beduidend hoger.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:32 schreef supersof het volgende:
[..]
vind je mijn naam uit de hoogte/??
ja dat zag ik ook alquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, wat. Al komt jouw naam wel uit de hoogte ja. Voor 1900 lag het beduidend hoger.
Trendzetter. Mijn grootsheid deed nieuwe ouders denken dat de naam alleen spiegelen hun kind al een mooie toekomst zou gevenquote:
nope heb geen duitse familiequote:
Robin, naar Robin Braamquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:36 schreef Taexon het volgende:
Dus... hoe gaan jullie je kind/kinderen noemen!?
Ik hou van namen met een 'y' erin.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:36 schreef Taexon het volgende:
Ik heb eens tegen een Mohammed-Jan gevoetbald, dat is wel een mooie naam.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:36 schreef Taexon het volgende:
De tering..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb eens tegen een Mohammed-Jan gevoetbald, dat is wel een mooie naam.
Lekker gek, lekker multiculti.
Goed ingeburgerd zou Geert zeggenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb eens tegen een Mohammed-Jan gevoetbald, dat is wel een mooie naam.
Lekker gek, lekker multiculti.
ja hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:38 schreef Etsu het volgende:
Typisch, mag ik mijn kind naar jou vernoemen?
Ik noem hem dan "Typisch Van FOK! (mijnachternaam)". Dus T.V.F. (mijnachternaam).quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja hoor
al zul je niet de enige zijn die dat voor ogen heeft, dus het is weinig origineel
veel plezier er meequote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik noem hem dan "Typisch Van FOK! (mijnachternaam)". Dus T.V.F. (mijnachternaam).
Weet iedereen dat het op jou slaat.
Jij woont nu in Haarlem? Jaloezieeee...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:41 schreef Taexon het volgende:
hmmm.. heb gister brood in de tuin gegooid en dat ligt er nu nog
Of Haarlem heeft geen vogels of ik heb onze tuin in die 2 weken dat we hier wonen nu al chemisch gemaakt zodat er niks kan leven
WAAR ZIJN DIE MEEUWEN WAAR IEDEREEN OVER KLAAGT!!
Ik wist niet dat het zo populair was.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel al een oude naam, of in ieder geval voor mij bekend over de jaren.
Schijnt wel een groene stad te zijn. Nog genoeg te vervuilen dusquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:41 schreef Taexon het volgende:
hmmm.. heb gister brood in de tuin gegooid en dat ligt er nu nog
Of Haarlem heeft geen vogels of ik heb onze tuin in die 2 weken dat we hier wonen nu al chemisch gemaakt zodat er niks kan leven
WAAR ZIJN DIE MEEUWEN WAAR IEDEREEN OVER KLAAGT!!
Ja sinds 2 weken huren we hier een woningquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij woont nu in Haarlem? Jaloezieeee...
Tot nu toe heb ik al het vuilnis in het tuinhuisje gedumpt... weet niet op welke dag het vuilnis komt maar je mag je zakken gewoon langs de weg zettenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schijnt wel een groene stad te zijn. Nog genoeg te vervuilen dus
Holy shit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja sinds 2 weken huren we hier een woning
Heerlijk, 10 minuten lopen naar de stad
Gewoon elke avond naar buiten kijken of er al wat ligt. De buren zomaar aanspreken vind ik wel heel radicaal, we zitten op FOK! hoor :Squote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja sinds 2 weken huren we hier een woning
Heerlijk, 10 minuten lopen naar de stad
[..]
Tot nu toe heb ik al het vuilnis in het tuinhuisje gedumpt... weet niet op welke dag het vuilnis komt maar je mag je zakken gewoon langs de weg zettenalleen welke dag is nog een raadsel... maar eens aan de buren vragen
Huren via de vrije sector aangezien je voor sociaal zo een 8 jaar ingeschreven moet zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Holy shit.Hoe komen jullie daaraan?
We hebben een whatsappgroep met de burenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon elke avond naar buiten kijken of er al wat ligt. De buren zomaar aanspreken vind ik wel heel radicaal, we zitten op FOK! hoor :S
Tof hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Huren via de vrije sector aangezien je voor sociaal zo een 8 jaar ingeschreven moet zijn
Maarja we werken beide fulltime dus is makkelijk te bekostigen
Ik ga er maar vanuit dat je op de activiteit van de chat doeltquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
We hebben een whatsappgroep met de burenalleen die is dood
quote:
Dat terwijl ik er wel een paar ken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat je op de activiteit van de chat doelt
De naam Robert/Robbert is aan het uitsterven. Grijp je kans
Das een hele mooie naamquote:
Zo heet mijn dochtertjequote:
Ik vind het een kutnaam dus nee!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar voor een Chantal jr.
Ook dat gaat niet goed
[ afbeelding ]
liefquote:
quote:
omgquote:
De teringquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:05 schreef JanCees het volgende:
https://www.facebook.com/(...)25011&type=2&theater
Zo doe je dat
wejooquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:05 schreef JanCees het volgende:
Zo doe je dat
Niet langquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De teringHoelang zal hij het binnen hebben gehouden? Zo zoet ook als je teveel drinkt.
Ik zou het wel eerder dan hem ophebben overigens. Ik zou niet zolang stoer blijven kunnen staan als hij daarentegen.quote:
wtfquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:05 schreef JanCees het volgende:
Zo doe je dat
mwah, is een kleinere hoeveelheid die je tegelijk naar binnen kunt krijgen uit de flesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hij had voor het gemak ook uit de fles kunnen drinken denk je niet?
Die redbull zal de smaak van een hele fles vast veranderen jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:05 schreef JanCees het volgende:
Zo doe je dat
kijk, een echte ventquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:05 schreef JanCees het volgende:
Zo doe je dat
Lekker manquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
na een jägerbom voel ik mij altijd maar vies, moet je na gaan naar zoveel troep in één keer![]()
Ik ging een keer bij een vriend een drankspel doen met Jägermeister. 8 keer op rij verloren en aan het eind van de avond/nacht naar huis gebracht door iemand.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
na een jägerbom voel ik mij altijd maar vies, moet je na gaan naar zoveel troep in één keer![]()
de onschuld zelvequote:
is dat als je je eigen doos muncht?quote:
verraderlijk spul welquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ging een keer bij een vriend een drankspel doen met Jägermeister. 8 keer op rij verloren en aan het eind van de avond/nacht naar huis gebracht door iemand.
Er was een tijd dat ik graag Jagermeister dronk, maar ik houd niet meer van zoete sterke drank. Laat louter een vies gevoel/smaak achterquote:
bij een neger is dit makkelijker.quote:
Same met Goldstrike en dergelijkequote:
vind je me schattig ofzoquote:
Je alcohol gebruik welquote:
Leuk als je 15 bentquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:19 schreef Taexon het volgende:
Rooie vodka + energy
Heerlijk voor drankspelletjes, kan je tenminste lang mee doorgaan en smaakt nog eens beest ook
ja okequote:
Dus jij drinkt drankspelletjes zonder pure drank? Ik speel er sowieso zelden één maar dit is wel amateuristisch hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:19 schreef Taexon het volgende:
Rooie vodka + energy
Heerlijk voor drankspelletjes, kan je tenminste lang mee doorgaan en smaakt nog eens beest ook
cachet ga wegquote:
Yup soms inderdaad, maar dan is het meer dat we van wii spellen drankspellen maken etc etc etcquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus jij drinkt drankspelletjes zonder pure drank? Ik speel er sowieso zelden één maar dit is wel amateuristisch hoor.
ditquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus jij drinkt drankspelletjes zonder pure drank? Ik speel er sowieso zelden één maar dit is wel amateuristisch hoor.
oke ik ben aan het opgevenquote:
Hoor er weleens wat over, nooit gespeeld eigenlijk.quote:
quote:
voor 20 eu oid heb je hem alquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds bestellen,,
Gelijk maar even kijken
5e op marktplaatsquote:
Doe eens liefquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:24 schreef Jimbo het volgende:
happy hippo's is ook een leuk drankspel, en dan voor elk balletje een shotje
als je 3 rondes haalt ben je de koning
die jaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze heb ik hier ook staan
staat de dropshot weer klaar ja?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:25 schreef Taexon het volgende:
Sowieso ben ik langzaam weer een hoop gezelschap spellen aan het verzamelen waarvan je drankspellen kan makenis altijd leuk
Godverdommequote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
en deze doen we ook wel eens
[ afbeelding ]
Dropshot is vies na een paar glazenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
staat de dropshot weer klaar ja?
Nee die hebben we eigenlijk nooit meer..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
staat de dropshot weer klaar ja?
mixen met sambuca is het een lekker shotjequote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dropshot is vies na een paar glazen
Ik mix nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
mixen met sambuca is het een lekker shotje
ja iedereen hier heeft wel zo'n kut spel in huis nu hier, of we nemen hem meequote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Godverdomme
Ik moet ook zo'n spelletje aanschaffen eigenlijk.
die gaat me te langzaamquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je dropshot drank vindtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:29 schreef Jimbo het volgende:
mensen die drank vies vinden
niet zeuren, gewoon drinken.
zit alcohol in.quote:
Bazenspelquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mariokart snesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:30 schreef Taexon het volgende:
Mariokart en dan elke keer dat je geraakt word door wat dan ook een shotje
Dat gaat altijd hard en is gewoon leuk omdat je er na 3-4 races niks meer van bakt
Klopt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:31 schreef supersof het volgende:
Ik ben slecht in spelletjes. dan moet ik heel veel drinken
gelijk goed beginnenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:31 schreef supersof het volgende:
Dan kan je net zo goed gelijk Absint nemenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zit alcohol in.
niet zeiken, je shots niet voor de smaak maar voor de werking
trekdropquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
mixen met sambuca is het een lekker shotje
Die fles heb ik ook staanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed gelijk Absint nemen
Prom leeft met je meequote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:31 schreef supersof het volgende:
gewoon dropquote:
ik had dat idee volgensmij nog van jou een jaar geleden ofzoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
trekdrop
Ik doe meestal vodka/vodka
ik heb geen idee, hij is zwartquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:33 schreef Taexon het volgende:
zojuist stef stuntpiloot besteld
moest hem gewoon hebben
Drink zelf weinig bier meer, alleen op feesten en bende... krijg daar te snel een kater van ook al drink ik heel veel water en gedoequote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Drink zelf weinig bier meer, alleen op feesten en bende... krijg daar te snel een kater van ook al drink ik heel veel water en gedoe
8 april word de oudste 3 en 16 april word de jongste 1quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Drink zelf weinig bier meer, alleen op feesten en bende... krijg daar te snel een kater van ook al drink ik heel veel water en gedoe
ik weet hetquote:
Heb ook al dik een jaar geen kater meer gehad zover ik weetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |