Robin, naar Robin Braamquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:36 schreef Taexon het volgende:
Dus... hoe gaan jullie je kind/kinderen noemen!?
Ik hou van namen met een 'y' erin.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:36 schreef Taexon het volgende:
Ik heb eens tegen een Mohammed-Jan gevoetbald, dat is wel een mooie naam.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:36 schreef Taexon het volgende:
De tering..quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb eens tegen een Mohammed-Jan gevoetbald, dat is wel een mooie naam.
Lekker gek, lekker multiculti.
Goed ingeburgerd zou Geert zeggenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb eens tegen een Mohammed-Jan gevoetbald, dat is wel een mooie naam.
Lekker gek, lekker multiculti.
ja hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:38 schreef Etsu het volgende:
Typisch, mag ik mijn kind naar jou vernoemen?
Ik noem hem dan "Typisch Van FOK! (mijnachternaam)". Dus T.V.F. (mijnachternaam).quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja hoor
al zul je niet de enige zijn die dat voor ogen heeft, dus het is weinig origineel
veel plezier er meequote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik noem hem dan "Typisch Van FOK! (mijnachternaam)". Dus T.V.F. (mijnachternaam).
Weet iedereen dat het op jou slaat.
Jij woont nu in Haarlem? Jaloezieeee...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:41 schreef Taexon het volgende:
hmmm.. heb gister brood in de tuin gegooid en dat ligt er nu nog
Of Haarlem heeft geen vogels of ik heb onze tuin in die 2 weken dat we hier wonen nu al chemisch gemaakt zodat er niks kan leven
WAAR ZIJN DIE MEEUWEN WAAR IEDEREEN OVER KLAAGT!!
Ik wist niet dat het zo populair was.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel al een oude naam, of in ieder geval voor mij bekend over de jaren.
Schijnt wel een groene stad te zijn. Nog genoeg te vervuilen dusquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:41 schreef Taexon het volgende:
hmmm.. heb gister brood in de tuin gegooid en dat ligt er nu nog
Of Haarlem heeft geen vogels of ik heb onze tuin in die 2 weken dat we hier wonen nu al chemisch gemaakt zodat er niks kan leven
WAAR ZIJN DIE MEEUWEN WAAR IEDEREEN OVER KLAAGT!!
Ja sinds 2 weken huren we hier een woningquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij woont nu in Haarlem? Jaloezieeee...
Tot nu toe heb ik al het vuilnis in het tuinhuisje gedumpt... weet niet op welke dag het vuilnis komt maar je mag je zakken gewoon langs de weg zettenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schijnt wel een groene stad te zijn. Nog genoeg te vervuilen dus
Holy shit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja sinds 2 weken huren we hier een woning
Heerlijk, 10 minuten lopen naar de stad
Gewoon elke avond naar buiten kijken of er al wat ligt. De buren zomaar aanspreken vind ik wel heel radicaal, we zitten op FOK! hoor :Squote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja sinds 2 weken huren we hier een woning
Heerlijk, 10 minuten lopen naar de stad
[..]
Tot nu toe heb ik al het vuilnis in het tuinhuisje gedumpt... weet niet op welke dag het vuilnis komt maar je mag je zakken gewoon langs de weg zettenalleen welke dag is nog een raadsel... maar eens aan de buren vragen
Huren via de vrije sector aangezien je voor sociaal zo een 8 jaar ingeschreven moet zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Holy shit.Hoe komen jullie daaraan?
We hebben een whatsappgroep met de burenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon elke avond naar buiten kijken of er al wat ligt. De buren zomaar aanspreken vind ik wel heel radicaal, we zitten op FOK! hoor :S
Tof hoor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Huren via de vrije sector aangezien je voor sociaal zo een 8 jaar ingeschreven moet zijn
Maarja we werken beide fulltime dus is makkelijk te bekostigen
Ik ga er maar vanuit dat je op de activiteit van de chat doeltquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
We hebben een whatsappgroep met de burenalleen die is dood
quote:
Dat terwijl ik er wel een paar ken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat je op de activiteit van de chat doelt
De naam Robert/Robbert is aan het uitsterven. Grijp je kans
Das een hele mooie naamquote:
Zo heet mijn dochtertjequote:
Ik vind het een kutnaam dus nee!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar voor een Chantal jr.
Ook dat gaat niet goed
[ afbeelding ]
liefquote:
quote:
omgquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |