dat kan altijdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
dan kun je toch gewoon bier dirnken kut roepen met maten joh
ik hou van bier drinken en kut roepenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon thuis?
als je een tentje afhuurt kun je wat minder bekende ook best uitnodigen
graag gedaan
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
nice
ik ga vanavond ook nog naar de sportschool![]()
[..]
precies
Ben een tijdje gestopt met de sportschool en we zijn een beetje rond aan het kijken waar we weer gaan beginnen. Toevallig vandaag weer een proeflesje ergens.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..].
Vind je het gewoon heel erg leuk of doe je het om bepaalde doelen te bereiken offf?
joah gewoon thuis, dusja, stuk of 15 vrienden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon thuis?
als je een tentje afhuurt kun je wat minder bekende ook best uitnodigen
graag gedaan
waarquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
joah gewoon thuis, dusja, stuk of 15 vrienden.
tis but a scratch!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom vechten dan
Ik pak je.
[ afbeelding ]
heerlijk badderend in je eigen zweetluchtquote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom vechten dan
Ik pak je.
[ afbeelding ]
Wil je even telefoon kijken?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..].
Vind je het gewoon heel erg leuk of doe je het om bepaalde doelen te bereiken offf?
Ik wil best nog een paar mensen hier op een drankje trakteren een keer hoor, no problemquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat het een meet zou worden.
Dit doet pijn in m'n hart.
Oohh. En stop je dan met hardlopen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ben een tijdje gestopt met de sportschool en we zijn een beetje rond aan het kijken waar we weer gaan beginnen. Toevallig vandaag weer een proeflesje ergens.
Wil jij op mijn fissa komen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:16 schreef supersof het volgende:
ik wilde mijn verjaardag met jullie vieren maar jullie wilden niet zo ver rijden
ligt er aanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wil jij op mijn fissa komen?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik snapte dit even niet. Toen dacht ik: o ja. #slim
Ik geloof het direct.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:16 schreef supersof het volgende:
ik wilde mijn verjaardag met jullie vieren maar jullie wilden niet zo ver rijden
ja doe normaal kakkerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik moet stoppen met fissa zeggen
ik zei laatst dat ik door het studenten ov in arra, nimma, enske, roffa en damsko zit als ik het wil.
Ik klinkt veel te straat
Daar ben je veel te blank voor.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik moet stoppen met fissa zeggen
ik zei laatst dat ik door het studenten ov in arra, nimma, enske, roffa en damsko zit als ik het wil.
Ik klinkt veel te straat
En sommigen praten te blank voor hun huidskleurquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar ben je veel te blank voor.
Ik zit net toevallig deze lijst te bekijkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:21 schreef supersof het volgende:
2 meisjes kregen in 2013 de naam 'Star'
pls no
ja moet je naar onder gaan en dan die lijsten daaronder bekijkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik zit net toevallig deze lijst te bekijken
http://www.svb.nl/int/nl/(...)amen/top20/index.jsp
in groep 8: ''stijntje heeft een kleintje"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |