blijft leukquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:45 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja cachet
die groep heet nu
broodje cachet
Succesquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:46 schreef xcachet het volgende:
Oh, ik ben in cachiestad.
Ik ga huiswerk maken.
Als ik voor 9 uur hier post.
Negeer mij dan.
B.v.d
daar dusquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Café 't Halve Maatje, Kleiweg te Rotterdam? Of heb je ook een sjoelbak op je werkplaats?
als ik zo college uit kom hequote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:46 schreef xcachet het volgende:
Oh, ik ben in cachiestad.
Ik ga huiswerk maken.
Als ik voor 9 uur hier post.
Negeer mij dan.
B.v.d
de tram stopt letterlijk voor de deur ookquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is maar een halfuur reizen ook
Haha. Ik wat nuttigs doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:52 schreef Ezell het volgende:
waarom gaat iedereen nuttige dingen doen?
Goed verhaal.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha. Ik wat nuttigs doen.
Nee ik kijk nog altijd Monty Python The Holy Grail
Gewoon agressief benaderen. Openen met HE! JIJ DAAR is altijd pakkend.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Goed verhaal.
Ik ben klanten aan het werven.
Dit zou ik op fok moeten proberen, dan zou dit werken heten
Ik stoor mij erg aan de woordkeuze in deze post. Weet je zeker dat je blank wil zijn?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil fissa geven, maar het moet geen sausagefest worden. Lastig, want in mijn vriendengroep zitten niet echt meisjesNiet dat ik nooit met meisjes praat, alles behalve, maar neit goede vrienden echt enzo.
#klaagpost #sausagefest #bierdrinkenenkutroepen
Stiekem ben ik liever blackaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stoor mij erg aan de woordkeuze in deze post. Weet je zeker dat je blank wil zijn?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik stoor mij erg aan de woordkeuze in deze post. Weet je zeker dat je blank wil zijn?
haha negerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stiekem ben ik liever blacka
nodig er gewoon een paar uit waar je wel eens mee praat danquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik wil fissa geven, maar het moet geen sausagefest worden. Lastig, want in mijn vriendengroep zitten niet echt meisjesNiet dat ik nooit met meisjes praat, alles behalve, maar neit goede vrienden echt enzo.
Maar die kennen de rest totaal nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
nodig er gewoon een paar uit waar je wel eens mee praat dan
sausagefest?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Al ken ik je probleem wel hoor. Daarom ga ik naar metal optredens, dan praat ik tenminste nog met mensen met langhaarquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Feestje met veel te veel mannen tov vrouwenquote:
wat voor feestje is hetquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar die kennen de rest totaal niet
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al ken ik je probleem wel hoor. Daarom ga ik naar metal optredens, dan praat ik tenminste nog met mensen met langhaar
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al ken ik je probleem wel hoor. Daarom ga ik naar metal optredens, dan praat ik tenminste nog met mensen met langhaar
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon niet douchen toch? want Yoloquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet over anderhalf uur bij de tandarts zijn en ik moet nog douchen![]()
dat gaat zelfs mij te verquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gewoon niet douchen toch? want Yolo
gewoon thuis?quote:
dat kan altijdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
dan kun je toch gewoon bier dirnken kut roepen met maten joh
ik hou van bier drinken en kut roepenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon thuis?
als je een tentje afhuurt kun je wat minder bekende ook best uitnodigen
graag gedaan
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
nice
ik ga vanavond ook nog naar de sportschool![]()
[..]
precies
Ben een tijdje gestopt met de sportschool en we zijn een beetje rond aan het kijken waar we weer gaan beginnen. Toevallig vandaag weer een proeflesje ergens.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..].
Vind je het gewoon heel erg leuk of doe je het om bepaalde doelen te bereiken offf?
joah gewoon thuis, dusja, stuk of 15 vrienden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon thuis?
als je een tentje afhuurt kun je wat minder bekende ook best uitnodigen
graag gedaan
waarquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
joah gewoon thuis, dusja, stuk of 15 vrienden.
tis but a scratch!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kom vechten dan
Ik pak je.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |