SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Sorry vriend je was gewoon te traagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. chicks worden daar niet warm vanVergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
post pics van je dollo in dat topicquote:Op maandag 13 januari 2014 22:13 schreef Dimachaerus het volgende:
ik krijg meisje aan het posten in sexy en gewaagd ben ik nu baas
lkkr e musicquote:Op maandag 13 januari 2014 22:15 schreef VMSDKR het volgende:
Ik vind dit fucking nice; ben ik nu gay?
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef Montelly het volgende:
GYM mascotte heeft onvoldoende penislengteKan ik begrijpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik word daar niet warm van
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij is er hier tegenover iemand neergestoken of zo lol.
@ 0:37 "dem yugos in the ghetto"quote:
Hahaha.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:31 schreef G.R.S. het volgende:
Hehehe Yes-r. Ik heb godverdomme 15 euro uitgegeven aan zijn album
Rode kool is zo smerig manquote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef Montelly het volgende:
Ok mijn geheimpje
Bulkmeal:
Gesneden reepjes schouderham
2 hardgekookte eitjes
Rode kool
HHHHNNGG #genieten
[ afbeelding ]
Dat is met die badkamer scene ofnie. Best wel lang uit die film. A history of violence is ook een aanrader trouwens.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:34 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
aanrader als je even niks te doen hebt, viggo
[ afbeelding ]
badhuis maar jaquote:Op maandag 13 januari 2014 22:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat is met die badkamer scene ofnie. Best wel lang uit die film. A history of violence is ook een aanrader trouwens.
quote:The tattoos that he wore, according to the New York Daily News, were so realistic that diners in a Russian restaurant in London fell silent out of fear
cripwalk deed ik in mijn wutang fasequote:
Doe stoer dat je die film vandaag heb gezien en ik het al 7 jaar geleden.quote:
iek heb gehord jij turk zijn?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
cripwalk deed ik in mijn wutang fase
[ afbeelding ]
Maar wu-tang is east coast. Crips zijn westcoast.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
cripwalk deed ik in mijn wutang fase
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ging van rock (ik drumde) naar hardcore/jumpstyle (ik kan nog steeds jumpen), naar hip hop, top 40, house, hip hop, jaren 30-60/hip hop/elektronisch. Hip hop (goeie shit) was er altijd al.
wie zegt dat ik hem vandaag heb gezien? vandaag kijk ik de documentaire waar veel inspiratie voor de film uit is gehaald.............booyaquote:Op maandag 13 januari 2014 22:41 schreef McNulty het volgende:
[..]
Doe stoer dat je die film vandaag heb gezien en ik het al 7 jaar geleden.
quote:
Punk --> Hiphop en RnB --> Electro (voor heel lang) --> indiequote:Op maandag 13 januari 2014 22:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ging van rock (ik drumde) naar hardcore/jumpstyle (ik kan nog steeds jumpen), naar hip hop, top 40, house, hip hop, jaren 30-60/hip hop/elektronisch. Hip hop (goeie shit) was er altijd al.
Get byquote:Op maandag 13 januari 2014 22:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
Punk --> Hiphop en RnB --> Electro (voor heel lang) --> indie
Nu luister ik alles uit dat rijtje, maar voornamelijk indie, electro en punk. Van hiphop idd voornamelijk oude shit.
Broerrrrr jij weisst.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
Punk --> Hiphop en RnB --> Electro (voor heel lang) --> indie
Nu luister ik alles uit dat rijtje, maar voornamelijk indie, electro en punk. Van hiphop idd voornamelijk oude shit.
ik gaf geen fuck, ik was FUBUquote:Op maandag 13 januari 2014 22:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
Maar wu-tang is east coast. Crips zijn westcoast.
quote:
dit is zo kktriest om naar te kijkenquote:
siktir git olumlur amena koyum eseker lanquote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
dit is zo kktriest om naar te kijken
ik weetquote:
ik weetquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
siktir git olumlur amena koyum eseker lan
vanaf 1:34 is echt het slechtste nummer wat ik ooit gehoord hebquote:
Die vond ik alleen leuk omdat Chris Brown erin zatquote:
Goeie dansskillsquote:Op maandag 13 januari 2014 23:04 schreef Montelly het volgende:
Jullie zijn echt allemaal faggits, charleston is pas de shit
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand neergestoken dus.
http://www.at5.nl/artikel(...)rjacking-in-zuidoost
wat een verkrachting van origineelquote:Op maandag 13 januari 2014 23:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Goeie dansskills
MMMMM WATCHA SAYY??
Goede buurt manquote:Op maandag 13 januari 2014 23:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand neergestoken dus.
http://www.at5.nl/artikel(...)rjacking-in-zuidoost
HEY CB IK ZEG NIET WIE IK BEN MAAR IK HERKEN JE WEL HAHAHA =$quote:Op maandag 13 januari 2014 19:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
niet Zeau kenker mysterieus doen gek, volgens mij was ze in de Melkweg onlangs. Maar besefte pas kk uur later dat zij da was
Is geen geheim, heb het hier vaker gepost. Als je zoals onderstaande vrouw kan dansen mag je me wel komen bezoeken.quote:
Ach, valt allemaal reuze mee (srs).quote:Op maandag 13 januari 2014 23:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
Goede buurt man![]()
Auto's hebben al meer dan een decennia toch zo'n automatisch slot tegen carjacking?
De enige echte Amsterdiggiedammer hindabuilding!quote:Op maandag 13 januari 2014 23:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HEY CB IK ZEG NIET WIE IK BEN MAAR IK HERKEN JE WEL HAHAHA =$
en later ontken ik het xoxo
P.S. was echt niet tipsy hoowranders kon ik het me wel herinneren :S
[ afbeelding ]
En jij kan danst net zo goed als haar partner?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is geen geheim, heb het hier vaker gepost. Als je zoals onderstaande vrouw kan dansen mag je me wel komen bezoeken.
https://www.facebook.com/(...)00936&type=2&theater
Ja, dat nummer is idd mooi <3quote:Op maandag 13 januari 2014 23:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
wat een verkrachting van origineel
koptelefoon op, ogen dicht, licht uit en geniet
Elke vrouw zou bij Sara op cursus moeten gaan, VERPLICHT.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is geen geheim, heb het hier vaker gepost. Als je zoals onderstaande vrouw kan dansen mag je me wel komen bezoeken.
echt ogen dicht alles, licht uit, koptelefoon en krijgt echt kippenvelquote:Op maandag 13 januari 2014 23:11 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
En jij kan danst net zo goed als haar partner?
[..]
Ja, dat nummer is idd mooi <3
Uiteraard.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:11 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
En jij kan danst net zo goed als haar partner?
[..]
Ja, dat nummer is idd mooi <3
ps, bijbehorende nummerquote:Op maandag 13 januari 2014 23:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit nummer bezorgt mij kippenvel.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
echt ogen dicht alles, licht uit, koptelefoon en krijgt echt kippenvel
Ben benieuwd dan.quote:
Thanks kardes.quote:
haal choloro hiernaartoequote:
ja broertje, teleurgesteld allesquote:Op maandag 13 januari 2014 23:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thanks kardes.
Wel een beetje pussy dat ze vanmorgen niet kwam opdagen trouwens.
no hate beide hebben moves maar als die mensen daar niet zouden staan zouden ze elkaar helemaal kapot grinden nomsayin'quote:
Alles loopt zoals het lopen moet mi mang. De goden hebben jou iets anders, wellicht beters te bieden.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
ja broertje, teleurgesteld alleslow streek
Dankje Yuri, ik kan nu rustig slapen😘quote:Op maandag 13 januari 2014 23:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alles loopt zoals het lopen moet mi mang. De goden hebben jou iets anders, wellicht beters te bieden.
Aight, tik hem aan. We hebben dezelfdequote:Op maandag 13 januari 2014 21:52 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb deze badboii:
[ afbeelding ]
Elke dag ff op standje 5mm en deze jongen is weer helemaal het mannetje.
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:57 schreef Drinky het volgende:
fanta dat u?
http://forum.bodybuilding(...)ull=1#post1190893291
fanta dat u?
Ga weg man.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Ja Yuri, heb ik is ff mooi geflikt he.![]()
fanta dat u?
ik vraag me af waarom ik al 2 dagen bezig ben dat topic door te lezenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij af waarom ze linkt naar dat nummer.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:08 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik vraag me af waarom ik al 2 dagen bezig ben dat topic door te lezen
Die link gaat naar die post, of zit je mobiel? In ieder geval, ze linkt naar Sjonnie & Anita van The Opposites. The fuck heeft dan met sjonnies te maken dan lol.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:08 schreef Ethanolic het volgende:
Is er een YouTube link? geen zin om 13 pagina's te speuren
Damn, je kunt zoveel pareltjes vinden daar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:08 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik vraag me af waarom ik al 2 dagen bezig ben dat topic door te lezen
...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:15 schreef Drinky het volgende:
Sup manlet.
In for some ''small'' talk?
Or don't u prefer ''tiny'' conversations?
We can make good eyecontact u know, same height errthing.
Ja, maar waarom, in godsnaam, door dat nummer te posten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:11 schreef Ethanolic het volgende:
Oh, zo'n gast op pagina 1 had die Nederlandse tjap 'Sjonnie' die 2 jaar geleden meedeed gepost. Waar elke chick hem direct wegdrukte.Fanta moest even uitleggen wat een Sjonnie is denk ik.
ze gaat goed tekeer in dat ene topic, zoek het zelf maar op.quote:
CR7 sowiesoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die chick van Ronaldo is echt goddamn fine.
En baas dat hij de bal gewonnen heeft.
Commentaar van de cameraman lol.quote:
Ja man. Mis de tijden dat ik jou helemaal kapot maaide met CR7.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:34 schreef Drinky het volgende:
ff sirri wat is hier gaande?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:eyebrow routine pls![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Harde cringe.quote:Just have got heavy
If not now, then when.
kapot dikke bovenlip wel, voor de rest wel praktik wijfkequote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lolled hard om de gast die zei "in on tranny thread"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso niet, zit al weer met het proteïneshakeje in de hand, op weg naar mijn werk.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 06:59 schreef VMSDKR het volgende:
#working #class #shoutout #it's #a #beautiful #day
Etha, jij laat me ook nooit in de steek hè.
Lekker hoor, lekker. Ik heb m'n bacon ei uitsmijter powerbreakfast ook al gehad.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 07:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sowieso niet, zit al weer met het proteïneshakeje in de hand, op weg naar mijn werk.
Oei dat klinkt goed. Ga ik vanmiddag ook maar eens maken!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 07:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Lekker hoor, lekker. Ik heb m'n bacon ei uitsmijter powerbreakfast ook al gehad.
100% terecht. Ribery van te voren met zm grote waffelquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Al 2 bakken automatenkoffie down the drainquote:Op dinsdag 14 januari 2014 07:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sowieso niet, zit al weer met het proteïneshakeje in de hand, op weg naar mijn werk.
Lekker hoor Henkie altijd loonslaaf boven loonslaaf.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 07:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Al 2 bakken automatenkoffie down the drain
Achja, je moet wat als je vrijdags vroeg weekend wil.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 07:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lekker hoor Henkie altijd loonslaaf boven loonslaaf.
Maar de persoon ook niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:14 schreef Champy het volgende:
Godver een of andere idioot voor de trein gesprongen bij Eindhoven, trein rijdt niet verder
Vitaal water? Met vitamines ofzo?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:39 schreef RaymondK het volgende:
hebben jullie Radar gisteren gezien?
Over Vitaal water![]()
![]()
![]()
Vond het wel knap hoe die verkopert het allemaal recht kon praten zo snel en zonder zelf een traan te laten...
![]()
ja dat zou je verwachten.quote:
ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:50 schreef VMSDKR het volgende:
De mensen die dat kopen zijn dezelfde mensen die hun pincode geven als de bank belt. Dezelfde mensen die zwervers twee euro voor broodjes geven en dezelfde mensen die elk jaar naar de Toppers gaan.
Dat soort mensen verdien het om opgelicht te worden.
Tros Radarquote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:39 schreef RaymondK het volgende:
hebben jullie Radar gisteren gezien?
Over Vitaal water![]()
![]()
![]()
Vond het wel knap hoe die verkopert het allemaal recht kon praten zo snel en zonder zelf een traan te laten...
![]()
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja.
idd.
![]()
![]()
watergeheugen.
Het water wordt genult, het wordt gereset. En krijgt een frequentie mee, een trilling![]()
[ afbeelding ]
Lol wtf serieus?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja.
idd.
![]()
![]()
watergeheugen.
Het water wordt genult, het wordt gereset. En krijgt een frequentie mee, een trilling![]()
[ afbeelding ]
Ja, net ff zitten kijken snel, ze lullen meer onzin dan McNultyquote:
mja, ik mag vooral haar niet zo. That bitch.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:40 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Tros RadarAl was die documentaire over de finaciele crisis wel aardig. Maar overall is het vooral een programma voor naieve mensen.
Hé ouwe, antwoord eens. Waarom een nieuwe account?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 09:40 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Tros RadarAl was die documentaire over de finaciele crisis wel aardig. Maar overall is het vooral een programma voor naieve mensen.
Ho ho ho VMS ik mag je graag we hebben vaak leuke gezellige momenten maar je gaat the Carbonater geen ouwe noemenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hé ouwe, antwoord eens. Waarom een nieuwe account?
Heb je gesquat?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:40 schreef Roburtt het volgende:
Gister voor het eerst naar de sportschool geweest. Mag ik nu ook hier posten?
Wat heb je gedaan?Vertel t ons.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:40 schreef Roburtt het volgende:
Gister voor het eerst naar de sportschool geweest. Mag ik nu ook hier posten?
Neequote:
Dan mag je hier blijvenquote:
Weet al die namen van de apparaten niet, maar iig schouders borst buik en biceps.quote:
Oh dat viel meequote:
Gast ik zeg toch net dat ie mag blijven. Heb je iets tegen mij ofzo?quote:
ik hoorde laatst dat je eerst 20 gr creatine moest snuiven en whey moet verhitten tot vloeibare vorm en met een naald moet injecterenquote:
Moet ik m'n broer bellen Champy? Het zit me tot hier.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:42 schreef Champy het volgende:
[..]
Gast ik zeg toch net dat ie mag blijven. Heb je iets tegen mij ofzo?
Die milf die vroeger bij TV Gelderland zat doet radar twgenwoordig toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mja, ik mag vooral haar niet zo. That bitch.
altijd een beetje zuigen en sensatieachtig
Nog een mini-marsje genomen achteraf? Blijven genieten, sport moet wel leuk blijven.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:42 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Weet al die namen van de apparaten niet, maar iig schouders borst buik en biceps.
[..]
Oh dat viel mee
Vechten? Neem jij je vrienden mee, kom ik ook alleenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Moet ik m'n broer bellen Champy? Het zit me tot hier.
Nog even een paar dingetjes; wat is je lengte, ben je een neger of aziaat of heb je een voorliefde voor verlaagde auto's of grote billen?quote:
Vond het tof, vanavond weer.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:44 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Nog een mini-marsje genomen achteraf? Blijven genieten, sport moet wel leuk blijven.
Ik ben 1.82, geen van beide en mijn voorkeur daar tussen gaat naar grote billenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nog even een paar dingetjes; wat is je lengte, ben je een neger of aziaat of heb je een voorliefde voor verlaagde auto's of grote billen?
Dan deel ik je in bij McNulty.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:45 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik ben 1.82, geen van beide en mijn voorkeur daar tussen gaat naar grote billen
lolquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Die milf die vroeger bij TV Gelderland zat doet radar twgenwoordig toch?
Stop met je tijd verkloten en ga een half jaar minimaal starting strength doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:42 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Weet al die namen van de apparaten niet, maar iig schouders borst buik en biceps.
[..]
Oh dat viel mee
film datquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:48 schreef H1N1 het volgende:
Kerel die triceps deed in de legcurl was er ook weer. Wat een baas.
lolquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:48 schreef H1N1 het volgende:
Ik zag allemaal mensen klagen dat het te druk was gisteren. Ik ben gisteren tegen beter weten in ook geweest. En ik was gewoon de fucking eerste in het squatrek! Mooi de beenroutine af kunnen werken. Kerel die triceps deed in de legcurl was er ook weer. Wat een baas.
Workout Aquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Stop met je tijd verkloten en ga een half jaar minimaal starting strength doen.
Bijna wel, en ook fucking hard laten klappen bij de laatste repquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
tricep in the legg curl?![]()
Full stack ook?
Met een bankje ervoor omquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
tricep in the legg curl?![]()
Full stack ook?
hahaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:50 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Bijna wel, en ook fucking hard laten klappen bij de laatste rep.
Lineaire progressie zo lang mogelijk volhouden. Na verloop van tijd dips en pullups toevoegen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:49 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Workout A
3x5 Squat
3x5 Bench Press
1x5 Deadlift
Workout B
3x5 Squat
3x5 Press
5x3 Power cleans
Workouts A and B alternate on 3 non-consecutive days per week.
Oké thanks.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Lineaire progressie zo lang mogelijk volhouden. Na verloop van tijd dips en pullups toevoegen.
Als je trouwens nog tips wil over voeding etc. moet je hier kijken; is wel een goede blog:quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:56 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Oké thanks.
Nu ga ik maar weer even verder met m'n stageverslag.
Ja hahaha awkwardquote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:44 schreef no1uknow het volgende:
wtf is met die fanta thread op bb.com dan
Awesome_ kankerlulquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:22 schreef Awesome_ het volgende:
Eng he jonges, dat fanta ook ergens anders post ineens
Ja echt hoe durft zequote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:22 schreef Awesome_ het volgende:
Eng he jonges, dat fanta ook ergens anders post ineens
LOLquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:27 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Mag tot 12 uur meeposten vandaag.
http://forum.bodybuilding(...)ull=1#post1191398781quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:27 schreef Champy het volgende:
[..]
Ja deze heb ik gehoordquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:30 schreef no1uknow het volgende:
of
'ik hou van een man met een klein buikje, lekker zacht'
ahahahahahaquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
http://forum.bodybuilding(...)ull=1#post1191398781
whaha, komt net z'n vriendje aanquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Kijk deze hahahah !!
http://www.dumpert.nl/med(...)eeft_de_jackpot.html
hahaha wat een meisje !!! vieze zwijn!
Dat station ben ik allang gepasseerd.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
LOL
heb je 'je mag niet te breed worden hoor' al voorbij horen komen?
tijdens de eerste date zekerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dat station ben ik allang gepasseerd.
hahaha die eerste commentquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Kijk deze hahahah !!
Oh en:quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja.
idd.
![]()
![]()
watergeheugen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:32 schreef Champy het volgende:
[..]
Ja deze heb ik gehoord
En ook: die gast van twilight ziet er lekker uit
Niks aan het handje, broertje.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:40 schreef no1uknow het volgende:
[..]
tijdens de eerste date zeker
en je hebt je er aan overgegeven
brb brandstapel maken
ja idd gister was ze daar online gwn maar hier kome nee hoor :Squote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:23 schreef Awesome_ het volgende:
Zijn wy dan niet goed genoeg vraag ik me dan af?!
Op whatsapp persies hetzelfde verhaal he!! Gewoon 2 vinkjess maar een reactie terug hoo maar!!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
ja idd gister was ze daar online gwn maar hier kome nee hoor :S
ja vies is het dan hequote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:45 schreef Awesome_ het volgende:
Godver! Schenk net een glas water in, zitten godverdomme al die watermoleculen door elkaar! Een grote kankerbende in mijn glas..
do you even lift awesomequote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Niks aan het handje, broertje.
Deze jongen heeft nooit gelift voor de chicks, dus blijf gewoon mezelf. Gewoon de oude vertrouwde awesome_ die jullie kennen. Gewoon het bovenste shirt van de stapel.
Trilling eruit, allesquote:
Je zou bijna denken dat zoiets een verkapt onderzoek is. Om te kijken in hoeverre en hoe makkelijk je de bevolking iets wijs kan maken lolquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Trilling eruit, alles. Nog de hond proberen aan te smeren maar die draaide er ook zijn poot voor om.
Waarschijnlijk. Veel bedrijven geven vandaag de dag meer uit aan de marketing dan aan het daadwerkelijke product.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat zoiets een verkapt onderzoek is. Om te kijken in hoeverre en hoe makkelijk je de bevolking iets wijs kan maken lol
en wel posten in haar eigen topic op bb.comquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:52 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Op whatsapp persies hetzelfde verhaal he!! Gewoon 2 vinkjess maar een reactie terug hoo maar!!
De vuile hoer.
Als dat straks zo door blijft gaan, dan ga ik er nog iets van zeggen!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
en wel posten in haar eigen topic op bb.com
zij is zo tight daar kan geen piemel meer inquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:10 schreef seto het volgende:
waarom neem je het voor haar op denk je dat je zo in haar slipje komt??
shit busted ik kom altijd undercover hoe weet je dezequote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:14 schreef seto het volgende:
beetje haten op white knights terwijl je er zelf 1 speelt tijdens de wekelijkse gym dungeons and dragons meet
beetje hypocriet hoor
je bent duidelijk niet goed geinformeerd. eenmaal het water is ontwerveld blijft dat het ookquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:55 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat zoiets een verkapt onderzoek is. Om te kijken in hoeverre en hoe makkelijk je de bevolking iets wijs kan maken lol
Die tomatentuinder ook in dat filmpje eheheh. Ja en minder wortelrot vanwege de frequenties en de wervelingenZal na 300 meter pijp, en 50 meter substraatslangetjes nog wel veel van over zijn van die wervelingen
![]()
Lul ben je dan.![]()
heb je die pussy al gepulled danquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:17 schreef VMSDKR het volgende:
luister vriend als je niet elke mogelijkheid op kutje pakt ben je gwn een homoseksueel
Godverdomme nu zitten er taartkruimels tussen m'n toetsenbordquote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:45 schreef Awesome_ het volgende:
Godver! Schenk net een glas water in, zitten godverdomme al die watermoleculen door elkaar! Een grote kankerbende in mijn glas..
niet te hard inschenken dan hequote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je bent duidelijk niet goed geinformeerd. eenmaal het water is ontwerveld blijft dat het ook
het water is dan gewoon een intens genot om te drinken terwijl ik gewoon water echt smerig vind
Nee manquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:21 schreef no1uknow het volgende:
[ [url=http://www.wallpaperfo.com/thumbnails/detail/20120830/blondes%20sports%20darya%20klishina%20olympics%202012%20russians%204096x2727%20wallpaper_www.wallpaperfo.com_73.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
donders daar zou ik hem wel inhangequote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:23 schreef seto het volgende:
wie heeft er sinds kort ook een interesse voor de biathlon gekregen?
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Kijk deze hahahah !!
quote:
u awarequote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Kijk deze hahahah !!
quote:
quote:
Dikkertjes neuken het best Dima. Die hebben wat te compenseren. En ze zijn nog makkelijker te fixen ook. Wel iets voor jou zo'n easy target. Als je op je 23e nog nooit een kutje van dichtbij hebt gezien is er geen excuus om kieskeurig te zijn en moet je gewoon pakken wat je pakken kunt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 11:32 schreef Dimachaerus het volgende:
Kijk deze hahahah !!
ik ken een maagd die 27 is en laatst een meisje niet uit wou vragen omdat hij vond dat ze een te groot voorhoofd hadquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:29 schreef fathank het volgende:
[..]
Dikkertjes neuken het best Dima. Die hebben wat te compenseren. En ze zijn nog makkelijker te fixen ook. Wel iets voor jou zo'n easy target. Als je op je 23e nog nooit een kutje van dichtbij hebt gezien is er geen excuus om kieskeurig te zijn en moet je gewoon pakken wat je pakken kunt.
hardop gelachen in trein.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:32 schreef seto het volgende:
[..]
ik ken een maagd die 27 is en laatst een meisje niet uit wou vragen omdat hij vond dat ze een te groot voorhoofd had
Dat vond hij niet 'echt' he?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:32 schreef seto het volgende:
[..]
ik ken een maagd die 27 is en laatst een meisje niet uit wou vragen omdat hij vond dat ze een te groot voorhoofd had
Nail on the head. Dikkerds mogen "normale" mensen wel skinnies noemen, maar als "normale" mensen het woord vetzak gebruiken is het hek van de dam. Phil reageert hier ook wel echt baas opquote:
doe 'm een ritje naar de hoeren als het een vriend van je is, gewoon met de groep iedereen tientje inleggenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:42 schreef seto het volgende:
[..]
jawel
hij heeft zware ADHD en is verder echt clueless met vrouwen
al meerdere malen voorgesteld (allemaal bordelen opgezocht zoals diane's secret enzoquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:43 schreef no1uknow het volgende:
[..]
doe 'm een ritje naar de hoeren als het een vriend van je is, gewoon met de groep iedereen tientje inleggen
hij is dus net zo beta als jij?!?!?!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:43 schreef seto het volgende:
[..]
al meerdere malen voorgesteld (allemaal bordelen opgezocht zoals diane's secret enzo) maar hij wil het niet
ik heb tenminste geen crush op helplesssss/inloggen/maidenstowerquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:44 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hij is dus net zo beta als jij?!?!?!
arme dima iddquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:45 schreef seto het volgende:
[..]
ik heb tenminste geen crush op helplesssss/inloggen/maidenstower
Ik zou ook heel kritisch zijn qua vrouwen (ter zelfbescherming), als ik mijn eigen falen niet onder ogen zou willen zien.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:42 schreef seto het volgende:
[..]
jawel
Oh damn.quote:
zelfs deze reactie is slowpokequote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oh damn.Ik zit op mijn mobiel en dumpert is kut op mobiel dus had niet gekeken. Ziek vies ding wel.
Woowquote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:45 schreef seto het volgende:
[..]
ik heb tenminste geen crush op helplesssss/inloggen/maidenstower
Verkleed je als een Geisha en versier hem. Je ben toch al asian.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:42 schreef seto het volgende:
[..]
jawel
Dit.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 12:10 schreef seto het volgende:
waarom neem je het voor haar op denk je dat je zo in haar slipje komt??
Dat Duitse kapsel doet het het hem. Volgens mij stond hij vroeger ook met zijn gezicht op de Kinder-chocoladerepen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:57 schreef Krabs2.0 het volgende:
Jay Culter lijkt me echt een goed personage als geheim nazi superwapen in zo'n matige sciencefiction b film.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 13:56 schreef Champy het volgende:
http://www.crossfitinvict(...)are-with-kevin-ogar/
Crossfit
quote:As is far too common in our industry – and among seemingly invincible young, high-level athletes – Kevin is uninsured.
BEDANKT JACKIE VOOR HET OPRAKELEN VAN DE PIJN.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:06 schreef JackieBrown het volgende:
http://deshommesetdeschatons.tumblr.com
#genietmomentje@werk
Oh shit sry manquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
BEDANKT JACKIE VOOR HET OPRAKELEN VAN DE PIJN.
Ja, ja. Het is me allemaal net wat te toevallig. Ik post mijn kat hier en diezelfde avond lijkt hij van de aardbodem verdwenen.quote:
Op wie lijkt etha? Channing toch?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:06 schreef JackieBrown het volgende:
http://deshommesetdeschatons.tumblr.com
#genietmomentje@werk
quote:
Zeez ist tot. Warum verstehen du das nicht? Du bist KRANK in deinem kopf!!!!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
jawohl, ich bin ficken zeez bruder
Chris Evans met net wat donkerder haarquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Op wie lijkt etha? Channing toch?
Called itquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:49 schreef McNulty het volgende:
Ich bin verheiratet mit G.R.S. Wir haben viel Spaß zusammen. Nomsayyin'
dass stimmt nichtquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:49 schreef McNulty het volgende:
Ich bin verheiratet mit G.R.S. Wir haben viel Spaß zusammen. Nomsayyin'
Das stimmt, aber Zeez ist nicht eine Person, Zeez ist ein Lebenstil, du Arschlogh. Ich bin ein kranken cunt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:47 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zeez ist tot. Warum verstehen du das nicht? Du bist KRANK in deinem kopf!!!!
Du bist kein gute frau. Du liebst mich nicht. Ich werde eine andere Frau ficken.quote:
Ik heb volgens een Tinder-chick blijkbaar wat weg van Rob Kardashian.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Chris Evans met net wat donkerder haar
hahahah LUCKY YOUU.quote:
Ich wünsche dir viel glückquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Du bist kein gute frau. Du liebst mich nicht. Ich werde eine andere Frau ficken.
Hahaha.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
hahahah LUCKY YOUU.
TJEK YURI DAN
[ afbeelding ]
Danke!quote:
Nee manquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb volgens een Tinder-chick blijkbaar wat weg van Rob Kardashian.Goddamn.
Ja, sinds gisteren.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben je alweer in Amsterdam? Lekker weekje kapot gegaan.
Niet perse slecht als je je facial hair maar beter aanpakt dan die nerdquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb volgens een Tinder-chick blijkbaar wat weg van Rob Kardashian.Goddamn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |