SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Sorry vriend je was gewoon te traagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. chicks worden daar niet warm vanVergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
post pics van je dollo in dat topicquote:Op maandag 13 januari 2014 22:13 schreef Dimachaerus het volgende:
ik krijg meisje aan het posten in sexy en gewaagd ben ik nu baas
lkkr e musicquote:Op maandag 13 januari 2014 22:15 schreef VMSDKR het volgende:
Ik vind dit fucking nice; ben ik nu gay?
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef Montelly het volgende:
GYM mascotte heeft onvoldoende penislengteKan ik begrijpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik word daar niet warm van
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij is er hier tegenover iemand neergestoken of zo lol.
@ 0:37 "dem yugos in the ghetto"quote:
Hahaha.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:31 schreef G.R.S. het volgende:
Hehehe Yes-r. Ik heb godverdomme 15 euro uitgegeven aan zijn album
Rode kool is zo smerig manquote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef Montelly het volgende:
Ok mijn geheimpje
Bulkmeal:
Gesneden reepjes schouderham
2 hardgekookte eitjes
Rode kool
HHHHNNGG #genieten
[ afbeelding ]
Dat is met die badkamer scene ofnie. Best wel lang uit die film. A history of violence is ook een aanrader trouwens.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:34 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
aanrader als je even niks te doen hebt, viggo
[ afbeelding ]
badhuis maar jaquote:Op maandag 13 januari 2014 22:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat is met die badkamer scene ofnie. Best wel lang uit die film. A history of violence is ook een aanrader trouwens.
quote:The tattoos that he wore, according to the New York Daily News, were so realistic that diners in a Russian restaurant in London fell silent out of fear
cripwalk deed ik in mijn wutang fasequote:
Doe stoer dat je die film vandaag heb gezien en ik het al 7 jaar geleden.quote:
iek heb gehord jij turk zijn?quote:Op maandag 13 januari 2014 22:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
cripwalk deed ik in mijn wutang fase
[ afbeelding ]
Maar wu-tang is east coast. Crips zijn westcoast.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
cripwalk deed ik in mijn wutang fase
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ging van rock (ik drumde) naar hardcore/jumpstyle (ik kan nog steeds jumpen), naar hip hop, top 40, house, hip hop, jaren 30-60/hip hop/elektronisch. Hip hop (goeie shit) was er altijd al.
wie zegt dat ik hem vandaag heb gezien? vandaag kijk ik de documentaire waar veel inspiratie voor de film uit is gehaald.............booyaquote:Op maandag 13 januari 2014 22:41 schreef McNulty het volgende:
[..]
Doe stoer dat je die film vandaag heb gezien en ik het al 7 jaar geleden.
quote:
Punk --> Hiphop en RnB --> Electro (voor heel lang) --> indiequote:Op maandag 13 januari 2014 22:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ging van rock (ik drumde) naar hardcore/jumpstyle (ik kan nog steeds jumpen), naar hip hop, top 40, house, hip hop, jaren 30-60/hip hop/elektronisch. Hip hop (goeie shit) was er altijd al.
Get byquote:Op maandag 13 januari 2014 22:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
Punk --> Hiphop en RnB --> Electro (voor heel lang) --> indie
Nu luister ik alles uit dat rijtje, maar voornamelijk indie, electro en punk. Van hiphop idd voornamelijk oude shit.
Broerrrrr jij weisst.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
Punk --> Hiphop en RnB --> Electro (voor heel lang) --> indie
Nu luister ik alles uit dat rijtje, maar voornamelijk indie, electro en punk. Van hiphop idd voornamelijk oude shit.
ik gaf geen fuck, ik was FUBUquote:Op maandag 13 januari 2014 22:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
Maar wu-tang is east coast. Crips zijn westcoast.
quote:
dit is zo kktriest om naar te kijkenquote:
siktir git olumlur amena koyum eseker lanquote:Op maandag 13 januari 2014 22:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
dit is zo kktriest om naar te kijken
ik weetquote:
ik weetquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
siktir git olumlur amena koyum eseker lan
vanaf 1:34 is echt het slechtste nummer wat ik ooit gehoord hebquote:
Die vond ik alleen leuk omdat Chris Brown erin zatquote:
Goeie dansskillsquote:Op maandag 13 januari 2014 23:04 schreef Montelly het volgende:
Jullie zijn echt allemaal faggits, charleston is pas de shit
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand neergestoken dus.
http://www.at5.nl/artikel(...)rjacking-in-zuidoost
wat een verkrachting van origineelquote:Op maandag 13 januari 2014 23:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Goeie dansskills
MMMMM WATCHA SAYY??
Goede buurt manquote:Op maandag 13 januari 2014 23:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iemand neergestoken dus.
http://www.at5.nl/artikel(...)rjacking-in-zuidoost
HEY CB IK ZEG NIET WIE IK BEN MAAR IK HERKEN JE WEL HAHAHA =$quote:Op maandag 13 januari 2014 19:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
niet Zeau kenker mysterieus doen gek, volgens mij was ze in de Melkweg onlangs. Maar besefte pas kk uur later dat zij da was
Is geen geheim, heb het hier vaker gepost. Als je zoals onderstaande vrouw kan dansen mag je me wel komen bezoeken.quote:
Ach, valt allemaal reuze mee (srs).quote:Op maandag 13 januari 2014 23:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
Goede buurt man![]()
Auto's hebben al meer dan een decennia toch zo'n automatisch slot tegen carjacking?
De enige echte Amsterdiggiedammer hindabuilding!quote:Op maandag 13 januari 2014 23:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
HEY CB IK ZEG NIET WIE IK BEN MAAR IK HERKEN JE WEL HAHAHA =$
en later ontken ik het xoxo
P.S. was echt niet tipsy hoowranders kon ik het me wel herinneren :S
[ afbeelding ]
En jij kan danst net zo goed als haar partner?quote:Op maandag 13 januari 2014 23:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is geen geheim, heb het hier vaker gepost. Als je zoals onderstaande vrouw kan dansen mag je me wel komen bezoeken.
https://www.facebook.com/(...)00936&type=2&theater
Ja, dat nummer is idd mooi <3quote:Op maandag 13 januari 2014 23:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
wat een verkrachting van origineel
koptelefoon op, ogen dicht, licht uit en geniet
Elke vrouw zou bij Sara op cursus moeten gaan, VERPLICHT.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is geen geheim, heb het hier vaker gepost. Als je zoals onderstaande vrouw kan dansen mag je me wel komen bezoeken.
echt ogen dicht alles, licht uit, koptelefoon en krijgt echt kippenvelquote:Op maandag 13 januari 2014 23:11 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
En jij kan danst net zo goed als haar partner?
[..]
Ja, dat nummer is idd mooi <3
Uiteraard.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:11 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
En jij kan danst net zo goed als haar partner?
[..]
Ja, dat nummer is idd mooi <3
ps, bijbehorende nummerquote:Op maandag 13 januari 2014 23:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dit nummer bezorgt mij kippenvel.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
echt ogen dicht alles, licht uit, koptelefoon en krijgt echt kippenvel
Ben benieuwd dan.quote:
Thanks kardes.quote:
haal choloro hiernaartoequote:
ja broertje, teleurgesteld allesquote:Op maandag 13 januari 2014 23:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thanks kardes.
Wel een beetje pussy dat ze vanmorgen niet kwam opdagen trouwens.
no hate beide hebben moves maar als die mensen daar niet zouden staan zouden ze elkaar helemaal kapot grinden nomsayin'quote:
Alles loopt zoals het lopen moet mi mang. De goden hebben jou iets anders, wellicht beters te bieden.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
ja broertje, teleurgesteld alleslow streek
Dankje Yuri, ik kan nu rustig slapen😘quote:Op maandag 13 januari 2014 23:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alles loopt zoals het lopen moet mi mang. De goden hebben jou iets anders, wellicht beters te bieden.
Aight, tik hem aan. We hebben dezelfdequote:Op maandag 13 januari 2014 21:52 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb deze badboii:
[ afbeelding ]
Elke dag ff op standje 5mm en deze jongen is weer helemaal het mannetje.
quote:Op maandag 13 januari 2014 23:57 schreef Drinky het volgende:
fanta dat u?
http://forum.bodybuilding(...)ull=1#post1190893291
fanta dat u?
Ga weg man.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Ja Yuri, heb ik is ff mooi geflikt he.![]()
fanta dat u?
ik vraag me af waarom ik al 2 dagen bezig ben dat topic door te lezenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij af waarom ze linkt naar dat nummer.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:08 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik vraag me af waarom ik al 2 dagen bezig ben dat topic door te lezen
Die link gaat naar die post, of zit je mobiel? In ieder geval, ze linkt naar Sjonnie & Anita van The Opposites. The fuck heeft dan met sjonnies te maken dan lol.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:08 schreef Ethanolic het volgende:
Is er een YouTube link? geen zin om 13 pagina's te speuren
Damn, je kunt zoveel pareltjes vinden daar.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:08 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik vraag me af waarom ik al 2 dagen bezig ben dat topic door te lezen
...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:15 schreef Drinky het volgende:
Sup manlet.
In for some ''small'' talk?
Or don't u prefer ''tiny'' conversations?
We can make good eyecontact u know, same height errthing.
Ja, maar waarom, in godsnaam, door dat nummer te posten.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:11 schreef Ethanolic het volgende:
Oh, zo'n gast op pagina 1 had die Nederlandse tjap 'Sjonnie' die 2 jaar geleden meedeed gepost. Waar elke chick hem direct wegdrukte.Fanta moest even uitleggen wat een Sjonnie is denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |