SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Klokov op 13-01-2014 16:00:50 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
door 16000x Vit B12 ADH geloof ik. Plus nog wat kruiden als gember....quote:
Ben je nu nog steeds narig omdat je geen couscous hebt gehad?quote:
Mick Foleyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mick FoleyHell in a Cell 1998, Mick Foley/Mankind vs UndertakerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Bedankt voor de bevestiging dat ik lelijk als hel ben, eindelijk hoef ik mij daar niet meer druk over te maken. Wat een opluchting.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Als een vrouw niet ooit een sletjesfase heeft gehad is ze gewoon lelijk als hel. Simple.
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik ken maar 4 FOK!babes en dat zijn IRpuke, Fanta, G.R.S. en JB +FOK!mama MarMar natuurlijk
Zolang je het juiste merk pindakaas hebt is dit wel mogelijk ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:11 schreef PinkStar het volgende:
Hoi jongens, lurk hier al een tijdje mee
Ik heb een vraagje, kan je nu wel of niet plaatselijk vet verbranden of niet? Zie echt door de bomen het bos niet meer haha
Nee kan nietquote:Op maandag 13 januari 2014 17:11 schreef PinkStar het volgende:
Ik heb een vraagje, kan je nu wel of niet plaatselijk vet verbranden of niet? Zie echt door de bomen het bos niet meer haha
Nee.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:11 schreef PinkStar het volgende:
Jawoor, dat kan.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:11 schreef PinkStar het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja hoor, aansteker voldoet.
quote:Op maandag 13 januari 2014 08:24 schreef IrCute het volgende:
6 months sober + jetlag + weinig gegeten + alcohol = not even once
2 dagen lang liggen kotsen, dikke blackout alles![]()
lkkr erwtensoepje op de gront.Ik dacht ff dat je erwtensoep had overgegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had wel erwtensoep gegetenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:22 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat je erwtensoep had overgegeven
hey weismanquote:Op maandag 13 januari 2014 17:29 schreef Montelly het volgende:
Er zitten hier echt kaolo ratten, wie heeft thefxr gesnitched?
Jij was het, vieze Maoquote:
Je mag in de OP na het organiseren van een topicmeet.quote:
dat zal Tom Platz (oid) geweest zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:36 schreef Weissman het volgende:
Er werd hier laatst zo'n powerlifter gepost met lang blond haar, gigantische benen etc. Geen Rus ofzo Ben z'n naam even kwijt, iemand ?
www.jessevandeveldeisgeenhomo.nlquote:Op maandag 13 januari 2014 17:11 schreef PinkStar het volgende:
Nee, iemand meer van deze tijd. Foto's waren nog vrij recent.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
dat zal Tom Platz (oid) geweest zijn.
Oh...quote:Op maandag 13 januari 2014 17:22 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat je erwtensoep had overgegeven
RaymondKquote:Op maandag 13 januari 2014 17:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, iemand meer van deze tijd. Foto's waren nog vrij recent.
Als je echt een meisje bent kan dat wel. Dima kan je wel vertellen hoe. Ff wachten tot ie weer hier is.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:11 schreef PinkStar het volgende:
Stats: heeft baarmoeder.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je echt een meisje bent kan dat wel. Dima kan je wel vertellen hoe. Ff wachten tot ie weer hier is.
Wat zijn je stats?
ahaha je bent niet alleen neger maar ook chineesquote:Op maandag 13 januari 2014 18:13 schreef McNulty het volgende:
Hey jahr00n, sletje, pic van je Brad Pitt hoofd.
Dit is foto van mij.
[ afbeelding ]
Jij lacht, JB sopt. skkltjequote:Op maandag 13 januari 2014 18:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ahaha je bent niet alleen neger maar ook chinees
haha spleetoog
skkltjequote:Op maandag 13 januari 2014 18:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Haha doe normaal zo doe ik ook ja tog
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
Stats: heeft baarmoeder.
Wat wil je nog meer weten?
Haha op je zelfbedachte schaal waarbij de top eigenlijk niet zo hoog ligt.quote:
Neequote:Op maandag 13 januari 2014 17:11 schreef PinkStar het volgende:
Schaal is waar 1 is Adje en 10 is Jahroon.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Haha op je zelfbedachte schaal waarbij de top eigenlijk niet zo hoog ligt.
gr8quote:
Cakeman?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Haha doe normaal zo doe ik ja tog
10 is CB obviously sjeezquote:Op maandag 13 januari 2014 18:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Schaal is waar 1 is Adje en 10 is Jahroon.
is toch kleine lul schaal waar 10 een micro is?quote:
En jij bent?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
is toch kleine lul schaal waar 10 een micro is?
quote:
quote:
Eindelijk iemand die ik kan verslaan met zwaardvechtenquote:Op maandag 13 januari 2014 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
is toch kleine lul schaal waar 10 een micro is?
meidquote:Op maandag 13 januari 2014 18:54 schreef Ethanolic het volgende:
Ik wil naar de gym. Geen zin om te fietsen, geen zin in drukte.
wijfie tochquote:Op maandag 13 januari 2014 18:54 schreef Ethanolic het volgende:
knuffeltje dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:54 schreef Ethanolic het volgende:
Ga door met deze act; het wordt steeds leuker.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Haha doe normaal zo doe ik ja tog
Ik vertrouw niemand meer hierquote:
vriendje ga gewoon manquote:Op maandag 13 januari 2014 18:54 schreef Ethanolic het volgende:
Pics van je hoofd.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vriendje ga gewoon man
denk aan het shinen in de zomer!!!!!!!!
dat gaat natuurlijk nooit gebeurenquote:Op maandag 13 januari 2014 18:57 schreef McNulty het volgende:
was dat vrouwmensje van jou onlangs in Amsterdam?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eindelijk iemand die ik kan verslaan met zwaardvechten
Ga gewoon faggot.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:54 schreef Ethanolic het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vriendje ga gewoon man
ongetwijfeld, we zijn vaak in damscoquote:Op maandag 13 januari 2014 18:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
was dat vrouwmensje van jou onlangs in Amsterdam?
Hey Barir.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Mijn naam betekent betrouwbaar.
Just saiyan.
ik vind jou meer een geloofquote:Op maandag 13 januari 2014 19:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Just saiyan.
niet Zeau kenker mysterieus doen gek, volgens mij was ze in de Melkweg onlangs. Maar besefte pas kk uur later dat zij da wasquote:Op maandag 13 januari 2014 19:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ongetwijfeld, we zijn vaak in damsco
Genital Reassignment Surgeryquote:Op maandag 13 januari 2014 19:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Just saiyan.
Mijn naam betekent prins.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Just saiyan.
Haha dat kan best jaquote:Op maandag 13 januari 2014 19:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
niet Zeau kenker mysterieus doen gek, volgens mij was ze in de Melkweg onlangs. Maar besefte pas kk uur later dat zij da was
hoi aminaquote:Op maandag 13 januari 2014 19:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Just saiyan.
??/10quote:Op maandag 13 januari 2014 19:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
niet Zeau kenker mysterieus doen gek, volgens mij was ze in de Melkweg onlangs. Maar besefte pas kk uur later dat zij da was
en jij Tjing Chongquote:
Je tante uit Marokko cker. Hiep Hoy.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mijn tante heet ook Amina. Mooie naam.
Oma moest het zijn. Maar nee, uit Bosnië. Vaak hebben Moslims dezelfde namen. Dus Mohammed heb je in Marokko, in Turkije, maar ook in Bosnië en overige Islamistische landen.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:11 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je tante uit Marokko cker. Hiep Hoy.
Tonquote:Op maandag 13 januari 2014 19:12 schreef Champy het volgende:
Whaha mijn naam betekent "de onschatbare"
Overal.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:14 schreef Klokov het volgende:
Waar kan je lekker en goedkoop eten in Amsterdam?
Zuig gwn een piem0l leeg achter centraal.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:14 schreef Klokov het volgende:
wood berry/merryquote:Op maandag 13 januari 2014 19:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is gewoon een Toyota.
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op maandag 13 januari 2014 19:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn naam betekent prins.
Just sayin'
lol, nee.quote:
Friet van Piet?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:14 schreef Klokov het volgende:
Als die auto zwart was zou het op de batmobile lijken.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is gewoon een Toyota.
[ afbeelding ]
Wooow, ik ben mobiel dis better b goodquote:
fokgeheimen gquote:
Zeg niet 'altijd onbereikbaar' bro. Er zijn altijd mogelijkheden.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:16 schreef Drinky het volgende:
[..]
wood berry/merry
Verschil tussen auto's en motoren: mooie, snelle auto's blijven altijd onbereikbaar
Alphaquote:Op maandag 13 januari 2014 19:17 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Mooi!
[..]
lol, nee.
Wil mijn kinderen later Amelle en Alistair noemen. Alpha namen.. in plaats van die bètanamen als Tess, Sem en Jesse
http://www.voornamelijk.n(...)n-tot-met-september/
Dat was zeau niet nodig.quote:
Echt hou je bek jongequote:Op maandag 13 januari 2014 19:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Etha heet Engelbert.Hoe erg haat je je ouders dan.
Belazeraar, nog op je staan wachten ookquote:
Wat is er alpha aan een lelijke tekening?quote:
Ik ook zo, wacht tot 20:00 drukte dan al wat minder, V-halsje in de zomer broertjequote:Op maandag 13 januari 2014 19:25 schreef Ethanolic het volgende:
Ik ga toch maar even sporten. Later fellas
Ik ben naar de copyshop in Rotterdam gegaan!quote:Op maandag 13 januari 2014 19:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Belazeraar, nog op je staan wachten ook
Ja goedzo. Hou hem maar voor de gek. Lekker niet zeggen dat ik couscous van je dijen heb gegeten.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:27 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ben naar de copyshop in Rotterdam gegaan!Ik kan er niets aan doen dat je bij de verkeerde stond
lijkt net echt.quote:
Dat kan ik me niet herinnerenquote:Op maandag 13 januari 2014 19:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ja goedzo. Hou hem maar voor de gek. Lekker niet zeggen dat ik couscous van je dijen heb gegeten.
Geen snackbar o.i.d. maar wel el cheapo? Aanraders?quote:
De jahroon schaal is niet eerlijk voor iedereen die niet jahroon isquote:Op maandag 13 januari 2014 18:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Schaal is waar 1 is Adje en 10 is Jahroon.
[..]
gr8
KIJK DIE KANKERZIEKE PERONEUS LONGUS MANquote:Op maandag 13 januari 2014 19:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat is er alpha aan een lelijke tekening?
Burrito's op de Oude Leliestraat 5. Medium spicey is dodelijk spicey btw.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:32 schreef Klokov het volgende:
[..]
Geen snackbar o.i.d. maar wel el cheapo? Aanraders?
Ik ook nietquote:Op maandag 13 januari 2014 19:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet herinneren![]()
Anyways, morgen beginnen met een nieuw schema. Drie keer per week full body. Elke trainingsdag wordt gefocust op een van de grote drie (benen, borst of rug).
Goed idee?
nja, onbereikbaar niet. Ik bedoel, zou nu gewoon een porsche (997) of lotus elise kunnen aanschaffen zonder te lenen, 2e hands dan wel. Grootste probleem is dat ik voor een Ford Focus al 700 euro per jaar voor alleen WA kwijt ben, en voor de duurdere auto's zou dat 2000 euro zijn. Dat heb ik er niet voor over. Later als ik in het geld zwem sowieso, maar voorlopig nog op elite motoren rondrijdenquote:Op maandag 13 januari 2014 19:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zeg niet 'altijd onbereikbaar' bro. Er zijn altijd mogelijkheden.
Hoe kan dat???? He nattyquote:Op maandag 13 januari 2014 19:39 schreef Montelly het volgende:
Lijkt alsof Jaco vol met pukkels zit..
[ afbeelding ]
komt door alle anabolenquote:Op maandag 13 januari 2014 19:39 schreef Montelly het volgende:
Lijkt alsof Jaco vol met pukkels zit..
[ afbeelding ]
Jij bent een student toch? Hoe kom je aan al dat geld voor motoren en shit.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:38 schreef Drinky het volgende:
[..]
nja, onbereikbaar niet. Ik bedoel, zou nu gewoon een porsche (997) of lotus elise kunnen aanschaffen zonder te lenen, 2e hands dan wel. Grootste probleem is dat ik voor een Ford Focus al 700 euro per jaar voor alleen WA kwijt ben, en voor de duurdere auto's zou dat 2000 euro zijn. Dat heb ik er niet voor over. Later als ik in het geld zwem sowieso, maar voorlopig nog op elite motoren rondrijden
Ga trainen dan.quote:
ik heb nog nooit zoveel mongolen op 1 foto gezienquote:Op maandag 13 januari 2014 19:40 schreef Montelly het volgende:
Links onder RayK??
[ afbeelding ]
Beneden met rode haltertop, mijn studiemaatje![]()
![]()
Ja tog, wij hier op fok zijn veel sickerquote:Op maandag 13 januari 2014 19:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik heb nog nooit zoveel mongolen op 1 foto gezien
Ja die gare yuppennamenquote:Op maandag 13 januari 2014 19:17 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Mooi!
[..]
lol, nee.
Wil mijn kinderen later Amelle en Altaïr noemen. Alpha namen.. in plaats van die bètanamen als Tess, Sem en Jesse
http://www.voornamelijk.n(...)n-tot-met-september/
Gozer in het grijs (eerste van rechts) heeft 10/10 facial aestheticsquote:Op maandag 13 januari 2014 19:40 schreef Montelly het volgende:
Links onder RayK??
[ afbeelding ]
Beneden met rode haltertop, mijn studiemaatje![]()
![]()
EDIT: iemand chick al gespot
ga je vreemd sloot?!quote:Op maandag 13 januari 2014 19:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gozer in het grijs (eerste van rechts) heeft 10/10 facial aesthetics
Yasmin is een mooie naamquote:Op maandag 13 januari 2014 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja die gare yuppennamen
Ik ga mijn dochter Yasmin noemen sowieso als ik die krijg.
Dat is volgens mij https://www.facebook.com/(...)location=friends_tab Gozer heeft wel een goed fysiek, maar op de één of andere manier lijkt zijn gezicht op die van een hongerige Afrikaan.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gozer in het grijs (eerste van rechts) heeft 10/10 facial aesthetics
Als ik een zoon krijg noem ik hem Latinaquote:Op maandag 13 januari 2014 19:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja die gare yuppennamen
Ik ga mijn dochter Yasmin noemen sowieso als ik die krijg.
Hoe heette IrPuke ookal weer?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
IrCute's naam is ook mooi. Zou overwogen mijn dochter zo te noemen. Mijn zoon noem ik denk ik <mijn naam> Jr.
quote:
Moet toch wat he, Nulty?quote:Op maandag 13 januari 2014 14:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Als een vrouw niet ooit een sletjesfase heeft gehad is ze gewoon lelijk als hel. Simple.
Van de zijkant wel ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is volgens mij https://www.facebook.com/(...)location=friends_tab Gozer heeft wel een goed fysiek, maar op de één of andere manier lijkt zijn gezicht op die van een hongerige Afrikaan.
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:48 schreef Montelly het volgende:
[..]
Als ik een zoon krijg noem ik hem Latina
I concur.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:50 schreef VMSDKR het volgende:
Nulty, je bent een goede jongen. Maar je post kkveel poep.
Dit is ONZ, neem het niet al te serieus zou ik zeggen.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:50 schreef VMSDKR het volgende:
Nulty, je bent een goede jongen. Maar je post kkveel poep.
Dat is eigenlijk wat jij nu doet.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit is ONZ, neem het niet al te serieus zou ik zeggen.
Maak maar weer eens een mooie multi-image post met goede billen en shit.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:52 schreef McNulty het volgende:
Voordat ik de Gym had ontdekt postte ik amper wat op fok.
Verstandig met geld omgaan, elke maand wat opzij zetten op een spaarrekening en er vanaf blijven (tenzij ik echt zonder geld kom te zitten). Geen onnodige uitgaves, matigen met uitgaan; 4~5 jaar terug gaf ik op een gemiddelde stapavond 50~75 euro uit, nu houd ik 10 euro als limiet aan aangezien we toch geen entree hoeven te betalen en niet alles voor retail price kopen.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij bent een student toch? Hoe kom je aan al dat geld voor motoren en shit.
[..]
Ga trainen dan.
JULLIETTEquote:Op maandag 13 januari 2014 19:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Weet niet of ik haar naam mag noemen. Staat op haar website lol.
Goeden naam ja.quote:
Werk je?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:53 schreef Drinky het volgende:
[..]
Verstandig met geld omgaan, elke maand wat opzij zetten op een spaarrekening en er vanaf blijven (tenzij ik echt zonder geld kom te zitten). Geen onnodige uitgaves, matigen met uitgaan; 4~5 jaar terug gaf ik op een gemiddelde stapavond 50~75 euro uit, nu houd ik 10 euro als limiet aan aangezien we toch geen entree hoeven te betalen en niet alles voor retail price kopen.
Houd je aan het eind een leuk zakcentje over waar je leuke dingen van kunt doen. Van het gespaarde geld wil ik na mijn bachelor een wereldreis op de motor maken, of thans, zo ver mogelijk proberen te komen. Maar ook dat hangt er vanaf hoeveel ik straks kwijt ben aan mijn minor en stage in het buitenland.
Ooh, of Giulietta.quote:
Ho even, de auto is vernoemd.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ooh, of Giulietta.
Of is het gay om je dochter naar een auto te noemen? Het is tenminste geen Mercedes ofzo
Gaye kleurtjes en shit.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:55 schreef Montelly het volgende:
Deze film roeleert zo hard he.
[ afbeelding ]
porshe-latifa-elephantischa-ferrar-fiat-aquanischaquote:Op maandag 13 januari 2014 19:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ooh, of Giulietta.
Of is het gay om je dochter naar een auto te noemen? Het is tenminste geen Mercedes ofzo
Ah oké. Is dat ook weer opgelostquote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:56 schreef Montelly het volgende:
[..]
porshe-latifa-elephantischa-ferrar-fiat-aquanischa
zoveel strong feels.quote:
Ik begrijp je niet.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
KIJK DIE KANKERZIEKE PERONEUS LONGUS MAN
Ik ging een paar jaar terug naar een meisje toe en toen ik mij aan haar moeder voorstelde moest ik echt bijna fucking hard lachen omdat die moeder Mercedes heet. Had het nog nooit als iemands naam gehoord.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ooh, of Giulietta.
Afstammeling van McNUlty?quote:Op maandag 13 januari 2014 19:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ging een paar jaar terug naar een meisje toe en toen ik mij aan haar moeder voorstelde moest ik echt bijna fucking hard lachen omdat die moeder Mercedes heet. Had het nog nooit gehoord als iemands naam.Zou echt kut geweest zijn.
google is je beste vriendquote:
Fuark yu brah.quote:
Yuri date geen chocolate bunnies. #fakestoryquote:
Vind ik ook. Zoon geen idee nog, Jeff ofzo. Nee notsrs niet over nagedacht.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Yasmin is een mooie naamEn een zoon?
kk homoquote:Op maandag 13 januari 2014 19:59 schreef Ethanolic het volgende:
Ok ik ben direct omgekeerd, was zó druk dat er werkelijk NIETS vrij was. Ik beloof jullie dat ik morgenmiddag direct na mijn werk kankerziek ga buffelen. Don't lose faith brahs, I will make it.
Haha ik kende een meisje die heet Mercedus, met een uquote:Op maandag 13 januari 2014 19:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ging een paar jaar terug naar een meisje toe en toen ik mij aan haar moeder voorstelde moest ik echt bijna fucking hard lachen omdat die moeder Mercedes heet. Had het nog nooit als iemands naam gehoord.Zou echt kut geweest zijn.
part-time, heb aanvullende beurs dus daar kan ik het meeste wel uit halen.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Werk je?
Mooi doel man. Pls doe het.
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ging een paar jaar terug naar een meisje toe en toen ik mij aan haar moeder voorstelde moest ik echt bijna fucking hard lachen omdat die moeder Mercedes heet. Had het nog nooit als iemands naam gehoord.Zou echt kut geweest zijn.
babynames.comquote:Op maandag 13 januari 2014 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vind ik ook. Zoon geen idee nog, Jeff ofzo. Nee notsrs niet over nagedacht.
Hahah je moet er zijn om er een te herkennen. Ofnie Etha en Etha.quote:
lol ga dan bij de bankjes patrouilleren als er 1 vrij is direct zittenquote:Op maandag 13 januari 2014 19:59 schreef Ethanolic het volgende:
Ok ik ben direct omgekeerd, was zó druk dat er werkelijk NIETS vrij was. Ik beloof jullie dat ik morgenmiddag direct na mijn werk kankerziek ga buffelen. Don't lose faith brahs, I will make it.
zo hadden wij een dude die zich ging rukken op een msn plaatje van een fake account van een medeklasgenoot lol ol die is de rest van de jaren blijvend gepestquote:Op maandag 13 januari 2014 20:04 schreef Ethanolic het volgende:
Mercedes was op mijn middelbare school het meisje dat zich op MSN vingerde voor de cam terwijl ze ziek thuis zatdeed ze voor een vriend van me, zat toen naast hem in het computerlokaal.
![]()
Ze gebruikte een potlood. 14 jaar btw
Keer een meisje in de klas gehad die Lava heette.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Kwam een keer een meisje tegen die Jihad heette. Heeft opzich ook wel iets. Moet het wel een 10/10 arab chick zijn.
Lol, was ze ook heet? Nomsayin'quote:Op maandag 13 januari 2014 20:06 schreef McNulty het volgende:
[..]
Keer een meisje in de klas gehad die Lava heette.
[ afbeelding ]
Inderdaad man. Sindsdien zou ik enkel nog beetje mokka overwegen, die was iets te choco.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:59 schreef McNulty het volgende:
[..]
Yuri date geen chocolate bunnies. #fakestory
Etha Engelbert Hendrikus, teleurstelling na teleurstelling. De faggot in jou groeit met de dag. Gisteren hoorde ik dat je ging samenwonen en vandaag hoor ik dat je niet bent gaan gymmen. Het is zeer triest en de tranen worden met gedroogde kipfilets van mijn gezicht geveegd.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:59 schreef Ethanolic het volgende:
Gewoon max stufi pakken yolo.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
part-time, heb aanvullende beurs dus daar kan ik het meeste wel uit halen.
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Kwam een keer een meisje tegen die Jihad heette. Heeft opzich ook wel iets. Moet het wel een 10/10 arab chick zijn.
Waarom zou ik die onzin willen googlenquote:
Die garp maakte ik ook.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol, was ze ook heet? Nomsayin'
Nu op uitwisseling wel extra stufi maar dat is 300 euro p/m tegen 0,81% rente, gratis geld dusquote:Op maandag 13 januari 2014 20:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Inderdaad man. Sindsdien zou ik enkel nog beetje mokka overwegen, die was iets te choco.
[..]
Etha Engelbert Hendrikus, teleurstelling na teleurstelling. De faggot in jou groeit met de dag. Gisteren hoorde ik dat je ging samenwonen en vandaag hoor ik dat je niet bent gaan gymmen. Het is zeer triest en de tranen worden met gedroogde kipfilets van mijn gezicht geveegd.
rip
[..]
Gewoon max stufi pakken yolo.
[..]
Totdat je het moet terugbetalen.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nu op uitwisseling wel extra stufi maar dat is 300 euro p/m tegen 0,81% rente, gratis geld dus
Erasmus Beurs ook ff erbij gepakt?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nu op uitwisseling wel extra stufi maar dat is 300 euro p/m tegen 0,81% rente, gratis geld dus
Ja vind ik ook, moet ze er wel zo uit zienquote:Op maandag 13 januari 2014 20:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
Die garp maakte ik ook.![]()
Jihad klinkt wel lekker trouwens. Ze moet haar naam wel waar kunnen maken in de slaapkamer dan he. nomsayyyin''''
Sorry Wladimir, er stonden letterlijk 3 mensen op het squatrek te wachten. Ik heb er uberhaupt bij deze gym nog nooit iemand anders gezienquote:Op maandag 13 januari 2014 20:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Etha Engelbert Hendrikus, teleurstelling na teleurstelling. De faggot in jou groeit met de dag. Gisteren hoorde ik dat je ging samenwonen en vandaag hoor ik dat je niet bent gaan gymmen. Het is zeer triest en de tranen worden met gedroogde kipfilets van mijn gezicht geveegd.
rip
Of Je haalt gewoon je diploma.quote:
220 euro per maand, OV vergoeding van 100 euro in de maand terwijl ik hier maar 13 euro p/m voor OV betaal (trein, tram, metro, bus binnen Boedapest).quote:
Inflatie is alsnog hoger dan de rente, dit is dan ook de enige lening die ik verantwoord vind, en het terugbetalen van 1500 euro gaat echt geen problemen opleveren.quote:
Haha, no biggie mi mang, ik ouwehoer maar wat. Maandag squat day bij jou?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Sorry Wladimir, er stonden letterlijk 3 mensen op het squatrek te wachten. Ik heb er uberhaupt bij deze gym nog nooit iemand anders gezienDirect mijn abo opgezegd, ik ga die pompz zetten in Haarlem tok.
Je weet het verschil niet tussen lenen en een basisbeurs (met eventueel aanvullende beurs)?quote:
houd dan op met verkondigen dat je het niet snapt en heb er gewoon vrede mee.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom zou ik die onzin willen googlen
Idd, depressief kun je altijd nog worden.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:19 schreef Drinky het volgende:
[..]
220 euro per maand, OV vergoeding van 100 euro in de maand terwijl ik hier maar 13 euro p/m voor OV betaal (trein, tram, metro, bus binnen Boedapest).
Maar houd er weinig van over aan het einde van de maand, elke dag 2x uit eten, paar keer in de week feesten, tripjes alles.
Gewoon lekker genieten toch
[..]
Inflatie is alsnog hoger dan de rente, dit is dan ook de enige lening die ik verantwoord vind, en het terugbetalen van 1500 euro gaat echt geen problemen opleveren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb je bij voorbaat verloren dan.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hey ik zoek beef met je. Jouw maleisische nicht versus mijn Nick Wooster.
[ afbeelding ]
Dankje, nu heb ik trek in makreel.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:27 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom heeft hij 2 makrelen in z'n borstzakje?
Zit JB per ongeluk op de verkeerde account ofzo? Man man man wat een geklaag.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dankje, nu heb ik trek in makreel.
Swag One Hunnit.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:24 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat heb je bij voorbaat verloren dan.
[ afbeelding ]
Ik hoef me al een antal jaar niet druk te maken of de stufi voor of na.het weekend gestort wordt. Vroeger, in mijn tijd was dat allemaal andersquote:Op maandag 13 januari 2014 20:21 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je weet het verschil niet tussen lenen en een basisbeurs (met eventueel aanvullende beurs)?
quote:Op maandag 13 januari 2014 20:22 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Idd, depressief kun je altijd nog worden.Het enige waar ik depressief van word is het internet hier. Kan 9 van de 10 keer niet eens fatsoenlijk een webpagina openen, 3G is sneller dan wat wij thuis hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 2 weken terug in NL:
brb niet elke dag meer uit eten
brb geen steak meer bijna elke dag
brb OV wat niet werkt
brb niet niet na het stappen pizza voor 80 cent
brb 3 euro voor 0,25L bier waarvan de helft schuim is
brb iedereen die verstaat wat je zegt
brb gym in NL is minder chill dan in Budapest
brb geen pizza meer bestellen voor 3 euro
brb meer betalen voor een kleiner huis in een dorp ipv midden in het centrum![]()
brb Nederlandse chicks
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Ga Lekker naar CRE als je zo nodig tekeningetjes wil postenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
houd dan op met verkondigen dat je het niet snapt en heb er gewoon vrede mee.
I see daarom sloeg je opmerking als een tang op een knorretje.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik hoef me al een antal jaar niet druk te maken of de stufi voor of na.het weekend gestort wordt. Vroeger, in mijn tijd was dat allemaal anders
Nee man, makreel is gewoon makaolo lekker.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Zit JB per ongeluk op de verkeerde account ofzo? Man man man wat een geklaag.
Deze man weet. Ik haal graag zoute haring bij zo'n zaakje waar ze het ter plekke nog klaarmaken. Gruwelijk lekker.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee man, makreel is gewoon makaolo lekker.
aawwquote:Op maandag 13 januari 2014 20:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Het enige waar ik depressief van word is het internet hier. Kan 9 van de 10 keer niet eens fatsoenlijk een webpagina openen, 3G is sneller dan wat wij thuis hebben.
brb OV wat niet werkt
brb meer betalen voor een kleiner huis in een dorp ipv midden in het centrum![]()
brb Nederlandse chicks
Budapest is zo awesome idd. Moet eigenlijk gewoon emigreren.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Het enige waar ik depressief van word is het internet hier. Kan 9 van de 10 keer niet eens fatsoenlijk een webpagina openen, 3G is sneller dan wat wij thuis hebben.
brb OV wat niet werkt
brb Nederlandse chicks
Zo true, met uitjes. Zo'n augurkje vind ik echt kapot smerig tho.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:36 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Deze man weet. Ik haal graag zoute haring bij zo'n zaakje waar ze het ter plekke nog klaarmaken. Gruwelijk lekker.
Excuses, ik kan niet alles meer bijhouden, maar gelukkig kan ik.zelfs hier nog bijleren.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
I see daarom sloeg je opmerking als een tang op een knorretje.
Ik eet ook alleen met uitjes, geen augurken nee. En je weet toch dat als het lang en glad is ik het sowieso in één keer in m'n keel laat glijden.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zo true, met uitjes. Zo'n augurkje vind ik echt kapot smerig tho.
Heerlijk, zoveel vet en eiwit in 1 klein visjeIk at dat echt al als 4 jarig jochie.
Ik hoop voor je dat je het niet laat snijden, maar gewoon je keel laat inglijden?![]()
Ik kan niet ontkennen dat ik lichtelijk opgewonden raak van deze praat.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik eet ook alleen met uitjes, geen augurken nee. En je weet toch dat als het lang en glad is ik het sowieso in één keer in m'n keel laat glijden.
Heb binnenkort een sexy fotoshoot, zal je op de hoogte houden via via.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:44 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat ik lichtelijk opgewonden raak van deze praat.![]()
![]()
Ik ga sws niet in nederland blijven wonen, maar in Budapest moet je ook wel minimaal een kleine 1500 euro netto per maand verdienen wil je goed kunnen leven. Gemiddeld inkomen ligt hier rond de 450 euro p/m en die mensen hebben het echt niet zo goed als ons studentenquote:Op maandag 13 januari 2014 20:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Budapest is zo awesome idd. Moet eigenlijk gewoon emigreren.
Ja dat sowieso, ticket retour is 25 euro ofzo, kan af en toe wel een weekendje gaan feesten of chillen.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:38 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
aaww![]()
Je kunt na je studie altijd terug gaan
Whut? Waar?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:52 schreef Drinky het volgende:
Ja dat sowieso, ticket retour is 25 euro ofzo,
wizz air. Mijn ticket terug kost 12,50 zonder koffers en met kleine rugtas. Grote rugtas + 32kg koffer erbij maakt het 45 euro, nog steeds geen geld.quote:
Fuck. Ik moet echt een weekje doen, ASAP.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:58 schreef Drinky het volgende:
[..]
wizz air. Mijn ticket terug kost 12,50 zonder koffers en met kleine rugtas. Grote rugtas + 32kg koffer erbij maakt het 45 euro, nog steeds geen geld.
Bevestigingquote:Op maandag 13 januari 2014 14:49 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Universeel maatje. Kijk bijvoorbeeld alleen al naar de filmindustrie gericht op vrouwen.
Een gemiddelde grey's anatomy gaat over kanker, aids, dood, onmogelijke liefde, scheidingen etc.
WTF?
Vrouwen diggen drama. De low's maken de high's nog mooier voor ze.
Mannen hebben die shit niet nodig.
Mannen[ afbeelding ]
potver jij bent stoerquote:Op maandag 13 januari 2014 20:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga Lekker naar CRE als je zo nodig tekeningetjes wil posten
Komen wel wat pornosterren vandaan, en de vrouwen kleden zich echt lekker en hebben ook het lichaam ervoor. Geen panterprint muffintops tenzij zigeunersquote:Op maandag 13 januari 2014 21:03 schreef Ethanolic het volgende:
Budapest is toch ook zo'n echte pornostad?
Alleen maar femlets met nèt iets te groot uitgevallen borsten.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:08 schreef Drinky het volgende:
[..]
Komen wel wat pornosterren vandaan, en de vrouwen kleden zich echt lekker en hebben ook het lichaam ervoor. Geen panterprint muffintops tenzij zigeuners.
Drama in gtst.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wel ja? Ik heb geen flauw idee wat hier staat namelijk.
nee man, perfect size, alle verhoudingen kloppen, legs, ass.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Alleen maar femlets met nèt iets te groot uitgevallen borsten.
Op welke plekken kan je daar voor een redelijke plijs overnachten?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:13 schreef Drinky het volgende:
nee man, perfect size, alle verhoudingen kloppen, legs, ass.
Wel logisch, als je niet rijk bent moet je gewoon gaan golddiggen als je hier goed wil leven, zijn hier echt veel golddiggers
Die barvrouwen op sziget.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
nee man, perfect size, alle verhoudingen kloppen, legs, ass.
Wel logisch, als je niet rijk bent moet je gewoon gaan golddiggen als je hier goed wil leven, zijn hier echt veel golddiggers
youth hostels voor ongeveer 8~15 euro per nacht.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:15 schreef McNulty het volgende:
[..]
Op welke plekken kan je daar voor een redelijke plijs overnachten?
Hou zijn zakgeld gwn in.quote:
Yolo braddaquote:Op maandag 13 januari 2014 21:18 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Die barvrouwen op sziget.![]()
Ben al vluchten en hostels aan het checken as we speak![]()
Yolo tog?
Wat is een goede locatie? Zou niet in een dode buurt wille chille jwz.quote:
Ik vang je wel op hoor. Nomsayyyin'quote:Op maandag 13 januari 2014 21:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kan niet dan krijg ik geen seks meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
District V, VI, VII en VIII op sommige plekken (zit nu zelf in VIII maar goede wijk).quote:Op maandag 13 januari 2014 21:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat is een goede locatie? Zou niet in een dode buurt wille chille jwz.
Doet me denken aan Banlieue 13 (2004) - IMDb Goede film.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
District V, VI, VII en VIII op sommige plekken (zit nu zelf in VIII maar goede wijk).
In VII zitten een paar goedkope hostels dacht ik.
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:26 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik vang je wel op hoor. Nomsayyyin'Obsessed much?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij elke post die jij doet gaat mijn stalkeralarm af
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Heb ik ook altijd, gewoon opeten.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Allemaal plasjes in mijn vanochtend aangebroken kwark...
quote:Op maandag 13 januari 2014 21:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
bby post pls je mooie delicate lichaam ik wil mijn sok volspuite
Ja proeft ook niet minder ofzo (voor zover dat mogelijk isquote:Op maandag 13 januari 2014 21:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd, gewoon opeten.
Ik wil JB niet hoor. G.R.S. ander verhaal.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Obsessed much?
Bij elke post die jij doet gaat mijn stalkeralarm af
Dat zegt iedereen in de friendzone.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik wil JB niet hoor. G.R.S. ander verhaal.
k brah.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen in de friendzone.
Ik heb ook een nieuw scheer-/trimapparaat, voor kerst gehad van mijn ouders. Incl lichaamstrimmerquote:Op maandag 13 januari 2014 21:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Nieuwe baardtrimmer brengt nieuwe problemen met zich mee. 0.4 of 0.6 mm... furst weurld problems.
hangt van je facial complexion, skin tan en baardgroei af.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Nieuwe baardtrimmer brengt nieuwe problemen met zich mee. 0.4 of 0.6 mm... furst weurld problems.
Knappe jongen die het verschil ziet met het blote oog tussen 0.4 mm en 0.6 mmquote:Op maandag 13 januari 2014 21:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wou eerst ook alles in een Philips multigroom. Was uitverkocht. NU een met een kek laserlampje om strakke lijnen te maken, net als al die guido turken!quote:Op maandag 13 januari 2014 21:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb ook een nieuw scheer-/trimapparaat, voor kerst gehad van mijn ouders. Incl lichaamstrimmerGeweldig ding.
Njah kan niet te lang hebben ivm mijn werk en helemaal glad wil ik sowieso niet...quote:Op maandag 13 januari 2014 21:47 schreef Drinky het volgende:
[..]
hangt van je facial complexion, skin tan en baardgroei af.
Ik doe tegenwoordig 0mm met trimmer en hals met scheermesje. Met weekbaardje zie ik er het slechtst uit
True, daarom 0.4.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Knappe jongen die het verschil ziet met het blote oog tussen 0.4 mm en 0.6 mm
Die van mij gaat maar tot 5mm. Fucking hinderlijk.quote:Op maandag 13 januari 2014 21:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Maar jij hebt toch zo'n vies vlasbaardje?quote:Op maandag 13 januari 2014 21:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die van mij gaat maar tot 5mm. Fucking hinderlijk.
Strakke lijnen gewoon klassiek scheermesquote:Op maandag 13 januari 2014 21:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Wou eerst ook alles in een Philips multigroom. Was uitverkocht. NU een met een kek laserlampje om strakke lijnen te maken, net als al die guido turken!
[..]
Njah kan niet te lang hebben ivm mijn werk en helemaal glad wil ik sowieso niet...
[..]
True, daarom 0.4.
Mijn scheermachine krijgt mijn face nooit helemaal glad, echt zeer korte stoppels. Voor helemaal babysmooth moet ik mijn Double edged razor gebruiken maar dat is weer te smoothquote:Op maandag 13 januari 2014 21:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Wou eerst ook alles in een Philips multigroom. Was uitverkocht. NU een met een kek laserlampje om strakke lijnen te maken, net als al die guido turken!
[..]
Njah kan niet te lang hebben ivm mijn werk en helemaal glad wil ik sowieso niet...
[..]
True, daarom 0.4.
weeniemanquote:Op maandag 13 januari 2014 21:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch zo'n vies vlasbaardje?
forget about me bbabyquote:Op maandag 13 januari 2014 21:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik wil JB niet hoor. G.R.S. ander verhaal.
idd beter gewoon neckbeard doen.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:00 schreef JackieBrown het volgende:
Tutjes met jullie trimmers en mm anxieties
Van zijn FB; hnnng rechts:quote:Op maandag 13 januari 2014 21:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
https://www.facebook.com/(...)5599639?stream_ref=1
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Van zijn FB; hnnng rechts:datessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:05 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Van zijn FB; hnnng rechts:HHHNNGGGG rechtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
wow jouw foboquote:Op maandag 13 januari 2014 22:13 schreef Montelly het volgende:
ik ga topic kapen, tis dat jullie het weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |