SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehehequote:Op maandag 13 januari 2014 02:05 schreef Sapstengel het volgende:
Net even 3x double cheeseburger gehaald, kom ik thuis zit er 3x triple in
jaloerziequote:Op maandag 13 januari 2014 02:05 schreef Sapstengel het volgende:
Tering Drinky, jij ligt sowieso huilend in de foetushouding met deze muziek.quote:
You lucky SOBquote:Op maandag 13 januari 2014 02:05 schreef Sapstengel het volgende:
LOLquote:Op zondag 12 januari 2014 16:52 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Als het op zondag al zo druk is, ga dan niet op maandagavond.
quote:Op maandag 13 januari 2014 07:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
You lucky SOB
Ik werd zaterdag om 11:00 wakker. Normaal om een uur of 7:00 dus liep zwaar achter gelijk. Kon bijna m'n bed niet uitkomen van de ondervoeding op dat moment, en dacht fuck it, ging ff de hell out off the Mac D bestellen.
Ben & Jerry's is dan ook vies lekker.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Etha, ik had vorige week trouwens Strawberry Cheesecake namaak bij de LIDL gekocht. Kwam bij lange na niet in de buurt van de overheerlijke B&J smaaksensatie. Heb gisteren deze gekocht: http://www.benjerry.nl/smaken/onze-smaken#product_id=1004 Best lekker, maar ik had verwacht dat die beter zou zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 13 januari 2014 08:24 schreef IrCute het volgende:
6 months sober + jetlag + weinig gegeten + alcohol = not even once
2 dagen lang liggen kotsen, dikke blackout alles![]()
lkkr erwtensoepje op de gront.CUTESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Not Alcohol Not.![]()
Ben je er voorlopig weer van genezen zullen we maar zeggen![]()
Nog nooit moeten kotsen van de alcohol, dus een goed leermomentjequote:Op maandag 13 januari 2014 08:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
CUTE
Not Alcohol Not.![]()
Ben je er voorlopig weer van genezen zullen we maar zeggen![]()
lkkr erwtensoepje op de gront.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
lkkr erwtensoepje op de gront.Kanker viezSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
"Heey vriend, moet je eens ff luisteren. Curlen doe je maar op de daarvoor bestemde plekken, niet in het squatrack." Maakt me geen fuck uit, al zijn ze paars.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Blijkbaar wel dus, zo lang ze gew betalen ze hebben evenveel rechten als mij
[..]
De paar keer dat ik iemand aansprak kreeg ik een chagrijnig antwoord terug. Die was aan het curlen op de incline bench.Geen zin meer in. Het is de goedkoopste gym van Rotterdam Zuid. Ik ben al blij als die gene die ik aanspreek NL verstaat. Laat staan daadwerkelijk luisteren en een fatsoenlijk antwoord terug geven.
[..]
[..]
Het was na m'n training toen ik wegging, niet tijdens het trainen
[..]
Waarom zou je ook?
Ze hebben toevallig wel recent nog geinvesteerd door alle loopbanden te vervangen door een luxer model met tv-scherm en Ipod aansluiting
Chicks zijn overal makkelijk. Daar heb je echt geen studentes voor ndoig. Hell, hoe ouder ze worden hoe makkelijker ze zijn.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hoe was stappen in Grun?? Nog chicks kunnen regelen daarchicks zijn in Grun uber makkelijk, studentes hé
Waarheid.quote:Op zondag 12 januari 2014 17:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Alle chicks zijn makkelijk... voor de juiste man.
Had je ook zo'n strak broekje?quote:Op zondag 12 januari 2014 18:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Van die kleine basketballetjes man. Had ik ook toen ik klein was, met zo'n mini-net en shit.
Moet er nog aan beginnenquote:Op zondag 12 januari 2014 18:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
13 april weer Mad Men trouwens. Ik weet dat hier ook wat volgers zitten.
Ziet er goed uit, althans voor zover ik het zo snel kon zien hier op 't werkquote:Op zondag 12 januari 2014 18:30 schreef Montelly het volgende:
Boys ik heb uistekende locatie voor gymmeet.
http://www.whites.nl/
Amputerenquote:Op zondag 12 januari 2014 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op aanraden van mijn grote vriend en held Klokov ben ik gaan squatten.
Ik heb nu echter wel behoorlijk spierpijn in mijn quads.
Hoe verhelp ik dit?
Net zoals dat kacheltje toch om de verbranding lekker op gang te houden.quote:
Je gaat die shit toch niet van een beeldscherm lezen? Geef mij maar gewoon een fatsoenlijk ingebonden stuk ipv een pdfje op een scherm.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:15 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat een scriptie nog steeds op papier ingeleverd moet worden?
Of zo'n machientje zoals deze baasquote:
Hole in 1 zekerquote:Op zondag 12 januari 2014 19:57 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Iemand postte ooit in KPD een topic met als TT "ik ging golfen..." (oid). En ik klikte
Volgens mij krijg jij daar bulkkorting of niet?quote:Op zondag 12 januari 2014 20:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha.
Ik heb volgens mij laatst alweer om toegang gevraagd, maar nog steeds niks.
[..]
Thuisbezorgd.nl man. Gewoon simpele shit bestellen, vaak kun je bij zowat elk restaurant een bak bestellen.
Haarlemquote:
Nee dat is wel lekker voor je icm met een sloot alcoholquote:
emoji? Zijn dat speciale vierkantjes ofzo?quote:Op zondag 12 januari 2014 21:57 schreef Montelly het volgende:
Jongens we kunnen emoji posten 🙊🙊🙉👃👀💤💨👃😫😂😥😷😩😡😅🌘🌖🌝🐣🐝🐦🐦🐔🐟🐠🐄🐱🐭🐶🐺🐨💺🚀🎡🗻🗽🗽🚃🚋🚋🚆🚅🚌⛽🔰🚜🚒🗿🚸📵🚫🆘♍♋
Dat je je zo laat bestelenquote:Op zondag 12 januari 2014 22:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Niet nodig, valt allemaal wel mee zit gewoon onder de Balkenendenorm
Zal t vast goed doen op ranjapartysquote:Op zondag 12 januari 2014 22:23 schreef VMSDKR het volgende:
Keurige remix van Animals trouwens; Melbourne bounce muthafuckaz:
Chill vriend, lekker laten kletsen.quote:Op zondag 12 januari 2014 22:37 schreef Drinky het volgende:
Ondanks dat ik normaal gesproken niet aan goede voornemens doe zit ik er sterk aan te denken iedereen die mij vraagt waarom ik water of light drankjes drink even hard te meppen.
Altijd dat van "stel je niet zo aan, gewoon drinken" en dan mij vragen waarom hun cut niet werkt terwijl ze zo weinig eten maar wel 2 liter vruchtensap drinken.
"Ja maar dat is toch gezond?"
Srs, echt roidrage hier [ afbeelding ]
Lol wtf heb je gare ouders dat ze je naar zo'n school sturenquote:Op zondag 12 januari 2014 22:54 schreef Drinky het volgende:
lol
KLB / Neger andersom
wat
KLB / Eelt op je hand
KLB / Cancer rokers! [PAINT]
En deze, toen iemand mijn topic doorstuurde naar GS en ik bijna van school gestuurd werd
KLB / Hypocriete pauperschool
[ afbeelding ]
Gewoon gaan, jonge meisjes laten soppenquote:Op zondag 12 januari 2014 23:46 schreef Dimachaerus het volgende:
mensen neefje van 17 nodigt me uit voor strandvakantie zomer
maar dan kom ik tussen mensen van 17-18 jaar
zal ik gaan ? ? ik ben dan 24 en hij 18
ben nog nooit zonder ouders of alleen op vakantie geweest
Doe je ook shake only dieet net zoals de streetsoldier?quote:Op maandag 13 januari 2014 00:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja zeker spuitje gaat komen
maar ik las van straatsoldaat je moet minimaal 3 jaar trainen ik zit nu pas op 8-9 maanden
ik moet dus nog ff wat jaartjes natty buffelen
dit is mijn streef
[ afbeelding ]
Word je er voor betaald?quote:Op maandag 13 januari 2014 00:43 schreef Drinky het volgende:
Anders laat je even in een volle club je Dslr op de grond tyfen
3 tripple cheeseburgers. Daar kan een gemiddelde afrikaan een week op terenquote:Op maandag 13 januari 2014 02:05 schreef Sapstengel het volgende:
Lekkere plaatquote:
Zusje van RaymondK?quote:
McD als ontbijtquote:Op maandag 13 januari 2014 07:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
You lucky SOB
Ik werd zaterdag om 11:00 wakker. Normaal om een uur of 7:00 dus liAep zwaar achter gelijk. Kon bijna m'n bed niet uitkomen van de ondervoeding op dat moment, en dacht fuck it, ging ff de hell out off the Mac D bestellen.
Thuis alles naar binnen gestuffed, en toen was het opeens tijd om te gymmen, want zaterdags gaan ze eerder dicht.
Met een afgetopte maag gymmen is zo kut lol. Zweet spoot er aan alle kanten uit
[..]
LOL
Moet je eens op zondagochtend gaan. Allemaal oude wijfen en oude lullen.
Loop je daar tussen. Als blikken konden doden was ik al 86x dood geweest
lkkr erwtensoepje op de gront.LekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Ok.quote:Op maandag 13 januari 2014 09:00 schreef fathank het volgende:
[..]
"Heey vriend, moet je eens ff luisteren. Curlen doe je maar op de daarvoor bestemde plekken, niet in het squatrack." Maakt me geen fuck uit, al zijn ze paars.
[..]
Chicks zijn overal makkelijk. Daar heb je echt geen studentes voor ndoig. Hell, hoe ouder ze worden hoe makkelijker ze zijn.
[..]
Waarheid.
[..]
Had je ook zo'n strak broekje?
[..]
Moet er nog aan beginnen
[..]
Ziet er goed uit, althans voor zover ik het zo snel kon zien hier op 't werk
[..]
Amputeren
[..]
Net zoals dat kacheltje toch om de verbranding lekker op gang te houden.
[..]
Je gaat die shit toch niet van een beeldscherm lezen? Geef mij maar gewoon een fatsoenlijk ingebonden stuk ipv een pdfje op een scherm.
[..]
Of zo'n machientje zoals deze baas
[..]
Hole in 1 zeker
[..]
Volgens mij krijg jij daar bulkkorting of niet?
[..]
Haarlem
[..]
Nee dat is wel lekker voor je icm met een sloot alcohol![]()
Alhoewel ik ook wel eens 2x 400mg dropte met een harde kater.
[..]
emoji? Zijn dat speciale vierkantjes ofzo?
[..]
Dat je je zo laat bestelen
[..]
Zal t vast goed doen op ranjapartys
[..]
Chill vriend, lekker laten kletsen.
[..]
Lol wtf heb je gare ouders dat ze je naar zo'n school sturen
[..]
Gewoon gaan, jonge meisjes laten soppen
[..]
Doe je ook shake only dieet net zoals de streetsoldier?
[..]
Word je er voor betaald?
[..]
3 tripple cheeseburgers. Daar kan een gemiddelde afrikaan een week op teren
[..]
Lekkere plaat
[..]
Zusje van RaymondK?
[..]
McD als ontbijt. Vind je het gek dat ze je een ballonnetje noemen
![]()
![]()
[..]
Lekker.
quote:Op maandag 13 januari 2014 09:00 schreef fathank het volgende:
[..]
"Heey vriend, moet je eens ff luisteren. Curlen doe je maar op de daarvoor bestemde plekken, niet in het squatrack." Maakt me geen fuck uit, al zijn ze paars.
[..]
Chicks zijn overal makkelijk. Daar heb je echt geen studentes voor ndoig. Hell, hoe ouder ze worden hoe makkelijker ze zijn.
[..]
Waarheid.
[..]
Had je ook zo'n strak broekje?
[..]
Moet er nog aan beginnen
[..]
Ziet er goed uit, althans voor zover ik het zo snel kon zien hier op 't werk
[..]
Amputeren
[..]
Net zoals dat kacheltje toch om de verbranding lekker op gang te houden.
[..]
Je gaat die shit toch niet van een beeldscherm lezen? Geef mij maar gewoon een fatsoenlijk ingebonden stuk ipv een pdfje op een scherm.
[..]
Of zo'n machientje zoals deze baas
[..]
Hole in 1 zeker
[..]
Volgens mij krijg jij daar bulkkorting of niet?
[..]
Haarlem
[..]
Nee dat is wel lekker voor je icm met een sloot alcohol![]()
Alhoewel ik ook wel eens 2x 400mg dropte met een harde kater.
[..]
emoji? Zijn dat speciale vierkantjes ofzo?
[..]
Dat je je zo laat bestelen
[..]
Zal t vast goed doen op ranjapartys
[..]
Chill vriend, lekker laten kletsen.
[..]
Lol wtf heb je gare ouders dat ze je naar zo'n school sturen
[..]
Gewoon gaan, jonge meisjes laten soppen
[..]
Doe je ook shake only dieet net zoals de streetsoldier?
[..]
Word je er voor betaald?
[..]
3 tripple cheeseburgers. Daar kan een gemiddelde afrikaan een week op teren
[..]
Lekkere plaat
[..]
Zusje van RaymondK?
[..]
McD als ontbijt. Vind je het gek dat ze je een ballonnetje noemen
![]()
![]()