SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Klokov op 13-01-2014 16:00:50 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
door 16000x Vit B12 ADH geloof ik. Plus nog wat kruiden als gember....quote:
Ben je nu nog steeds narig omdat je geen couscous hebt gehad?quote:
Mick Foleyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 januari 2014 16:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mick FoleyHell in a Cell 1998, Mick Foley/Mankind vs UndertakerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Bedankt voor de bevestiging dat ik lelijk als hel ben, eindelijk hoef ik mij daar niet meer druk over te maken. Wat een opluchting.quote:Op maandag 13 januari 2014 14:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Als een vrouw niet ooit een sletjesfase heeft gehad is ze gewoon lelijk als hel. Simple.
quote:Op maandag 13 januari 2014 15:06 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik ken maar 4 FOK!babes en dat zijn IRpuke, Fanta, G.R.S. en JB +FOK!mama MarMar natuurlijk
Zolang je het juiste merk pindakaas hebt is dit wel mogelijk ja.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:11 schreef PinkStar het volgende:
Hoi jongens, lurk hier al een tijdje mee
Ik heb een vraagje, kan je nu wel of niet plaatselijk vet verbranden of niet? Zie echt door de bomen het bos niet meer haha
Nee kan nietquote:Op maandag 13 januari 2014 17:11 schreef PinkStar het volgende:
Ik heb een vraagje, kan je nu wel of niet plaatselijk vet verbranden of niet? Zie echt door de bomen het bos niet meer haha
Nee.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:11 schreef PinkStar het volgende:
Jawoor, dat kan.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:11 schreef PinkStar het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2014 17:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja hoor, aansteker voldoet.
quote:Op maandag 13 januari 2014 08:24 schreef IrCute het volgende:
6 months sober + jetlag + weinig gegeten + alcohol = not even once
2 dagen lang liggen kotsen, dikke blackout alles![]()
lkkr erwtensoepje op de gront.Ik dacht ff dat je erwtensoep had overgegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had wel erwtensoep gegetenquote:Op maandag 13 januari 2014 17:22 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat je erwtensoep had overgegeven
hey weismanquote:Op maandag 13 januari 2014 17:29 schreef Montelly het volgende:
Er zitten hier echt kaolo ratten, wie heeft thefxr gesnitched?
Jij was het, vieze Maoquote:
Je mag in de OP na het organiseren van een topicmeet.quote:
dat zal Tom Platz (oid) geweest zijn.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:36 schreef Weissman het volgende:
Er werd hier laatst zo'n powerlifter gepost met lang blond haar, gigantische benen etc. Geen Rus ofzo Ben z'n naam even kwijt, iemand ?
www.jessevandeveldeisgeenhomo.nlquote:Op maandag 13 januari 2014 17:11 schreef PinkStar het volgende:
Nee, iemand meer van deze tijd. Foto's waren nog vrij recent.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
dat zal Tom Platz (oid) geweest zijn.
Oh...quote:Op maandag 13 januari 2014 17:22 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat je erwtensoep had overgegeven
RaymondKquote:Op maandag 13 januari 2014 17:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, iemand meer van deze tijd. Foto's waren nog vrij recent.
Als je echt een meisje bent kan dat wel. Dima kan je wel vertellen hoe. Ff wachten tot ie weer hier is.quote:Op maandag 13 januari 2014 17:11 schreef PinkStar het volgende:
Stats: heeft baarmoeder.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je echt een meisje bent kan dat wel. Dima kan je wel vertellen hoe. Ff wachten tot ie weer hier is.
Wat zijn je stats?
ahaha je bent niet alleen neger maar ook chineesquote:Op maandag 13 januari 2014 18:13 schreef McNulty het volgende:
Hey jahr00n, sletje, pic van je Brad Pitt hoofd.
Dit is foto van mij.
[ afbeelding ]
Jij lacht, JB sopt. skkltjequote:Op maandag 13 januari 2014 18:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ahaha je bent niet alleen neger maar ook chinees
haha spleetoog
skkltjequote:Op maandag 13 januari 2014 18:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Haha doe normaal zo doe ik ook ja tog
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
Stats: heeft baarmoeder.
Wat wil je nog meer weten?
Haha op je zelfbedachte schaal waarbij de top eigenlijk niet zo hoog ligt.quote:
Neequote:Op maandag 13 januari 2014 17:11 schreef PinkStar het volgende:
Schaal is waar 1 is Adje en 10 is Jahroon.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Haha op je zelfbedachte schaal waarbij de top eigenlijk niet zo hoog ligt.
gr8quote:
Cakeman?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Haha doe normaal zo doe ik ja tog
10 is CB obviously sjeezquote:Op maandag 13 januari 2014 18:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Schaal is waar 1 is Adje en 10 is Jahroon.
is toch kleine lul schaal waar 10 een micro is?quote:
En jij bent?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
is toch kleine lul schaal waar 10 een micro is?
quote:
quote:
Eindelijk iemand die ik kan verslaan met zwaardvechtenquote:Op maandag 13 januari 2014 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
is toch kleine lul schaal waar 10 een micro is?
meidquote:Op maandag 13 januari 2014 18:54 schreef Ethanolic het volgende:
Ik wil naar de gym. Geen zin om te fietsen, geen zin in drukte.
wijfie tochquote:Op maandag 13 januari 2014 18:54 schreef Ethanolic het volgende:
knuffeltje dan?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:54 schreef Ethanolic het volgende:
Ga door met deze act; het wordt steeds leuker.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Haha doe normaal zo doe ik ja tog
Ik vertrouw niemand meer hierquote:
vriendje ga gewoon manquote:Op maandag 13 januari 2014 18:54 schreef Ethanolic het volgende:
Pics van je hoofd.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vriendje ga gewoon man
denk aan het shinen in de zomer!!!!!!!!
dat gaat natuurlijk nooit gebeurenquote:Op maandag 13 januari 2014 18:57 schreef McNulty het volgende:
was dat vrouwmensje van jou onlangs in Amsterdam?quote:Op maandag 13 januari 2014 18:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eindelijk iemand die ik kan verslaan met zwaardvechten
Ga gewoon faggot.quote:Op maandag 13 januari 2014 18:54 schreef Ethanolic het volgende:
quote:Op maandag 13 januari 2014 18:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vriendje ga gewoon man
ongetwijfeld, we zijn vaak in damscoquote:Op maandag 13 januari 2014 18:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
was dat vrouwmensje van jou onlangs in Amsterdam?
Hey Barir.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Mijn naam betekent betrouwbaar.
Just saiyan.
ik vind jou meer een geloofquote:Op maandag 13 januari 2014 19:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Just saiyan.
niet Zeau kenker mysterieus doen gek, volgens mij was ze in de Melkweg onlangs. Maar besefte pas kk uur later dat zij da wasquote:Op maandag 13 januari 2014 19:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ongetwijfeld, we zijn vaak in damsco
Genital Reassignment Surgeryquote:Op maandag 13 januari 2014 19:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Just saiyan.
Mijn naam betekent prins.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Just saiyan.
Haha dat kan best jaquote:Op maandag 13 januari 2014 19:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
niet Zeau kenker mysterieus doen gek, volgens mij was ze in de Melkweg onlangs. Maar besefte pas kk uur later dat zij da was
hoi aminaquote:Op maandag 13 januari 2014 19:01 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Just saiyan.
??/10quote:Op maandag 13 januari 2014 19:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
niet Zeau kenker mysterieus doen gek, volgens mij was ze in de Melkweg onlangs. Maar besefte pas kk uur later dat zij da was
en jij Tjing Chongquote:
Je tante uit Marokko cker. Hiep Hoy.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mijn tante heet ook Amina. Mooie naam.
Oma moest het zijn. Maar nee, uit Bosnië. Vaak hebben Moslims dezelfde namen. Dus Mohammed heb je in Marokko, in Turkije, maar ook in Bosnië en overige Islamistische landen.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:11 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je tante uit Marokko cker. Hiep Hoy.
Tonquote:Op maandag 13 januari 2014 19:12 schreef Champy het volgende:
Whaha mijn naam betekent "de onschatbare"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |