SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Sorry vriend je was gewoon te traagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. chicks worden daar niet warm vanVergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
post pics van je dollo in dat topicquote:Op maandag 13 januari 2014 22:13 schreef Dimachaerus het volgende:
ik krijg meisje aan het posten in sexy en gewaagd ben ik nu baas
lkkr e musicquote:Op maandag 13 januari 2014 22:15 schreef VMSDKR het volgende:
Ik vind dit fucking nice; ben ik nu gay?
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:18 schreef Montelly het volgende:
GYM mascotte heeft onvoldoende penislengteKan ik begrijpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ik word daar niet warm van
quote:Op maandag 13 januari 2014 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Volgens mij is er hier tegenover iemand neergestoken of zo lol.
@ 0:37 "dem yugos in the ghetto"quote:
Hahaha.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:31 schreef G.R.S. het volgende:
Hehehe Yes-r. Ik heb godverdomme 15 euro uitgegeven aan zijn album
Rode kool is zo smerig manquote:Op maandag 13 januari 2014 22:26 schreef Montelly het volgende:
Ok mijn geheimpje
Bulkmeal:
Gesneden reepjes schouderham
2 hardgekookte eitjes
Rode kool
HHHHNNGG #genieten
[ afbeelding ]
Dat is met die badkamer scene ofnie. Best wel lang uit die film. A history of violence is ook een aanrader trouwens.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:34 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
aanrader als je even niks te doen hebt, viggo
[ afbeelding ]
badhuis maar jaquote:Op maandag 13 januari 2014 22:37 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dat is met die badkamer scene ofnie. Best wel lang uit die film. A history of violence is ook een aanrader trouwens.
quote:The tattoos that he wore, according to the New York Daily News, were so realistic that diners in a Russian restaurant in London fell silent out of fear
cripwalk deed ik in mijn wutang fasequote:
Doe stoer dat je die film vandaag heb gezien en ik het al 7 jaar geleden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |