Maas is dus niet de enige. White zegt dat risico's op blessures op het slopestyleparcours te groot zijn en dat hij zich daarom richt op de halfpipe.twitter:NBCOlympics twitterde op woensdag 05-02-2014 om 13:02:21BREAKING: Shaun White pulls out of slopestyle, story to follow. reageer retweet
Op het WK vorig jaar gingen er 20 door naar de finale, dus zoiets zal het nu ook wel zijn. Op World Cups is het weer anders volgens mijquote:Op donderdag 6 februari 2014 07:55 schreef franklop het volgende:
Wat zijn de regels eigenlijk? Hoeveel gaan er door naar de finale? Of is dit puur om startvolgorde te bepalen voor in het weekend
http://www.sochi2014.com/en/snowboard-men-s-sbs-qualificationquote:Op donderdag 6 februari 2014 07:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op het WK vorig jaar gingen er 20 door naar de finale, dus zoiets zal het nu ook wel zijn. Op World Cups is het weer anders volgens mij
Misschien dat de beste 5 van beide heats automatisch naar de finale gaan? Maar aan de andere kant, dan zou je daar wel "QF" ofzo verwachtenquote:Op donderdag 6 februari 2014 07:59 schreef franklop het volgende:
[..]
http://www.sochi2014.com/en/snowboard-men-s-sbs-qualification
Hier staan de laagste scores al met QS (Qualified for Semi final), vandaar de onduidelijkheid
Top 8 per heat dus naar finale, rest naar Semi's, waar ze om 4 plaatsen strijdenquote:Here’s how competitors can qualify for slopestyle finals:
The 29 male snowboarders and 23 female snowboarders have been randomly divided into two heats.
In each heat, the top 8 riders will progress straight to Saturday (men’s)/Sunday’s(women’s) finals.
The rest of the riders will battle it out for 4 remaining finals spots in the semi finals event that will happen before the finals on Saturday/Sunday.
No riders will actually be eliminated today but everyone will be after a top 8 finish so that they can skip semi finals without having to battle it out for the remaining 4 spots.
Zat ik er toch niet ver naast.quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Top 8 dus naar finale, rest naar Semi's, waar ze om 4 plaatsen strijden
Het zou toch wat zijn als je er nu al uit ligt terwijl de spelen nog niet eens zijn begonnen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:03 schreef franklop het volgende:
[..]
Top 8 per heat dus naar finale, rest naar Semi's, waar ze om 4 plaatsen strijden
http://nos.nl/os2014/quote:
Gewoon op nos.nl/os2014quote:
Lijkt dus toch niet per heat te zijn als ik de uitslag op sochi site moet geloven. Top 4 per heat dus naar finale, rest strijd zaterdag om de 4 overige plekken. Dan kom je op 12 uit, lijkt me ook stuk logischer dan 20quote:
Schijnbaar doen de streams het daar (nog) niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok. Ik zat op de Apps voor Iphone en Android te kijken, maar daar kon ik niets vinden.
Dat lijkt me ook inderdaad. Vandaar dat er maar 4 van de eerste heat een QF (geplaatst voor finale) hebben.quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:13 schreef franklop het volgende:
[..]
Lijkt dus toch niet per heat te zijn als ik de uitslag op sochi site moet geloven. Top 4 per heat dus naar finale, rest strijd zaterdag om de 4 overige plekken. Dan kom je op 12 uit, lijkt me ook stuk logischer dan 20
Het gaat ongetwijfeld werkenquote:Op donderdag 6 februari 2014 08:50 schreef Max23 het volgende:
Leuk, je hoort de commentator terwijl hij niet weet dat de kijkers hem kunnen horen
Is de commentator toch niet?quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:50 schreef Max23 het volgende:
Leuk, je hoort de commentator terwijl hij niet weet dat de kijkers hem kunnen horen
Nee iemand van de productie denk ikquote:
Ah nu wel, de eerste serie hebben ze dus overgeslagen...quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:00 schreef heywoodu het volgende:
Live op Sporza![]()
Competition delayed, dat begint goed
Ik ook niet maar het is wel een beetje te zien of het goed gaat ja of nee.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:06 schreef Karina het volgende:
Ik kijkDie kwam niet zo goed neer. Ik heb er verder geen verstand van maar het zag er allemaal een beetje onzeker uit.
Ja niet vreemd, want Smits zit in de tweedequote:Op donderdag 6 februari 2014 09:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah nu wel, de eerste serie hebben ze dus overgeslagen...
Wat was zijn score?quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:20 schreef heywoodu het volgende:
Smits nu 3e dus, met nog 1 favoriet te gaan (McMorris).
Geblesseerdquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:22 schreef Karina het volgende:
Is Shaun White al geweest?
Die is namelijk best wel
Die heeft zich vanwege het parcours teruggetrokken van de slopestylequote:Op donderdag 6 februari 2014 09:22 schreef Karina het volgende:
Is Shaun White al geweest?
Die is namelijk best wel
Hij wil zich vooral sparen voor de halfpipe, omdat hij daar topfavoriet is en daar komt hij dus wel gewoon aan de startquote:
Komt nog een tweede run hequote:
Nee, hoogste score telt en er komt nog een tweede run. Daarbij moet die volgens de Belgische commentatoren bij de beste 4 van deze heat zitten.quote:
Ah.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:27 schreef Nober het volgende:
Kennelijk gaat het er bij deze sport vooral om dat je lang haar hebt, zal wel een voordeel zijn.
Net als bij wielrennen, knotje in je nek maken zodat je aerodynamischer bentquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:27 schreef Nober het volgende:
Kennelijk gaat het er bij deze sport vooral om dat je lang haar hebt, zal wel een voordeel zijn.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:27 schreef Nober het volgende:
De beste 4 van elke heat gaan naar de finale, de rest naar de halve finalequote:Op donderdag 6 februari 2014 09:36 schreef DeLuna het volgende:
Ze gaan allemaal door toch? Anders ligt er iemand uit voor de opening en dat kon niet
Ja werd net gezegd. Anders ligt misschien de vlaggendrager er al uit voordat het begonnen is.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:36 schreef DeLuna het volgende:
Ze gaan allemaal door toch? Anders ligt er iemand uit voor de opening en dat kon niet
Ja op die manier. Dat had ik gemist dusquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
De beste 4 van elke heat gaan naar de finale, de rest naar de halve finale
Ah zoquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
De beste 4 van elke heat gaan naar de finale, de rest naar de halve finale
quote:Here’s how slopestyle qualification works:
• The 29 remaining male riders have been divided into two heats, as have the 23 females.
• The 8 highest-scoring riders in both the men’s and women’s events will advance straight to Saturday’s final.
• The rest of the field will duke it out in the semi-finals (held earlier on Saturday), and the 4 highest scorers will be added to the final.
Dat leek meer op Edwin van Calker.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:40 schreef Karina het volgende:
Die bakte er niet zoveel van dat zag ik zelfs.
Hij brak/blesseerde zijn pols gisteren of eergisteren tijdens de training voor de slopestyle, daarna trok hij zich terug. Heel veel eerder had hij dat niet kunnen doenquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:27 schreef JoR87 het volgende:
Diep triest dat Mr White zich terugtrekt om zich volledig te focussen op halfpipe.. Als ie nou eerder was geweest had iemand anders nog dat plekje in kunnen nemen. Verdomme, het zijn de Olympische Spelen. Vind het een arrogante keuze iig![]()
Seppe moet zich dus verbeteren om zich rechtstreeks te plaatsen.quote:
Dan nog.. McMorris rijdt met een gebroken rib. Hem hoor je ook niet klagen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij brak/blesseerde zijn pols gisteren of eergisteren tijdens de training voor de slopestyle, daarna trok hij zich terug. Heel veel eerder had hij dat niet kunnen doen
Bij veel sprongen moet je je bord vastpakken, gaat lastig met zo'n pols denk ikquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:46 schreef JoR87 het volgende:
[..]
Dan nog.. McMorris rijdt met een gebroken rib. Hem hoor je ook niet klagen.
McMorris heeft in tegenstelling tot White niks anders dan de slopestyle. White wilde slopestyle doen, outsider voor een medaille dus waarom niet, maar hij wil nu niet meer het risico lopen voor het onderdeel waarop hij topfavoriet is. Volkomen begrijpelijk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:46 schreef JoR87 het volgende:
[..]
Dan nog.. McMorris rijdt met een gebroken rib. Hem hoor je ook niet klagen.
Hij moet zich gewoon vermannen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Bij veel sprongen moet je je bord vastpakken, gaat lastig met zo'n pols denk ik
Dat zal op de halfpipe ook wel moetenquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:47 schreef Max23 het volgende:
[..]
Bij veel sprongen moet je je bord vastpakken, gaat lastig met zo'n pols denk ik
Die staat gelukkig pas later op het programmaquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zal op de halfpipe ook wel moeten
Ergens kan ik ook wel inkomen bij wat je zegt, maar het voelt gewoon naar om te beseffen dat ie 'zomaar' opgeeft. Daarbij laat hij ook z'n team in de steek.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
McMorris heeft in tegenstelling tot White niks anders dan de slopestyle. White wilde slopestyle doen, outsider voor een medaille dus waarom niet, maar hij wil nu niet meer het risico lopen voor het onderdeel waarop hij topfavoriet is. Volkomen begrijpelijk.
je kan het ook op Sporza kijkenquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:49 schreef alors het volgende:
Mijn nos stream verkleint het scherm steeds
Ziet er echt maf uit.
Ik heb het al gefixt, openen in een apart tabblad in plaats van een popup scherm helpt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:52 schreef superniger het volgende:
[..]
je kan het ook op Sporza kijken
Het is nou afgelopenquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:04 schreef Mansjester het volgende:
Hallo allemaal.
Ik kijk ook, het is begonnen
Hoi tot straks dan maar hequote:Op donderdag 6 februari 2014 10:04 schreef Mansjester het volgende:
Hallo allemaal.
Ik kijk ook, het is begonnen
Godverquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het is nou afgelopen![]()
Vrouwen over een uurtje pas
quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het is nou afgelopen![]()
Vrouwen over een uurtje pas
Ja bij die eerste moest ik best hard lachenquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:04 schreef Karina het volgende:
Sommige namen ook: kotsenburg, ulsletten
quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
Godver mis ik het dusAchja dit waren de qualifiers van de Slopestyle toch?
Nee helaas niet. Ik zie op de NOS site dat Cheryl rond 13:00 uur aan de start komt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
Komt het niet op TV?? Ik heb alleen Fox, maar ik verwacht het eerder op Sport 1...
Dan pas? Zo lang duurt het toch niet per deelnemer?quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Ik zie op de NOS site dat Cheryl rond 13:00 uur aan de start komt.
Het is verdeeld in 2 heats hequote:Op donderdag 6 februari 2014 11:01 schreef alors het volgende:
[..]
Dan pas? Zo lang duurt het toch niet per deelnemer?
Vond het ook al gek, maar het staat er toch echt:quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:01 schreef alors het volgende:
[..]
Er zit een uur pauze tussen heat 1 en 2quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:01 schreef alors het volgende:
[..]
Oh zoquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Er zit een uur pauze tussen heat 1 en 2
Die vrouwen hebben ook al allemaal lang haar.. Ik denk dat je gelijk hebt!quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:27 schreef Nober het volgende:
Leuk om twee deelnemers te zien maar dan houd het wel op voor mij. Heb ik met al die nieuwe sporten waar het erom gaat sprongen te doen. Showsporten die ook nog puur op jurybasis zijn.quote:
Het is ook echt niet spectaculair ofzo, vind het er juist sullig uitzien. Verder is het maar een beetje showquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:06 schreef -0- het volgende:
[..]
Leuk om twee deelnemers te zien maar dan houd het wel op voor mij. Heb ik met al die nieuwe sporten waar het erom gaat sprongen te doen. Showsporten die ook nog puur op jurybasis zijn.
Heb je ook de mannen gezien? :pquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het is ook echt niet spectaculair ofzo, vind het er juist sullig uitzien. Verder is het maar een beetje show
Niet mijn ding
Zo groot vind ik het verschil anders niet, het gaat wat minder hoog en wat minder snel misschien.quote:
niemand verplicht je om er naar te kijkenquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het is ook echt niet spectaculair ofzo, vind het er juist sullig uitzien. Verder is het maar een beetje show
Niet mijn ding
Nee, scheelt dat veel?quote:
Klopt. Ik geef alleen aan wat ik ervan vindquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:10 schreef superniger het volgende:
[..]
niemand verplicht je om er naar te kijken
De sprongen zijn een stuk minder hoog, tot nu toe dan. Misschien moeten de favorieten nog komen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:09 schreef alors het volgende:
[..]
Zo groot vind ik het verschil anders niet, het gaat wat minder hoog en wat minder snel misschien.
Niemand heeft ook verboden om even te kijken wat je ervan vind en dan te zeggen dat je het niets vind.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:10 schreef superniger het volgende:
[..]
niemand verplicht je om er naar te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Een winnende run uit een finale vergelijken met kwalificaties, uh oke.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:12 schreef JoR87 het volgende:
[..]
Voorbeeldje: Winning run van Max Parrot bij de X Games twee weken terug.
Ja had ik ook, je moet hem even openen in een nieuw tabblad (nu staat hij in een popupscherm), kan met rechtsklikken of gewoon deze link nemen http://nos.nl/os2014/live/quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:14 schreef Jovatov het volgende:
Het venster waar ik de stream heb opstaan verkleint zichzelf telkens een stukje, heeft iemand anders daar ook last van? NOS-stream btw
quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:14 schreef DeLuna het volgende:
Minder spectaculairIk zie iedereen in dit topic ook gewoon een dikke salto maken natuurlijk
Ik zie de dames toch echt minder salto's maken hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Minder spectaculairIk zie iedereen in dit topic ook gewoon een dikke salto maken natuurlijk
Goed argument.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Jawel, maar de heren van zonet gingen echt niet zo als dat filmpje wat hier gepost worden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie de dames toch echt minder salto's maken hoor
Ik sta in je sigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dames zijn altijd anders, langzamer, minder spectaculair, etc. Dat is toch niks nieuws? Ik vind het wel meevallen..quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie de dames toch echt minder salto's maken hoor
Nee klopt ook wel. Desalniettemin vind ik het natuurlijk knap wat de dames doen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:16 schreef alors het volgende:
[..]
Jawel, maar de heren van zonet gingen echt niet zo als dat filmpje wat hier gepost worden.
Nou goed, hier een kwalificatie run danquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:15 schreef alors het volgende:
[..]
Een winnende run uit een finale vergelijken met kwalificaties, uh oke.
Wat ik wel raar vind, is dat vrouwen bijvoorbeeld ook een stuk minder kunnen darten dan mannen..quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar dames zijn altijd anders, langzamer, minder spectaculair, etc. Dat is toch niks nieuws? Ik vind het wel meevallen..
Ik kijk daar nooit naarquote:
Ik snap het gezeur ook niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar dames zijn altijd anders, langzamer, minder spectaculair, etc. Dat is toch niks nieuws? Ik vind het wel meevallen..
Ik heb dat ook, ja. Maar dan met autorijden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat ik wel raar vind, is dat vrouwen bijvoorbeeld ook een stuk minder kunnen darten dan mannen..
quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, ja. Maar dan met autorijden.
Ik kan het niet. Geef ik ook eerlijk toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
DOE NIET, DOE NIETquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:21 schreef Karina het volgende:
Ik ga mijn laptop aan de tv hangen, kleine schermpje is kut. Kan alleen niet meer posten dan helaas.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:21 schreef Muto het volgende:
Daarover gesproken hč. In de meeste huishoudens kookt de vrouw, maar kijk dan eens naar restaurants. Wie koken daar? Juist.
Hetzelfde met glazenwassers, alle huisvrouwen doen ramen zemen. Maar hebben jullie ooit een glazenwaster gezien?
Uurtje of 1 begint de 2e heatquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Niks mis mee inderdaad
Ik kijk straks weer als die Nederlandse komt. Hoe laat is dat?
Nouja, niet op de bek, maar wel op de kont. Maargoed, ook de laatste van deze heat, dus veel ga ik niet missenquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:08 schreef Jovatov het volgende:
Ik kijk tot er eentje goed op d'r bek gaat
quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet tussendoor ook nog wat doen, rond een uur of 1 ben ik er weer denk ik
Ik verwonderde me eerder over hun namen. "Gottlieb" is nu niet bepaald een naam die ik met NZeeland asocieerquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:26 schreef franklop het volgende:
Ben ik de enige die het apart vind dat alle 4 Nieuw-Zeelandse vrouwen in de eerste heat moeten en alle vier de Amerikaanse in de tweede heat? Andere landen zijn wel opgesplitst (CAN,FIN)
Nee, dat ben je nietquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:26 schreef franklop het volgende:
Ben ik de enige die het apart vind dat alle 4 Nieuw-Zeelandse vrouwen in de eerste heat moeten en alle vier de Amerikaanse in de tweede heat? Andere landen zijn wel opgesplitst (CAN,FIN)
Wel vreemd idd, maar ik neem aan dat het gewoon toeval is? Neem aan dat er lootjes getrokken moeten worden oid..quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:26 schreef franklop het volgende:
sleutelbeentje zal ook wel kapot zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:29 schreef heywoodu het volgende:
Aaah die herhaling, vol op d'r hoofd
Nou ja, das helaas pindakaas en geneest wel weer gewoon, ik maakte me eerder zorgen over d'r hoofd, zo hard als ze daarop terecht kwam..quote:
Dan weet je wel hoe je het in de eerste run gedaan hebtquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:32 schreef Montov het volgende:
Wel een hogere score dan de eerste run.
Als het goed is gaat het gewoon @random ja..quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:30 schreef JoR87 het volgende:
[..]
Wel vreemd idd, maar ik neem aan dat het gewoon toeval is? Neem aan dat er lootjes getrokken moeten worden oid..
Nos.nl/os2014quote:
Ja ik ook, maar toen er al 2x Ring of Fire was geplaatst hoorde ik het pas..quote:
Rodeo is dat er nog een 180 bijgevoegd wordt aan het eindequote:Op donderdag 6 februari 2014 11:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Waar zit het verschil in tussen Rodeo en backflip?
Op halfpipe ofzo?quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:44 schreef Muto het volgende:
Fuller boekt nog wel succes in het Olympisch dorp.
Ik vind Miley niet verkeerd hoor, los van dr haar en gedrag danquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Beetje een mix van Britt en Miley haha.
Ja, cappies maken van herhalingenquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:46 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Je bent er snel bij vandaag he?
Is dan ook wel te zien aan dr scorequote:Op donderdag 6 februari 2014 11:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dit vond ik echt een veeeeel lager niveau, en ze valt ook nog eens...
Ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dus eerst 1 groep alle runs en dan de 2e?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |