Nee helaas niet. Ik zie op de NOS site dat Cheryl rond 13:00 uur aan de start komt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
Komt het niet op TV?? Ik heb alleen Fox, maar ik verwacht het eerder op Sport 1...
Dan pas? Zo lang duurt het toch niet per deelnemer?quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Ik zie op de NOS site dat Cheryl rond 13:00 uur aan de start komt.
Het is verdeeld in 2 heats hequote:Op donderdag 6 februari 2014 11:01 schreef alors het volgende:
[..]
Dan pas? Zo lang duurt het toch niet per deelnemer?
Vond het ook al gek, maar het staat er toch echt:quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:01 schreef alors het volgende:
[..]
Er zit een uur pauze tussen heat 1 en 2quote:Op donderdag 6 februari 2014 11:01 schreef alors het volgende:
[..]
Oh zoquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Er zit een uur pauze tussen heat 1 en 2
Die vrouwen hebben ook al allemaal lang haar.. Ik denk dat je gelijk hebt!quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:27 schreef Nober het volgende:
Kennelijk gaat het er bij deze sport vooral om dat je lang haar hebt, zal wel een voordeel zijn.
Leuk om twee deelnemers te zien maar dan houd het wel op voor mij. Heb ik met al die nieuwe sporten waar het erom gaat sprongen te doen. Showsporten die ook nog puur op jurybasis zijn.quote:
Het is ook echt niet spectaculair ofzo, vind het er juist sullig uitzien. Verder is het maar een beetje showquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:06 schreef -0- het volgende:
[..]
Leuk om twee deelnemers te zien maar dan houd het wel op voor mij. Heb ik met al die nieuwe sporten waar het erom gaat sprongen te doen. Showsporten die ook nog puur op jurybasis zijn.
Heb je ook de mannen gezien? :pquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het is ook echt niet spectaculair ofzo, vind het er juist sullig uitzien. Verder is het maar een beetje show
Niet mijn ding
Zo groot vind ik het verschil anders niet, het gaat wat minder hoog en wat minder snel misschien.quote:
niemand verplicht je om er naar te kijkenquote:Op donderdag 6 februari 2014 11:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het is ook echt niet spectaculair ofzo, vind het er juist sullig uitzien. Verder is het maar een beetje show
Niet mijn ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |