Best UI ooit.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:15 schreef mstx het volgende:
Terechte klacht![]()
KLB / Een babyface hebben
Je bent superstoer!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:51 schreef hoink581 het volgende:
Ik kocht net bier als een niet 25-jarige en hoefde mijn ID niet te laten zien. Ben ik nu stoer?
BEUKEN!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:53 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je bent superstoer!![]()
BARRYYYYYYYYYYYYYYYY
dafuqquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
BEUKEN!Ik heb echt al heel lang geen GTA Online meer gespeeld.
Is het nog een beetje leuk in de clan?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:51 schreef hoink581 het volgende:
Ik kocht net bier als een niet 25-jarige en hoefde mijn ID niet te laten zien. Ben ik nu stoer?
wat?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:12 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Typefouten.![]()
___________________________!
Tevens: Mensen die hopen op Nike Air Max..... Nu:![]()
Wat zou jij er tegen doen als jij geen drank mee zou krijgen bij de supermarkt omdat ze je jonger dan 25 schatten en daarom bewijs willen zien dat je 18 bent? Zou je de politie bellen met de klacht dat de winkel de basisregels uit onze wetten negeert?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:41 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
niets 24, 18 is de grens, en je kunt niet, hoe graag men het ook wilt, de basisregels uit onze wetten negeren
Ik drink nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:40 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
Wat zou jij er tegen doen als jij geen drank mee zou krijgen bij de supermarkt omdat ze je jonger dan 25 schatten en daarom bewijs willen zien dat je 18 bent? Zou je de politie bellen met de klacht dat de winkel de basisregels uit onze wetten negeert?
Wat ik bedoel is, leuk zo'n mening maar je hebt er geen fuck aan omdat je er toch niks mee kan bereiken buiten dit internetforum.
Stél je zou drinken. Of stel je zou iemand een goede fles whiskey cadeau doen en je hebt je ID niet bij. Hoe zou je je mening dan toepassen? In die winkel?quote:
Welke meningquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:43 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
Stél je zou drinken. Of stel je zou iemand een goede fles whiskey cadeau doen en je hebt je ID niet bij. Hoe zou je je mening dan toepassen? In die winkel?
Deze mening:quote:
Denk je dat je hier ook daadwerkelijk wat mee af kan dwingen in de winkel? Aangezien je het als een feit neerzet. Wat natuurlijk ietswat vreemd is, want als het een feit zou zijn geweest dan zou je die kunnen gebruiken om af te dwingen dat ze je wél drank zouden moeten verkopen.quote:niets 24, 18 is de grens, en je kunt niet, hoe graag men het ook wilt, de basisregels uit onze wetten negeren
dat is geen mening maar een wet vloeiend uit de nederlandse wetgevingquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:48 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
Deze mening:
[..]
Denk je dat je hier ook daadwerkelijk wat mee af kan dwingen in de winkel? Aangezien je het als een feit neerzet. Wat natuurlijk ietswat vreemd is, want als het een feit zou zijn geweest dan zou je die kunnen gebruiken om af te dwingen dat ze je wél drank zouden moeten verkopen.
Als dat zo was dan:quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat is geen mening maar een wet vloeiend uit de nederlandse wetgeving
dus nogmaals; wat zou je doen op zo'n moment aangezien je vol van overtuiging bent dat dat simpelweg de Nederlandse wetgeving is. Zou je de politie bellen? Denk je dat dat zin zou hebben? Denk je dat je je gelijk zou kunnen halen op basis van hetgeen dat jij als een feit presenteert hier?quote:Wat natuurlijk ietswat vreemd is, want als het een feit zou zijn geweest dan zou je die kunnen gebruiken om af te dwingen dat ze je wél drank zouden moeten verkopen.
Ik kom daar niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:50 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
Als dat zo was dan:
[..]
dus nogmaals; wat zou je doen op zo'n moment aangezien je vol van overtuiging bent dat dat simpelweg de Nederlandse wetgeving is. Zou je de politie bellen? Denk je dat dat zin zou hebben? Denk je dat je je gelijk zou kunnen halen op basis van hetgeen dat jij als een feit presenteert hier?
Nogmaals: hypothetisch gezien. Dat is toch niet zo moeilijk? Ik ben gewoon erg benieuwd hoe je zou reageren aangezien je écht denkt te geloven dat het wettelijk niet is toegestaan om jou drank te weigeren als men denkt dat je jonger bent dan 25.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik kom daar niet.
Vertel mij eens over jouw tijd bij de nsb?
vertel jij eerst, hypothetisch gezien dan he, over jouw tijd bij de nsbquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:54 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
Nogmaals: hypothetisch gezien. Dat is toch niet zo moeilijk? Ik ben gewoon erg benieuwd hoe je zou reageren aangezien je écht denkt te geloven dat het wettelijk niet is toegestaan om jou drank te weigeren als men denkt dat je jonger bent dan 25.
En kap ff met die godwins, probeer een beetje respect op te brengen voor anderen mensen, oké?
Oké, je wil dus niet inhoudelijk discussieren en je hebt blijkbaar niet zo'n goede opvoeding gehad gezien je onbeschofte gedrag. Jammer. Ik had kunnen weten dat je een troll bent.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:55 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
vertel jij eerst, hypothetisch gezien dan he, over jouw tijd bij de nsb
oh gossie ik hap niet, wat vervelendquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:57 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
Oké, je wil dus niet inhoudelijk discussieren en je hebt blijkbaar niet zo'n goede opvoeding gehad gezien je onbeschofte gedrag. Jammer.
Wat is het nou? Stasi of NSB?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:59 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
oh gossie ik hap niet, wat vervelend
wat stom dat jij niet over je, gewoon hypothetish he, over stasi verleden wilt praten, dat je die dicussie zomaar uit de weg gaat is echt kinderachtig
enig hypotetisch verhaal voldoel, lijkt mijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:00 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
Wat is het nou? Stasi of NSB?
erg volwassen, heb je daar een sticker van de jufvrouw voor gekregen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:02 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet drinkt?
Schroefje los.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik kom daar niet.
Vertel mij eens over jouw tijd bij de nsb?
totaal geen interesse in knulquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:09 schreef thewallsareshifting het volgende:
Ga je me nu vragen naar m'n grammarnazi-verleden?Hypothetisch gezien?
The plot thickens...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:22 schreef thewallsareshifting het volgende:
Ik kan me trouwens herinneren dat jij ooit aangehouden bent op het station met een open fles wijn toen je je fiets op wilde halen. Weet je zeker dat je niet drinkt?
Jij snapt het nog niet helemaal volgens mij. Een ID kaart wordt gevraagd als de cassiere twijfelt of jij ONDER de 25 bent. Volgens jouw bewering zou je je ID kaart dus eigenlijk al een jaar niet meer hoeven te laten zien. Maar... jij bent er dus zo eentje die de volgende keer gaat zeggen dat hij 25 is en dus zijn ID kaart niet hoeft te laten zien? Dan krijg je je drank of sigaretten niet mee als jij je ID alsnog weigert te tonen. Ook al ben je 30 en ze vragen ernaar. Aangezien het voor een cassiere enorm moeilijk is om iemand 25 jaar te gokken, komt het ook voor dat ze jou nog om een ID kaart blijven vragen als je 30 bent.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:15 schreef mistermysterion het volgende:
Ik voelde me afgelopen weekend ook weer jong. De ene keer zeggen ze dat je eruit ziet als 35. De andere keer sta je met een fles drank aan de kassa en moet je je ID laten zien. Is me al zeker 5 a 6 jaar niet meer gebeurd. Heb netjes gedaan en het meisje laten zien dat ik 25 ben. Godzijdank hoeft het na volgende week niet meer aangezien ik dan geen 25 meer ben.
Ja echt hèquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:04 schreef Emm16 het volgende:
Dit is toch niet zo moeilijk om te begrijpen? Echt om gek van te worden.
Vaak nadat ik mensen om legitimatie heb gevraagd aan m'n kassa, dan vraag ik de bejaarde vrouw die daarna in de rij staat ook meteen maar om haar legitimatie. Dat zijn pure pluspunten,quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:27 schreef saaw het volgende:
Ik had van de week een meisje die vroeg 'Mevrouw, mag ik uw ID even zien?'
Had ik niet bij me, kreeg de fles wijn niet mee, de oudere man die achter me stond heeft toen ook gezegd zn wijn niet meer te hoeven gezien hij zich ook niet kon legitimeren
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:12 schreef LissaZuid het volgende:
TS heeft een babyface en een C&A pak
dit ja, ik ben ook gezegend met een jong voorkomen, en geloof me als je wat ouder wordt vind je dat heerlijk TS! Veel mensen spenderen een fortuin om er jonger uit te zien, wij hebben dat gratis!quote:
Goed. Ik ben dus niet jonger dan 25 jaar, dús ik hoef mijn ID niet te laten zien.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:38 schreef Untermenschlich het volgende:
Echt als je deze zin hardop leest, de logica!
"Met ingang van 1 januari 2014 is de wet veranderd: om alcohol en tabak te kopen moet je minimaal 18 jaar zijn. Daarom moet iedereen die jonger is dan 25 jaar en alcohol of tabak koopt in de supermarkt zijn of haar legitimatie laten zien."
Dit dus. Ik ben even oud als jij (en TS) en mij vragen ze nu ook om mijn ID. Maar dat deden ze verleden oktober ook. En 1 jaar geleden, en 2 jaar geleden, en 4 jaar geleden.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:18 schreef Vogeltje88 het volgende:
Boeiend. Ik word over enkele weken 26, maar ze vragen om m'n ID kaart sinds oktober vorig jaar. Gok erop dat ze de caissières toen maar alvast een training hebben gegeven. Kleine moeite om de kaart uit m'n portemonnee halen of alvast bij de hand te hebben. Snap niet dat je je daar nu zo druk om kunt maken.
Ja hoezo niet zeuren? Het is gewoon genant die Id-kaart tevoorschijn te moeten trekken steeds. Het is me alweer twee keer overkomen deze week. Ja enerzijds voel ik me gevleid ik zie er jong uit, maar wat een gekanker steeds. Zo fascistisch allemaal.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:43 schreef Biekuh het volgende:
[..]
Dit dus. Ik ben even oud als jij (en TS) en mij vragen ze nu ook om mijn ID. Maar dat deden ze verleden oktober ook. En 1 jaar geleden, en 2 jaar geleden, en 4 jaar geleden.Beter zo dan dat ze denken dat je een oude lul/oud wijf bent.
Niet zo zeuren TS.
Niet meer voorgekomen inmiddels?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:58 schreef destrovel het volgende:
[..]
Goed. Ik ben dus niet jonger dan 25 jaar, dús ik hoef mijn ID niet te laten zien.
Als het er om gaat hoe oud ze mij schatten dan riekt dit naar willekeur in de wetgeving, en dan komt Artikel 1 erbij kijken.
Mooie topickick na 2 maanden trouwens!![]()
opkankerenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:50 schreef Biekuh het volgende:
[..]
als je je minder vaak zo zou gedragen zouden ze wellicht minder vaak om je id vragen
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:14 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Doe niet zo moeilijk en laat die kaart gewoon zien.Die kassameisjes verzinnen de regels niet.
Wil je dat ik daarbij net zo geil kreun als je moeder gisteravond, of prefereer jij toch een ontvering in alle rust?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:57 schreef Untermenschlich het volgende:
[..]
Ik zweer kuteend... ik pluk je kaal
haha als je eens wist hoe ze er uitzagquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wil je dat ik daarbij net zo geil kreun als je moeder gisteravond, of prefereer jij toch een ontvering in alle rust?
Vroegah, toen jij nog in de luiers zat, waren die dingen van papier. En nee, die kun je niet hebben als je nog geen achttien bent.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:12 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Een rijbewijs kun je ook hebben als je nog geen 18 bent
nog zon eend he, dikke colonie hierquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:32 schreef Nobu het volgende:
[..]
Vroegah, toen jij nog in de luiers zat, waren die dingen van papier. En nee, die kun je niet hebben als je nog geen achttien bent.
ja eens met je tijd mee ouwe graftakquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:32 schreef Nobu het volgende:
[..]
Vroegah, toen jij nog in de luiers zat, waren die dingen van papier. En nee, die kun je niet hebben als je nog geen achttien bent.
Als niemand het doet, moet je het zelf maar doen, was jouw idee.quote:
Waar doet het u aan herinneren?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als niemand het doet, moet je het zelf maar doen, was jouw idee.
Doet me aan iets anders denken, maar goed.
Je bent pienter genoeg om dat zelf in te vullen.quote:
Wees eens concreet en niet zo vaag.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je bent pienter genoeg om dat zelf in te vullen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
Wat een kankerkick.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:38 schreef Untermenschlich het volgende:
Echt als je deze zin hardop leest, de logica!
"Met ingang van 1 januari 2014 is de wet veranderd: om alcohol en tabak te kopen moet je minimaal 18 jaar zijn. Daarom moet iedereen die jonger is dan 25 jaar en alcohol of tabak koopt in de supermarkt zijn of haar legitimatie laten zien."
Jij volgde toch academisch onderwijs? Dan ga ik echt niet alles voorkauwen hoor. Beetje zelf leren denken, dat ontbreekt er trouwens ook tegenwoordig in het academische onderwijs.quote:
Doen niet zo uit de hoogte frenkie.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij volgde toch academisch onderwijs? Dan ga ik echt niet alles voorkauwen hoor. Beetje zelf leren denken, dat ontbreekt er trouwens ook tegenwoordig in het academische onderwijs.
Studenten willen alles maar panklaar hebben, literatuur moet opgegeven worden.
Zelf denken.
Dacht dat het erg bij mij was met m'n 28. Maar onze supermarkt heeft ook een brief opgehangen met daarop geschreven dat ze het vragen aan iedereen tot de 30...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:20 schreef Skeletor. het volgende:
Gezeik! Ik wordt op mijn 32ste nog wel eens om legitimatie gevraagd als ik alcohol koop. De eerste keer vroeg ik nog of de caissière serieus was, de keren daarop niet moeilijk gedaan.
Ja, maar dan wordt het weer een heel banaal, flauw grapje.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:33 schreef Capslockie het volgende:
Ben 27 en mij vragen ze het ook regelmatig. Dan slinger ik mijn ouderwetse rijbewijs in hun gezicht die viezer is dan een gemiddeld wc-papiertje die door mijn bilnaad is gehaald. Waarop de kassière naar mij kijkt met een blik van, "wats deze!?!". Vervolgens leg ik hun uit dat ik haar vader had kunnen wezen en dat ze me nu pils moet geven.
Zelfbevrediging is toch niet altijd het gevolg dat niemand anders het (wil) doen/doet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, maar dan wordt het weer een heel banaal, flauw grapje.
Als niemand het doet, dan moet je het zelf maar doen. Ik doelde natuurlijk op zelfbevrediging.
Dat bedoelde ik dus.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:50 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Zelfbevrediging is toch niet altijd het gevolg dat niemand anders het (wil) doen/doet.Matige joke verder wel.
Ik heb het deze week nogal druk gehad wenfer. Dan krijg je dat. Vergeef je me vast wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |