ja eens met je tijd mee ouwe graftakquote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:32 schreef Nobu het volgende:
[..]
Vroegah, toen jij nog in de luiers zat, waren die dingen van papier. En nee, die kun je niet hebben als je nog geen achttien bent.
Als niemand het doet, moet je het zelf maar doen, was jouw idee.quote:
Waar doet het u aan herinneren?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 21:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als niemand het doet, moet je het zelf maar doen, was jouw idee.
Doet me aan iets anders denken, maar goed.
Je bent pienter genoeg om dat zelf in te vullen.quote:
Wees eens concreet en niet zo vaag.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je bent pienter genoeg om dat zelf in te vullen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
Wat een kankerkick.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 17:38 schreef Untermenschlich het volgende:
Echt als je deze zin hardop leest, de logica!
"Met ingang van 1 januari 2014 is de wet veranderd: om alcohol en tabak te kopen moet je minimaal 18 jaar zijn. Daarom moet iedereen die jonger is dan 25 jaar en alcohol of tabak koopt in de supermarkt zijn of haar legitimatie laten zien."
Jij volgde toch academisch onderwijs? Dan ga ik echt niet alles voorkauwen hoor. Beetje zelf leren denken, dat ontbreekt er trouwens ook tegenwoordig in het academische onderwijs.quote:
Doen niet zo uit de hoogte frenkie.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij volgde toch academisch onderwijs? Dan ga ik echt niet alles voorkauwen hoor. Beetje zelf leren denken, dat ontbreekt er trouwens ook tegenwoordig in het academische onderwijs.
Studenten willen alles maar panklaar hebben, literatuur moet opgegeven worden.
Zelf denken.
Dacht dat het erg bij mij was met m'n 28. Maar onze supermarkt heeft ook een brief opgehangen met daarop geschreven dat ze het vragen aan iedereen tot de 30...quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:20 schreef Skeletor. het volgende:
Gezeik! Ik wordt op mijn 32ste nog wel eens om legitimatie gevraagd als ik alcohol koop. De eerste keer vroeg ik nog of de caissière serieus was, de keren daarop niet moeilijk gedaan.
Ja, maar dan wordt het weer een heel banaal, flauw grapje.quote:
quote:Op maandag 13 januari 2014 19:33 schreef Capslockie het volgende:
Ben 27 en mij vragen ze het ook regelmatig. Dan slinger ik mijn ouderwetse rijbewijs in hun gezicht die viezer is dan een gemiddeld wc-papiertje die door mijn bilnaad is gehaald. Waarop de kassière naar mij kijkt met een blik van, "wats deze!?!". Vervolgens leg ik hun uit dat ik haar vader had kunnen wezen en dat ze me nu pils moet geven.
Zelfbevrediging is toch niet altijd het gevolg dat niemand anders het (wil) doen/doet.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, maar dan wordt het weer een heel banaal, flauw grapje.
Als niemand het doet, dan moet je het zelf maar doen. Ik doelde natuurlijk op zelfbevrediging.
Dat bedoelde ik dus.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:50 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Zelfbevrediging is toch niet altijd het gevolg dat niemand anders het (wil) doen/doet.Matige joke verder wel.
Ik heb het deze week nogal druk gehad wenfer. Dan krijg je dat. Vergeef je me vast wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |