Nogmaals: hypothetisch gezien. Dat is toch niet zo moeilijk? Ik ben gewoon erg benieuwd hoe je zou reageren aangezien je écht denkt te geloven dat het wettelijk niet is toegestaan om jou drank te weigeren als men denkt dat je jonger bent dan 25.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik kom daar niet.
Vertel mij eens over jouw tijd bij de nsb?
vertel jij eerst, hypothetisch gezien dan he, over jouw tijd bij de nsbquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:54 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
Nogmaals: hypothetisch gezien. Dat is toch niet zo moeilijk? Ik ben gewoon erg benieuwd hoe je zou reageren aangezien je écht denkt te geloven dat het wettelijk niet is toegestaan om jou drank te weigeren als men denkt dat je jonger bent dan 25.
En kap ff met die godwins, probeer een beetje respect op te brengen voor anderen mensen, oké?
Oké, je wil dus niet inhoudelijk discussieren en je hebt blijkbaar niet zo'n goede opvoeding gehad gezien je onbeschofte gedrag. Jammer. Ik had kunnen weten dat je een troll bent.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:55 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
vertel jij eerst, hypothetisch gezien dan he, over jouw tijd bij de nsb
oh gossie ik hap niet, wat vervelendquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:57 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
Oké, je wil dus niet inhoudelijk discussieren en je hebt blijkbaar niet zo'n goede opvoeding gehad gezien je onbeschofte gedrag. Jammer.
Wat is het nou? Stasi of NSB?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:59 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
oh gossie ik hap niet, wat vervelend
wat stom dat jij niet over je, gewoon hypothetish he, over stasi verleden wilt praten, dat je die dicussie zomaar uit de weg gaat is echt kinderachtig
enig hypotetisch verhaal voldoel, lijkt mijquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:00 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
Wat is het nou? Stasi of NSB?
erg volwassen, heb je daar een sticker van de jufvrouw voor gekregen?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:02 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet drinkt?
Schroefje los.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:52 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik kom daar niet.
Vertel mij eens over jouw tijd bij de nsb?
totaal geen interesse in knulquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:09 schreef thewallsareshifting het volgende:
Ga je me nu vragen naar m'n grammarnazi-verleden?Hypothetisch gezien?
The plot thickens...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:22 schreef thewallsareshifting het volgende:
Ik kan me trouwens herinneren dat jij ooit aangehouden bent op het station met een open fles wijn toen je je fiets op wilde halen. Weet je zeker dat je niet drinkt?
Jij snapt het nog niet helemaal volgens mij. Een ID kaart wordt gevraagd als de cassiere twijfelt of jij ONDER de 25 bent. Volgens jouw bewering zou je je ID kaart dus eigenlijk al een jaar niet meer hoeven te laten zien. Maar... jij bent er dus zo eentje die de volgende keer gaat zeggen dat hij 25 is en dus zijn ID kaart niet hoeft te laten zien? Dan krijg je je drank of sigaretten niet mee als jij je ID alsnog weigert te tonen. Ook al ben je 30 en ze vragen ernaar. Aangezien het voor een cassiere enorm moeilijk is om iemand 25 jaar te gokken, komt het ook voor dat ze jou nog om een ID kaart blijven vragen als je 30 bent.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:15 schreef mistermysterion het volgende:
Ik voelde me afgelopen weekend ook weer jong. De ene keer zeggen ze dat je eruit ziet als 35. De andere keer sta je met een fles drank aan de kassa en moet je je ID laten zien. Is me al zeker 5 a 6 jaar niet meer gebeurd. Heb netjes gedaan en het meisje laten zien dat ik 25 ben. Godzijdank hoeft het na volgende week niet meer aangezien ik dan geen 25 meer ben.
Ja echt hčquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:04 schreef Emm16 het volgende:
Dit is toch niet zo moeilijk om te begrijpen? Echt om gek van te worden.
Vaak nadat ik mensen om legitimatie heb gevraagd aan m'n kassa, dan vraag ik de bejaarde vrouw die daarna in de rij staat ook meteen maar om haar legitimatie. Dat zijn pure pluspunten,quote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:27 schreef saaw het volgende:
Ik had van de week een meisje die vroeg 'Mevrouw, mag ik uw ID even zien?'
Had ik niet bij me, kreeg de fles wijn niet mee, de oudere man die achter me stond heeft toen ook gezegd zn wijn niet meer te hoeven gezien hij zich ook niet kon legitimeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |