Best UI ooit.quote:Op maandag 13 januari 2014 19:15 schreef mstx het volgende:
Terechte klacht![]()
KLB / Een babyface hebben
Je bent superstoer!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:51 schreef hoink581 het volgende:
Ik kocht net bier als een niet 25-jarige en hoefde mijn ID niet te laten zien. Ben ik nu stoer?
BEUKEN!quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:53 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je bent superstoer!![]()
BARRYYYYYYYYYYYYYYYY
dafuqquote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
BEUKEN!Ik heb echt al heel lang geen GTA Online meer gespeeld.
Is het nog een beetje leuk in de clan?
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:51 schreef hoink581 het volgende:
Ik kocht net bier als een niet 25-jarige en hoefde mijn ID niet te laten zien. Ben ik nu stoer?
wat?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:12 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Typefouten.![]()
___________________________!
Tevens: Mensen die hopen op Nike Air Max..... Nu:![]()
Wat zou jij er tegen doen als jij geen drank mee zou krijgen bij de supermarkt omdat ze je jonger dan 25 schatten en daarom bewijs willen zien dat je 18 bent? Zou je de politie bellen met de klacht dat de winkel de basisregels uit onze wetten negeert?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:41 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
niets 24, 18 is de grens, en je kunt niet, hoe graag men het ook wilt, de basisregels uit onze wetten negeren
Ik drink nietquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:40 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
Wat zou jij er tegen doen als jij geen drank mee zou krijgen bij de supermarkt omdat ze je jonger dan 25 schatten en daarom bewijs willen zien dat je 18 bent? Zou je de politie bellen met de klacht dat de winkel de basisregels uit onze wetten negeert?
Wat ik bedoel is, leuk zo'n mening maar je hebt er geen fuck aan omdat je er toch niks mee kan bereiken buiten dit internetforum.
Stél je zou drinken. Of stel je zou iemand een goede fles whiskey cadeau doen en je hebt je ID niet bij. Hoe zou je je mening dan toepassen? In die winkel?quote:
Welke meningquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:43 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
Stél je zou drinken. Of stel je zou iemand een goede fles whiskey cadeau doen en je hebt je ID niet bij. Hoe zou je je mening dan toepassen? In die winkel?
Deze mening:quote:
Denk je dat je hier ook daadwerkelijk wat mee af kan dwingen in de winkel? Aangezien je het als een feit neerzet. Wat natuurlijk ietswat vreemd is, want als het een feit zou zijn geweest dan zou je die kunnen gebruiken om af te dwingen dat ze je wél drank zouden moeten verkopen.quote:niets 24, 18 is de grens, en je kunt niet, hoe graag men het ook wilt, de basisregels uit onze wetten negeren
dat is geen mening maar een wet vloeiend uit de nederlandse wetgevingquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:48 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
Deze mening:
[..]
Denk je dat je hier ook daadwerkelijk wat mee af kan dwingen in de winkel? Aangezien je het als een feit neerzet. Wat natuurlijk ietswat vreemd is, want als het een feit zou zijn geweest dan zou je die kunnen gebruiken om af te dwingen dat ze je wél drank zouden moeten verkopen.
Als dat zo was dan:quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat is geen mening maar een wet vloeiend uit de nederlandse wetgeving
dus nogmaals; wat zou je doen op zo'n moment aangezien je vol van overtuiging bent dat dat simpelweg de Nederlandse wetgeving is. Zou je de politie bellen? Denk je dat dat zin zou hebben? Denk je dat je je gelijk zou kunnen halen op basis van hetgeen dat jij als een feit presenteert hier?quote:Wat natuurlijk ietswat vreemd is, want als het een feit zou zijn geweest dan zou je die kunnen gebruiken om af te dwingen dat ze je wél drank zouden moeten verkopen.
Ik kom daar niet.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:50 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
Als dat zo was dan:
[..]
dus nogmaals; wat zou je doen op zo'n moment aangezien je vol van overtuiging bent dat dat simpelweg de Nederlandse wetgeving is. Zou je de politie bellen? Denk je dat dat zin zou hebben? Denk je dat je je gelijk zou kunnen halen op basis van hetgeen dat jij als een feit presenteert hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |