abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 22 januari 2014 @ 12:23:35 #131
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_135796637
Even nog voor de duidelijkheid: alles wat nog niet uitgezonden is (dus ook previews) horen in een spoiler.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_135796697
quote:
4s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:23 schreef Mike het volgende:
Even nog voor de duidelijkheid: alles wat nog niet uitgezonden is (dus ook previews) horen in een spoiler.
Dat snap ik, maar dat wat ik zei ging over wat er in de tweede aflevering was gebeurd. Had daarom ook al het spoilerzinnetje boven de preview video weggehaald want dat was voor mij ook een spoiler, had de preview ook niet bekeken verder.
  Moderator woensdag 22 januari 2014 @ 12:30:17 #133
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_135796885
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:25 schreef owl. het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar dat wat ik zei ging over wat er in de tweede aflevering was gebeurd. Had daarom ook al het spoilerzinnetje boven de preview video weggehaald want dat was voor mij ook een spoiler, had de preview ook niet bekeken verder.
Het was voor mij lastig inschatten waar de spoiler begon en waar het eindigde omdat ik afl. 2 nog niet gezien heb. Even maar het zekere voor het onzekere genomen. :P
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_135796958
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:25 schreef owl. het volgende:

[..]

Dat is dus het gevaar: speculaties en spoilers die zich vermengen. Het moet gewoon over de afleveringen gaan die uitgezonden zijn.

Neemt natuurlijk niet weg dat ik enorm uitkijk naar aflevering 3 _O_.
Amen.
pi_135796987
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:30 schreef Mike het volgende:

[..]

Het was voor mij lastig inschatten waar de spoiler begon en waar het eindigde omdat ik afl. 2 nog niet gezien heb. Even maar het zekere voor het onzekere genomen. :P
Ah, vandaar, dat is wel begrijpelijk. ;)
pi_135797123
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:32 schreef Jivis het volgende:

[..]

Dat is dus het gevaar: speculaties en spoilers die zich vermengen. Het moet gewoon over de afleveringen gaan die uitgezonden zijn.

Neemt natuurlijk niet weg dat ik enorm uitkijk naar aflevering 3 _O_.
Dat is ook zo natuurlijk, had die speculaties misschien apart moeten posten want die zijn wat mij betreft nog niet bevestigd. Maar kijk zelf ook alsnog uit naar de volgende aflevering!
pi_135802120
Speculeren en spoileren mag, in een spoiler :P
Lijkt me.

quote:
4s.gif Op woensdag 22 januari 2014 12:23 schreef Mike het volgende:
Ga aflevering 2 kijken. Elke minuut dat je dat niet het gedaan wordt er een babyzeehondje doodgeknuppeld.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_135805403
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:47 schreef SherlockHolmes het volgende:
Speculeren en spoileren mag, in een spoiler :P
Lijkt me.

[..]

Ga aflevering 2 kijken. Elke minuut dat je dat niet het gedaan wordt er een babyzeehondje doodgeknuppeld.
Moet speculeren ook in een spoiler ja? Want dan kan ik daar in het vervolg rekening mee houden, mocht ik hier of in een ander serie-topic vaker willen posten. :)
pi_135806240
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:59 schreef owl. het volgende:

[..]

Moet speculeren ook in een spoiler ja? Want dan kan ik daar in het vervolg rekening mee houden, mocht ik hier of in een ander serie-topic vaker willen posten. :)
Speculatie gaat vaak samen met wat je net in een aflevering hebt gezien, die andere misschien niet gezien hebben ;)
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_135806359
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:16 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Speculatie gaat vaak samen met wat je net in een aflevering hebt gezien, die andere misschien niet gezien hebben ;)
Ah zo, maar als de aflevering uitgezonden is kun je sowieso beter niet hier kijken toch? Alleen wel zuur als je modje bent en wel moet, maar voor de rest dus.
pi_135806968
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:18 schreef owl. het volgende:

[..]

Ah zo, maar als de aflevering uitgezonden is kun je sowieso beter niet hier kijken toch? Alleen wel zuur als je modje bent en wel moet, maar voor de rest dus.
Dat klopt, maar dan zijn er weer mensen die het nog nooit hebben gezien en een nieuwe serie vinden

quote:
Jammer van de dood van Martin Cohle
GODVE%@#325@#%
-Don Draper
pi_135810849
Alexandra Daddario, allemachtig! :9~ :9~ :9~
pi_135811566
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 18:15 schreef Schuppie het volgende:
Alexandra Daddario, allemachtig! :9~ :9~ :9~
Mooie set he _O_
-Don Draper
pi_135811654
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 18:37 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Mooie set he _O_
Alles om het geweldig setje heen is ook niet mis :)
pi_135816209
Als je de trailer van een paar posts hierboven kijkt, zie je op het eind een gast met een gasmasker en een of ander wapen of een stok in z'n hand.

De fuck?
-Don Draper
pi_135825917
Hebben jullie in de kerk de uil / andere vliegmachine zien zitten toen ze de deur openden? Ik keek aflevering 2 voor de 3de keer, en het viel me op.

-Don Draper
  woensdag 22 januari 2014 @ 22:13:35 #147
302853 themole
graaft totaal door.
pi_135825980
Zojuist de eerste twee afleveringen bekeken en tot nu toe een leuke serie. Niet extreem snel maar toch zit er genoeg spanning in. :)
Niet altijd serieus
pi_135837116
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 20:12 schreef SherlockHolmes het volgende:
Als je de trailer van een paar posts hierboven kijkt, zie je [spoilers].
Lees nou even terug joh, niet openlijk lullen over previews is de regel. Ik wil niks weten over de inhoud van trailers, dat verpest voor mij de aflevering. Spoilertags!

quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:12 schreef SherlockHolmes het volgende:
Hebben jullie in de kerk de uil / andere vliegmachine zien zitten toen ze de deur openden? Ik keek aflevering 2 voor de 3de keer, en het viel me op.

[ afbeelding ]
Viel mij niet op, maar mijn vriendin zag het meteen. Heel apart :D.
Amen.
  donderdag 23 januari 2014 @ 10:22:00 #149
296975 Buster91
Bierum ad infinitum
pi_135839803
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 08:25 schreef Jivis het volgende:

[..]

Lees nou even terug joh, niet openlijk lullen over previews is de regel. Ik wil niks weten over de inhoud van trailers, dat verpest voor mij de aflevering. Spoilertags!

[..]

Viel mij niet op, maar mijn vriendin zag het meteen. Heel apart :D.
Ik zag het ook direct, leek me ook dat ze het nadrukkelijk centraal in beeld brachten. Net zoals in de cap hierboven.
"I'm in the empire business"
pi_135840946
Was mij niet opgevallen.

En trailers en episode previews graag in spoiler.
pi_135842455
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 10:54 schreef TargaFlorio het volgende:
Was mij niet opgevallen.

En trailers en episode previews graag in spoiler.
Zag het ook meteen maar later was de uil weg en heb niks weg zien of horen vliegen. Vraag me af wat de reden van die uil is/was.
Verder goede serie, mag wel iets meer tempo/duidelijkheid komen over de moorden,achtergronden etc. maar dat zal wel aangezien er nog maar 6 afleveringen zijn.
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
pi_135874106
Behoorlijk onder de indruk van deze serie. Lekker acteerwerk van beide detectives en de supporting cast, lekker verhaal, duister sfeertje, helemaal goed.

"Uil" zag ik meteen, en was behoorlijk verbaast dat hij verder niet ter sprake kwam
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  vrijdag 24 januari 2014 @ 01:27:08 #153
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_135880135
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:52 schreef SherlockHolmes het volgende:

Voor als je om Matthew wilt lachen, vooral het geluid na Digits is geniaal.
Tranen in m'n ogen.
Wel een heel vreemd soort humor heb je dan. :?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_135882723
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:27 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Wel een heel vreemd soort humor heb je dan. :?
In jouw ogen misschien.
Ik vind grappige geluiden grappig, daarom zijn ze ook grappige geluiden :')
-Don Draper
pi_135917252
Zeer goede serie. Normaal kijk ik geen series, maar dit vind ik een buitengewoon goede serie! Toen ik las dat Woody en Matthew acteerden, was ik al verkocht. Goede acteurs. :)

Ik snap een aantal dingen tot nu toe niet;

*Waar komt de affaire vandaan tussen Martin en ....? Heb ik iets gemist in aflevering 1? Wie is ...? Ik kan me niks meer herinneren van haar in aflevering 1.

*Is de moordenaar die ze te pakken hadden in de jaren 90 de verkeerde of is het de goede, maar is het een soortgelijke zaak?
pi_135919743
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 00:20 schreef GeschiktX het volgende:
Zeer goede serie. Normaal kijk ik geen series, maar dit vind ik een buitengewoon goede serie! Toen ik las dat Woody en Matthew acteerden, was ik al verkocht. Goede acteurs. :)

*Waar komt de affaire vandaan tussen Martin en ....? Heb ik iets gemist in aflevering 1? Wie is ...? Ik kan me niks meer herinneren van haar in aflevering 1.

*Is de moordenaar die ze te pakken hadden in de jaren 90 de verkeerde of is het de goede, maar is het een soortgelijke zaak?
Ai, but now you're starting to ask the right fucking questions!

Dat is wat McConaughey zei aan einde van ep1.

Wat betreft eerste vraag: ook ergens aan einde ep1 zie je Woody wegduiken met diegene, dus de affaire hangt dan al in de lucht en is dus al in gang gezet of al bezig...
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_135927657
snap ook nog niet zo goed wat nu de bedoeling is van de detectives die deze oude zaak oprakelen. Ik verwacht dat matthew uiteindelijk zo door elkaar was dat hij zelf de moord gepleegd heeft, oid :)

maar ook van aflevering 2 genoten, HBO heeft toch altijd iets anders dan anderen
pi_135927953
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 00:20 schreef GeschiktX het volgende:

Zie de cap een paar tientallen posts hierboven. Die vrouw aan de balie die naar hem vraagt, dat is haar.

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 14:44 schreef planethugo het volgende:
snap ook nog niet zo goed wat nu de bedoeling is van de detectives die deze oude zaak oprakelen. Ik verwacht dat matthew uiteindelijk zo door elkaar was dat hij zelf de moord gepleegd heeft, oid :)

maar ook van aflevering 2 genoten, HBO heeft toch altijd iets anders dan anderen
Er is toch weer een tweede moord gepleegd 'met een gewei', en dan ondervraag je dus de detectives uit die tijd.
-Don Draper
pi_135928244
Hebben jullie al 1 of meerdere personen die jullie al verdenken? Ik stiekem denk:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135928664
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 14:59 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Zie de cap een paar tientallen posts hierboven. Die vrouw aan de balie die naar hem vraagt, dat is haar.

[..]

Er is toch weer een tweede moord gepleegd 'met een gewei', en dan ondervraag je dus de detectives uit die tijd.
Maar in die interviews gaat het wel erg veel over Cohle dus ik verwacht ook wel enige verdenking richting hem wat betreft 2e moord.
pi_135928713
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 15:15 schreef GeschiktX het volgende:
Hebben jullie al 1 of meerdere personen die jullie al verdenken? Ik stiekem denk:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De commissaris wordt op z'n nek gezeten door de politiek.
Nee, ik geloof er niets van dat hij of iemand anders uit het korps (zelfs Cohle niet) de dader is.
pi_135928798
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 15:37 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Maar in die interviews gaat het wel erg veel over Cohle dus ik verwacht ook wel enige verdenking richting hem wat betreft 2e moord.
SPOILER
-Don Draper
pi_135929013
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 14:59 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

maar is duidelijk dat de eerste moord opgelost is? (volgens mij heb ik de eerste aflevering niet zo goed opgelet :P )
pi_135929098
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 15:52 schreef planethugo het volgende:

[..]

maar is duidelijk dat de eerste moord opgelost is? (volgens mij heb ik de eerste aflevering niet zo goed opgelet :P )
Ja
'How can it be him, if we already caught him in '95? How indeed, Detectives.'
-Don Draper
pi_135929112
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 15:55 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Ja
'How can it be him, if we already caught him in '95? How indeed, Detectives.'
owja _O-
thnx haha
pi_135929114
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 15:52 schreef planethugo het volgende:

[..]

Voor de eerste moord is iemand veroordeeld, echter nu 18 jaar later is een 2e moord gepleegd die dezelfde kenmerken heeft als de 1e moord dus men begint nu te twijfelen of men de juiste dader gepakt heeft.
pi_135929517
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 15:56 schreef planethugo het volgende:

[..]

owja _O-
thnx haha
Geen probleem. Al adviseer ik je wel beide afleveringen even te zien voordat maandag (20:30 op HBO) de volgende aflevering uitkomt. Zelf brainstormen, samen met de de Detectives is juist geweldig! :)
-Don Draper
pi_135930168
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 16:14 schreef SherlockHolmes het volgende:

[..]

Geen probleem. Al adviseer ik je wel beide afleveringen even te zien voordat maandag (20:30 op HBO) de volgende aflevering uitkomt. Zelf brainstormen, samen met de de Detectives is juist geweldig! :)
verder weet ik wel wat het kijken ben hoor ;)
maar ik kijk uit naar de rest van het seizoen.

Wel jammer dat deze serie elk seizoen een ander verhaal en cast krijgt
pi_135930690
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 16:42 schreef planethugo het volgende:

Wel jammer dat deze serie elk seizoen een ander verhaal en cast krijgt
Het succes zal veel afhangen van de hoofdrolspelers en het verhaal.
Momenteel hebben ze met Harrelson en McConaughey een ijzersterk koppel, maar is dat in een volgend seizoen minder dan kan het snel afgelopen zijn met de serie, zeker als het verhaaltechnisch ook minder is. Over dat laatste kan ik in het huidige seizoen nog weinig vertellen.
pi_135933982
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:12 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik keek aflevering 2 voor de 3de keer

[ afbeelding ]
whut _O- _O-

Ken je alle dialogen al uit je hoofd? :+
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_135935005
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 19:02 schreef Tim86 het volgende:

[..]

whut _O- _O-

Ken je alle dialogen al uit je hoofd? :+
Zo ongeveer wel ja :P _O-
-Don Draper
pi_135940306
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 15:39 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

De commissaris wordt op z'n nek gezeten door de politiek.
Nee, ik geloof er niets van dat hij of iemand anders uit het korps (zelfs Cohle niet) de dader is.
Ja klopt, maar heb ook geen idee wie de moordernaar kan zijn. Zo spannend dus ik verdenk de commissaris maar. :P
pi_136001822
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 17:03 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Het succes zal veel afhangen van de hoofdrolspelers en het verhaal.
Momenteel hebben ze met Harrelson en McConaughey een ijzersterk koppel, maar is dat in een volgend seizoen minder dan kan het snel afgelopen zijn met de serie, zeker als het verhaaltechnisch ook minder is. Over dat laatste kan ik in het huidige seizoen nog weinig vertellen.
als de serie blijft aanslaan dan zullen andere grote namen ook wel bereid zijn om een seizoen mee te spelen vermoed ik. Sowieso lenen de bekendere acteurs zich steeds meer en meer voor series
pi_136002465
Oke, heeft iemand al de nieuwste aflevering gezin? Het was weer een paraltje!

SPOILER
pi_136003410
Binnenkort ook maar eens beginnen aan deze serie. :D

Hoor er veel goeie verhalen over. :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_136016602
Geweldige serie, kan niet wachten op aflevering vier. _O_
pi_136020363
Dat laatste shot:

[ Bericht 30% gewijzigd door DeeBee op 27-01-2014 20:16:26 ]
Jack does it in real time...
pi_136021397
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:53 schreef DeeBee het volgende:
Dat laatste shot:

[ afbeelding ]
Plaatje werkt niet, en voordat je het fixt in een spoiler graag, alvast bedankt! :)
-Don Draper
pi_136021477
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 19:53 schreef DeeBee het volgende:
Dat laatste shot:

[ afbeelding ]
Wat _O-
-Don Draper
pi_136021507
Ik ga hem zo kijken, adrenaline overal *G*

Ik heb echt een obsessie nu met deze serie.
-Don Draper
pi_136023473
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:17 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik ga hem zo kijken, adrenaline overal *G*

Ik heb echt een obsessie nu met deze serie.
Dat heb ik nou exact ook! Super goede serie. Mijn eerste serie en het is nog een top serie ook! Matthew speelt zijn rol echt sterk evenals Woody. Weet niet of de cast van de komende seizoenen dit kan overtreffen!
  maandag 27 januari 2014 @ 21:39:04 #182
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_136026729
Dit is de eerste keer in een Engelstalige serie waar ik soms gewoon geen reet versta van wat ze zeggen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_136027641
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Dit is de eerste keer in een Engelstalige serie waar ik soms gewoon geen reet versta van wat ze zeggen.
Harrelson lult ook ontzettend binnensmonds, dat helpt ook niet mee. :D

Zeker als het snel gaat niet altijd even verstaanbaar nee, al is dat ook omdat dit een accent is wat je minder vaak hoort in series / films. :)
Jack does it in real time...
pi_136028148
Kan iemand mij het eind verklaren, al die zinnen die Cohle zegt over nanoseconden en leven en dood en tijd etc :?

Ik snap er geen reet van.

SPOILER
-Don Draper
  maandag 27 januari 2014 @ 22:00:04 #185
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_136028223
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:51 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Harrelson lult ook ontzettend binnensmonds, dat helpt ook niet mee. :D

Zeker als het snel gaat niet altijd even verstaanbaar nee, al is dat ook omdat dit een accent is wat je minder vaak hoort in series / films. :)
Die krabbenvisser : you tellin em she ain't dun drowned?

Verder was de sfeer weer fantastisch, muziek ook weer. En dan inderdaad dat freaky laatste shot ^O^
Ok stelletje hokboeren
  maandag 27 januari 2014 @ 22:07:40 #186
69994 seto
-|||--------|||-
pi_136028783

Waarom sprak hij niet in de derde persoon?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  maandag 27 januari 2014 @ 22:28:41 #187
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_136030119
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 18:52 schreef Mokkebank het volgende:
Geweldige serie, kan niet wachten op aflevering vier. _O_
Helaas duurt dat nog 2 weken. Superbowl volgende week. :')

Geniale serie. _O_
Bedankt Hans.
pi_136031072
Gast op die grasmaaier komt nog wel eens terug denk ik
pi_136063208
Deze serie is zo dik ! shíííít !:
Veni, vidi, vodka.
pi_136063534
Amish girl Rebecca uit Banshee :D _O_
(in ep 2)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_136068411
Die laatste scene met Cohle was echt ziek goed.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 22:36:24 #192
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_136075285
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Same here. Mijn Engels is uitstekend, en 95% van de uitdrukkingen kan ik in ieder geval plaatsen, maar in deze serie..

Lekkere aflevering weer, al vond ik hem iets minder dan de eerste twee. De sfeer blojft gelukkig wel net zo goed, al die afgelegen plekken passen er ook heerlijk bij.

Alleen al dien intro..zo belachelijk sfeervol!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_136076120
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:36 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Same here. Mijn Engels is uitstekend, en 95% van de uitdrukkingen kan ik in ieder geval plaatsen, maar in deze serie..

Lekkere aflevering weer, al vond ik hem iets minder dan de eerste twee. De sfeer blojft gelukkig wel net zo goed, al die afgelegen plekken passen er ook heerlijk bij.

Alleen al dien intro..zo belachelijk sfeervol!
Is toch een heerlijk excuus om de serie twee keer te kijken. Maandagochtend zonder ondertiteling en een paar dagen later met Nederlandse subtitels! Dan ontdek ik altijd ineens hele andere dingen
pi_136076876
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:50 schreef Piethur het volgende:

[..]

Is toch een heerlijk excuus om de serie twee keer te kijken. Maandagochtend zonder ondertiteling en een paar dagen later met Nederlandse subtitels! Dan ontdek ik altijd ineens hele andere dingen
Met engelse subs kijken, wat je niet verstaat kan je lezen. Vind ik persoonlijk leuker zo, try it out ;)
Veni, vidi, vodka.
pi_136077297
Ep 1 & 2 gekeken, morgen de meest recente ep kijken en ik ben weer bij. :D

Wat een geweldige sfeer zit er in deze serie en wat een acteerwerk.
Vond trouwens dat gewei ding wel een beetje gejat van Hannibal, maar dat kijk ik niet meer. :P

Een beetje meer progressie zal mooi zijn want soms gaat het wel een beetje langzaam.

Ik geef het tot nu toe een 8,3 :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')